FORUM

Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline


Forum Testi Testi vozil Volkswagen Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

Ta tema vsebuje 1 odgovor, ima 1 glas, in jo je nazadnje posodobil/a bundr bundr 13. 2. 2018 at 13:30.

Prikaz 2 prispevkov - od 1 do 2 (od skupno 2)
  • Avtor
    Prispevki
  • #11807
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1675 sporočil

    Volkswagen Tiguan Allspace Highline 2.0 TDI 4Motion

    TEHNIČNI PODATKI

    Dolžina 4701 mm, širina 1839 mm, višina 1674 mm, medosna razdalja 2787mm, oddaljenost od tal 201 mm in teža 1805 kg.

    Tiguan Allspace od 0-100 km/h pospeši v 8,6 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša 210 km/h. Testni Tiguan Allspace je imel pod pokrovom vgrajen dizelski motor 2.0 TDI z 140 kW/190 KM, za prenos moči pa skrbi 7- stopenjski avtomatski DSG menjalnik. Avtomobil je imel pogon na vsa štiri kolesa (4MOTION), pnevmatike pa so znamke Hankook v dimenziji 235/50 R19. Barva laka Tiguana Allspace je bila kovinska belosrebrna.

    ZUNANJOST

    O sami zunanjosti smo veliko zapisali že pri testu običajne različice Tiguana.

    Razlika, ki je je takoj vidna, če ju postavimo enega ob drugega je v sami velikosti. Tiguan Allspace je od običajnega Tiguana v dolžino zrasel za 21.5 cm, kar se vidi tudi v velikosti vrat druge sedežne vrste.
    Tu je potem še veliko okrasnega kroma, ki ga najdemo na povsem kromirani sprednji maski ter letvicah na vratih, sprednjem in zadnjem odbijaču ter strešnih saneh. K izgledu dodata tudi zadnja kromirana okrasna zaključka izpušne cevi in temno rdeče zanje LED luči, da pa gre za različico z štiri kolesnim pogonom pa nam povejo krom emblemi na boku vozila in spodnji okrasni plastiki na sprednjem in zadnjem odbijaču v sivi grafitni barvi. K celotnemu končnemu izgledu pa prispevajo 19 palčna aluminijasta platišča model Victoria Fallls.

    NOTRANJOST

    Notranjost ostaja enako kot pri običajnemu Tiguanu. Razlikuje se seveda samo v sami izbiri paketa opreme. V našem primeru je šlo za zelo dobro opremljeno različico Highline z nekaj dodatne opreme.

    Položaj za volanom in preglednost nad vsem kar voznik potrebuje je tako kot smo že vajeni odlična.
    Najprej nam v oči pade digitalni merilnik in pohvalimo njegovo delovanje, samo preglednost ter tudi prilagodljivost. Usnjen tri kraki multifunkcijski volan dobro sede v roko in ponuja dovolj informacij vozniku. Omenjeni Allspace je imel na volanu tudi prestavni ročici, ki pa bi po našem mnenju bili lahko malce večji. A kljub temu se tudi brez težav, da ročno prestavljati. Tu je potem še barvni zaslon radio-navigacijske enote Discover Media, ki ponuja ogromno drugih podatkov. Tukaj lahko omenimo, da je multimedijska enota vsebovala še App-Connect in Media Control ter storitev Car-Net. Sledi še gumb za zagon in odklepanje vozila Keyless Access, vzratna kamera in asistenca za pomoč pri parkiranju ter ambientna osvetlitev same notranjosti in vstopnih pragov. Pri štiri kolesnem pogonu pa je tu še gumb z katerim izbiramo način oz. Profil vožnje in pa tudi izbira podlage po kateri bomo vozili ( na voljo le pri pogonu 4Motoin). Novost, ki je običajni Tiguan na lanskem testu ni imel je gumb SOS, ki je sedaj obvezen v vseh novih avtomobilih. V notranjosti pa je Tiguan Allspace pridobil pri prostornosti v drugi vrsti in pri prostornosti prtljažnega prostora. Ta sedaj v osnovi znaša 700l, ob podrti zadnji klopi pa se poveča na 1775l, kar je 85l/120L več kot klasičen Tiguan. Omenimo lahko tudi veliko število odlagalnih površin, ki jih najdemo po celotnem avtomobilu.

    ASISTENČNI IN VARNOSTNI SISTEMI

    Testni Tiguan Allspace je bil opremljen z velikim številom asistenčnih sistemov ter tudi varnostnih. Vseh ne bomo naštevali, saj jih poznamo že iz ostalih modelov – Aktivni tempomat ACC, Dynamic Light Assist, Front Assist z funkcijo zaviranja v sili in prepoznavo peščev, Line Assist, sistem za prepoznavo utrujenosti voznika, sistem za prepoznavanje prometnih znakov, osem varnostnih blazin in novost, ki bo obvezna v vseh novih avtomobilih SOS gumb za klic v sili. Nad samim delovanjem asistenčnih sistemov smo bili zadovoljni.

    TESTNA VOŽNJA

    Testni Tiguan Allspace je pod pokrovom motorja imel vgrajen dizelski motor 2.0 TDI z 140kW /190 KM, ki je spojen z avtomatskim sedem stopenjskim DSG menjalnikom in 4Motion pogonom.

    Z visokim položajem sedenja za volanom in s preglednostjo navduši, kljub temu, da je v dolžino zrasel za slabih 22 centimetrov. Kljub 19 palčnim platiščem zelo dobro »pobira« neravnine in se pelje udobno, ne glede na to v kakšen stanju je cesta, le pri kolovoznih cestah z luknjami pa se udobje porazgubi. Avto ne glede na svojo velikost in težo dobro pospešuje, prav tako se ne ustraši ovinkastih cest in klancev. Tukaj pride do izraza moč 190 konjskega motorja, DSG menjalnika in tudi 4Motion pogona v kombinaciji izbire voznega profila.

    Presenetilo pa nas je koliko pripomore 4Motion Active Control oz. Izbira voznega profila pri vožnji, saj smo testnega Tiguana Allspace na test dobili z letnimi pnevmatikami, kar nas je ob napovedanem sneženju malce zaskrbelo. Pa smo se motili. To se je predvsem pokazalo, ko nas je proti večeru ujelo sneženje na višini 900 metrov, ko je v zelo kratkem času na cesti nabralo 10 cm snega, sneženje pa ni hotelo ponehati. Avto se je z razmerami odlično spopadel in z izbranim SNOW programom nas je avto pripeljal varno v dolino. Brez težav je opravil z vsemi klanci, ob večjih klancih navzdol pa je sam uravnaval hitrost.
    Z Allspace -m smo zapeljali tudi na off road teren, kjer se tudi znajde odlično, opravi z globoko vodo brez težav, a trpi udobje predvsem na cesti kot smo jo imeli mi. »Makadam« cesta polna lukenj in veliko nenehnega zibanja, kar pa je davek 19 palčnih platišč, ki po našem mnenju niso prava izbira za tak teren.
    Enako lahko rečemo tudi za preostale profile (Eco, Normal, Sport, Offroad), kjer elektronika pripomore in pomaga vozniku pri vožnji, glede na profil katerega je izbral.
    Tudi samo sedenje je odlično, saj sprednja sedeža ponujata dovolj bočne in sedežne opore, prav tako se odlično sedi tudi na zadnji klopi. Malce smo pogrešali le, da sprednja sedeža nista bila ogrevana, glede na raven opreme (Highline).

    Povprečna poraba na testu se je gibala okoli 7.5 l/100km. Najmanjša poraba na testu je znašala 5.6 l/100km, končna skupna poraba celotnega testa pa je ob vrnitvi avtomobila znašala 6.7 l/100km.

    + PLUSI
    + delovanje pogonskih sklopov
    + oblika in linije vozila
    + dobre vozne lastnosti
    + udobna vožnja in lega na cesti
    + svetilnost LED žarometov
    + delovanje asistenčnih sistemov
    + prostoren prtljažnik
    + prostornost na zadnji klopi
    + vzdolžno pomična zadnja klop
    + ergonomija voznikovega okolja
    + veliko odlagalnih površin

    – MINUSI
    – dokaj visoka cena vozila

    NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
    – brez napak

    Podatki o vozilu
    Volkswagen Tiguan, 2.0 TDI 140kW/190KM, 7-stopenjski avtomatski DSG menjalnik, 4MOTION pogon, barva vozila – kovinska belosrebrna, Highline oprema + nekaj dodatne opreme(12), in 19 palčna aluminijasta platišča Wictoria Falls.

    Cena testnega Tiguana Allsppace: 45.811,52€

    Vozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.

    • To temo je spremenil/a bundr bundr 1 leto, 2 mesecev nazaj.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11809
    bundr
    bundr


    moderator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1675 sporočil

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Prikaz 2 prispevkov - od 1 do 2 (od skupno 2)

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.