FORUM

Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT


Forum Testi Testi vozil Volkswagen Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 5 odgovorov, ima 4 glasovi, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 27. 11. 2017 at 17:54.

  • Avtor
    Prispevki
  • #11609
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1623 sporočil

    VW GOLF 7 R-LINE, 1.5 TSI ACT BMT

    TEHNIČNI PODATKI

    Golf od 0-100 km/h pospeši v 8,3 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša 216 km/h. Testni Golf je imel pod pokrovom vgrajen novi bencinski motor 1.5 TSI ACT 110kW/150KM, s sistemom za izklapljanje valjev po potrebi. Za prenos moči skrbi 6 stopenjski ročni menjalnik. Avtomobil je imel sprednji pogon, letne pnevmatike pa so znamke Hankook v dimenziji 225/45 R17 na aluminijastih platiščih model Sebring. Barva laka testnega Golfa je bila čista bela v kombinaciji z R-line paketom.

    ZUNANJOST in NOTRANJOST

    O sami zunanjosti prenovljenega Golfa smo veliko zapisali že v preteklem testu. Tokratni testni Golf je bil dodatno opremljen z zunanjim R-line paketom. Sem spadajo še sprednji LED žarometi in zadnje LED luči ter aluminijasta platišča Sebring v velikosti 17 palcev, ter športno podvozje ( – 15mm).

    O notranjosti nimamo veliko novega povedati, saj je bil testni Golf opremljen z identično opremo kot Golf v preteklem testu.

    MOTOR

    Glavni razlog tokratnega testa je nov 1.5 litrski bencinski motor, ki bo na voljo v dveh različicah. In sicer v 96kW / 131KM in 110kW / 150KM.
    Največja novost pod motornim pokrovom je odličen bencinski 1.5 TSI Evo. Gre za izpopolnjen štirivaljni turbo motor z močjo 110 kilovatov (150 konjskih moči) in 250 njutonmetri navora ter sistemom za izklapljanje valjev (ACT) na zahtevo.

    TESTNA VOŽNJA

    Da se avto kot celota pelje dobro, nam je poznano že iz preteklega testa prenovljena Golfa 2.0 TDI.
    Zelo nas je navdušil novi bencinski motor 1.5 TSI v povezavi z 6 stopenjskim menjalnikom, ki je zelo prožen in tih med samim delovanjem. Da je novi motor pri svojem delovanju zelo tih se opazi tudi v potniški kabini, (ki je tudi odlično zvočno izolirana), saj ga ni tako močno slišati kot na primer dizelski motor.

    Sicer pa gre za res zelo uglajen in izredno prožen motor, ki največji navor ponudi že od 1.500 vrtljajev. Vožnja z njim je neprimerno bolj uglajena kot v primerjavi z dizelskim motorjem.

    Z njim smo prevozili kar lepo število testnih kilometrov in poraba ob normalni ter občasni dinamični vožnji se je gibala v povprečju okoli 6,5 – 6,7 litrov. Pri umirjeni vožnji, vožnji po predpisih in s pomočjo tempomata smo dosegli porabo 4,9 litra, brez tempomata pa se je gibala od 5,2 do 5,7 litra. Seveda je tu potrebno upoštevati sistem ACT, ki izklaplja valje po potrebi in ravno ta sistem poskrbi, da se poraba zniža.
    Presenetil nas je tudi v tem, da teče tako mirno, brez nadležnih tresljajev in trušča, tudi ob hladnem zagonu (to občutimo pri dizelskem motorju). Sam motor je ob delovanju zelo tih, če ga primerjamo z ostalimi motorji.
    Motor je dovolj zmogljiv tudi, ko ga spodbodeš se odzove in pospešuje zelo zvezno. Tudi vožnja v 12% klanec z 4 potniki v avtomobilu in nekaj prtljage je opravil z odliko. Avto je »vlekel« v klanec boljše od pričakovanj oz. brez težav.

    + PLUSI

    + novi 1.5 TSI motor

    + ergonomija voznikovega okolja

    + dobre vozne lastnosti

    + udobna vožnja in lega na cesti

    + zvočna izolacija

    + bogata serijska oprema

    + R-line paket

    + LED žarometi

    – MINUSI

    – večina tehničnih pomagal je za (drago) doplačilo

    – umetna okrasna nastavka izpuha

    NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU

    – brez napak

    Vozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.

    Motorni prostor

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11610
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1623 sporočil

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11611
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    796 sporočil

    Super test :thumbsup: . Kako pa se bodo ti novi motorji odrezali, bomo pa videli v bližnji prihodnosti…držim pesti :P

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #11613

    polo9n


    uporabnik
    Pridružen/a: 15/02/2016
    57 sporočil

    V kratkem se bo objavil na kratko napisana vozniška izkušnja ravno tako z novim golfom 1.6 tdi, tako da bo bila narejena primerjava :)

    #11614
    jelencblaz500
    jelencblaz500


    uporabnik
    Vozim: Polo 6r
    Pridružen/a: 16/09/2014
    Lokacija: Gorenjska
    207 sporočil

    najprej pohvala za test z veliko slikovnega gradiva :) Imam pa nekaj vprasanj. Ali ni imel sistem za izklapljanje valjev že golf 6, ki pa so to opcijo prav hitro umaknili s trga če se ne motim.?
    Zadaj ko sta okrasna zaključka izpuha, ali je izpuh ispeljan samo v en izhod, ali je izpuh obrnjen proti tlem.
    Me pa zelo skrbi, kako se bo ta motor res iskazal. pPo prebranih forumih VW res ne blesti po zanesljivosti bencinskih motorjev.
    LpB

    Če slučajno berete moje poste in jih jemljete resno, vam toplo priporočam obisk vašega osebnega zdravnika, kateri vam bo dal napotnico za obisk psihologa.
    Lep dan še naprej

    #11621
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1623 sporočil

    Hvala obema za pohvale :thumbsup: :thumbsup:

    Kolikor mi je znano, mislim, da Golf šeste generacije ni imel vgrajenega motorja z izklopom valjev.

    Ja glede okrasnih zaključkov izpuha pa je tako, da jih imata Highline in R-line. Izpuh je na klasični desni strani avtomobila in je obrnjen navzdol. Ni pa VAG koncern edini s temi okrasnimi “izpuhi”.

    To je postalo moderno in se tega poslužuje veliko proizvajalcev.

    Peugeot 308 GT

    Cadilac CTS sport

    Mercedes-benz

    Audi Q5

    Ali pa v google vpišeš Fake Exhaust. In potem vidš tega ogromno :o

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.