Testi
- Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline
- Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT
- VW Up! 1.0 MPi High up!
- Volkswagen Touran 1.6 TDI R-line
- Volkswagen Golf 7 2.0TDI Bluemotion Technology
- Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI
- Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
- GOLF GTE – estetika in moč?
- Volkswagen e-Golf – brez hrupa in brez emisij. Enostavno električno!
- Volkswagen Xl1 – futuristično vozilo
- Čisto majčken, čisto frišen; NOVI e-up!
- Golf 7 GTD – korak bližje perfekciji
- Beetle Sport 2.0 TSI DSG – mini porsche
- up! 1.0 44 kW – majhen, a tako velik
- Polo Comfortline 1.2 TSI BMT – poskočni malček
- Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat
Testi
Beetle Sport 2.0 TSI DSG – mini porsche
TEHNIČNI PODATKI:
Dolžina 4278mm, širina 1808mm, višina 1486 mm. Pnevmatike Contitental v dimenziji 235 40 R19.
NOTRANJOST:
Testni Beetle je bil opremljen s paketom Sport. To pomeni, da je imel nizkopresečna platišča 19″, nalepke na dnu vrat pri pragovih z napisom TURBO, in zadaj modni dodatek: spojler. Notranjost vozila je mešanica med golfom šeste in sedme generacije. Merilniki in radio so sposojeni pri šesti generaciji priljubljenega modela Golf, med tem ko sta klima enota in ročica odličnega DSG menjalnika sposojeni pri najnovejši, sedmi generaciji. Merilniki so zelo pregledni, ne smemo pozabiti tudi na večfunkcijski prikazovalnik med merilnimi inštrumenti, ki nam ponuja podatke o porabi, dometu vozila, povprečni hitrosti ter druge pomembne podatke.Radio je opremljen s CD predvajalnikom, ne manjkajo mu pa niti aux-in, reža za spominsko kartico in opcijski USB vhod.
Udobno športen položaj voznika, majhnen odlagalni predal v višini radia in školjkasti sedeži so pokazatelj, da sedimo v najbolj športni različici kar se tiče opreme. Sedeži so zelo dobro profilirani, voznikov in sovoznikov sedež pa je poklopljiv in nastavljiv tudi po višini. Vozniška izkušnja s Beetlom je bila presenetljivo dobra, avto je zelo pregleden in odlično, športno vodljiv.
Prtljažni prostor nam v osnovi ponuja 310 litrov, s podrtimi zadnjimi sedeži njegovo prostornino povečamo na 905 litrov. Prtljažni prostor v takem vozilu ni namenjen za večje potovalke. Pohvalim lahko sistem odpiranja prtljažnih vrat s pritiskom na zadnji VW znak.
MOTOR:
Testni avto je bil opremljen z bencinskim 2.0 TFSI motorjem, ki razvija moč 147kw oz. okroglih 200KM, prenos se prenaša preko šeststopenjskega DSG menjalnika.
Omenjena motor in menjalnik se Beetlu zelo podata, poraba testnega vozila je znašala 7.8l/100km. Ob bolj dinamični vožnji lahko poraba poskoči na nezavidljivih 12l porabe na 100 prevoženih kilometrov.+ plusi
+ način odpiranja prtljažnih vrat,
+ moč motorja,
+ vrhunski DSG menjalnik,
+ oblika spominja na porsche-ja,
+ udobno vstopanje in izstopanje.– minusi
– majhen sovoznikov predal,
– majhen prtljažni prostor,
– t.i. “sound generator” daje občutek, kot da je pod pokrovom vsaj 400KM,več o Beetlu na uradni strani.
Vozilo nam je na test posodila AH Debevc Trzin.
tekst in foto: .com