FORUM

Kratke novice in zanimivosti


Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 156 odgovorov, ima 7 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 8. 5. 2019 at 19:51.

  • Avtor
    Prispevki
  • #12564
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Kam VW vlaga več kot tri milijarde evrov

    Nemci so pred nekaj dnevi sporočili, da vse napore in znanje usmerjajo v razvoj digitalnih platform, a še posebej se bodo posvečali le enemu področju.

    Nov milijardni vložek bo namenjen predvsem v razvoj car sharinga oziroma souporabe vozil, saj imajo pred vrati tako rekoč povsem novo družino električnih vozil ID, ki bodo za takšen razvoj idealna priložnost. Nove napovedi digitalizacije bodo javnosti vidne že v prihodnjem letu, ko bodo na berlinske ulice premierno in poskusno poslali 1500 primerkov eGolfa pod skupno znamko WeShare.

    Volkswagnove platforme za souporabo vozil bodo namreč v luči prizadevanj za promocijo trajnostne mobilnosti vključevale le električne avtomobile. Po Berlinu bodo souporabo vozil ponudili v Hannovru in Hamburgu, v letu 2020 pa naj bi jo razširili na večja mesta drugod po Evropi, Aziji in tudi Severni Ameriki.

    Kot je dejal član Volkswagnove uprave Jürgen Stackmann, bodo avtomobili prihodnosti »digitalne naprave na kolesih«, kar bo od proizvajalcev zahtevalo precej inovacij. “Da bi obvladali ta razvoj, moramo avto v precejšnji meri izumiti na novo,” je dodal.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #12684
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Ford in Volkswagen bosta sodelovala v segmentu lahkih gospodarskih vozil
    Družbi Ford in Volkswagen sta najavili novo strateško partnerstvo, s katerim nameravata učinkoviteje znižati stroške razvoja naslednje generacije lahkih gospodarskih vozil, kjer so zahteve trga po učinkovitejših, čistejših vozilih vse večje.
    Partnerstvo naj bi bilo namenjeno izključno razvojnemu področju, saj ne nameravajo spreminjati medsebojnih lastniških deležev, kot na primer pri zvezi Renault-Nissan-Mitsubishi. Po besedah Jima Farleya, odgovornega za globalne trge, je Ford zavezan ostati v čim boljši poslovni formi ter čim bolje izkoristiti različne poslovne modele, kar vključuje tudi sodelovanje s partnerskimi podjetji s ciljem izboljšanja učinkovitosti.
    Farley dodaja: “Načrtovano sodelovanje s skupino Volkswagen je primer, kako lahko izboljšamo poslovanje in obenem ustvarimo zmagovalno kombinacijo produktov ter razširimo svoje zmogljivosti.”
    Ob tem je Thomas Sedran, vodja strateškega oddelka pri skupini Volkswagen, podal stališče druge strani dogovora: “Zahteve trga in naših strank se spreminjajo z neverjetno hitrostjo. Da bi bili lažje kos novim izzivom, je zelo pomembno, da pridobimo primerno prilagodljivost v povezovanju. To je tudi eden od ključnih elementov strategije skupine Volkswagen do leta 2025, morebitno sodelovanje s Fordom pa vidim kot priložnost, da povečamo konkurenčnost obeh podjetij na globalnih trgih.”
    Čeprav zaenkrat omenjajo sodelovanje samo na področju raziskav in razvoja, pa bi lahko partnerstvo obema podjetjema prineslo tudi boljši dostop do globalnih trgov. Kot vemo, je Volkswagen dobro zastopan na trgih v Evropi in Aziji, medtem ko Ford pokriva velik del ameriškega trga.
    Vzporedno seveda obe podjetji vodita različne razvojne projekte, skupina Volkswagen se posveča električnemu pogonu nove generacije, medtem ko Ford namerava do leta 2021 trgu predstaviti njihov prvi avtomobil, sposoben avtonomne vožnje.
    Vir: Avtomobilizem.com

    Se VW in Ford res združujeta?

    Podpisan Memorandum o soglasju, ki sta ga obe strani podpisali letos junija, daje osnovo za stateško partnerstvo med nemškim in ameriškim koncernom.

    Dva izmed največjih na svetu utegneta kmalu postati največji sploh. Sodelovanje se je pričelo na ravni gospodarskih vozil in storitev za kupce, nekateri analitiki pa so že prepričani, da je to le prvi korak k združitvi obeh svetov.

    Analiza podjetja The Detroit Bureau kaže, da bi bila združitev po enakih deležih dobra za obe strani. Nemci bi lahko dodatno širili na ameriškem trgu, predvsem pri športnih terencih in poltovornjakih, Modri oval pa bi lahko dobil dodaten zagon na trgih Evrope, na Kitajskem in v Latinski Ameriki.

    Videli bomo, kako se bodo stvari odvijale, in v kakšni meri stvari sploh držijo. Dejstvo je, da so se predstavniki obeh koncernov že srečali, kako daleč pa bo vodila skupna pot, pa bo povedal čas.

    vir:Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #12927
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    44 milijard za električno mobilnost

    Pri VW-ju bodo v naslednjih petih letih v električno mobilnost investirali kar 44 milijard evrov.

    Med nalogami, ki se jih bodo pospešeno lotili, so avtonomna vožnja, mobilne storitve in digitalizacija. Med prednostnimi nalogami je tudi sodelovanje s Fordom. Med pomembnejšimi investicijami pri VW-ju navajajo tudi obnovo tovarn v Emdnu in Hannovru, kjer bodo izdelovali tudi električne avtomobile.

    V Emdnu sicer trenutno nastaja VW Passat, a bodo njegovo proizvodnjo v naslednjih treh letih preselili v češki Kvasiny, kjer se bo pridružil Škodinima modeloma Superb in Kodiaq, Ateco in Karoqa pa bodo selili na drugo lokacijo, ki za zdaj še ni določena.

    Za Reuters so VW-jevi vodilni povedali tudi, da je njihov srednjeročni cilj izdelati 15 milijonov električnih avtomobilov, prva skupna naloga z modrim ovalom pa bo razvoj skupnega malega dostavnika, ki naj bi prinesel konkretne prihranke obema stranema.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #13363
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    SUV-ji bodo leta 2025 najbolje prodajani

    Volkswagen s polno paro nadaljuje z največjo ofenzivo športnih terencev v zgodovini podjetja. Leta 2025 bo predvidoma vsako drugo Volkswagnovo prodano osebno vozilo športni terenec.

    “SUV-ji postajajo po vsem svetu vse bolj pri­ljubljeni,” je dejal Jürgen Stackmann, direktor prodaje znamke Volks­wagen Osebna vozila. “Zato sistematično nadal­jujemo našo aktualno ofen­zivo športnih terencev. Po­membno vpliva na krepi­tev naše osnovne dejavnosti, tako da bomo lahko realizirali potrebne milijardne naložbe v električno mobilnost in avtonomno vožnjo. T-cross dopolnjuje našo družino športnih terencev na hitro rastočem trgu SUV-jev v razredu malih avtomobilov.” S touaregom v prestižnem segmentu športnih terencev, tiguanom in T‑rocom v razredih kompaktnih modelov ter T-crossom v segmentu malih avtomobilov ima Volkswagen močno produktno paleto, ki bo še naprej rasla. Sledili bodo še drugi modeli SUV-jev. Leta 2020 bo prišel ID. Crozz, Volkswagnov prvi popolnoma električni športni terenec. Ta avtomobilski segment je prav tako del Volkswagnove ofenzive električ­ne mobilnosti, v okviru katere naj bi do leta 2025 na globalni trg prišlo 20 novih popolnoma električnih avtomobilov.

    Ofenziva športnih terencev, ki jo je Volkswagen napovedal leta 2015, je zgod­ba o uspehu: kompaktni tiguan – z njegovo drugo generacijo leta 2016 se je začela širitev Volkswagnove ponudbe športnih terencev – je model, od katerega so do danes skupno prodali že skoraj 5 milijonov vozil. Danes sodi med deset najbolje prodajanih avtomobilov na svetu. Modela atlas (za ZDA) in teramont (za Kitajsko) žanjeta prodajne uspehe vsak na svojem trgu. Prav tako je na voljo že tretja generacija Touarega, prvega SUV-ja znamke, ki dosega odlične prodajne rezultate. Po pričakovanjih Volkswagna ne bo več trajalo dolgo, da bo dosegel prag milijon prodanih avtomobilov od začetka prve generacije. Še sveži T-roc, SUV golfovega razreda, je prav tako zabeležil uspešen zače­tek: od prihoda na trg konec prejšnjega leta je bilo prodanih skoraj 130.000 T-rocov.

    T-cross je najmanjši in najkompaktnejši SUV znamke, ki je sedaj pripravljen za vstop na trg – prvi SUV, ki ga bo Volkswagen nudil v tem avtomobilskem razredu. T-cross je vsestranski talent: to se med drugim odraža tudi v števil­nih asistenčnih in komfortnih sistemih, ki so bili do sedaj rezervirani za vozila iz višjih segmentov. Tako je serijsko opremljen s sistemom za nad­zor okolice front assist z mestno funkcijo zaviranja v sili in zaznavanjem pešcev, asistenco za ohranjanje smeri lane assist, proaktivnim sistemom za zaščito potnikov in asistenco za menjavanje voznega pasu s senzorjem za mrtvi kot. Obenem pa T-cross z vzdolžno pomično sedežno klopjo nudi več prostora, vsestranskost in individualnost. Da se T-cross odlično ujema z današnjim časom, potrjujeta tudi njegov digitalni kombinirani instrument in dejstvo, da se odlično povezuje z zunanjim svetom.

    Vir: Volan.si
    ———————————————————————————————————————————————————–

    Volkswagen – Motor na notranje izgorevanje do leta 2040

    Pri Volkswagnu bodo zadnjo platformo za motorje na notranje izgorevanje predstavili leta 2026, kar pa ne pomeni, da jih bodo po tem letu prenehali izdelovati. To bi se lahko zgodilo šele po letu 2040.

    Če ste mislili, da bodo klasični motorji hitro postali preteklost, ste se zmotili. Ti bodo prisotni še kar nekaj časa, saj jih bodo v določenih regijah, na primer v Afriki, prodajali vsaj do leta 2040. Seveda bodo na voljo hibridi, priključni hibridi, popolnoma električni avtomobili in takšni, ki za pogon uporabljajo kakšnega od alternativnih pogonskih derivatov. Tudi po letu 2040 pa bodo avtoserviserji še vedno znali lepo poskrbeti za vaš avtomobil, takisto bo še vedno na voljo gorivo.

    Vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #13383
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Že 26 milijonov vgrajenih DSG menjalnikov

    Če je bilo leta 2003 zanimanje kupcev na strani ročnih menjalnikov, je zadnja leta povpraševanje povsem na strani avtomatikov. Tudi zaradi dejstva, ker so pri koncernu VW leta 2003 na trgu ponudili svoj dvosklopčni menjalnik.

    Za razliko od Američanov, ki tako rekoč ročnega menjalnika niso poznali (90 odstotkov vseh avtomobilov je avtomatikov), smo bili Evropejci do samodejnih menjalnikov precej zadržani. Statistika kaže, da smo se v začetku novega tisočletja le v slabih 15 odstotkih odločali za avtomatike. Predvsem zaradi dejstva, ker ti niso bili tehnično brezhibni, popravilo zanje pa je bilo lahko zelo drago. No, to ostaja tudi danes.

    Vse se je spremenilo leta 2003, ko so pri Volkswagnu na tržišče poslali Golfa R32 z 241 konji, za prenos navora pa so prvič uporabili DSG (Direkt-Schalt-Getriebe) šeststopenjski menjalnik z dvojno sklopko. Sicer so DSG menjalnik že veliko let prej uporabljali pri dirkaškem oddelku Porscheja, pod razvoj so se podpisali pri podjetju Borg Warner, a kasneje so ga patentirali pri nemškem koncernu.

    DSG menjalnik je elektronsko vodena dvojna sklopka klasičnega ročnega menjalnika, ki je popolnoma ali polovično avtomatiziran in je brez klasičnega pedala za sklopko. Na začetku se je uporabljal za motorje do 350 Nm navora, tehtal je 93 kg, dnevno pa so izdelali 1500 primerkov. Sledil je nadaljnji razvoj, ki je prinesel sedem stopenj in možnost kombinacije z motorji do 500 Nm navora.

    No, 15 let kasneje je slika na tržišču povsem drugačna, saj je odziv kupcev povsem drugačen, predvsem zaradi dejstva, ker DSG menjalnik ponudi dobro vozniško izkušnjo z brezhibnim delovanjem, v primerjavi s starimi klasičnimi avtomatiki s pretvornikom navora. Številke kažejo, da se pri Passatu na primer kupcu v 60 odstotkih odločajo za DSG menjalnik, pri Arteonu v 80 odstotkih, pri Tiguanu pa kar v 90 odstotkov. Pri Audiju pa ponekod sploh ni več možnosti izbire ročnega menjalnika.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #13672
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen – Predogled prenosnih polnilnih postaj

    Pri Volkswagnu se že lep čas ukvarjajo z elektrifikacijo svojega voznega parka, za kar je potrebna tudi infrastruktura, ki bo omogočila polnjenje avtomobilov. Tudi zato predstavljajo mobilne polnilne postaje.

    Do poletja nameravajo v Wolfsburgu preveriti delovanje takšnih mobilnih postaj, po uspešnem testiranju pa jih bodo leta 2020 poslali tudi v druga nemška mesta, kar bo znatno povečalo zmožnost aktualnega polnilnega sistema. Kot prikazujejo ilustracije in animacije, bo polna polnilna postaja imela kapaciteto 360 kWh in polnilno moč 100 kW, kar pomeni, da se bo 15 električnih volkswagnov e-golf do 80 odstotkov napolnilo v slabih 17 minutah. Ker takšna mobilna postaja ne bo odvisna od električnega omrežja, jo bo mogoče postaviti kamorkoli v mestu, ko bo kapaciteta polnilnice padla pod 20 odstotkov, pa jo bodo samodejno zamenjali. Seveda jo bo mogoče priključiti tudi na električno omrežje, polnilna moč pa bo do 30 kW.

    Vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #14508
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    22 milijonov e-avtomobilov v desetih letih

    Koncern Volkswagen bo še naprej spodbujal korenito spremembo sistema na področju individualne mobilnosti in se bo sistematično usmerjal v električne pogone.

    V naslednjih desetih letih želi tako na trg pripeljati skoraj 70 novih e-modelov – namesto 50, kolikor jih je bilo načrtovanih doslej. S tem se bo tudi število za naslednje desetletje načrtovanih e-vozil, ki naj bi bila izdelana na koncernskih e-platformah, povečalo s 15 milijonov na okrog 22 milijonov. Širitev e-mobilnosti je pomemben gradnik na poti do CO2-nevtralne bilance. Volkswagen si je zastavil obsežen program razogljičenja. Koncern želi biti do leta 2050 popolnoma CO2-nevtralen. To velja za vozila iz ponudbe ter za področje proizvodnje in uprave. Volkswagen se s tem jasno zavezuje k izvajanju pariškega podnebnega sporazuma.

    Dr. Herbert Diess, predsednik uprave družbe Volkswagen AG, je povedal: “Prevzemamo odgovornost za pomembne teme prihodnosti – še posebej tudi pri varovanju podnebja. Pri tem bomo sledili ciljem pariškega podnebnega sporazuma. V naslednjih letih bomo proizvodnjo in tudi druge stopnje vred¬no-st¬ne verige postopoma pripeljali do ogljične nevtralnosti. Na ta način bomo pripomogli k omeje¬van¬ju segrevanja zemlje. Individualna mobilnost naj bi bila tudi v prihodnje mogoča za milijone ljudi – in to v varni, čisti in povezani obliki. Če želimo glede na potrebe vlagati v e-ofenzivo, moram na vseh področjih še bolj izboljšati našo učinkovitost in rezultate.”

    Na poti do popolnega razogljičenja do leta 2050 je koncern Volkswagen na vseh področjih postavil mejnike, ki naj bi jih dosegli v naslednjih letih. Ukrepi bodo sledili trem načelom: prvič, učinkovitemu in trajnemu zmanjšanju emisij CO2. Drugič, prehodu na obnovljive vire energije pri oskrbi z energijo. Tretjič, izravnavi preostalih emisij, ki se jim ni mogoče izogniti. Da bi izboljšal ogljično bilanco vozil prek njihovega celotnega življenjskega cikla, bo Volkswagen začel že pri dobavnih verigah.

    V ta namen zdaj pripravljajo natančno časovnico. Veliko potenciala je predvsem pri dobavah jekla in aluminija.

    Do leta 2025 naj bi ogljični odtis vseh njihovih avtomobilov prek celotnega življenjskega cikla v primerjavi z letom 2015 zmanjšali za 30 odstotkov. Volkswagen bo ustrezno elektrificiral ponudbo vozil in v to samo do leta 2023 investiral več kot 30 milijard evrov. Delež električnih vozil v celotni ponudi naj se bi do leta 2030 dvignil vsaj na 40 odstotkov. Že letos bo stekla proizvodnja prvih električnih avtomobilov nove generacije: po Audiju e-tron1* bo kupcem na voljo Porsche Taycan2*. Za obe vozili je bilo sprejetih že po 20.000 rezervacij. S prihodom modela Volkswagen ID. pa naj bi električni avto postal dostopen tudi za široke ljudske množice. V prvem valu bodo sledili tudi ID. Crozz2*, SEAT el born2*, Škoda Vision E2*, ID. Buzz2* in ID. Vizzion2*.

    Za zagotovitev električne ofenzive je Volkswagen izbral strateške dobavitelje baterijskih celic, podjetja LG Chem, SKI, CATL in Samsung. Z ozirom na vse večje potrebe Volkswagen preverja možnosti solastništva lastne proizvodnje baterijskih celic v Evropi. Glede na izglede tudi trdna baterija predstavlja velike priložnosti. Cilj je industrializacija te tehnologije skupaj s partnerjem QuantumScape. Obenem naj bi do leta 2025 emisije CO2 vseh tovarn v primerjavi z letom 2010 zmanjšali za 50 odstotkov. Tako bodo denimo v elektrarni v Wolfsburgu s prehodom s premoga na plin od leta 2023 letno emisije CO2 zmanjšali za 1,5 milijona tone. Proizvodnja Audijev v Bruslju na primer že danes poteka popolnoma CO2-nevtralno. Tovarna Zwickau ne bo le vodilna tovarna za modularno platformo za električni pogon (MEB), temveč naj bi bil model ID., ki ga bodo tam proizvajali, do kupcev prišel s CO2-nevtralno bilanco.
    Ključni element Volkswagnove električne ofenzive je MEB. Zaradi partnerstev ter s tem čim večje razširjenosti platforme MEB in z njo povezanih učinkov ekonomije obsega se bodo stroški e mobilnosti lahko močno zmanjšali. Tako bo individualna mobilnost tudi v prihodnosti dostopna in uporabna za veliko ljudi. Eden od prvih primerov takšnih partnerstev je načrtovano sodelovanje z družbo e.GO Mobile AG iz Aachna, ki so ga objavili na ženevskem avtosalonu.

    Za nadaljnjo krepitev električne mobilnosti bodo Volkswagen in partnerji iz avtomobilske panoge do leta 2020 z družbo IONITY po vsej Evropi vzpostavili 400 hitrih polnilnih postaj ob avtocestah. Od teh jih bo okrog 100 postavljenih v Nemčiji. To pomeni: ena postaja vsakih 120 kilometrov. Prek novega hčerinskega podjetja Elli (Electric Life) bo Volkswagen nudil tudi različne stenske polnilne postaje za polnjenje doma, poleg tega pa tudi – zaenkrat v Nemčiji – ustrezno zeleno elektriko.

    Pri vseh tovarnah bo s polnilnimi stebrički opremil skupno 3.500 parkirnih mest za zaposlene in še več pri trgovcih.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.