Testi
- Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline
- Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT
- VW Up! 1.0 MPi High up!
- Volkswagen Touran 1.6 TDI R-line
- Volkswagen Golf 7 2.0TDI Bluemotion Technology
- Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI
- Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
- GOLF GTE – estetika in moč?
- Volkswagen e-Golf – brez hrupa in brez emisij. Enostavno električno!
- Volkswagen Xl1 – futuristično vozilo
- Čisto majčken, čisto frišen; NOVI e-up!
- Golf 7 GTD – korak bližje perfekciji
- Beetle Sport 2.0 TSI DSG – mini porsche
- up! 1.0 44 kW – majhen, a tako velik
- Polo Comfortline 1.2 TSI BMT – poskočni malček
- Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat
Testi
Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT
VW Golf 7 R-line, 1.5 TSI ACT BMT
TEHNIČNI PODATKI
Golf od 0-100 km/h pospeši v 8,3 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša 216 km/h. Testni Golf je imel pod pokrovom vgrajen novi bencinski motor 1.5 TSI ACT 110kW/150KM, s sistemom za izklapljanje valjev po potrebi. Za prenos moči skrbi 6 stopenjski ročni menjalnik. Avtomobil je imel sprednji pogon, letne pnevmatike pa so znamke Hankook v dimenziji 225/45 R17 na aluminijastih platiščih model Sebring. Barva laka testnega Golfa je bila čista bela v kombinaciji z R-line paketom.
ZUNANJOST in NOTRANJOST
O sami zunanjosti prenovljenega Golfa smo veliko zapisali že v preteklem testu. Tokratni testni Golf je bil dodatno opremljen z zunanjim R-line paketom. Sem spadajo še sprednji LED žarometi in zadnje LED luči ter aluminijasta platišča Sebring v velikosti 17 palcev, ter športno podvozje ( – 15mm).
O notranjosti nimamo veliko novega povedati, saj je bil testni Golf opremljen z identično opremo kot Golf v preteklem testu.
MOTOR
Glavni razlog tokratnega testa je nov 1.5 litrski bencinski motor, ki bo na voljo v dveh različicah. In sicer v 96kW / 131KM in 110kW / 150KM.
Največja novost pod motornim pokrovom je odličen bencinski 1.5 TSI Evo. Gre za izpopolnjen štirivaljni turbo motor z močjo 110 kilovatov (150 konjskih moči) in 250 njutonmetri navora ter sistemom za izklapljanje valjev (ACT) na zahtevo.TESTNA VOŽNJA
Da se avto kot celota pelje dobro, nam je poznano že iz preteklega testa prenovljena Golfa 2.0 TDI.
Zelo nas je navdušil novi bencinski motor 1.5 TSI v povezavi z 6 stopenjskim menjalnikom, ki je zelo prožen in tih med samim delovanjem. Da je novi motor pri svojem delovanju zelo tih se opazi tudi v potniški kabini, (ki je tudi odlično zvočno izolirana), saj ga ni tako močno slišati kot na primer dizelski motor.Sicer pa gre za res zelo uglajen in izredno prožen motor, ki največji navor ponudi že od 1.500 vrtljajev. Vožnja z njim je neprimerno bolj uglajena kot v primerjavi z dizelskim motorjem.
Z njim smo prevozili kar lepo število testnih kilometrov in poraba ob normalni ter občasni dinamični vožnji se je gibala v povprečju okoli 6,5 – 6,7 litrov. Pri umirjeni vožnji, vožnji po predpisih in s pomočjo tempomata smo dosegli porabo 4,9 litra, brez tempomata pa se je gibala od 5,2 do 5,7 litra. Seveda je tu potrebno upoštevati sistem ACT, ki izklaplja valje po potrebi in ravno ta sistem poskrbi, da se poraba zniža.
Presenetil nas je tudi v tem, da teče tako mirno, brez nadležnih tresljajev in trušča, tudi ob hladnem zagonu (to občutimo pri dizelskem motorju). Sam motor je ob delovanju zelo tih, če ga primerjamo z ostalimi motorji.
Motor je dovolj zmogljiv tudi, ko ga spodbodeš se odzove in pospešuje zelo zvezno. Tudi vožnja v 12% klanec z 4 potniki v avtomobilu in nekaj prtljage je opravil z odliko. Avto je »vlekel« v klanec boljše od pričakovanj oz. brez težav.
+ PLUSI+ novi 1.5 TSI motor
+ ergonomija voznikovega okolja
+ dobre vozne lastnosti
+ udobna vožnja in lega na cesti
+ zvočna izolacija
+ bogata serijska oprema
+ R-line paket
+ LED žarometi
– MINUSI
– večina tehničnih pomagal je za (drago) doplačilo
– umetna okrasna nastavka izpuha
NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
– brez napakVozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.