FORUM

Beetle Sport 2.0 TSI DSG


Forum Testi Testi vozil Volkswagen Beetle Sport 2.0 TSI DSG

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

  • Avtor
    Prispevki
  • #6107
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    TEHNIČNI PODATKI:

    Dolžina 4278mm, širina 1808mm, višina 1486 mm. Pnevmatike Contitental v dimenziji 235 40 R19.

    NOTRANJOST:

    Testni Beetle je bil opremljen s paketom Sport. To pomeni, da je imel nizkopresečna platišča 19″, nalepke na dnu vrat pri pragovih z napisom TURBO, in zadaj modni dodatek: spojler. Notranjost vozila je mešanica med golfom šeste in sedme generacije. Merilniki in radio so sposojeni pri šesti generaciji priljubljenega modela Golf, med tem ko sta klima enota in ročica odličnega DSG menjalnika sposojeni pri najnovejši, sedmi generaciji. Merilniki so zelo pregledni, ne smemo pozabiti tudi na večfunkcijski prikazovalnik med merilnimi inštrumenti, ki nam ponuja podatke o porabi, dometu vozila, povprečni hitrosti ter druge pomembne podatke.Radio je opremljen s CD predvajalnikom, ne manjkajo mu pa niti aux-in, reža za spominsko kartico in opcijski USB vhod.

    Udobno športen položaj voznika, majhnen odlagalni predal v višini radia in školjkasti sedeži so pokazatelj, da sedimo v najbolj športni različici kar se tiče opreme. Sedeži so zelo dobro profilirani, voznikov in sovoznikov sedež pa je poklopljiv in nastavljiv tudi po višini. Vozniška izkušnja s Beetlom je bila presenetljivo dobra, avto je zelo pregleden in odlično, športno vodljiv.

    Prtljažni prostor nam v osnovi ponuja 310 litrov, s podrtimi zadnjimi sedeži njegovo prostornino povečamo na 905 litrov. Prtljažni prostor v takem vozilu ni namenjen za večje potovalke. Pohvalim lahko sistem odpiranja prtljažnih vrat s pritiskom na zadnji VW znak.

    MOTOR:

    Testni avto je bil opremljen z bencinskim 2.0 TFSI motorjem, ki razvija moč 147kw oz. okroglih 200KM, prenos se prenaša preko šeststopenjskega DSG menjalnika.
    Omenjena motor in menjalnik se Beetlu zelo podata, poraba testnega vozila je znašala 7.8l/100km. Ob bolj dinamični vožnji lahko poraba poskoči na nezavidljivih 12l porabe na 100 prevoženih kilometrov.

    + plusi

    + način odpiranja prtljažnih vrat,
    + moč motorja,
    + vrhunski DSG menjalnik,
    + oblika spominja na porsche-ja,
    + udobno vstopanje in izstopanje.

    minusi
    – majhen sovoznikov predal,
    – majhen prtljažni prostor,
    – t.i. “sound generator” daje občutek, kot da je pod pokrovom vsaj 400KM,

    Vozilo nam je na test posodila AH Debevc Trzin.

    tekst in foto: .com

    Zunanjost:

    Radio RCD 510 in sovoznikov predal:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #6142
    C4V4L13R
    C4V4L13R


    uporabnik
    Vozim: Bug
    Pridružen/a: 25/03/2014
    Lokacija: Pod Gorjanci
    95 sporočil

    A nima Beetle 210 konjski motor? Sicer pa kot zanimivost – v nasprotju z Golfi, ima pri Beetlu le najmočnejši 2.0 TSI zadaj posamične obese. Vse ostale različice imajo poltogo premo. Kljub temu se pelje vrhunsko – izjemno dobro deluje elektronska simulacija zapore diferenciala. Po svoje – tudi pri mojem – pogrešam instrumente na sredinski plošči (analogni merilec turbo pritiska, temperature olja in pa štoparice) – zelo Porsche-a-like.

    Spojler obstaja še en večji (GSR ali konceptna R različica) – skoraj ducktail varianta. Minus (predvsem finančni) pri tem avtu so zares velika kolesa. Še pri 19 palcih je guma še vedno 235/40, kar je precej “mesa” na platišču in kljub velikosti ne doseže wow učinka, kot bi bilo to z nizkoprofilnimi gumami.

    Prtljažnik pa ni tako zelo majhen – nebi tega opazil kot minus.

    Moram pa enkrat na test takega turbaka :)

    #6148
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    Kolikor se spomnim, je imel ta Beetle 2.0 TFSI motor, enak Golfovem 5 GII in Passatovem 3C 2.0 TFSI, torej z 200 KM (147kW).
    Ta motor ima še verigo. Kasneje so vgrajevali 2.0 TSI (brez F) motorje z 211 KM (Golf 6 GTI, Passat B7 2.0 TSI), ti pa so imeli verigo (in probleme).

    Če se osredotočim še na ”velika” kolesa.. Nikakor ni bilo čutiti, da se pelješ po zelo nizkopresečnih pnevmatikah – ravno nasprotno, luknje in neravnine je požiral kot za šalo. Velik minus, kot si že omenil pa je pri €€€ :thumbsup:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.