FORUM

Kratke novice in zanimivosti


Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 156 odgovorov, ima 7 glasov, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 8. 5. 2019 at 19:51.

  • Avtor
    Prispevki
  • #10838
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen in Škoda bosta sodelovala z indijsko Tato

    Znamki Volkswagen in Škoda si že od nekdaj želita večjega vpliva na avtomobilski trg v Indiji, zato sta ta teden v Ženevi podpisali namero o sodelovanju z največjim indijskim avtomobilskim proizvajalcem.

    Potem ko sta se (trenutno) največji avtomobilski koncern na zemeljski obli ter indijska Tata kar eno leto pogajala o pogojih skupnega sodelovanja, sta ta teden dokončno podpisala namero o skupnem razvoju nizkocenovnih modelov, namenjenih indijskemu trgu. Pri omenjenem poslu gre sicer za izmenjavo obstoječih tehnologij med obema koncernoma oziroma, natančneje, med znamkami Tata, Volkswagen in Škoda.

    V predhodnih pogajanjih so sicer pri Volkswagnu predlagali, da bi pri zasnovi prihajajočih modelov uporabili njihovo obstoječo platformo MQB-A, vendar se je le ta izkazala za predrago za indijski trg. Tako naj bi uporabili Tatino modularno platformo AMP, ki je precej cenejša od Volkswagnove. Za predrage so se hkrati izkazali tudi Volkswagnovi motorji, ki jih bodo nadomestili Tatini, nemški proizvajalec pa bo sodeloval pri projektu zgolj z električnimi komponentami.

    S tovrstnim sodelovanjem si Volkswagen ter še posebej Škoda obetata, da bosta resneje vstopila na indijski trg, kar se lahko v prihodnje izkaže kot izjemno dobra poslovna odločitev.

    vir: Avtomobilizem.com

    —————————————————————————————————————————————————

    Nemci zavrnili Marchionnejev predlog, prednost Indijcem

    Prvi mož koncerna VW je v Ženevi dal jasno vedeti, da se koncern VW ne bo povezoval s Fiatom, pač pa z družbo Tata Motors.

    Namreč, ker Sergio Marchionne še vedno išče strateškega partnerja za koncern Fiat, je v torek na tiskovni konferenci izjavil, da bi bil VW lahko primeren partner njegovemu koncernu, a je hitro dobil hladen tuš. Prvi mož koncerna VW, Matthias Mueller, je bil dan kasneje v Ženevi zelo jasen.

    »Marchionneja nisem videl že nekaj mesecev. Nismo pripravljeni na nikakršne pogovore v tej smeri. Trenutno imamo druge težave,» v enem od intervjujev pove Mueller.

    So pa zato v Ženevi podpisali sodelovanje z indijsko družbo Tata Motors, kjer bo v glavni vlogi sicer nastopala češka Škoda. VW si namreč želi osvajati tudi velik indijski trg, ki jim bo na tak način še bolj dostopen, medtem ko bodo Indijci končno dobili potrebno tehnologijo, ki jo sami ne uspejo razviti. Prvi korak v tej smeri je v Ženevi predstavljena študija Tata Racemo, ki ima vgrajen 1,2-litrski TSI motor s 140 kilovati.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11000
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Piech odhaja z več kot milijardo evrov

    Ferdinand Piech, ki je eden ključni ljudi, da je koncern Volkswagen danes največji proizvajalec vozil na svetu, zapušča omenjeni koncern, saj je prodal svoj delež v podjetju, ki večinsko obvladuje nemškega avtomobilskega velikana.

    V Avstriji rojeni Piech, ki je vnuk Ferdinanda Porscheja, je sklenil dogovor o odprodaji velikega dela svojega lastniškega deleža v holdingu Porsche, ki z 52,5-odstotnim deležem glasovalnih pravic obvladuje Volkswagen. Porsche je v lasti družin Porsche in Piech, delež 79-letnega Piecha pa so v skladu z dogovorom kupili člani obeh družin, tako da bo ohranjeno lastniško razmerje v avtomobilskem klanu. Borzna vrednost delnic je znašala okoli 1,1 milijarde evrov.

    Piech je bil dolga desetletja je bil eden najpomembnejših akterjev v nemški avtomobilski panogi. Bil je na čelu Audija in Volkswagna, leta 2002 pa se je povzpel na vrh Volkswagnovega nadzornega sveta. S tega mesta se je poslovil aprila 2015, potem ko je izgubil boj za prevlado z nekdanjim izvršnim direktorjem Martinom Winterkornom. Winterkorn je zdržal le pol leta dlje, saj je moral odstopiti, potem ko je izbruhnil škandal, povezan z goljufanjem Volkswagna pri emisijah.

    Dogovor o prodaji lastniškega deleža morajo sicer še odobriti finančni regulatorji in varuhi konkurence v več državah.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11031
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Skupina Volkswagen je izbrala Hidrio

    Korporacija Hidria je sklenila novo dolgoročno partnerstvo s Skupino Volkswagen.

    Hidriine inovativne rešitve na področju sistema za hladen vžig dizelskega motorja bodo pri VW vgrajevali v številna svoja vozila znamk Audi, Seat, Škoda in Volkswagen.

    Ogrevalne svečke Hidria bodo vgrajene v 1,6- in 2,0-litrske dizelske motorje. Pokrivale bodo več kot polovico vseh potreb celotne skupine Volkswagen. Prav to ekskluzivno partnerstvo z nemškim velikanom bo še dodatno okrepilo globalno pozicijo Hidrie kot enega glavnih dobaviteljev komponent hladnega zagona dizelskih motorjev.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11073
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Nov Volkswagnov 1.0 TGI turbo motor

    Na tradicionalnem letnem dunajskem tehničnem simpozij, ki se je odvijal pred nekaj dnevi, so pri VW-ju predstavili nov motor.

    V tem primeru gre za bivalentni litrski turbo trivaljni motor s 66 kilovati (90 KM) in 160 Nm navora, ki bo namenjen predvsem za manjše modele v Volkswagnovi ponudbi. TGI pomeni, da trivaljnik poganja tako bencin kot stisnjen zemeljski plin (CNG) in bojda ponuja razmeroma poceni vožnjo. Njihovi izračuni kažejo, da je 3€ dovolj za 100 prevoženih kilometrov, medtem ko optimalen skupni doseg znaša 1320 km.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11115
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Pestro leto 2017 za Volkswagnovce

    Kljub temu, da koncernski šefi še vedno niso popolnoma zaključili zgodbe z emisijami, na drugi strani pri znamki Volkswagen posel teče s polno paro. Letos se pripravljajo na premiere številnih novih modelov.

    Brez dvoma najbolj pričakovani novosti sta Arteon, ki smo ga že spoznali, in novi Polo šeste generacije, ki na sceno prihaja jeseni, čeprav prva predstavitev sledi že prihodnji mesec. To je obenem tudi razvidno iz dokumenta, predstavljen na Volkswagnovem letnem srečanju, kjer je med drugim razvidno, da bo pestro tudi poletje in jesen. Avgusta se nam prvič predstavi novi T-Roc oziroma terenski Polo, za Kitajce v avgustu predstavijo hibridnega Phideona (Arteon), novembra za Evropejce sledi novi Touareg in Virtus (Polo) za južnoameriški trg, v zaključku leta pa nas čaka še premiera nove Jette.

    Poleg teh napovedi iz zgornjega dokumenta, bo v prihodnjih letih sledila nekakšna eksplozija športnih terencev pri koncernu VW. Do konca tega desetletja naj bi ponudba štela 19 teh vozil.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11123
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Novi DSG menjalnik bo imel 10 stopenj Vodja razvoja pri nemškem Volkswagnu je razkril nekaj podatkov o novem 10-stopenjskem samodejnem menjalniku z dvojno sklopko in o novem dvolitrskem dizelskem motorju z dvema turbinama. Hans-Jakob Neusser je na simpoziju o prihodnosti avtomobilske industrije na Dunaju predstavil nekaj skromnih podatkov o najnovejšem samodejnem menjalniku DSG, ki bo imel kar deset prestav. Na enakem dogodku pred dobrim letom je izvršni direktor Martin Winterkorn že namignil, da pri Volkswagnu pripravljajo omenjeni menjalnik, ki ga bodo lahko uporabili v prečno ali vzdolžno nameščenih motorjih. S tem bo podprta uporaba v številnih različnih modelih. Najnovejši samodejni menjalnik predstavlja eno od najbolj pomembnih razvojnih korakov pri Nemcih. Do leta 2020 bodo z njim vsem prihajajočim modelom vozil znižali povprečno porabo za 15% . Novi 10-stopenjski samodejni menjalnik razvijajo iz obstoječega 6-stopenjskega, ki ga trenutno uporabljajo v močnejših verzijah vozil. Neusser ni želel izdati, kdaj bodo pričeli s proizvodnjo, potrdil je le, da bo najnovejši samodejni menjalnik lahko prenesel do 500 Nm navora. Poleg novega menjalnika so pri Volkswagnu potrdili, da razvijajo 175-kilovatni dizelski motor z dvema turbinama. Dvolitrski štirivaljnik, razkrit na simpoziju bo vgrajen v številne modele, med njimi tudi v osmo generacijo Passata, ki prihaja proti koncu leta.

    vir: avtomobilizem

    Projekt desetstopenjskega DSG menjalnika je ustavljen
    Volkswagnovega desetstopenjskega samodejnega menjalnika, ki so ga napovedovali leta 2013 na Dunaju, ne bomo videli v realnosti.
    Razvoj tega menjalnika z dvojno sklopko je dokončno poslan v zgodovino, saj so Volkswagnovci preprosto ugotovili, da je vse skupaj preveč kompleksno in predrago. Ko so pretehtali vse možnosti so videli, da jim 10-stopenjski DSG ni prioriteta.
    vir: Avtomanija.com

    Tokrat dokončna odločitev…

    Volkswagen je zaustavil razvoj 10-stopenjskega samodejnega menjalnka

    Pri Volkswagnu so potrdili, da so prenehali razvijati 10-stopenjski samodejni dvosklopkovni menjalnik.

    Kakršnokoli upanje, da bi v bližnji prihodnosti v Volkswagnovem Golfu ugledali 10-stopenjski samodejni dvosklopkovni samodejni menjalnik, je zdaj umrlo. Nemški proizvajalec je zaenkrat popolnoma opustil razvoj menjalnika. ”Pred dvema mesecema sem prototip zdrobil. Seveda sem shranil vse podatke,” je na letnem dogodku Vienna Motor Symposium za Automotive News izjavil Friedrich Eichler, vodja oddelka za pogonski sklop pri Volkswagnu.

    Martin Winterkorn, nekdanji izvršni predsednik Volkswagna, je na simpoziju leta 2013 napovedal prihod 10-stopenjskega samodejnega menjalnika in visoko zmogljivega dizelskega agregata. Slednji naj bi bil prvič na voljo leta 2015 v Passatu, kasneje pa bi se razširil še na ostale Volkswagnove modele. Menjalnik naj bi bil premireno vgrajen leta 2017 v Golf GTI, GTD in R, po prvotnih napovedih pa naj bi bil primeren za vozila s pogonom na sprednji in zadnji kolesni par ter bi lahko prenesel vse do 550 njutnmetrov navora.

    Kot je povedal Eichler, so razvoj 10-stopenjskega menjalnika DSG načrtovali, ko je bila aktualna filozofija ”več je bolje”- toda ti časi so minili. Kot je razkril neimenovani vir znotraj podjetja, so se razvoju menjalnika odpovedali predvsem zaradi visokih razvojnih stroškov in kompleksnosti izdelave.

    Na letnem srečanju Volkswagna so letos na Dunaju začrtali novo strategijo, po kateri se bodo usmerili v razvoj električnih vozil in križancev. Prvo električno vozilo bo na ceste zapeljalo leta 2020 in bo oblikovalske smernice črpalo iz koncepta I.D.. Do leta 2025 želijo pri znamki prodati milijon zelenih vozil. S pomočjo 19 novih križancev v vsakem segmentu v naslednjih osmih letih naj bi okrepili finančno stabilnost podjetja in podprli širitev na nove pogonske tehnologije.

    Vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11126
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    799 sporočil

    :thumbsup:

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #11277
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagnov načrt za električarje je nared

    Na spletu se je pojavila zanimiva fotografija internih dokumentov, ki kaže na precej razdelan načrt uvedbe električnih avtomobilov znamke VW.

    Na novi platformi MEB, ki je namenjena zgolj za električarje, nastaja v bistvu pet modelov. Dva od teh bosta na voljo samo za ameriški in kitajski trg, ostali trije pridejo tudi v Evropo.

    Torej, invazija novih električarjev se bo dogajala med leti 2019 in 2022, a najprej bosta prav v Evropi med kupce zapeljala ID in ID Cross. Prvo omenjeni bo spadal v razred Golfa in bo ekskluzivno na voljo zgolj za Evropo, medtem ko bo terenska različica obiskala še Kitajsko, obema pa bo skupen zmogljiv pogon in med 400 ter 600 km dosega z enim polnjenjem baterij. S podobno tehniko, a z malce drugačno obliko, bosta za Kitajce in Američane na voljo ID Lounge in ID AEROe, leta 2022 pa končno prihaja najbolj zanimiv del družine ID Buzz.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11368
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen je postal partner Evropske nogometne zveze

    Nemški avtomobilski velikan Volkswagen z naslednjim letom postaja eden od glavnih sponzorjev »Čeferinove« UEFE ter v tej vlogi zamenjuje korejski koncern Kia-Hyundai, ki je z Evropsko nogometno zvezo sodeloval vse od leta 2000. Z omenjenim partnerstvom bo Volkswagen pridobil sponzorske pravice na prihajajočem Evropskem prvenstvu leta 2020, ki bo potekalo v 13 državah.

    Znamka iz Wolfsburga je pričela v tem letu s precejšnjo širitvijo svojih marketinških aktivnostih s sponzoriranjem športnih organizacij. Tako so v preteklem mesecu podpisali petinpol-letno sponzorsko pogodbo (2019-2024) tudi z nemško nogometno zvezo ter s tem postali uradni prevoznik nemške nogometne reprezentance. Tovrstni dogovor je bil za športno javnost dokajšnje presenečenje, saj je Volkswagen v predhodnih pogajanjih izločil celo znamko Mercedes-Benz.

    Pri Volkswagnu pa z naslednjim letom vstopajo tudi na evropske zelenice, po podpisu pogodbe z evropsko nogometno krovno organizacijo, ki jo sicer vodi Aleksander Čeferin. S tem postaja Volkswagen nov uradni prevoznik organizacije UEFA ter eden glavnih sponzorjev prihajajočega evropskega nogometnega prvenstva.

    “Ponosni smo, da imamo na svoji strani izjemno evropsko znamko s tako iskrenim navdušenjem nad nogometom,” je ob objavi novice o sodelovanju izjavil Guy-Laurent Epstein, direktor marketinga UEFA Events, ter dodal: “Slednje še posebej velja ob upoštevanju nalog, ki so pred nami: UEFA EURO 2020 bo postavilo najstrožje zahteve glede mobilnosti. Za turnirjem stojita velika ideja in inovativen koncept, zato smo zelo veseli, da imamo na tem vznemirljivem potovanju podporo Volkswagna.”

    Herbert Diess, izvršni direktor znamke Volkswagen, je podpis pogodbe pospremil s kometarjem: “Noben drug šport ni tako močan ali ima tako povezovalno vlogo kot nogomet. Ob tem je UEFA EURO 2020, ki bo potekal na igriščih po celotnem kontinentu, fantastičen projekt. S svojo mobilnostjo in ustvarjalnostjo želimo prispevati k izgradnji mostov med vsemi državami in za nogometne navdušence.”

    Vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11371
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Volkswagen in Škoda bosta sodelovala z indijsko Tato

    Znamki Volkswagen in Škoda si že od nekdaj želita večjega vpliva na avtomobilski trg v Indiji, zato sta ta teden v Ženevi podpisali namero o sodelovanju z največjim indijskim avtomobilskim proizvajalcem.

    Potem ko sta se (trenutno) največji avtomobilski koncern na zemeljski obli ter indijska Tata kar eno leto pogajala o pogojih skupnega sodelovanja, sta ta teden dokončno podpisala namero o skupnem razvoju nizkocenovnih modelov, namenjenih indijskemu trgu. Pri omenjenem poslu gre sicer za izmenjavo obstoječih tehnologij med obema koncernoma oziroma, natančneje, med znamkami Tata, Volkswagen in Škoda.
    V predhodnih pogajanjih so sicer pri Volkswagnu predlagali, da bi pri zasnovi prihajajočih modelov uporabili njihovo obstoječo platformo MQB-A, vendar se je le ta izkazala za predrago za indijski trg. Tako naj bi uporabili Tatino modularno platformo AMP, ki je precej cenejša od Volkswagnove. Za predrage so se hkrati izkazali tudi Volkswagnovi motorji, ki jih bodo nadomestili Tatini, nemški proizvajalec pa bo sodeloval pri projektu zgolj z električnimi komponentami.

    S tovrstnim sodelovanjem si Volkswagen ter še posebej Škoda obetata, da bosta resneje vstopila na indijski trg, kar se lahko v prihodnje izkaže kot izjemno dobra poslovna odločitev.

    vir: Avtomobilizem.com

    Konec ljubezni med VW in Tata Motors

    Pred nekaj meseci so Nemci in Indijci za skupno mizo večkrat iskali možnosti za skupno sodelovanje, a skupnih točk niso našli.

    Volkswagnov štab je marca pooblastil češko Škodo, da poskuša navezati tesne stike z indijskim avtomobilskim gigantom, z namenom skupaj razvijati platformo podjetja Tata Motors za bodoče avtomobile, kar pa bi za Škodo pomenilo prevelik finančni vložek, da bi izpolnili visoke standarde varnosti in izpusta emisij.

    “Obe podjetji sta ugotovili, da trenutno ni mogoče doseči nobene tehnične in ekonomske sinergije v obsegu, kot si ga želita obe strani. Zato zaenkrat ne bomo nadaljevali pogovorov o strateškem zavezništvu,« so v sporočilu za javnost zapisali pri Škodi.

    To je za Tata Motors že drugi neuspeli poskus strateškega združevanja. Leta 2011 jim je v vodo padel dogovor s Suzukijem.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11443
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    Prototipa, ki bosta verjetno ostala samo to – Volkswagen T-Roc R in Golf R 420

    Vohunski fotografi so na Nürburgringu opazili dva zanimiva modela, za katera pa so hitro izvedeli, da ju v proizvodni obliki verjetno ne bomo videli. To sta modela T-roc R in golf R 420.

    Škandal z dizelskimi motorji je kriv, da avtomobilov na fotografijah na cestah verjetno nikoli ne bomo videli, čeprav inženirji iz oddelka R še vedno upajo, da bodo odgovorni v Wolfsburgu dali zeleno luč. Če se bo to zgodilo, bo T-roc R na voljo z znižanim podvozjem, večjimi kolesi in športnimi dodatki, golf R 420 pa bo za pogon uporabljal 2,5-litrski turbobencinski petvaljnik, ki bo proizvedel 294 kW (400 KM) ali 309 kW (420 KM).

    vir: Volan.si



    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11449
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    799 sporočil

    R420 :heart_eyes:

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #11452
    jelencblaz500
    jelencblaz500


    uporabnik
    Vozim: Polo 6r
    Pridružen/a: 16/09/2014
    Lokacija: Gorenjska
    210 sporočil

    A so pri glofu ka zlo podobni izpuhi zadaj kot pa pri novejsih audi-jih RS?

    Če slučajno berete moje poste in jih jemljete resno, vam toplo priporočam obisk vašega osebnega zdravnika, kateri vam bo dal napotnico za obisk psihologa.
    Lep dan še naprej

    #11458
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    A so pri glofu ka zlo podobni izpuhi zadaj kot pa pri novejsih audi-jih RS?

    Pri temu prototipu R420 je izpuh enak kot pri Audi modelih RS

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11509
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1701 sporočilo

    V enem mesecu so prodali več kot milijon vozil

    Volkswagen je septembra zabeležil svojevrsten prodajni rekord, saj so uspeli prvič v enem mesecu prodati več kot milijon vozil. Vzrok gre iskati v izjemnem povpraševanju po športnih terencih in kitajskemu trgu.

    Samo na Kitajskem so prodali nekaj več kot 406 tisoč vozil, kar predstavlja 6,3 odstotni porast prodaje, medtem ko so na domačih tleh zabeležili padec prodaje za dobre tri odstotne točke. Večina prodaje tako na Kitajskem kot drugod po svetu temelji na modelu Tiguan. Dobro so se odrezali tudi v Južni Ameriki, kjer je prodaja poskočila za slabih 70 odstotkov (47.800 vozil), v primerjavi z istim obdobjem v letu 2016. Skupina Volkswagen je tako v prvih devetih mesecih prodala skupno 7,8 milijona vozil, kar je za 2,6 odstotka več kot lani, kar pomeni, da bodo ob koncu leta z lahkoto presegli mejo deset milijonov prodanih vozil.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.