FORUM

Kratke novice in zanimivosti


Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 150 odgovorov, ima 7 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 24. 9. 2018 at 17:37.

  • Avtor
    Prispevki
  • #11558
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Športni hibridi kot vmesna stopnička

    Pri Volkswagnu računajo, da preskok na (izključno) električno energijo ne bo takojšen, zato nameravajo v prihodnjih letih pripraviti več športnih kombilimuzinskih hibridov.

    V naslednjem desetletju lahko tako od VW-ja pričakujemo lepo število kombilimuzin s hibridnimi pogonskimi sklopi, ki bodo predstavljali vmesno stopnico do popolne elektrifikacije, hkrati pa naj bi po mnenju vodilnih pri Volkswagnu kupce prepričali o prednostih električne energije kot pogonskega goriva.

    Pri Volkswagnu so mnenja, da bo prehod na avtomobile, ki bodo vozili na električni pogon, trajal približno deset let, v tem obdobju pa želijo svojim kupcem ponuditi avtomobile, ki bodo ponujali prednosti uporabe električne energije, hkrati pa omogočali veselje do vožnje. Prvi primerek, ki bo deležen te preobrazbe, bo Škoda Fabia vRS.

    Vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11622
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Volkswagen Beetle – Novo generacijo bo poganjala elektrika

    Pred časom so govorice namigovale, da pri Volkswagnu ne bodo več izdelovali ikoničnega modela beetle. Po novih informacijah pa smo lahko pomirjeni, saj se bo hrošč vrnil v elektrificirani različici.

    Skoraj pomirjeni, saj končna odločitev še vedno ni bila sprejeta, je pa jasno, da bo, če se bodo tako odločili, novi beetle imel električni pogonski sklop, ki bo moč pošiljal na zadnji kolesi. Električni beetle je samo ena od možnosti, saj želijo Nemci z družino električnih avtomobilov igrati na čustva kupcev, zaradi česar želijo obuditi modele microbus, beetle, buggy in kübelwagen. V vsakem primeru bodo za osnovo uporabili platformo MEB, tako da bo lahko pogon na zadnji, sprednji ali na vsa kolesa, v vsakem primeru pa bomo potrditev s strani Volkswagna morali še malo počakati.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11623
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    V Kopru bodo izdelovali sestavne dele za Volkswagen

    Idrijska Hidria bo v tem tednu v svojem obratu na Obali zagnala proizvodnjo sestavnih delov za volanski mehanizem, ki so del nove pogodbe med slovenskim podjetjem in nemškim avtomobilskih gigantom.

    60 milijonov evrov vredna pogodba je med drugim prinesla tudi 5-milijonski vložek v posodobitev proizvodne linije po načelih industrije 4.0, kar pomeni, da gre v tem primeru za najsodobnejšo in visokotehnološko robotizirano proizvodno linijo v sistemu Hidrie.

    “Hidria v Kopru že 20 let razvija visokotehnološko lokacijo za razvoj in proizvodnjo ključnih delov volanskih sistemov, okvirjev za premijske blagovne znamke motociklov in industrijsko avtomatizacijo. Od leta 2010 smo samo v Kopru v razvoj in opremo investirali preko 45 milijonov evrov. V tem mestu zaposlujemo več kot 430 sodelavcev in stalno rastemo,” so poudarili Hidrii.

    Vir: Avtomanija.com

    ———————————————————————————————————————————————————
    Kako bodo pri VW v petih letih potrošili 72 milijard evrov

    Nemški koncern Volkswagen ima konkretne načrte za prihodnost, temu primerno pa so pred nekaj dnevi šefi prižgali zeleno luč za enormno petletno naložbo v razvoj.

    Po aferi z dizelskimi motorji se je Volkswagnov scenarij precej hitro obrnil v drugo smer. V naslednjem desetletju si želijo postati vodilni proizvajalec električnih in hibridnih vozil na svetu, zato bodo do leta 2022 za razvoj porabili kar 34 milijard evrov. To hkrati pomeni, da si želijo močno pospešiti proces elektrifikacije, saj bodo že v zelo doglednem času na trg prihajali novi modeli na alternativni pogon. K tej elektrifikaciji modelne palete bodo prispevale praktično vse znamke, ki jih imajo v koncernu.
    Del razvojne denarja bodo namenili popolni preobrazbi tovarne v Zwickau, kjer se trenutno proizvajata Passat in Golf. Prihodnost te tovarne bo popolnoma drugačna, saj bo ta prevzela vlogo proizvodnje večine električnih avtomobilov, ki bodo nastajali v prihodnjih letih, medtem ko bosta prej omenjena modela preusmerjena v tovarni v Emden in Wolfsburg.

    Velik poudarek v prihodnjih letih namenjajo tudi tehnologiji samostojne vožnje in novemu razumevanju sodobne mobilnosti, ki prinaša car-sharing in digitalizacija.

    Omenjeni naložbeni načrt, ki predvideva investicijo 72 milijard evrov ni največji v zadnjem obdobju. Še več, 86 milijard evrov, so potrošili pri zadnjem petletnem strateškem načrtu (2015-2019).

    Vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11730
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    V enem letu sestavili 6 milijonov vozil

    Pri Volkswagnu so ob koncu lanskega leta dosegli še en zelo pomemben mejnik, ki kaže na to kako velik je nemški proizvajalec iz Wolfsburga.

    Volkswagen, ki ima globalno naprodaj več kot 60 modelov, te pa sestavlja v več kot 50 tovarnah v 14 državah, je nekaj dni pred zaključkom leta z letnico 2017 dosegel nov rekordni proizvodni mejnik. 6 milijonov izdelanih vozil v enem letu. Seveda, pišemo zgolj o modelih z oznako VW, kjer so levji delež predstavljali Polo, Golf, Jetta, Passat in Tiguan. Prav tako si rekordno leto obetajo tudi letos, saj na sceno prihajajo T-Roc, nova generacija Touarega, električni dostavnik in drugi.

    So pa pri Volkswagnu ob temu mejniku naredili nekaj matematike in prišli do rezultata, da so v 72 letih sestavili skupno nekaj več kot 150 milijonov vozil.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11733
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Volkswagen v partnerstvu za pospešen razvoj avtonomnih tehnologij

    Volkswagen je v uradni objavi naznanil novo partnerstvo s tehnološkim podjetjem Aurora

    Enako kot korejski Hyundai se je tudi skupina Volkswagen odločila za povezavo s tehnološkim podjetjem Aurora, ki je usmerjeno v razvoj rešitev za samodejno vožnjo. Partnerstvo naj bi omogočilo proizvajalcu avtomobilov hitrejši razvoj in uvedbo avtonomnih vozil v prakso.

    Aurora v povezavo prinaša programsko in strojno opremo za avtonomna vozila, s katerimi bodo pri Volkswagnu lahko pospešeno razvijali potencial storitev mobilnosti v urbanih in ruralnih področjih. V njihovi viziji za prihodnost namreč uporabnik lahko naroča avtonomno vozilo za prevoz z uporabo mobilne aplikacije ali pomočjo virtualnega asistenta.

    Podjetji bosta sisteme preizkušali v izbranih mestih, v končni fazi pa naj bi razvito tehnologijo lahko uporabili v različnih produktih v paleti skupine Volkswagen – za vozila za prevoz potnikov, dostavo – ali na primer v povsem avtonomnih vozilih, kot je lani predstavljeni koncept Sedric.

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11744
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    VW tudi lani največji proizvajalec

    Kot kaže bo VW tudi za 2017 obdržal titulo največjega prodajalca avtomobilov na planetu.

    Po pisanju Automotive News Europe bo številka prodanih avtomobilov pri nemškem koncernu parkirana nekje pri 10,7 milijona vozil. Uradne podatke bo VW objavil 17. janurja v letnem poročilu. Če je ta številka točna, potem bo VW še enkrat prehitel Toyoto, kjer so decembra povedali, da pričakujejo prodajo 10,35 milijona avtomobilov. Kot rečeno, obojne številke so neuradne, a razlika 400 tisoč vozil bo zadoščala, tudi če se številke na uradnih poročilih še malce premaknejo.

    S tem bo Volkswagen še drugo leto zapored glavni trgovec na naši krogli.

    V te številke je seveda treba vkalkulirati tudi ostale hišne znamke, od Porscheja do Audija, je pa imel VW sam kot znamka rahlo rast prodaje tudi v ZDA, medtem pa sta Audi in Porsche tam blestela. Audi je decembra v primerjavi z letom poprej skočil kar za 16,3 %.

    2016 je VW Toyoto prehitel za 100.000 vozil.

    vir: Avtomanija.com

    ————————————————————————————————————————————————–
    Tabela pove vse… članek na spodnji povezavi, če je komu do branja.

    vir: https://siol.net/avtomoto/novice/znani-avtomobilski-prvaki-slovenije-trgovci-polni-optimizma-457535

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11861
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Ali veste koliko bo zaslužil prvi mož koncerna VW?

    Po aferi Diesegate, ki jim finančno ni kaj prida škodovala, se Volkswagnovci zdaj krepijo na področju elektrike, kjer želijo v prihodnjih letih zavihteti na prestol.

    Načrti Volkswagna v prihodnjih nekaj letih temeljijo na alternativnem pogonu oziroma elektriki, ki se ji na daljši rok popolnoma posvečajo. Napovedali so, da bo električne avtomobile do konca leta 2022 izdelovali v 16 tovarnah po vsem svetu, kar je del strategije Roadmap E, s katero želijo celostno poskrbeti za električno prihodnost družbe. Kot je v Berlinu pojasnil prvi mož koncerna Matthias Müller, bodo devet tovarn na proizvodnjo električnih vozil pripravili v dveh letih, preostale štiri pa nato do konca leta 2022.

    A Volkswagen je sicer kljub krizi z dizelskimi motorji zaradi goljufanja na testih izpušnih plinov lani podvojil dobiček. Uspešno poslovanje se bo precej poznalo tudi v denarnicah članov uprave. Po objavljenih podatkih bodo za svoje lansko delo prejeli skupno 50,3 milijona evrov, kar je skoraj 11 milijonov več kot predlani. Največ bo prejel prav Müller, in sicer 10,1 milijona evrov oziroma 2,85 milijona evrov več kot leta 2016. Na drugo mesto se je s 5,2 milijona evrov (leta 2016 3,3 milijona) uvrstil Karlheinz Blessing, ki je pristojen za kadre in organizacijo.

    vir: Avtomanija.com

    ———————————————————————————————————————————————————-

    Mali križanec za Kitajce in Američane


    Volkswagen pripravlja kompaktnega SUV-ja za ameriški in kitajski trg. Avtomobil nastaja pod kodno oznako Volks-SUV.

    Novi križanec se bo dimenzijsko postavil pod Tiguana, v Evropi pa ga ne bodo prodajali, saj tukaj njegovo mesto že zavzema T-Roc. VW namerava letno prodati okoli 400.000 enot, Automotive News pa poroča, da bo v primerjavi s T-Rocom višji in bolj konvencionalno SUV-jevski. Podobno kot večina kompaktnih novincev bo tudi Volks-SUV postavljen na fleksibilno akhitekturo MQB.

    Za kitajski in ruski trg bodo kompaktnega križanca izdelovali pri SAIC-VW, za ostale trge, kot so Mehika, ZDA in Argentina, pa bodo uporabili VW-jevo mehiško tovarno v Puebli.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11912
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Vračajo udarec: Volkswagen se je odkrižal Nijaza Hastorja

    Bosanski poslovnež Nijaz Hastor se je predlani prek družbe Prevent Group kot dobavitelj poigraval s poslovanjem Volkswagna, zdaj je nemški koncern vrnil udarec in čez noč odpovedal vse pogodbe s Hastorjevim podjetjem.

    Zaradi Preventa je Volkswagen ustavljal proizvodnjo golfa in passata

    Spomnimo, Prevent Group je prek dveh svojih podjetij leta 2016 (po Volkswagnovem preklicu naročila) začasno ustavil dobavo prevlek za sedeže in ohišij menjalnikov. To je vplivalo na proizvodnjo v šestih od desetih tovarn Volkswagna v Nemčiji, kjer izdelujejo modele golf in passat, različne motorje in menjalnike. Posledično je spor med Volkswagnom in dobaviteljem vplival na urnik okrog 28 tisoč zaposlenih.

    Konec 25-letnega sodelovanja: Bo Hastor tožil Volkswagen?
    Zdaj se je zgodba obrnila. Volkswagen je na hiter način preklical vse pogodbe s Prevent Group, ki ima sedež v Sarajevu in ga vodi eden najbogatejših bosanskih poslovnežev Nijaz Hastor. Prevent poudarja, da so jim Nemci odločitev sporočili le en dan prej in da preklic pogodbe ni bil v skladu z uveljavljenimi poslovnimi normami. Razmišljajo celo o tožbi proti Volkswagnu.

    Odpuščanja in na drugi strani stroški novega razvoja
    Prevent Group je že odpustil 90 delavcev v tovarni Prevent Foamtec v Stendalu v Nemčiji. Negotova je usoda še 700 zaposlenih v drugih Preventovih tovarnah v Nemčiji. Skupno ima Prevent Group v Nemčiji 3.400 zaposlenih, skupno po vsem svetu pa okrog 30 tisoč.

    Preklic pogodbe bo po žepu udaril tudi Volkswagen, ki bo moral poiskati nove dobavitelje in nositi stroške razvoja. Odhod Prevent Group bo Volkswagen stal okrog 200 milijonov evrov, je poročal nemški časnik Wirtschaftswoche.

    vir: siol.net/avtomoto/novice

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11914
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Rešil koncern, zdaj ga menjujejo

    Kot vse kaže bo Matthias Müller še pred iztekom pogodbe končal službovanje na čelu koncerna VW. Uradno bo znano v petek, ko naj bi o tem odločali predstavniki nadzornega sveta.

    Pri Automotive News se sklicujejo na zelo preverjene vire znotraj koncerna, ki navajajo, da bodo nadzorniki v petek najverjetneje ustoličili novega vodjo. To bo Herbert Diess nekdanji zaposleni v BMW-ju, ki je leta 2015, ko je izbruhnila afera Dieselgate, prestopil k Volkswagnu. In prav pri aferi z emisijami je s svojim znanjem in izkušnjami ogromno prispeval za zdaj še aktualni šef 64-letni Matthias Müller, ko je koncern nekako rešil in znova spravil na pravo pot. Slišati je, da se zdajšnji menjavi naj ne bi upiral in je hkrati tudi sam nekako nakazal, da bi bil pripravljen sestopiti z najvišjega položaja. Müller letno zasluži 10 milijonov evrov.

    Tudi Diess, ki trenutno vodi znamko Volkswagen, ima dobro popotnico, da postane šef celotnega koncerna. Namreč, znamka Volkswagen je v prvem kvartalu znova beležila rekordno prodajo. V prvih štirih mesecih so prodali kar 1,53 milijona vozil, samo v marcu 584 tisoč. Največ so k še boljši prodaji pripomogli Kitajska in ZDA, med modeli pa T-Roc, Tiguan, Golf in Polo. Menda naj bi Diess, tudi če ga bodo postavili na čelo koncerna, še vedno obdržal vodilno vlogo pri znamki VW.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11922
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Rešil koncern, zdaj ga menjujejo
    Kot vse kaže bo Matthias Müller še pred iztekom pogodbe končal službovanje na čelu koncerna VW. Uradno bo znano v petek, ko naj bi o tem odločali predstavniki nadzornega sveta.
    Pri Automotive News se sklicujejo na zelo preverjene vire znotraj koncerna, ki navajajo, da bodo nadzorniki v petek najverjetneje ustoličili novega vodjo. To bo Herbert Diess nekdanji zaposleni v BMW-ju, ki je leta 2015, ko je izbruhnila afera Dieselgate, prestopil k Volkswagnu. In prav pri aferi z emisijami je s svojim znanjem in izkušnjami ogromno prispeval za zdaj še aktualni šef 64-letni Matthias Müller, ko je koncern nekako rešil in znova spravil na pravo pot. Slišati je, da se zdajšnji menjavi naj ne bi upiral in je hkrati tudi sam nekako nakazal, da bi bil pripravljen sestopiti z najvišjega položaja. Müller letno zasluži 10 milijonov evrov.
    Tudi Diess, ki trenutno vodi znamko Volkswagen, ima dobro popotnico, da postane šef celotnega koncerna. Namreč, znamka Volkswagen je v prvem kvartalu znova beležila rekordno prodajo. V prvih štirih mesecih so prodali kar 1,53 milijona vozil, samo v marcu 584 tisoč. Največ so k še boljši prodaji pripomogli Kitajska in ZDA, med modeli pa T-Roc, Tiguan, Golf in Polo. Menda naj bi Diess, tudi če ga bodo postavili na čelo koncerna, še vedno obdržal vodilno vlogo pri znamki VW.
    vir: Avtomanija.com

    URADNO: Spremembe v vrhu skupine Volkswagen

    Po prvih napovedih, ki so prišle v javnost v začetku tedna, je prišla tudi uradna potrditev, da se namerava skupina Volkswagen obsežno restrukturirati, v vrhu uprave pa bo Matthiasa Müllerja zamenjal Herbert Diess.

    Matthias Müller je prevzel vodenje skupine leta 2015, v vrhuncu dizelskega škandala ter po odhodu Martina Winterkorna. Njegova prioriteta je bila povrniti ugled skupini Volkswagen.

    Predsednik nadzornega odbora Hans Dieter Pötsch se je Müllerju zahvalil za predanost: “Matthias Müller je za skupino Volkswagen opravil izjemno delo. Vodenje uprave je prevzel jeseni 2015, ko je bila družba pred največjim izzivom v svoji zgodovini. Volkswagna ni le varno usmerjal skozi tiste čase, s svojo ekipo je tudi temeljito preusmeril strategijo skupine, iniciral kulturne spremembe in z veliko osebno zavezanostjo poskrbel, da skupina Volkswagen ni le ostala na začrtani poti, temveč je zdaj bolj trdna kot kadarkoli prej. Za to si zasluži zahvalo celotne družbe.”

    Müllerjev naslednik v vrhu je Herbert Diess, nekdanji vodja razvoja in raziskav pri BMW-ju, ki se je Volkswagnu pridružil poleti 2015 kot direktor segmenta osebnih vozil Volkswagen in pomemben del njegove uprave.

    Diess je v izjavi med drugim povedal: “Skupina Volkswagen je zveza močnih znamk z velikim potencialom. Matthias Müller je postavil osnove za našo transformacijo. Moje najpomembnejše delo bo povezovanje z vodilnimi in zaposlenimi v skupini v doslednem zasledovanju in pomikanju naše evolucije v smeri dobičkonosnega, globalno vodilnega ponudnika trajnostne mobilnosti. “

    Nadzorni odbor je ob zamenjavi na krmilu sprejel še nekaj kadrovskih odločitev v samem vrhu, v upravo vstopata Oliver Blume (Porsche) in Gunnar Kilian (kandri in organizacija), odhaja pa Karlheinz Blessing. Skupino na lastno željo zapušča še Francisco Javier Garcia Sanz (Seat).

    Najnovejše restrukturiranje skupine Volkswagen prinaša delitev na šest poslovnih skupin in posebno skupino za Kitajsko, njihov najpomembnejši trg, ter delitev znamk na nove tri skupine, ki odražajo segment modelov (Volume, Premium in Super Premium). V novi strukturi bo Diess prevzel nadzor nad skupinama za informacijske tehnologije ter raziskave in razvoj.

    Vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11923
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    VW bo spremenil logotip

    Koncern Volkswagen bo prihodnje leto spet spremenil logotip.

    Novi logo bo luč sveta ugledal 2019 v času, ko nemški velikan pripravlja agresiven električni pristop. To je v ponedeljek na tiskovni konferenci napovedal Jochen Sengpiehl, šef marketinga. Logo bo spremenjen tako, da bo deloval tako na nosu avtomobila kot na zaslonu pametnega mobilnika. VW je logo nazadnje spremenil 2012 in mu dodal bolj 3D videz, po drugi svetovni vojni pa se ni kaj bistveno spreminjal.

    Vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11936
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Nova generacija Golfa uvaja blagi hibridni sistem

    Pred nekaj tedni smo poročali, da so vodilni možje določili datum začetka proizvodnje osmega Golfa, ki se začne konec junija prihodnje leto, zdaj pa v javnost počasi kapljajo prve nekoliko bolj podkrepljene informacije. Namreč, Golf bo opremljen s hibridnim sistemom.

    Gre za razvojni izum, ki so ga v koncernu prvič uporabili že pri Audiju A8, zdaj pa ga selijo tudi v ostale sisteme. V tem primeru gre za kombinacijo 48-voltnega alternatorja in litij-ionsko baterijo, ki deluje pri napetosti 48 voltov, sistem pa bo, ko bo motor z notranjim izgorevanjem v določenih situacijah (vožnja po avtocesti ipd) preprosto prenehal delovati, prevzel delovanje ključnih sistemov. Posledica vseh teh procesov bo nižja poraba goriva (do 0,3 litra).

    Novi Golf bi se lahko javnosti predstavil že jeseni v Parizu ali marca 2019 v Ženevi.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11975
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Šef VW osebno ukazal ustavitev izdelave najbolj priljubljenega passata

    Ne, ni še konec! Do nadaljnjega so kupci ostali brez ene najbolj priljubljenih različic passata.

    Po poročanju Automobilwoche je Volkswagen povsem ustavil izdelavo modelov passat in arteon z 2,0-litrskim TDI motorjem v različici moči 140 kW (190 KM), s prednjim pogonom in sedemstopenjskim DSG menjalnikom. Tako je po pisanju dobro obveščenega časnika ukazal osebno šef koncerna Herbert Diess, ki je položaj prevzel pred kratkim, prej pa je vodil znamko Volkswagen. Prav passat s tem motorjem je najbolj pogosta izbira kupcev po Evropi, še posebej velikih flotnih strank.

    Težava je v napaki v programski opremi, ki nadzira delovanje SCR katalizatorskega sistema za prečiščevanje izpušnih plinov z adbluejem, so izvedeli pri Automobilwoche. Sedaj morajo pri Volkswagnu razviti posodobitev za programsko opremo svojega veliko-volumenskega motorja, česar pa jim pred septembrom letos ne bo uspelo. Zato do takrat ne sprejemajo naročil za tovrstne izvedenke motorjev. Še več, celo passati in arteoni, ki so bili že izdelani, a še niso bili predani kupcem, bodo ostali parkirani, je Automobilwoche citiral interni dokument.

    Nejevoljo pri velikih flotnih kupcih bodo skušali pri Volkswagnu omiliti tako, da jim bodo ponudili enak motor s štirikolesnim pogonom za ceno dvokolesnega. Druga možnost bodo dodatni popusti, če se bodo kupci odločili za eno izmed bencinskih izpeljank.

    Enako je doletelo tudi znamko Audi in sicer modela A6 in A7, proizvodnjo nekaterih modelov pa so ustavili tudi pri Porsche -ju.

    ——————————————————————————————————————————————————

    Seat in Volkswagen napovedujeta vpoklic na račun varnostnih pasov

    Deljenje platform in sestavnih delov v največji možni meri ima praviloma velike ekonomske pluse za proizvajalce. Res pa je, da ko pride do napake je ta sistemska in posledično tudi podobno bolj finančno boleča kot bi sicer.

    Tovrstna težava se je pokazala v primeru svežega Volkswagna Pola, Seata Ibize in Seata Arone. Finci, natančneje novinarji avtomobilske revije Tekniikan Maailma, so ugotovili, da obstaja verjetnost nenamernega odpetja zadnjega levega varnostnega pasu na zadnji klopi v primeru hitrega manevra izogibanja, kadar so na zadnji klopi vsi trije potniki privezani z varnostnim pasom.

    Posledica je, da zaponka srednjega varnostnega pasu, zaradi nesrečnega položaja glede na zaponko levega varnostnega pasu, pritiska na tipko levega pasu, kar privede do nenamernega odpetja levega varnostnega pasu na zadnji klopi.


    Finci so ugotovili posebnost na testni Seat Aroni. Da bi izločili prizadetost samo konkretnega vozila, so enak preizkus ponovili še z eno Arono, a prišli do istih rezultatov. Dodatne analize so razkrile, da je težava skupna tudi Ibizi in Volkswagnovemu Polu.

    Volkswagen je v vmesnem času že potrdil, da se težave zavedajo in da pripravljajo rešitev zanjo. Do vpoklica in odprave konstrukcijske napake pa prosijo lastnike vseh prizadetih modelov njihovih vozil, da v avtomobilih ne vozijo pet oseb in posledično ne uporabljajo srednjega varnostnega pasu.

    Kakšna bo rešitev, še niso sporočili, a najbolj očitna opcija je bodisi podaljšanje ali skrajšanje dela pasu pod zaponko srednjega varnostnega pasu saj bi s tem odpravili neposredno bližino zaponk obeh varnostnih pasov.

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #12037
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Ford in Volkswagen bosta sodelovala v segmentu lahkih gospodarskih vozil

    Družbi Ford in Volkswagen sta najavili novo strateško partnerstvo, s katerim nameravata učinkoviteje znižati stroške razvoja naslednje generacije lahkih gospodarskih vozil, kjer so zahteve trga po učinkovitejših, čistejših vozilih vse večje.

    Partnerstvo naj bi bilo namenjeno izključno razvojnemu področju, saj ne nameravajo spreminjati medsebojnih lastniških deležev, kot na primer pri zvezi Renault-Nissan-Mitsubishi. Po besedah Jima Farleya, odgovornega za globalne trge, je Ford zavezan ostati v čim boljši poslovni formi ter čim bolje izkoristiti različne poslovne modele, kar vključuje tudi sodelovanje s partnerskimi podjetji s ciljem izboljšanja učinkovitosti.

    Farley dodaja: “Načrtovano sodelovanje s skupino Volkswagen je primer, kako lahko izboljšamo poslovanje in obenem ustvarimo zmagovalno kombinacijo produktov ter razširimo svoje zmogljivosti.”

    Ob tem je Thomas Sedran, vodja strateškega oddelka pri skupini Volkswagen, podal stališče druge strani dogovora: “Zahteve trga in naših strank se spreminjajo z neverjetno hitrostjo. Da bi bili lažje kos novim izzivom, je zelo pomembno, da pridobimo primerno prilagodljivost v povezovanju. To je tudi eden od ključnih elementov strategije skupine Volkswagen do leta 2025, morebitno sodelovanje s Fordom pa vidim kot priložnost, da povečamo konkurenčnost obeh podjetij na globalnih trgih.”

    Čeprav zaenkrat omenjajo sodelovanje samo na področju raziskav in razvoja, pa bi lahko partnerstvo obema podjetjema prineslo tudi boljši dostop do globalnih trgov. Kot vemo, je Volkswagen dobro zastopan na trgih v Evropi in Aziji, medtem ko Ford pokriva velik del ameriškega trga.

    Vzporedno seveda obe podjetji vodita različne razvojne projekte, skupina Volkswagen se posveča električnemu pogonu nove generacije, medtem ko Ford namerava do leta 2021 trgu predstaviti njihov prvi avtomobil, sposoben avtonomne vožnje.

    Vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #12052
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1638 sporočil

    Volkswagen Truck & Bus se bo imenoval TRATON

    Pri Volkswagen Truck & Bus so razkrili, da se bo naziv podjetja preimenoval v TRATON Group. Ta novica pa je še en korak naprej, s čimer želijo povečati neodvisnost in se pripraviti na nove podvige na tržišču.

    Močne blagovne znamke, MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus in RIO bodo obdržale svojo identiteto pod krovno blagovno znamko TRATON Group.
    „Novo ime TRATON je glavni mejnik na naši poti, da postanemo vodilni na področju transportne industrije in to na globalni ravni. TRATON nam omogoča več neodvisnosti. To bo dodatno ojačilo skupno identiteto in edinstvenost naše skupine. Novo ime bo pospešilo našo pozicijo vodilnega proizvajalca za transportne rešitve,« je dejal Andreas Renschler, generalni direktor Volkswagen Truck & Bus Group in član upravnega odbora Volkswagen AG.

    TRATON odraža tisto, za kar se trudimo in delujemo. Novo ime predstavlja mlado podjetje v novi eri transporta.

    TRAnsformacija transportnega ekosistema je naša misija – za dobrobit vseh

    TRAnsport je naša, in strast naših kupcev

    TONnaža je tisto, kar naše kupce poganja po svetu – vsak dan

    TRAdicija je tisto, na čemer so zasnovane naše blagovne znamke

    Vedno „ON” je končni cilj naših kupcev in naša želja, kako bi za njih vse naredili

    Naziv TRATON sovpada z vrednotami: odločenostjo, celovitostjo, spoštovanjem, osredotočenostjo na stranke in timskim duhom. Močne blagovne znamke, MAN, Scania, Volkswagen Caminhões e Ônibus in RIO bodo obdržale svojo identiteto pod krovno blagovno znamko TRATON Group. Pričakuje se, da do sprememba imena stopila v veljavo do tretjega kvartala letošnjega leta.

    Vir: etransport.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.