FORUM

Kratke novice in zanimivosti


Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 156 odgovorov, ima 7 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 8. 5. 2019 at 19:51.

  • Avtor
    Prispevki
  • #2267
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Neuradno: Volkswagen začasno ustavil projekt nizkocenovnih avtomobilov

    Težave naj bi se kazale predvsem pri stroških in kakovosti določenih materialov.<br>
    Viri blizu Volkswagnove tovarne navajajo, da naj bi vodilni začasno zamrznili projekt nizkocenovnih avtomobilov. Namreč, pri VW-ju želijo imeti nizke stroške in istočasno visoko kakovost ter varnost. A to je v današnjh časih izjemno težka naloga. Zavedajo se, da bi visoke cene negativno vplivale na prodajo, nizka raven kakovosti pa na Volkswagnov imidž.<br>
    No, zdaj bodo morali pri Volkswagnu pošteno zavihati rokave, kar pomeni, da s premiero znamke, ki bi jo morali razkriti konec leta, ne bo nič.

    vir: avtomanija

    Volkswagnova nizkocenovna znamka bo!

    Se spomnite, da smo pisali o internih dilemah koncerna Volkswagen pri načrtovanju svoje 13. znamke, ki bi ponujala nizkocenovne modele? Videti je, da se stvari počasi, a zanesljivo, peljejo v proizvodnjo …

    Prodaja omenjenih avtomobilov naj bi stekla že koncem leta 2016 na Kitajskem, kjer bi Volkswagen izdeloval nizkocenovne modele, skupaj s kitajskim partnerjem (FAW ali SAIC). Letna proizvodnja je planirana na 500.000 avtomobilov.

    Nizkocenovni model, ki naj ne bi presegel cene 7.500 evrov, bi kasneje ponudili tudi na indijskem trgu ter v državah jugovzhodne Azije. V tem cenovnem rangu se trenutno na trgu pojavljata zgolj romunska Dacia ter japonski Suzuki. Vendar pa, za razliko od omenjenih konkurenčnih znamk, Volkswagen svoje znamke ne bo tržil v Evropi.

    Čeprav so pri Volkswagnu, po besedah Martina Winterkorna, glede odločitve o ustanovitvi nove znamke »tik pred ciljno črto«, pa naj bi bila dokončno znana v letošnjih poletnih mesecih.

    vir: avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2332
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Eos ne bo imel naslednika

    Slaba prodaja in stroški razvoja so razlog, da VW ne bo pripravil naslednika Eosa.

    Po pisanju Spiegla je zgodba o starajočem Eosu znana – lani so izdelali samo 8000 primerkov, kar pomeni, da je štirisedežni mali kabrio vse prej kot prodajna uspešnica. Na drugi strani je tudi strošek izdelave kompleksne strešne strukture in dodatne ojačitve preveč, da bi opravičil razvoj nove generacije. Tudi popularnost kabrioletov na trgu je v zadnjih letih padla, zato so besede Martina Winterkorna, šefa VW-ja, prerorške – Nekatere niše so tako majhne, da niso upravičene.

    Eos je v prodaji od 2006, 2010 pa so mu namenili facelift. V Nemčiji je začetna cena dobrih 30 tisočakov, pri nas avtomobila sploh ni več v prodaji.

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2383
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Koncern Volkswagen vlaga več kot kdajkoli doslej v okolju prijazne produkte

    Predsednik upravnega odbora prof. dr. Martin Winterkorn: “Imamo največji nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu.”

    Wolfsburg/Ženeva, marec 2014 – Koncern Volkswagen vlaga več kot kdajkoli doslej v okolju prijazna vozila. Investicije podjetja v raziskave in razvoj so se v preteklem letu povečale za 15 odstotkov na rekordno vrednost 10,2 milijarde evrov. “Levji delež je še naprej namenjen ‘zelenim’ tehnologijam,” je pojasnil predsednik upravnega odbora družbe Volkswagen AG prof. dr. Martin Winterkorn pred odprtjem ženevskega avtomobilskega salona. To najbolje ponazarja, kako resno si je koncern zastavil cilj, da bo do leta 2018 tudi v ekološkem pogledu postal vodilni avtomobilski proizvajalec na svetu.

    Uspešna vmesna bilanca na poti do številke 1 med okolju prijaznimi proizvajalci

    Winterkorn je še povedal: “Volkswagna niso le besede – mi ukrepamo. Pri naših novih vozilih za EU so emisije CO2 v preteklem letu v povprečju znašale 128 g/km. Tako so emisije naših modelov že danes bistveno nižje od zakonsko določene mejne vrednosti za leto 2015.” Tudi v sklopu proizvodnje je bil dosežen pomemben napredek: “Danes se vedno hitreje približujemo cilju, da bi proizvodni procesi v naših tovarnah postali za 25 odstotkov bolj ekološki. To konkretno pomeni: želimo doseči, da bi se poraba energije in vode ter seveda emisije CO2 do leta 2018 zmanjšale za 25 odstotkov. Naši zaposleni po vsem svetu so nam s svojo kreativnostjo in prizadevanji pomagali doseči, da smo pri uresničevanju teh ciljev že na pol poti. Volkswagen že danes postavlja nova merila na področju trajnostnega delovanja, kar potrjuje tudi indeks trajnostnega razvoja Dow Jones. Leta 2013 smo na najpomembnejši svetovni lestvici trajnostnega razvoja prevzeli vodilno mesto.”

    Največji realni nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu

    Trenutno lahko kupci pri znamkah koncerna izbirajo med 54 modelskimi izvedbami, ki z emisijami CO2 ostajajo pod vrednostjo 100 g/km. Pri 324 modelskih izvedbah so emisije nižje od 120 g/km. Winterkorn: “Koncern Volkswagen ponuja največji realni nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu.” Med njimi so “3-litrski” avtomobili, kot je Golf TDI BlueMotion1 ali Audi A3 TDI ultra2, ter “3-evrski” avtomobili, kot je eco up!3. Pri slednjih je za 100 kilometrov vožnje treba odšteti le okoli 3 evre. “Najširšo paleto električnih vozil”, ki zajema tako e-up!4 kot na primer Porsche Panamero S E-Hybrid5, bosta sedaj dopolnila priključna hibrida Golf GTE6 in Audi A3 Sportback e-tron7. Winterkorn: “Že v kratkem bodo kot priključni hibridi predstavljeni še številni drugi učinkoviti modeli, kot so Audi A8, A6 in Q7 ter Volkswagen Passat. Ta tehnologija ima namreč prihodnost.”

    Modularni sistemi zagotavljajo konkurenčnost v prihodnosti

    Proizvodna strategija, ki temelji na uporabi modularnih sistemov, bo koncernu omogočila, da bo v naslednjih letih elektrificiral več kot 40 modelov. Winterkorn: “Zaradi principa modularnih sistemov smo pri razvoju in proizvodnji avtomobilov veliko hitrejši in gospodarnejši ter veliko bolj prilagodljivi kot doslej. Tako je naša paleta vozil lahko še bolj raznolika – in rentabilno lahko ponudimo tudi nišne modele. Poleg tega nam modularni sistemi omogočajo, da bomo vse inovacije in vse vrste pogona v kar najkrajšem času uvedli v vse segmente in pri vseh znamkah.”

    Ekološke bilance celotno življenjsko dobo

    Winterkorn je napovedal, da bo Volkswagen sistematično nadaljeval s trajnostnim delovanjem: “Ne bomo se zadovoljili s proizvodnjo okolju prijaznih avtomobilov v okolju prijaznih tovarnah. Pri nas o mobilnosti razmišljamo celostno in tako tudi delujemo. Od proizvodnje energije preko razvoja, izdelave, prodaje, uporabe vozila do recikliranja. Z okoljsko strategijo, ki je zavezujoče in merljivo zasidrana v vseh znamkah in regijah
    koncerna Volkswagen.” Celostna odgovornost nadalje pomeni tudi, da naj se skladno z upravljanjem življenjskega ciklusa (angl. Life Cycle Engineering) za vedno več vozil izdela bilanca vplivanja na okolje, ki zajema celotno življenjsko dobo.

    Realizacija okoljske strategije v celotni vrednostni verigi

    Okoljska strategija koncerna je posledično zavezujoče in merljivo realizirana na vseh relevantnih poslovnih področjih v celotni vrednostni verigi. K temu sodi tudi, da so visoke zahteve, ki jih ima koncern glede trajnostnega delovanja, sedaj tudi obvezen sestavni del pogodb z dobavitelji. Volkswagen se je poleg tega kot prvi nemški avtomobilski proizvajalec pridružil mreži za čisti ladijski promet (angl. Clean Shipping Network). Želi namreč sodelovati pri analizi in zmanjšanju vplivov pomorskega prometa na okolje. Še en primer za trajnostno delovanje je svetovanje glede energijske učinkovitosti, ki ga je koncern pripravil za vse avtohiše znamke Volkswagen v Nemčiji. Na ta način želi v teh avtohišah do leta 2020 zmanjšati emisije CO2 za 25 odstotkov.

    1. Poraba goriva v l/100 km: mestna 3,8 / izvenmestna 3,0 / kombinirana 3,2; emisija CO2, kombinirana v g/km: 85

    2. Poraba goriva v l/100 km: mestna 3,8 / izvenmestna 3,0 / kombinirana 3,2; emisija CO2, kombinirana v g/km: 85

    3. Poraba zemeljskega plina (CNG) v kg/100 km: mestna 3,6 / izvenmestna 2,5 / kombinirana 2,9; emisija CO2, kombinirana v g/km: 79

    4. Poraba električne energije v kWh/100 km: 11,7 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 0 (kombinirana)

    5. Poraba goriva v l/100 km: 3,1 (kombinirana); poraba električne energije v kWh/100 km: 16,2 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 71 (kombinirana)

    6. Poraba goriva v l/100 km (predhodni podatki): 1,5 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 35 (kombinirana)

    7. Poraba goriva v l/100 km (predhodni podatki): 1,5 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 35 (kombinirana)

    vir: http://www.volkswagen.si/novice/aktualne_novice/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2385
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Koncern Volkswagen vlaga več kot kdajkoli doslej v okolju prijazne produkte

    Predsednik upravnega odbora prof. dr. Martin Winterkorn: “Imamo največji nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu.”

    Wolfsburg/Ženeva, marec 2014 – Koncern Volkswagen vlaga več kot kdajkoli doslej v okolju prijazna vozila. Investicije podjetja v raziskave in razvoj so se v preteklem letu povečale za 15 odstotkov na rekordno vrednost 10,2 milijarde evrov. “Levji delež je še naprej namenjen ‘zelenim’ tehnologijam,” je pojasnil predsednik upravnega odbora družbe Volkswagen AG prof. dr. Martin Winterkorn pred odprtjem ženevskega avtomobilskega salona. To najbolje ponazarja, kako resno si je koncern zastavil cilj, da bo do leta 2018 tudi v ekološkem pogledu postal vodilni avtomobilski proizvajalec na svetu.

    Uspešna vmesna bilanca na poti do številke 1 med okolju prijaznimi proizvajalci

    Winterkorn je še povedal: “Volkswagna niso le besede – mi ukrepamo. Pri naših novih vozilih za EU so emisije CO2 v preteklem letu v povprečju znašale 128 g/km. Tako so emisije naših modelov že danes bistveno nižje od zakonsko določene mejne vrednosti za leto 2015.” Tudi v sklopu proizvodnje je bil dosežen pomemben napredek: “Danes se vedno hitreje približujemo cilju, da bi proizvodni procesi v naših tovarnah postali za 25 odstotkov bolj ekološki. To konkretno pomeni: želimo doseči, da bi se poraba energije in vode ter seveda emisije CO2 do leta 2018 zmanjšale za 25 odstotkov. Naši zaposleni po vsem svetu so nam s svojo kreativnostjo in prizadevanji pomagali doseči, da smo pri uresničevanju teh ciljev že na pol poti. Volkswagen že danes postavlja nova merila na področju trajnostnega delovanja, kar potrjuje tudi indeks trajnostnega razvoja Dow Jones. Leta 2013 smo na najpomembnejši svetovni lestvici trajnostnega razvoja prevzeli vodilno mesto.”

    Največji realni nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu

    Trenutno lahko kupci pri znamkah koncerna izbirajo med 54 modelskimi izvedbami, ki z emisijami CO2 ostajajo pod vrednostjo 100 g/km. Pri 324 modelskih izvedbah so emisije nižje od 120 g/km. Winterkorn: “Koncern Volkswagen ponuja največji realni nabor vozil z nizkimi emisijami CO2 na svetu.” Med njimi so “3-litrski” avtomobili, kot je Golf TDI BlueMotion1 ali Audi A3 TDI ultra2, ter “3-evrski” avtomobili, kot je eco up!3. Pri slednjih je za 100 kilometrov vožnje treba odšteti le okoli 3 evre. “Najširšo paleto električnih vozil”, ki zajema tako e-up!4 kot na primer Porsche Panamero S E-Hybrid5, bosta sedaj dopolnila priključna hibrida Golf GTE6 in Audi A3 Sportback e-tron7. Winterkorn: “Že v kratkem bodo kot priključni hibridi predstavljeni še številni drugi učinkoviti modeli, kot so Audi A8, A6 in Q7 ter Volkswagen Passat. Ta tehnologija ima namreč prihodnost.”

    Modularni sistemi zagotavljajo konkurenčnost v prihodnosti

    Proizvodna strategija, ki temelji na uporabi modularnih sistemov, bo koncernu omogočila, da bo v naslednjih letih elektrificiral več kot 40 modelov. Winterkorn: “Zaradi principa modularnih sistemov smo pri razvoju in proizvodnji avtomobilov veliko hitrejši in gospodarnejši ter veliko bolj prilagodljivi kot doslej. Tako je naša paleta vozil lahko še bolj raznolika – in rentabilno lahko ponudimo tudi nišne modele. Poleg tega nam modularni sistemi omogočajo, da bomo vse inovacije in vse vrste pogona v kar najkrajšem času uvedli v vse segmente in pri vseh znamkah.”

    Ekološke bilance celotno življenjsko dobo

    Winterkorn je napovedal, da bo Volkswagen sistematično nadaljeval s trajnostnim delovanjem: “Ne bomo se zadovoljili s proizvodnjo okolju prijaznih avtomobilov v okolju prijaznih tovarnah. Pri nas o mobilnosti razmišljamo celostno in tako tudi delujemo. Od proizvodnje energije preko razvoja, izdelave, prodaje, uporabe vozila do recikliranja. Z okoljsko strategijo, ki je zavezujoče in merljivo zasidrana v vseh znamkah in regijah
    koncerna Volkswagen.” Celostna odgovornost nadalje pomeni tudi, da naj se skladno z upravljanjem življenjskega ciklusa (angl. Life Cycle Engineering) za vedno več vozil izdela bilanca vplivanja na okolje, ki zajema celotno življenjsko dobo.

    Realizacija okoljske strategije v celotni vrednostni verigi

    Okoljska strategija koncerna je posledično zavezujoče in merljivo realizirana na vseh relevantnih poslovnih področjih v celotni vrednostni verigi. K temu sodi tudi, da so visoke zahteve, ki jih ima koncern glede trajnostnega delovanja, sedaj tudi obvezen sestavni del pogodb z dobavitelji. Volkswagen se je poleg tega kot prvi nemški avtomobilski proizvajalec pridružil mreži za čisti ladijski promet (angl. Clean Shipping Network). Želi namreč sodelovati pri analizi in zmanjšanju vplivov pomorskega prometa na okolje. Še en primer za trajnostno delovanje je svetovanje glede energijske učinkovitosti, ki ga je koncern pripravil za vse avtohiše znamke Volkswagen v Nemčiji. Na ta način želi v teh avtohišah do leta 2020 zmanjšati emisije CO2 za 25 odstotkov.

    1. Poraba goriva v l/100 km: mestna 3,8 / izvenmestna 3,0 / kombinirana 3,2; emisija CO2, kombinirana v g/km: 85

    2. Poraba goriva v l/100 km: mestna 3,8 / izvenmestna 3,0 / kombinirana 3,2; emisija CO2, kombinirana v g/km: 85

    3. Poraba zemeljskega plina CNG v kg/100 km: mestna 3,6 / izvenmestna 2,5 / kombinirana 2,9; emisija CO2, kombinirana v g/km: 79

    4. Poraba električne energije v kWh/100 km: 11,7 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 0 (kombinirana)

    5. Poraba goriva v l/100 km: 3,1 (kombinirana); poraba električne energije v kWh/100 km: 16,2 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 71 (kombinirana)

    6. Poraba goriva v l/100 km (predhodni podatki): 1,5 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 35 (kombinirana)

    7. Poraba goriva v l/100 km (predhodni podatki): 1,5 (kombinirana); emisija CO2 v g/km: 35 (kombinirana)

    vir: http://www.volkswagen.si/novice/aktualne_novice/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #2869
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    40 let in sedem generacij Volkswagen Golfa

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #3323
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Take je izgledala Volkswagnova predstavitev pred odprtjem avtomobilskega salona na Kitajskem (Peking).

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #3346
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    465 sporočil

    Golf VII modelno leto 2015

    V novem modelnem letu, ki nastopi v 22 k.t., naročila pa naj bi predvidoma sprejemali od 17 k. t. naprej, so med drugim predvidene naslednje novosti:

    – “Blind Spot Assist” (opozorilo na vozila v mrtvem kotu) skupaj z “Lane Assist”-om (odvisno od trga);
    – ogrevan usnjen MFA volan v obeh izvedbah, za vozila z ročnim in vozila z DSG menjalnikom;
    – 1,4 TSI (ACT izvedba) 150KM namesto dosedanjih 140:
    1,4 TSI 125KM namesto 122;
    1,2 TSI 110KM namesto 105;
    Vsi motorji so seveda v EU6 normativu.

    Ob tem naj bi nekoliko posodobili tudi radio (torej ne navigacijo!) “Composition Media”, katerega diagonala naj bi s 14,5cm zrasla na 16,5cm.
    Več o slednjem in funkcijah (skupaj z Mirror Link-om) pa tukaj http://webspecial.volkswagen.de/infotainment/de/de/radionav-start/Composition-Media.html

    Lp!

    D.

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #3463
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Porsche Macana bo poganjal motor iz Golfa GTI

    Po 22 letih se bo v Porscheju ponovno vrtel štirivaljni motor.

    Porsche Macan bo kupcem, verjetno zgolj kitajskim, na voljo tudi z dvolitrskim bencinskim motorjem v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Najmlajšega člana terenske Porschejeve družine bo tako gnal preverjen dvolitrski turbo motor s 170 kilovati moči in 350 Nm navora, kar bo zadostovalo, da avto potegne do največ 220 km/h, do 100 km/h pa pospeši v 6,9 sekunde.

    vir:avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #3687
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Strožji režimi izpustov CO2 vplivajo na obliko avtomobilov

    Walter de Silva, vodja oblikovanja pri družbi Volkswagen AG, meni, da vse strožji okoljevarstveni predpisi, s katerimi želijo zmanjšati količino izpustov CO2, čedalje bolj vplivajo na avtomobilsko oblikovanje.

    Volkswagnov oblikovalec je sicer velik ljubitelj čistih in preprostih linij, kar izkazujejo tudi zadnji modeli nemškega proizvajalca. A vendarle opozarja, da bodo zaradi strogih okoljevarstvenih zahtev v bližnji prihodnosti proizvajalci prisiljeni žrtvovati dizajn, da bi dosegli optimalno aerodinamiko ter posledično boljšo učinkovitost pri porabi goriva.

    De Silva hkrati meni, da bo že pred koncem tega desetletja na trgu množica »čudno« oblikovanih avtomobilov, kar bi znalo privesti do porasta karoserijskih dekoracij in poslikav, s katerimi bi proizvajalci želeli nasilno »polepšati« svoje modele. Ob tem se priduša, da bi lahko že z uporabo drugačnih materialov drastično zmanjšali maso avtomobilov, brez da bi pretirano posegali v avtomobilski dizajn. Ter dodaja, da aerodinamika ni umetnost, temveč znanost, vetrovniku pa ni mar za ugled znamke.

    Oblikovalec hkrati podaja primer tretje generacije Toyotinega Priusa in Hondinega Insighta, ki sta bila ustvarjena z namenom doseganja čim manjšega količnika zračnega upora. S strani sta modela videti nadvse podobno, ločijo ju zgolj posamezni grafični elementi.

    vir: avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #3737
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Prihaja ultra zmogljiv Volkswagnov dvolitrski TDI motor

    V okviru mednarodnega Vienna Motor Symposiuma, je šef razvoja pri Volkswagnu napovedal prihod novega dizelskega motorja z osupljivo močjo.

    Pokažemo vam fotografijo iz predstavitve, kjer je razvidno, da so Volkswagnovci pripravili dvolitrski motor s 176 kW (239 KM) in kar 500 Nm navora. Štirivaljnik je opremljen z dvema turbinama, piezo vbrizgalnimi šobami, vbrizg goriva poteka pri tlaku 2500 barov, obenem pa motor izpolnjuje Euro6 emisijske standarde. V katerih modelih bo na voljo še ni znano, vsekakor pa ga bodo kupci lahko preskusili še letos.

    vir: avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #3738
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Novi DSG menjalnik bo imel 10 stopenj

    Vodja razvoja pri nemškem Volkswagnu je razkril nekaj podatkov o novem 10-stopenjskem samodejnem menjalniku z dvojno sklopko in o novem dvolitrskem dizelskem motorju z dvema turbinama.

    Hans-Jakob Neusser je na simpoziju o prihodnosti avtomobilske industrije na Dunaju predstavil nekaj skromnih podatkov o najnovejšem samodejnem menjalniku DSG, ki bo imel kar deset prestav. Na enakem dogodku pred dobrim letom je izvršni direktor Martin Winterkorn že namignil, da pri Volkswagnu pripravljajo omenjeni menjalnik, ki ga bodo lahko uporabili v prečno ali vzdolžno nameščenih motorjih. S tem bo podprta uporaba v številnih različnih modelih.

    Najnovejši samodejni menjalnik predstavlja eno od najbolj pomembnih razvojnih korakov pri Nemcih. Do leta 2020 bodo z njim vsem prihajajočim modelom vozil znižali povprečno porabo za 15% . Novi 10-stopenjski samodejni menjalnik razvijajo iz obstoječega 6-stopenjskega, ki ga trenutno uporabljajo v močnejših verzijah vozil. Neusser ni želel izdati, kdaj bodo pričeli s proizvodnjo, potrdil je le, da bo najnovejši samodejni menjalnik lahko prenesel do 500 Nm navora.

    Poleg novega menjalnika so pri Volkswagnu potrdili, da razvijajo 175-kilovatni dizelski motor z dvema turbinama. Dvolitrski štirivaljnik, razkrit na simpoziju bo vgrajen v številne modele, med njimi tudi v osmo generacijo Passata, ki prihaja proti koncu leta.

    vir: avtomobilizem

    • Ta odgovor je spremenil/a bundr bundr 5 let, 10 mesecev nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #3763
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo


    VW do leta 2018 pripravlja še 10-stopenjski DSG, električni turbo in nov trivaljni motor

    Iz tehničnega simpozija na Dunaju prihajajo nove informacije, kaj vse pripravlja Volkswagen v naslednjih letih.

    Več prestav, večja učinkovitost. To je tisto kar žene Volkswagen naprej, da bi zmagali med proizvajalci v čim boljši učinkovitosti motorjev, zato bodo v naslednjih letih predstavili nov deset-stopenjski DSG menjalnik, ki bo nadomestil zdajšnjega šest-stopenjskega. Namenjen bo za široko uporabo, saj bo uspel prenesti do 500 Nm navora. Druga novost, ki jo pripravljajo je električni turbo polnilnik, ki bo prav tako izdelan za kombinacijo s široko paleto motorjev, o njem pa še ni veliko znanega.

    In na koncu še nekaj o novem motorju. Carsten Helbing, iz oddelka za razvoj motorjev, se je toliko bolj pohvalil z novimi trivaljnimi litrskimi motorji, ki jih namenjajo Golfu in Polu. Slednji bo na voljo v 70 in 81 kilovatni verziji, medtem ko bodo v Golfa vgrajevali le 85 kilovatno različico litrskega TSI motorja.




    Ogled celotne predstavitve..

    vir: avtomanija

    • Ta odgovor je spremenil/a bundr bundr 5 let, 10 mesecev nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4026
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Pri Akrapoviču izdelali izpuh in difuzor iz ogljikovih vlaken za Golfa GTI

    Na salonu v Ženevi slovensko podjetje iz Ivančne Gorice predstavlja svoja nova dva izdelka na Golfu GTI.
    Iz titana so izdelali Slip On in Evolution izpuh za Golfa GTi sedme generacije, ki zagotavljata 3 oziroma 8,6 kW moči več, kot ji sicer ponuja tovarniški izdelek. Poleg tega so izdelali še difuzor iz ogljikovih vlaken.

    Še več pa na spodnji povezavi:

    http://www.akrapovic.com/#!/car/product/hot%20hatch/14851?brandId=17&modelId=46

    vir: avtomanija

    Akrapovič MTP-VW/T/1H (linija Slip-On) in S-VW/T/1 (linija Evolution) sta dva izjemno pomembna izdelka v razvoju slovenskega podjetja, ki napovedujeta veliko novost v izjemno konkurenčnem razredu športnih kombilimuzin, saj s tem prvič v tem razredu ponuja izpuhe iz titana. MTP-VW/T/1H (Slip-On) je vstopni sistem za Volkswagen Golf GTI VII. generacije, izdelan pa je v celoti iz titana, ki še zdaleč ni običajen material za izpušne sisteme v tem avtomobilskem segmentu. Izpušni sistem S-VW/T/1 Evolution je prav tako izpušni sistem iz titana kot Slip-On, sicer pa še s povezovalnimi cevmi večjega premera, izdelanimi iz nerjavnega jekla, ter razvit tako, da sta tok plinov in povratni tlak optimirana v najboljši možni meri. Evolution vsebuje tudi športen katalitični pretvornik, ki zagotavlja dodatno moč ter izboljšuje navor in odzivnost GTI-jevega štirivaljnika, vse skupaj pa sestavlja sistem z možnostmi nadaljnjega tuninga.

    Akrapovičev edinstveni, lahko grajeni izpušni sistem za Golf GTI brez dvoma zagotavlja tudi pomemben skok pri zmogljivostih. Optimiran tok izpušnih plinov omogoča GTI-ju dobro osnovo za nadaljnji tuning. Evolution dvigne moč za prepričljivih 8 kilovatov (12 KM) pri 4.750 vrtljajih v minuti ter navor za 16 njutonmetrov pri samo 4.350 vrtljajih v minuti, kar zagotavlja izboljšano odzivnost prek celotnega področja motornih vrtljajev. Tudi Slip-On daje ugledne številke: moč se v primerjavi s serijsko poveča za 3 kilovate (4 KM), navor pa za 7 njutonmetrov pri le 3.750 vrtljajih v minuti, kar daje več zmogljivosti ravno tam, kjer je to najbolj potrebno.

    Za popolno ponudbo videza Akrapovičevih izpušnih sistemov Evolution in Slip-On – kar je še ena Akrapovičeva novost v segmentu športnih kompaktnih kombilimuzin – je tu opcijski zadnji difuzor iz ogljikovih vlaken. Ročno izdelan pri Akrapoviču in iz najboljših materialov ta difuzor sijajnega videza dodatno poudarja videz dvojnih zaključkov izpušnih cevi in dodaja še več ekskluzivnosti izpušnim sistemom iz titana na Golfu GTI.

    Akrapovič bo nova revolucionarna izpušna sistema za Volkswagen Golf GTI in izdelke za Audijeve modele RS 4 Avant, RS 5 in R8 podrobneje predstavil na Wörthersee Treffen (28. 5.–31. 5. 2014), kjer bodo lahko obiskovalci tudi v živo videli in slišali nove izpušne sisteme.

    vir: http://www.vwvortex.com/news/aftermarket-and-industry-news/akrapovic-aims-revolutionize-hot-hatch-sector-titanium-exhaust-golf-gti/

    Wsee 2014


    • Ta odgovor je spremenil/a bundr bundr 5 let, 10 mesecev nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4215
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Pri Volkswagnu pospešujejo prihod novih modelov

    Načrt Volkswagna, da do leta 2018 dvigne prodajo svojih vozil v Združenih državah Amerike na 800.000 enot, postaja vprašljiv. Lansko leto so namreč prodali le 400.000 vozil, zato pripravljajo nov načrt, ki bo poskrbel za uresničitev zastavljenih ciljev.

    Volkswagen nad zastavljenim ciljem še zdaleč ne bo obupal. Vodja ameriškega dela Volkswagna Michael Horn je v intervjuju za Bloomberg dejal, da bodo skrajšali življenjski cikel obstoječih modelov in pospešili prihod novih. S tem bodo ostali konkurenčni ameriškim in azijskim tekmecem. ”Kupci si želijo hitrejših sprememb. Trenutno se ukvarjamo s skrajševanjem življenjskega cikla naših produktov, da bi na trg hitreje pripeljali modele z novostmi in osvežitvami v obliki vmesnih modelskih posodobitev,” je še dejal Horn.

    Trenutno Volkswagen na vsakih sedem let predstavi novo generacijo modela, ki po štirih letih dobi osvežitev. Za izboljšanje prodaje želijo cikel skrajšati na pet let in aktualni model osvežili že po treh letih od predstavitve trgu. Novo strategijo bodo pri Volkswagnu potrdili oziroma ovrgli že ta mesec. V primeru, da dobi krajši petletni cikel zeleno luč, lahko pričakujemo omenjene modele na cestah že v letu 2017.

    vir: avtomobilizem
    ————————————————————————————————————————————————

    Nemška priljubljenost brez meja

    Raziskava zadovoljstva uporabnikov, ki sta jo izvedla WhatCar? in JD Power, je pokazala, da so britanski vozniki najbolj navdušeni nad nemškimi vozili. Največ jim pomeni njihova kvaliteta, brezčasen dizajn in zanesljivost.

    Rezultati in interpretacije takšnih raziskav velikokrat krešejo mnenja, vendar je skupina Volkswagen prepričljivo slavila in osvojila prva tri mesta: najbolj cenjeno vozilo v letu 2014 je Volkswagen up!, drugi je Volkswagen Golf Plus in tretja Škoda Yeti. Še več, med prvo deseterico je kar šest njihovih modelov različnih znamk.

    Med prvo deseterico so še Mercedes-Benz razred C, Volkswagen Scirocco in Tiguan, Lexus CT200h, Škoda Octavia, Volvo V70/XC70 ter, presenetljivo, tudi Jaguar XF, ki je bil v preteklih letih bolj poznan po svoji nezanesljivosti. Očitno so kupce prepričali s prenovo, v kateri so se osredotočili na pereče težave. Najslabše se je odrezal Chervolet Spark, mesto pred njim je Alfa Romeo Mito, sledijo pa Citroën C3, BMW X1, Ford Ka, Fiat Grande Punto/Punto Evo, Citroën C4, Smart fortwo, Ford Fusion in Citroën C1.

    vir: avtomobilizem

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #4242
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Večja ponudba SUV modelov Volkswagen

    Pri največjem nemškem avtomobilskem proizvajalcu želijo v naslednjih letih potrojiti število svojih predstavnikov v razredu športno uporabnih vozil, saj bi na vsak način radi prehiteli Toyoto v številu prodanih vozil.

    Pri Volkswagnu zelo resno razmišljajo, da bi v bližnji prihodnosti ponudili poleg kompaktnega Tiguana in prestižnega Touarega še štiri povsem nove modele. K tovrstnem razmišljanju jih je prepričalo dejstvo, da povpraševanje po SUV-jih že več let narašča. Leta 2012 so SUV-ji predstavljali 17,6 % svetovne proizvodnje, projekcija pa kaže, da se bo njihov delež leta 2018 povečal na 20,1 %. Pri Volkswagnu je dosedanja prodaja sicer bazirala na tradicionalnih modelih, kot sta Golf in Passat, s katerimi pa jim ni uspelo bolj množično prodreti na ameriški trg, kjer imajo tekmeci večjo ponudbo SUV-jev.

    Tako naj bi bila že naslednje leto predstavljena nova generacija Tiguana, ki bo lažja in posledično varčnejša, pri Volkswagnu pa načrtujejo tako kupejevsko verzijo kakor tudi podaljšano različico. Poznavalci hkrati dodajajo, da bi lahko Volkswagen v kratkem lansiral tudi subkompaktnega križanca, pri katerem se bodo naslonili na pred kratkim predstavljena prototipa – Taigun in kupejevski T-Roc. Poleg kompaktnih pri proizvajalcu načrtujejo še srednje velik SUV, ki temelji na konceptu CrossBlue in bi bil preko luže v prodaji leta 2016.

    Preko Atlantika v tem trenutku pospešeno iščejo lokacijo za proizvodnjo novih modelov, h končni odločitvi pa bodo precej vplivale morebitne spodbude vlad v Mehiki in Tennesseeju. Z novimi SUV modeli želijo neposredno konkurirati Toyoti, ki se lahko pohvali s kar nekaj bestsellerji (RAV4, Land Cruiser), pa tudi General Motorsu, ki ima v ponudbi celo 14 SUV modelov.

    Nenazadnje imajo SUV modeli že znotraj matičnega koncerna čedalje večji vpliv. Tako bosta pri prestižnem Porscheju modela Macan in Cayenne v naslednjem letu predstavljala kar 64 % celotne prodaje znamke, medtem ko bo njihov tradicionalni model 911 prevzel zgolj 24 % celotne prodaje. Prav tako bodo pri Audiju že leta 2016 lansirali svoj četrti SUV (Q1), pred rojstvom je Bentleyevo športno uporabno vozilo, načrtujejo pa ga tudi pri Lamborghiniju.

    Dejstvo je, da so SUV-ji bolj dobičkonosni od ostalih modelov, zato so Volkswagnovi apetiti še toliko večji. Z novimi modeli bi najverjetneje dosegli cilj, pri katerem bi dobiček iz poslovanja presegel 6% prodaje (v lanskem letu so dosegli 2,9%).

    vir: avtomobilizem

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.