FORUM

Kratke novice in zanimivosti


Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 156 odgovorov, ima 7 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 8. 5. 2019 at 19:51.

  • Avtor
    Prispevki
  • #768
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen vpoklical 2,6 milijona vozil, 1653 tudi v Sloveniji

    Zaradi težav z lučmi, menjalniki in odtekanjem goriva je nemški avtomobilski proizvajalec Volkswagen po vsem svetu vpoklical 2,6 milijona vozil, od tega 1653 v Sloveniji. To je največji vpoklic v zgodovini tega avtomobilskega velikana.

    Volkswagen Tiguan

    Med vpoklicanimi je največ vozil modela volkswagen Tiguan, izdelanih med letoma 2008 in 2011.

    Nemški avtomobilski proizvajalec Volkswagen je danes zaradi težav z lučmi, menjalniki in odtekanjem goriva v servisne delavnice po vsem svetu vpoklical 2,6 milijona vozil, od tega 1653 v Sloveniji. Gre za največji vpoklic v zgodovini tega avtomobilskega velikana.

    V Sloveniji gre za 1653 vozil, začetek akcije menjave varovalk pa je predviden za 25. november (2013).

    Vpoklic zadeva 800.000 vozil modela volkswagen Tiguan, izdelanih med letoma 2008 in 2011. Pri teh so namreč ugotovili napako na varovalkah, ki lahko povzroči ugašanje luči, so sporočili iz Volkswagna. Kot so pojasnili v družbi Porsche Slovenija, ki je generalni uvoznik in zastopnik za vozila znamke Volkswagen, je nemška družba v okviru nenehnega spremljanja vozil ugotovila, da lahko pri posameznih Tiguan-ih pride do okvare talilne varovalke in posledično do izpada enega izmed obeh tokokrogov osvetlitve vozila. Nekatere funkcije luči zato ne delujejo. Električno vezje vozila kljub temu zagotavlja, da je vozilo še vedno dobro vidno, voznik pa je o izpadu obveščen s prikazom ustrezne informacije v kombiniranem instrumentu, so opozorili.

    Samo na Kitajskem vpoklicali več kot pol milijona vozil

    V sklopu nadaljnjega spremljanja kakovosti na Kitajskem in v jugovzhodni Aziji se je pri Volkswagnovih vozilih s sedem-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko izkazalo, da pri uporabi sintetičnega olja lahko pride do napak pri napajanju menjalnika z električno energijo. Takšni primeri so pogosti zlasti v vlažnih in vročih podnebnih razmerah, ko je funkcija Stop & Go aktivirana v najzahtevnejših pogojih.

    Volkswagen Amarok

    Zaradi možnih težav z odtekanjem goriva so po svetu vpoklicali tudi 239.000 vozil Amarok.

    Skladno s tem je nemška družba lastnikom več kot 1,6 milijona vozil različnih modelov s sedem-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko ponudila brezplačno menjavo sintetičnega olja z mineralnim.

    Kot so danes pojasnili pristojni kitajski regulatorji, so v Volkswagnu zaradi možnosti težav z menjalnikom samo na Kitajskem vpoklicali 621.563 vozil, med njimi Golfe in Lavide, izdelane na Kitajskem, in 18.746 vozil, tudi audijev in hroščev, uvoženih iz tujine.

    Podružnica Volkswagna, ki proizvaja tovorna vozila, je medtem zaradi možnih težav z odtekanjem goriva po svetu vpoklicala 239.000 vozil Amarok. Ali zaradi napake na ceveh za gorivo obstaja nevarnost, da bi zagorelo, v nemškem avtomobilskem koncernu niso navedli.

    Volkswagen je ob tem za letošnje leto zaradi napak, povezanih z menjalniki, napovedal nove vpoklice.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1493
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen v prihodnosti samo še s turbo motorji.

    Visoki predstavnik družbe VW je v Frankfurtu povedal, da bodo njihovi modeli v prihodnosti opremljeni le še s turbo motorji, medtem ko bodo ostale poslali v pokoj.

    S takšno napovedjo je postregel Mark Trahan, vodja področja za zagotavljanje kakovosti, ob tem pa dodal, da bodo pet in šestvaljni motorji čez čas postali le še zgodovina. Na vprašanje zakaj tako, je odgovoril: »Danes preprosto morate imeti turbo motorje v ponudbi«. To se sovpada tudi z razmišljanjem Fordovega šefa inženirjev, Josepha Bakaja, ki je prav tako prepričan, da bi morali stare klasične motorje že davno upokojiti.

    —————————————————————————————————————————————————

    Rekordna Volkswagnova investicija

    Nemci bodo v naslednjih petih leti v razvoj investirali kar 84,2 milijarde evrov.

    Slaba polovica je namenjena razvoju novih avtomobilov, nekaj milijard bo šlo za razvoj nove generacije motorje, ki bi prinašali boljše zmogljivosti, nižjo porabo in manjši izpust CO2, prav tako nadaljujejo program razvoja hibridnih in električnih pogonov. Velik del investicij pa bo namenjenih za lansiranje nove nizko cenovne znamke, ki naj bi bila najavljena tekom prihodnjega leta. A to še ni dokončno potrjeno.

    ————————————————————————————————————————————————

    Ogier bo še tesneje sodeloval pri razvoju Volkswagnovih modelov

    Novopečeni svetovni prvak v rallyju, Sebastien Ogier, ima tako kot Sebastian Vettel pri Infinitiju, precej pomembno vlogo pri razvoju novih športnih VW modelov.

    Vidno vlogo je letos odigral pri razvoju Golfa R, kjer je prevozil kar nekaj kilometrov na Nurburgringu in razvojnikom delil svoje izkušnje glede voznih lastnosti. »On ima veliko izkušenj in znanja o načinu funkcioniranja avtomobilov vrhunskih zmogljivosti. In to bomo poskušali v največji možni meri izkoristiti,« pravi šef razvoja Heinz-Jakob Neusser.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1754
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Lastnike Caddyjev pri Volkswagnu kličejo na servis, tudi v Sloveniji

    Nemci sporočajo, da so pri vozilih Caddy ugotovili napako, zato bodo na predčasni servis vpoklicali več kot pol milijona vozil. V Slovenji je takšnih 2059.
    Pri vozilih iz modelske serije Caddy tretje generacije z zadnjimi dvižnimi vrati, ki jo izdelujejo od leta 2003, so kroglični sorniki, na katerih so na vozilo pritrjeni plinski blažilniki vrat, lahko poškodovani. V okviru globalne pozivne akcije bo izvedena montaža novih pritrdilnih elementov za plinske blažilnike. Ta ukrep preprečuje, da bi se zadnja dvižna vrata nenadzorovano zaprla, če bi kroglični sornik popustil.
    V akcijo je na globalni ravni zajetih približno 589.000 vozil Caddy (v Nemčiji 284.000 vozil), izdelanih od novembra 2003 do januarja 2013, z zadnjimi dvižnimi vrati (ne pa s krilnimi vrati, ki imajo stransko pritrditev).
    V Sloveniji je prizadetih 2059 vozil. Lastniki vozil, ki so zajeta v akciji, bodo ustrezno obveščeni in povabljeni na pooblaščeni servis Volkswagen.

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1810
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Povečanje prodaje na evropskih tržiščih je zaznamovalo začetek leta 2014. Tako pravijo vodilni pri Volkswagen gospodarskih vozilih. Na celotnem evropskem tržišču je podjetje samo v januarju in delu februarja prodalo 21.600 lahkih gospodarskih vozil.

    Na svetovnem tržišču pa znaša število lahkih gospodarskih vozil kar 37.520, ker je primerljivo z lanskim obdobjem, ko je bilo prodanih 37.480 vozil.

    V Zahodni Evropi je prodaja v januarju 2014 zrasla za 5,7 odstotka in sicer na 18.900 vozil (v preteklem letu 17.900). Najmočnejše tržišče za Volkswagen je bilo v letu 2014 Nemčija. Tukaj so zaznali porast prodaje modelov kot so caddy, T5, crafter, amarok in sicer za 15,3 odstotka. Tudi na britanskem tržišču je zaznati porast prodaje in sicer za 10,9 odstotka. Ne trenutno najbolj neugodnem tržišču, v Južni Ameriki pa je prodaja upadla za 14,4 odstotka, kar znaša 10.400 vozil (v preteklem letu 12.150).

    vir: etransport.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1835
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Neuradno: Volkswagen začasno ustavil projekt nizkocenovnih avtomobilov

    Težave naj bi se kazale predvsem pri stroških in kakovosti določenih materialov.
    Viri blizu Volkswagnove tovarne navajajo, da naj bi vodilni začasno zamrznili projekt nizkocenovnih avtomobilov. Namreč, pri VW-ju želijo imeti nizke stroške in istočasno visoko kakovost ter varnost. A to je v današnjh časih izjemno težka naloga. Zavedajo se, da bi visoke cene negativno vplivale na prodajo, nizka raven kakovosti pa na Volkswagnov imidž.
    No, zdaj bodo morali pri Volkswagnu pošteno zavihati rokave, kar pomeni, da s premiero znamke, ki bi jo morali razkriti konec leta, ne bo nič.

    vir: avtomanija

    • Ta odgovor je spremenil/a bundr bundr 6 let, 1 mesec nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #1973
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen namenja 10 milijard evrov za raziskave in razvoj

    Koncern Volkswagen vlaga več kot kdajkoli doslej v okolju prijazna vozila.

    Investicije podjetja v raziskave in razvoj so se v preteklem letu povečale za 15 odstotkov na rekordno vrednost 10,2 milijarde evrov.

    “Levji delež je še naprej namenjen ‘zelenim’ tehnologijam,” je pojasnil predsednik upravnega odbora družbe Volkswagen AG prof. dr. Martin Winterkorn pred odprtjem ženevskega avtomobilskega salona. To najbolje ponazarja, kako resno si je koncern zastavil cilj, da bo do leta 2018 tudi v ekološkem pogledu postal vodilni avtomobilski proizvajalec na svetu.

    Winterkorn je še povedal: “Volkswagna niso le besede – mi ukrepamo. Pri naših novih vozilih za EU so emisije CO2 v preteklem letu v povprečju znašale 128 g/km. Tako so emisije naših modelov že danes bistveno nižje od zakonsko določene mejne vrednosti za leto 2015.” Tudi v sklopu proizvodnje je bil dosežen pomemben napredek: “Danes se vedno hitreje približujemo cilju, da bi proizvodni procesi v naših tovarnah postali za 25 odstotkov bolj ekološki. To konkretno pomeni: želimo doseči, da bi se poraba energije in vode ter seveda emisije CO2 do leta 2018 zmanjšale za 25 odstotkov. Naši zaposleni po vsem svetu so nam s svojo kreativnostjo in prizadevanji pomagali doseči, da smo pri uresničevanju teh ciljev že na pol poti. Volkswagen že danes postavlja nova merila na področju trajnostnega delovanja, kar potrjuje tudi indeks trajnostnega razvoja Dow Jones. Leta 2013 smo na najpomembnejši svetovni lestvici trajnostnega razvoja prevzeli vodilno mesto.”

    Trenutno lahko kupci pri znamkah koncerna izbirajo med 54 modelskimi izvedbami, ki z emisijami CO2 ostajajo pod vrednostjo 100 g/km. Pri 324 modelskih izvedbah so emisije nižje od 120 g/km. Winterkorn: “Koncern Volkswagen ponuja največji realni nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu.” Med njimi so “3-litrski” avtomobili, kot je Golf TDI BlueMotion1 ali Audi A3 TDI ultra2, ter “3-evrski” avtomobili, kot je eco up!3. Pri slednjih je za 100 kilometrov vožnje treba odšteti le okoli 3 evre. “Najširšo paleto električnih vozil”, ki zajema tako e-up!4 kot na primer Porsche Panamero S E-Hybrid5, bosta sedaj dopolnila priključna hibrida Golf GTE6 in Audi A3 Sportback e-tron7. Winterkorn: “Že v kratkem bodo kot priključni hibridi predstavljeni še številni drugi učinkoviti modeli, kot so Audi A8, A6 in Q7 ter Volkswagen Passat. Ta tehnologija ima namreč prihodnost.”

    Proizvodna strategija, ki temelji na uporabi modularnih sistemov, bo koncernu omogočila, da bo v naslednjih letih elektrificiral več kot 40 modelov. Winterkorn: “Zaradi principa modularnih sistemov smo pri razvoju in proizvodnji avtomobilov veliko hitrejši in gospodarnejši ter veliko bolj prilagodljivi kot doslej. Tako je naša paleta vozil lahko še bolj raznolika – in rentabilno lahko ponudimo tudi nišne modele. Poleg tega nam modularni sistemi omogočajo, da bomo vse inovacije in vse vrste pogona v kar najkrajšem času uvedli v vse segmente in pri vseh znamkah.”

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2008
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Pri Akrapoviču izdelali izpuh in difuzor iz ogljikovih vlaken za Golfa GTI

    Na salonu v Ženevi slovensko podjetje iz Ivančne Gorice predstavlja svoja nova dva izdelka na Golfu GTI.
    Iz titana so izdelali Slip On in Evolution izpuh za Golfa GTi sedme generacije, ki zagotavljata 3 oziroma 8,6 kW moči več, kot ji sicer ponuja tovarniški izdelek. Poleg tega so izdelali še difuzor iz ogljikovih vlaken.

    Še več pa na spodnji povezavi:
    http://www.akrapovic.com/#!/car/product/hot%20hatch/14851?brandId=17&modelId=46

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2031
    lukad
    lukad


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3c variant highline
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    698 sporočil

    Cena takega akrapota je pa pomoje tud ludnica :mrgreen: Difuzor izgleda izvrstno :clap: Sam se vedno ko vidim tak difuzor na avtu spomnem na cliota RS :P

    LP lukad

    #2034
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    Cena takega akrapota je pa pomoje tud ludnica :mrgreen: Difuzor izgleda izvrstno :clap: Sam se vedno ko vidim tak difuzor na avtu spomnem na cliota RS :P

    LP lukad

    jah, cena bo nekje 1500-2000eur kpl :thumbsup:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #2053
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    <div class=”d4p-bbt-quote-title”>lukad napisal/a:</div>
    Cena takega akrapota je pa pomoje tud ludnica :mrgreen: Difuzor izgleda izvrstno :clap: Sam se vedno ko vidim tak difuzor na avtu spomnem na cliota RS :P

    LP lukad

    jah, cena bo nekje 1500-2000eur kpl :thumbsup:

    In sem mnenja, da je cena kar primerna – glede na zvok…

    Na spodnji povezavi si lahko poslušate zvok med različico Slip-On Line (Titanium) in Evolution Line (Titanium) v primerjavi z serijskim izpušnim sistemom.
    http://www.akrapovic.com/#!/car/products?brandId=17&modelId=46&phaseId=1

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2062
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    VW z vsakim prodanim Porschejem zasluži v povprečju 16.500 evrov

    Bloomberg je zbral zanimve podatke o Volkswagnovih zaslužkih pri prodaji vozil znotraj koncerna. Največ zasluži s Porscheji, najmanj s Volkswagni.

    Torej, če si lahko nekdo privošči nakup Porscheja, bo želel sam izbirati kaj bo imel v avtomobilu, četudi to pomeni, da si bo omislil usnje, ki lahko stane toliko kot en avto nižjega srednjega razreda ali navigacijo z radijem za nekaj tisoč evrov. A za veliko Volkswagnovo mamo je to zelo sprejemljivo, saj kuje dobre zaslužke. Po podatkih Bloomberga, Volkswagen od vsakega prodanega Porscheja zasluži 16.500 evrov, kar največ v celotni paleti Volkswagnovega koncerna. Celo več od Bentleyja. Samo za primerjavo, od vsakega prodanega Lamborghinija v povprečju zaslužijo le 3730 evrov, s Volkswagni pa komaj 609 evrov.

    vir: avtomanija

    • Ta odgovor je spremenil/a bundr bundr 6 let nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2089
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    CeBIT 2014: koncern Volkswagen predstavlja vizionarske avtomobilske funkcije

    Koncern Volkswagen na CeBIT-u, najpomembnejšem sejmu informacijskih tehnologij na svetu (od 10. do 14. marca 2014) nastopa z znamkami Audi, MAN, Porsche, Volkswagen, Volkswagen Gospodarska vozila in Volkswagen Financial Services. Obiskovalce v hali 2 na skupno 920 kvadratnih metrih pričakuje širok nabor najrazličnejših vsebin s področja informacijskih tehnologij in avtomobilske prihodnosti.

    Znamka Audi z modelom “James 2025″ predstavlja, kakšna bi bila lahko v prihodnosti videti pilotirana vožnja. V simulacijskem modelu je improvizirana notranjost Audijevega vozila prihodnosti. Analogne instrumente nadomešča kompakten zaslon, ki se v navpični smeri električno pomakne v voznikovo vidno polje – virtualni kokpit. Drugi prikazni instrument, osrednji zaslon, je postavljen na sredino vrhnjega dela armaturne plošče. Ko vozilo pripelje do točke, od koder je mogoča sistemsko odobrena pilotirana vožnja, voznik pritisne na dve tipki na volanskem obroču in avto prevzame nalogo vožnje. Približno 20 sekund preden avto pripelje do točke, na kateri bo pilotirane vožnje konec, se armaturna plošča povrne v izhodiščno stanje. Zaslon za pilotirani način vožnje izgine, virtualni kokpit se znova pomakne ven in vozniku z odštevanjem kaže, kdaj bo moral spet sam prevzeti krmilo. Audijevo predstavitev na CeBIT-u dopolnjuje Audi A3 Sportback e-tron 1, priključno hibridno vozilo z električnim dosegom do 50 kilometrov.

    Znamka MAN v Hannovru na najpomembnejšem IT-sejmu na svetu predstavlja vlačilec TGX18.480 z vozniško kabino XXL. Noben drug tekmec v mednarodnem segmentu tovornih vozil se ne more pohvaliti s primerljivo stopnjo udobja. Tega zagotavlja mobilna naprava (iPad) v vozniški kabini, na kateri je naložena aplikacija MAN TeleMatics®. Ta aplikacija ne koristi samo špediterju, ki lahko z njeno pomočjo učinkovito razporeja vozila in upravlja vozni park ter logistiko, pač pa tudi vozniku. S poročilom iz aplikacije MAN TeleMatics® je mogoče optimalno analizirati vozni slog voznika in s tem načrtno poiskati možnosti za izboljšave.

    Predstavitev znamke Porsche je osredotočena na model Panamera S E-Hybrid 2, prvi priključni hibrid na svetu v luksuznem avtomobilskem razredu. S sistemsko močjo 306 kW (416 KM), pospeškom 5,5 sekunde iz mirovanja do hitrosti 100 km/h in končno hitrostjo 270 km/h je to resnično pravi Porschejev GT. Njegova osupljiva privlačnost izvira iz edinstvene učinkovitosti in možnosti, da z izključno električnim pogonom prevozi zavidljive razdalje: v povprečju (NEVC) porabi Panamera S E-Hybrid 3,1 l goriva na 100 km, kar ustreza emisiji CO2 v vrednosti 71 g/km. Po določilih NEVC so za Panamero S E-Hybrid izmerili električni akcijski radij 36 kilometrov.

    Pri Panameri S E-Hybrid igra prav posebno vlogo omrežna povezava med vozilom in voznikom preko pametnega telefona, saj na ta način posebne funkcije, kot je na primer eksterno polnjenje visokonapetostne baterije, postanejo bolj transparentne. Voznik lahko z aplikacijo na pametnem telefonu vidi in upravlja pomembne informacije o vozilu. Funkcije e-mobilnosti so razdeljena na štiri menijske sklope: pregled stanja napolnjenosti, upravljanje akcijskega radija, programska ura za polnjenje in opcijsko daljinsko upravljanje klimatiziranja vozila v mirovanju.

    Znamka Volkswagen Osebna vozila se na sejmu prav tako predstavlja s tehnološkimi inovacijami: mednje sodi tudi najvarčnejši serijski avtomobil na svetu, XL1 3, ki blesti s porabo 0,9 l/100 km (NEVC). Priključni hibridni sistem temu dvosedežniku omogoča, da izključno z elektromotorjem, torej povsem brez emisij, prevozi do 50 km. S konstrukcijskega vidika XL1 kot avtomobilski protagonist upošteva temeljna načela športnih avtomobilov: nizka masa (795 kg), optimalna aerodinamika (cx 0,189) in nizko težišče (višina 1.153 mm). Učinkovitemu Volkswagnu zadošča že asketskih 6,2 kW (8,4 KM), da po ravni cesti vozi s konstantno hitrostjo 100 km/h. Pri pogonu na elektromotor XL1 prevozi dober kilometer poti že z manj kot 0,1 kWh.

    Poleg tega znanilca novih tehnologij je na sejmu CeBIT razstavljena še ena aktualna posebnost – malček e-up! 4. To je Volkswagnov prvi popolnoma električni serijski avto, ki pomeni vstop v nov, obetaven segment vozil z električnim pogonom in štirimi sedeži: e-up! je avto za vsakodnevne vožnje po mestu, primeren tudi za dnevne vozače ali kot drugi avto. Brez težav premaga razdalje do 150 km. Konec koncev lahko e-up! v 30 minutah ponovno napolnimo na do 80 odstotkov kapacitete njegove baterije. S porabo 11,7 kW/h ima e-up! zaenkrat med električnimi vozili najugodnejšo porabo.

    Z drugo generacijo modularnega infotainment sistema (MIB) bodo uporabniki lahko v novem Polu kmalu naročili opcijski MirrorLink (v kombinaciji z multimedijskima sistemoma “Composition Media” in “Discover Media”). Z njim bo v prihodnje mogoče vsebine in funkcije, ki so prikazane na pametnem telefonu, gledati in upravljati tudi na zaslonu na dotik v Polovem multimedijskem sistemu. Da voznik ne bi odvračal pozornosti od dogajanja na cesti, bodo med vožnjo uporabne izključno posebej prilagojene aplikacije. Volkswagen bo na primer ponudil aplikacije, ki bodo dostopale ne le do geografskih koordinat iz navigacijske naprave, pač pa tudi do podatkov o vozilu, kot so število vrtljajev, hitrost in rezerva goriva. Uporaba aplikacij, ki niso neposredno vezane na vozilo, npr. spletni radio ali poročila, bo mogoča, če bodo podpirale funkcijo MirrorLink. Da bi bila kakovost sprejema čim boljša in obenem sevanje mobilnega telefona čim manjše, lahko pametni telefon brezžično – preko telefonskega vmesnika “Comfort” – povežete na Polovo zunanjo anteno. Zadošča, da telefon spredaj odložite v predal v sredinski konzoli. Za polnjenje telefona se uporablja USB-vtičnica.

    Poleg tega Volkswagen v Hannovru predstavlja še zmogljivejši multimedijski sistem “Discover Pro”. Nova generacija tega sistema se ponaša z dodatnimi funkcijami, kot so na primer večja zmogljivost pri izračunavanju poti, razširjeni paket storitev Car-Net (med drugim spletni cilji Google, informacije o pretoku prometa in cenah goriva na bencinskih servisih), obenem pa omogoča sočasno uporabo dveh telefonov.

    Kot prikazuje Volkswagen na CeBIT-u, futuristično zveneče gestikulacijsko upravljanje prodira tudi v avtomobile. Poseben simulacijski kokpit predstavlja razvojno stopnjo gestikulacijskega upravljanja multimedijskega sistema. Aktualno upravljanje preko zaslona na dotik, ki ga je Volkswagen sistematično realiziral z napravo RNS 510, je razširjeno z brezkontakt¬nim gestikulacijskim upravljanjem, tako da lahko brez težav uporabljate izbrane multimedijske funkcije, kot so upravljanje menijev in krmiljenje medijev. Pravi vrhunec te futuristične rešitve: 3D-slika roke na avtomobilskem zaslonu prikazuje potek upravljanja – uporabnik tako neposredno vidi, kaj dela tehnika.

    Znamka Volkswagen Gospodarska vozila kot svojo vizijo prihodnosti predstavlja raziskovalno vozilo eT!. To je nazoren prikaz maksimalnega tehnološkega nivoja, ki je trenutno izvedljiv v električnih vozilih za poslovni segment. eT! je do skrajnosti prilagojen prihodnjim potrebam kupcev: edinstvena je predvsem možnost, da vozilo v središčih mest lahko vozi polavtomatsko in na električni pogon. Celotno raziskovalno vozilo je bilo v vseh detajlih prilagojeno za posebne naloge, ki jih v urbanih okoljih opravljajo dostavna oz. kurirska vozila. Omenimo funkciji, kot sta “come to me”, pri kateri vozilo samodejno pripelje do voznika, ko ta pritisne na gumb, ali “follow me”, pri kateri vozilo sledi vozniku kot nekakšna senca. To sta le dva od primerov iz bogate ponudbe najnovejših asistenčnih sistemov.

    Volkswagen Financial Services kot subjekt, katerega naloga je pospeševanje prodaje koncernskih znamk, obiskovalcem e-mobilnost skuša približati z večdotično prezentacijsko mizo. Od prvih korakov e-mobilnosti, različnih koncernskih e-modelov, pa vse do e-upravljanja voznega parka, dopolnilnih paketov mobilnosti in ekološke elektrike “Blue Power” – nazorno je predstavljen širok nabor storitev, povezanih z e-mobilnostjo.

    Vir: Volkswagen

    1 Poraba goriva Audi A3 Sportback e-tron, v l/100 km: 1,5 (kombinirana), emisija CO2 v g/km: 35 (kombinirana), poraba električne energije: 14,2 kWh/100 km; razred učinkovitosti A+
    2 Poraba goriva Panamera S E-Hybrid, v l/100 km: 3,1 (kombinirana), emisija CO2 v g/km: 71; poraba električne energije, v kWh/100 km: 16,2; razred učinkovitosti: A+
    3 Poraba goriva XL1, v l/100 km: 0,9 (kombinirana); poraba električne energije, v kWh/100 km: 7,2 (kombinirana), emisija CO2 v g/km: 21 (kombinirana); razred učinkovitosti: A+
    4 Poraba električne energije e-up!, v kWh/100 km: 11,7 (kombinirana), emisija CO2 v g/km: 0 (kombinirana), razred učinkovitosti: A+


    vir:

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2124
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Scania zavrnila Volkswagnovo ponudbo

    Švedski proizvajalec tovornih vozil Scania je po pričakovanjih zavrnil večmilijardno ponudbo nemškega Volkswagna za odkup preostalih skoraj 40 odstotkov delnic, ki jih še nima v lasti.

    Vodstvo družbe je danes delničarjem priporočilo, naj delnic kljub precejšnjemu pribitku ne prodajo, saj da je Scania vredna več. Švedi so svoje odklonilno stališče do prevzemne ponudbe nakazali že konec februarja, ko je Volkswagen sporočil, da želi za blizu sedem milijard evrov odkupiti še preostali lastniški delež svoje hčere.

    Volkswagen je v Scanii navzoč od leta 2000 in ima v posredni in neposredni lasti skupaj 89,2 odstotka glasovalnih pravic ter 62,6 odstotka kapitala, je poročala nemška tiskovna agencija DPA.

    V vrhu Scanie ocenjujejo Volkswagnovo ponudbo za prenizko, pa čeprav za delnico ponuja 50 odstotkov več, kot pa je v zadnjih treh mesecih znašala njena povprečna cena na borzi. Iz Scanie so danes sporočili, da so glede na “dolgoročne obete za Scanio, napoved rasti, tehnološko dovršenost in sinergijski potencial, prepričani, da ponudba ne odraža dolgoročne elementarne vrednosti Scanie”, zato delničarjem priporočajo, naj svojih delnic ne prodajo Volkswagnu.

    Nasprotno v Volkswagnu trdijo, da gre za “zelo privlačno in uravnoteženo ponudbo”. Prepričani so, da bo uspešna.

    Da bi se lahko Scaniini delničarji lažje odločili, bo vodstvo rezultate poslovanja v letošnjem prvem četrtletju predstavilo prej, kot pa je bilo načrtovano, namreč že 11. aprila. Na sprva predvideni termin 25. april se izteče Volkswagnova ponudba.

    Scaniine delnice so se danes na borzi pocenile za skoraj tri odstotke, a so z vrednostjo okoli 190 kron (21,50 evra) še vedno za več kot 40 kron dražje kot pred Volkswagnovo objavo prevzemne ponudbe v februarju.

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2125
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    brez skrbi, počasi se daleč pride… :thumbsup:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #2177
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo


    Volkswagnova ofenziva

    Volkswagen želi do leta 2016 predstaviti kar 100 novih modelov.

    Ker želi nemški koncern postati do leta 2018 največji avtomobilski proizvajalec na svetu, bo malce prej, kot je bilo pričakovati, napadel z novimi modeli. Tako bo že letos začel, naslednje leto pa nadaljeval s pravo modelno ofenzivo. Predsednik uprave Volkswagen AG, Martin Winterkorn, je javnost seznanil, da bo v tem obdobju koncern predstavil več kot 100 novih in prenovljenih modelov. Med njimi bo kar nekaj zanimivih, na primer nova generacija Volkswagna Passata, nova Audija A4 in Q7, pred nedavnim predstavljen Porsche Macan, malce kasneje tudi Cayenne Plug-In. Pri Škodi bosta luč sveta ugledala nova Fabia in admiralski Superb, pri Seatu pa nova Ibiza.

    Koncern Volkswagen želi na vsak način postati številka ena med avtomobilskimi proizvajalci, pred Toyoto in General Motorsom. In kljub temu, da so leto 2013 zaključili z rekordnih 9,7 milijona vozil, se s tem ne zadovoljujejo. Z napovedano modelno ofenzivo namreč želijo že v letošnjem letu preseči mejo 10 milijonov proizvedenih vozil letno, s čimer bi se najverjetneje zavihteli na prestol med proizvajalci – in to kar štiri leta prej, kot so prvotno načrtovali. Ambiciozno, ni kaj!

    vir: avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.