FORUM

novi e-up!


Ta tema vsebuje 2 odgovora, ima 3 glasovi, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 15. 6. 2015 at 18:31.

  • Avtor
    Prispevki
  • #8277
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    TEHNIČNI PODATKI

    Dolžina 3540mm, širina 1645mm, višina 1492 mm. Pnevmatike Dunlop v dimenziji 165 65 R15.

    NOTRANJOST

    Za prijeten pogled po celotni armaturi poskrbijo okrogle prezračevalne šobe in merilniki z obrobo iz matiranega kroma. Tu ne smemo pozabiti na večfunkcijski prikazovalnik (Garmin) na armaturi, ki nam ponuja podatke o trenutni in povprečni porabi električne energije (kWh/100km), dometu vozila, povprečni hitrosti, prevoženi razdalji in času potovanja. Poudarimo naj, da je ta sistem za razliko od ”klasičnega” brata v e-up!-u serijski. Tik pod Garminom se nahaja avtomatska klimatska naprava Climatronic. Zelo pohvalno, da so Volkswagnovi inženirji dodelili že osnovnemu paketu opreme ogrevanje sedežev ter ogrevanje vetrobranskega stekla. V razmislek; samo obratovanje klimatske naprave ”pokuri” kar 3,7 kW/h, kaj šele vsi ti ”potrebni” zimski pripomočki. Pod Climatronicom se nahaja radio s CD predvajalnikom in AUX vhodom. Čisto na dnu pred ročičo ročne zavore in avtomatskega menjalnika najdemo stikalo za izbiro voznega profila (ECO in ECO+), s katerim voznik prejme napotke, kako voziti bolj ekološko in varčno.

    Udoben položaj voznika je kljub majhnosti vozila zagotovljen z odebeljenim volanskim obročem na pozicijah t.i. deset do dveh, ter s spodaj prirezanim volanom, kar nam, višjeraslim, olajša vstopanje in izstopanje iz vozila. Volan je prav tako nastavljiv po globini kot tudi višini. Edino kar nas je zmotilo pri volanu so svetleči detajli na njem. Volan, kot tudi naslonjala za glavo in prestavni ročici ročne zavore ter avtomatskega menjalnika krasijo modro obarvani šivi.

    Pri sedežih vseeno čutimo pomanjkanje bočne opore. Voznikov sedež je nastavljiv tudi po višini. Avto je glede na majhno zadnje steklo pregleden in odlično vodljiv.

    Baterija v e-up! je zasnovana tako, da je – brez zmanjšanja prostornosti potniške kabine – idealno integrirana v dno vozila in da tudi v primeru trčenja ostane optimalno zaščitena. Tudi prtljažnik ima enako prostornino kot pri klasičnem up!-u (251 l), dodatno pa je opremljen še s praktičnim predalom za polnilni kabel in variabilnim prtljažnim dnom.

    MOTOR

    V sprednjem delu vozila je namesto bencinskega agregata vgrajen elektro motor s 60 kW, kar ustreza 82 konjskim močem. Moč je enakomerno razporejena med 2800 in 12000 obrati, največji navor, ki znaša 210 Nm pa je na voljo praktično od 0 pa vse do 2800 obratov. Zaradi te razporeditve avtomobila ni potrebno priganjati v obrate. Menjalnik je enostopenjski, avtomatski. Pod pokrovom motorja zaradi električnega agregata ne najdemo jermena ali verige, s katerimi pri klasičnem avtomobilu poganjamo npr. alternator in klima kompresor. Klimo v tem primeru poganja dodatni elektro motor, alternator pa nadomešča rekuperator zavorne sile (podobno KERS-u), kateri deluje pri vožnji navzdol oziroma pri spustitvi pedalke za plin.

    BATERIJA

    Kot smo že prej omenili, se litij-ionska baterija nahaja med sprednjo in zadnjo premo. Teža le te znaša 230 kg in ima nazivno kapaciteto 18,7 kWh s katero dosežemo funkcionalni domet od 120 do 160 kilometrov. V primeru, da e-up!-a polnimo doma z AC omrežnim kablom, potrebujemo do popolne napolnjenosti 9h. Ta čas lahko skrajšamo z domačo AC polnilno postajo, s katero e-up!-a napolnimo v šestih urah. Najhitrejša, a v Sloveniji še nedostopna možnost pa je polnjenje z DC CCS polnilno postajo, s katero vozilo do 80% napolnimo v zgolj pol ure. Na testu je poraba električne energije znašala 13 kWh/100km, kar je po našem mnenju minimalno odstopanje od klasificiranje porabe 11,7. Le to pretvorjeno v EUR znaša 1,9 EUR/100km.

    VOZNIŠKA IZKUŠNJA

    Trenutna razlika v nakupni ceni med klasičnim in e-up!-om je prevelika, da bi opravičili mnogo dražji nakup električnega vozila. Preprost izračun prihranka pokaže, da bi z električnim up!-om privarčevali na letni ravni okoli 900-1000 EUR, upoštevajoč povprečje 15.000km/leto in trenutno ceno goriv. Poudariti je potrebno, da trenutno še ni znana cena vzdrževanja in rednih serviseh električnih pogonov. Res pa je, da odpade vsakoletna menjava olja na 15.oookm ali 1 leto. Še vedno pa nam ostane menjava kabinskega in klima filtra. Presenečeni smo bili nad voznimi lastnostmi, saj avto doseže mestne omejitve zelo hitro, pa tudi na avtocesti dosežemo zakonsko omejeno hitrost.

    + plusi

    + popolnoma električno vozilo,

    + ekološko usmerjen,

    + prepoznaven,

    + pregleden,

    + majhen in okreten,

    + udobno požira cestne neravnine,

    + presenetljivo dobri pospeški in lega na cesti,

    – minusi

    – prtljažna polica nima vrvic, s katerimi bi se dvignila ob odprtju prtljažnika

    tekst in foto: lukad in .com

    Zunanjost:

    Notranjost:

    Polnjenje in električni agregat:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #8280
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    798 sporočil

    Kot vedno, odlična predstavitev. :thumbsup:

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #8596
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1646 sporočil

    Odličen test in predstavitev. :clap: :thumbsup:

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.