FORUM

VW Up! prenova 2016 + Up! GTI


Forum Novosti in novice Splošne novice VW Up! prenova 2016 + Up! GTI

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

  • Avtor
    Prispevki
  • #9723
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Up! je po nekaj uspešnih letih na trgu doživel korenito prenovo. Prvič ga bomo v živo videli na prihajujočem avtosalonu v Ženevi.

    Volkswagen Up! – Odslej z novim turbobencinskim motorjem

    V Ženevi bo Volkswagen predstavil posodobljeni model up!, ki se bo poleg kozmetičnih sprememb ponašal tudi z novim turbobencinskim motorjem, ki bo malčka do stotice pognal v okroglih desetih sekundah.

    Najmanjši volkswagen bo imel odslej drugačne dnevne luči, zunanja vzvratna ogledala, prav tako bosta spremenjena tudi odbijača in na zadku nov usmerjevalnik zraka. Stranska smernika so prestavili v vzvratni ogledali, meglenki spredaj pa bosta odslej osvetljevali še cestišče, ko bo voznik zavil levo ali desno. V notranjosti bodo novi sedeži, različne barve armaturne plošče, nov multimedijski volan in drugačno upravljanje s prezračevalnim sistemom, po novem z dodatnim filtrom zraka. Tudi multimedijski sistem je bil deležen posodobitve in ga bo mogoče upravljati preko pametnega telefona.

    Kupci volkswagna up! bodo lahko odslej posegli po novi opremi z imenom beats, ki bo v notranjost dodala več zvočnikov BeatsAudio skupne moči 300 vatov, poleg tega bo up! odslej na voljo v 13 novih barvah, streho pa bo mogoče imeti v treh različnih barvah. Kupci novih volkswagnov up! bodo lahko izbirali še med dvema barvama notranjosti, najbolje založena različica pa bo premogla celo ambientalno osvetlitev kabine. Vstopni model se bo sicer ponašal z LED-dnevnimi lučmi in daljinskim osrednjim zaklepanjem, medtem ko bo oprema pri move up! v avtomobil dodala USB-vhod, 5-palčni zaslon in nov radijski sistem, ki bo deloval v kombinaciji s pametnim telefonom. Najbolje založeni high up! bo imel še še ambientalno osvetlitev notranjosti, ogrevana sedeža, gumbe za lažje upravljanje na volanu in 15-palčna platišča.

    Novi 1,0-litrski TSI bo na sprednji kolesi prenašal 66 kW (90 KM) in bo lahko malčka pognal do stotice v desetih sekundah, obenem pa bo pospeševal vse do hitrosti 185 km/h. Po drugi strani pa bo precej varčen, saj napovedujejo, da povprečno ne bo porabil več kot 4,4 litra bencina na 100 prevoženih kilometrov. Posodobljeni volkswagen up! bo na voljo že poleti za nespremenjeno vstopno ceno 9.081 evrov.

    vir: Volan.si – http://www.volan.si/novosti/novice/5734-volkswagen-up-/

    Trenutni aktualni Up! se sedaj lahko skrije proti prenovljenemu. Ta prenovljeni Up! mi je oblikovno hud tako zunaj kot znotraj. Bravo VW :thumbsup: :clap:

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9732
    HighDSG777
    HighDSG777


    administrator foruma
    Vozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    466 sporočil

    Zdaj je dozorel.
    Lepo se mu podajo vse osvežitve, dopade se mi tudi volan, ki ga naredi bolj odraslega in še uporabnejšega. Tudi prednji emblem ima zdaj vendarle vsakič črno podlago (ob novi maski jasno), tudi, če je avto bele ali srebrne barve, skratka svetle. Doslej ni bilo tako in je bilo enako, kakor na Sciroccu recimo.
    Nesimpatično.

    Še naprej pa mi ni všeč “nasajena ” navigacijska/medijska komponenta. To bi šlo lahko tudi drugače.

    Lp,

    D.

    B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
    .

    #9733
    lukad
    lukad


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3c variant highline
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    705 sporočil

    Tudi meni se oblikovno bolj dopade kot njegov predhodnik, ima lepše linije. Moti me pa edino to da tiste “češke” kljuke za odpiranje prtljažnika ne znajo ali nočejo narediti drugače.

    LP lukad

    #9754
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Sveže fotografije prenovljenega Up! a iz mednarodnega avtosalona v Ženevi.

    Prenove je bil deležen tudi e-Up!

    vir: http://www.vwvortex.com/

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9764
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Up! Beats

    Eco Up!

    Nov dizajn in barve platišč Up!

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #10086
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Oznaka GTI tudi na Volkswagnu Up?

    Četudi se je že nekaj časa govorilo o malce bolj popoprani verziji Volkswagnovega modela up!, pa naj bi se sedaj v Wolfsburgu dokončno odločili za njegovo proizvodnjo. Volkswagen Up! GTI naj bi skakal v zelje popularnemu Abarthu 595.

    S pomladno kozmetično prenovo najmanjšega modela v Volkswagnovi paleti naj bi se sedaj pojavila še verzija GTI, v kateri naj bi se vrtel nov litrski trivaljni bencinski agregat (EA211). In medtem ko se omenjeni motor(ček) v običajni izvedbi ponaša z 90 »konji« največje moči, pa naj bi v GTI-ju uporabili 115-»konjsko« različico, ki je sicer vgrajena tudi v Golfu Bluemotion; 999-kubični TSI je namreč povsem dovolj živahen za manj kot tono težkega malčka, na voljo pa naj bi bil s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim dvosklopkovnim avtomatskim menjalnikom.

    Tako motoriziran Up! GTI naj bi pospeševal od 0 do 100 km/h v okrog osmih sekundah ter dosegel 200 km/h najvišje hitrosti. Vroči Up! naj bi imel dodobra modificirano podvozje ter nizkopresečne pnevmatike (205/40 R16), olepotičili pa bi ga s prepoznavnimi elementi GTI (npr. prestavna ročica v obliki žogice za golf, karirast vzorec na sedežih, športna grafika merilnikov).

    Po prvih predvidevanjih naj bi Up! GTI v Veliki Britaniji stal dobrih 19 evrskih tisočakov.

    Vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #10520
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Prihaja hitri Volkswagnov Up GTI

    Po navedbah angleških novinarjev naj bi pri Volkswagnu čez leto in pol na trg poslali športno verzijo malega Upa.

    Čeprav so 74-kilovatno študijo Up GT predstavili že leta 2012, ki je kmalu zatem postala del zgodovine, so se zdaj pojavili resni indici, da naj bi Nemci družini GTI dodali tudi malega mestnega Upa. Slišati je, da naj bi za pogon skrbel litrski trivaljni TSI motor s 85 kW moči, v kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ki bi 880-kilogramskega Upa do stotice pognal v manj kot osmih sekundah. Oznaki GTI primerno se bodo dogajale tudi spremembe na zunanjosti in notranjosti, s katerimi bo Up GTI postal izjemno atraktiven avto. Kot že zapisano, avto naj bi trge po Evropi zapeljal sredi leta 2018.

    vir: Avtomanija.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #10529
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Najbolj popoprana različica Volkswagna Up!

    Čez dve leti bodo pri največjem avtomobilskem proizvajalcu na stari celini ponudili kupcem najbolj strupeno različico malega Up!-a.
    V najmanjšem vozilu v Volkswagnovi modelni paleti, ki se bo ponašalo z oznako GTI, se bo vrtel litrski trivaljnik. Slednji bo ponujal podobno število »konjev« kot 16 centimetrov daljša prva generacija Golfa GTI.

    Pri Volkswagnu so sicer že predstavili prototipno različico Up! GTI, ki naj bi v serijski izvedbi ugledal luč sveta v začetku leta 2018; 999-kubični agregat TSI, ki se že vrti v obstoječem Golfu Bluemotion, se bo ponašal s 115 »konji«, s čimer pa malce več kot tono težko vozilce ne bo ponujalo kakšnih pretirano brutalnih voznih doživetij. Up! GTI bo sicer dosegel 192 km/h najvišje hitrosti ter pospešil v slabih 9 sekundah od 0 do 100 km/h.

    Najnovejši GTI v Volkswagnovi ponudbi bo moč prepoznati po že znanih oblikovnih elementih, ki jih namenjajo liniji GTI (kot npr. karirast vzorec na sedežih), malenkostno znižanem podvozju ter prepoznavnih aluminijastih platiščih. Kljub temu, da bo več informacij o prihajajočem popopranem malčku znanih šele jeseni prihodnjega leta, pa je moč predvideti, da bo Up! GTI na domačem trgu stal okrog 15.000 evrov.

    Vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11148
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Up! GTI

    Volkswagen je držal obljubo in je začel širiti ponudbo športnih vozil. Prvi izmed novincev s prepoznavno oznako GTi je iskriva različica Up!-a, ki jo bodo predstavili prihodnji teden na srečanju ljubiteljev vozil GTI ob Vrbskem jezeru.

    Up! GTi je skupen projekt oddelka za razvoj cestnih vozil in oddelka R, ki razvija športne modele. Mala nabrita raketa sledi duhu prvotnih vozil GTi, zato ima spredaj nameščen močnejši agregat, se ponaša z izboljšano aerodinamiko in prenovljenim vzmetenjem. Od običajnih modelov se Up! GTi ne bo razlikoval le po moči, temveč bo na cesti v trenutku prepoznaven tudi po začinjeni zunanjosti.

    Različico GTi poganja litrski trivaljni agregat s 85 kilovati moči in 230 njutnmetri navora. Ker se kazalec na tehtnici ustavi že pri 997 kilogramih, ima up! GTi odlično razmerje med močjo in maso. Volkswagen je prvo generacijo Golfa GTi predstavil pred 41 leti, takrat pa so vanj namestili atmosferski štirivaljni 1,6-litrski agregat z 81 kilovati moči. Prapradedek današnjemu Up!-u je imel takrat vsega 810 kilogramov, zato se je z zlatimi črkami zapisal v zgodovino avtomobilizma in ljubiteljev športnih vozil.

    Mali motorček lahko najdemo tudi v prenovljenem Golfu, od večjega brata pa je prevzel tudi sistem rekuperacije energije, sistem stop&start in filter majhnih delcev, ki omogoča, da mali litrski trivaljnik že dosega najnovejše emisijske standarde WLTP. Dodatno so nanj namestili še zvočni ojačevalec, ki umetno ustvarja športni zvok motorja. Navor se prenaša na prednji kolesni par preko 6-stopenjskega samodejnega menjalnika. Kot pravijo Nemci, potrebuje za pospeševanje do stotice 8,8 sekund in doseže najvišjo hitrost 197 km/h.

    Poleg sprednjega vzmetenja MacPherson in zadnje torzijske osi je Up! GTi opremljen s posebnimi vzmetmi in blažilniki ter 15 milimetrov nižji kot običajni Up!.

    Kot so že potrdili, bo poleg trivratne različice na voljo tudi petvratni Up! GTi. Obe različici bosta na ceste zapeljali v začetku leta 2018.

    Video… :thumbsup:

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11152
    peroRS
    peroRS


    uporabnik
    Vozim: Fabia RS 1.9TDI, Citigo
    Pridružen/a: 16/02/2014
    80 sporočil

    Hud mlinček. 8)

    "Precision and technicality will always be beaten by shouting and smoking and power" J. Clarkson

    #11155
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    801 sporočilo

    Ta prava petarda… :P . :thumbsup: za navor

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #11183
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Na tradicionalnem GTI-srečanju ob avstrijskem Vrbskem jezeru bo Volkswagen razkril najbolj nabrito različico malčka up!. Up! GTI bo imel na voljo več moči, kot je je premogel prvi volkswagen golf GTI leta 1976.

    Zgodaj prihodnje leto boste največji navdušenci nad najmanjšim volkswagnom imeli priložnost, da si privoščite najbolj nabrito različico GTI. Up! GTI, ki ga bo Volkswagen prihodnji teden predstavil ob Vrbskem jezeru, bo poganjal 1,0-litrski turbobencinski trivaljnik, ki bo proizvedel 85 kW (115 KM) in 200 Nm navora že od 2.000 vrtljajev. Čeprav se bo zunaj ob višjih vrtljajih slišal klasičen zvok trivaljnika, bodo potniki v notranjosti deležni sintetičnega zvoka bolj brutalnega motorja, ki bo prihajal iz zvočnikov. Moč se bo preko šeststopenjskega ročnega menjalnika prenašala na sprednji kolesi, up! GTI pa bo do stotice pospešil v 8,8 sekunde in drvel s kar 197 km/h.

    Pri Volkswagnu so še dodali, da je up! GTI nekakšen duhovni naslednik prvega in originalnega volkswagna golf GTI, ki je prvič na ceste zapeljal pred 41 leti. Na papirju je kar nekaj vzporednic, saj je imel na voljo podobno moč (81 kW – 110 KM) in je lahko do stotice pospešil v okroglih devetih sekundah, pospeševal pa je vse do hitrosti 182 km/h. Je bil pa prvi golf GTI malenkost lažji od novega volkswagna up! GTI, saj slednji tehta 997 kilogramov, golf GTI pa je leta 1976 tehtal samo 810 kilogramov. Nabriti up! bo lahko odet v klasični GTI-barvi, rdečo in belo, poleg slednjih pa bosta na voljo še kovinska srebrna in črna ter nova modra ‘costa azul’.

    V notranjosti bodo seveda karirasti sedeži, usnjen volan in prestavna ročica menjalnika z napisi GTI, v osnovni opremi pa bo še multimedijski sistem, klimatska naprava in ambientalna osvetlitev. Napisi GTI bodo še na maski in vratih prtljažnega prostora, v črno bo odeta maska, nova bodo tudi platišča. Mnogo bo še dodatkov v črni, med drugim plastiki zunanjih vzvratnih ogledal in strešni spojler, ki ustvarja več podtlaka. Up! GTI bo tudi 15 milimetrov bliže tlom kot klasičen up!, na voljo pa bo tako s tremi kot petimi vrati. Pričakujemo, da bo novi volkswagen up! GTI na voljo zgodaj prihodnje leto, zanj pa bo treba odšteti manj kot 20.000 evrov.

    vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11679
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagnov mini GTI

    V ponudbi znamke Volkswagen se sedaj nahaja tudi nova modelna različica hišnega malčka, ki bo morda dobila tudi češko in špansko sorodstvo. Novi up GTi je avtomobil, ki se je trenutno najbolj približal zapuščini legendarnega golfa GTi iz prve generacije.

    Razlogov za to ugotovitev je več. V današnjih časih je avtomobilski marketing ob pomoči neresnih novinarjev že popolnoma razvrednotil pravi pomen besede ‘šport’, ker je ‘športno’ že skoraj vse z nameščenimi kolesi, temu ‘športnemu fenomenu’ se zaenkrat upira samo še gradbena in kmetijska mehanizacija, čeprav me ne bo začudilo, če se bo v bližnji bodočnosti pojavil kakšen ‘kupejevski’ zetor ‘R-Line’ ali pa kakšen ‘kupejevski športni kombajn’. Enako nerazumno se nekateri obnašajo tudi ob opisovanju štirivratnih limuzin in petvratnih kombilimuzin (da o SUV kupe groteskah tipa BMW X6 niti ne govorimo …), ker v njih prepoznajo kupeje, čeprav za to ni prav nobenih razlogov. Enako velja tudi za uporabo pojma kompakten, sploh ob opisovanju kakšne 4,7-metra dolge ‘SUV lokomotive’ …

    Teh težav novi up GTi ne pozna, ker gre za čistokrvnega predstavnika (samo en par bočnih karoserijskih vrat) uveljavljene hišne GTi filozofije, poleg tega je novi Volkswagnov ‘hot-hatch’ (vroča kombilimuzina) tudi resnično kompakten in relativno lahek (ob primerjavi mase s kultnim golfom GTi prve generacije (modelno leto 1978/1979, 1,6-litra, 81 kW/110 KM, masa avtomobila: 810 kg, 0-100 km/h: 9 sekund, največja hitrost: 182 km/h, povprečna poraba (l/100 km): 10,5 litra) je novi up GTi še vedno dobro rejeni ‘debelušček’), namestitev legendarne kratice GTi pa opravičuje tudi vgrajeni bencinski pogonski sklop. Vgrajeni bencinski pogonski sklop lahko ob tem mobilizira 85 kW (115 KM) pogonske moči ter 200 Nm motornega navora. Takšen prisilno polnjen (turbo) motor bo temu malčku zagotovil zelo solidno pospeševanje (0-100 km/h: 8,8 sekunde) in za to velikost avtomobila povsem spodobno končno hitrost (196 km/h). Med vizualnimi posebnostmi omenjajo za 15 mm spuščeno podvozje ter namestitev zadnjega strešnega usmernika zraka. Poleg tega je up GTi prejel tudi set serijskih 17-palčnih koles.

    Čeprav Nemci ob pričetku prodaje nove različice modela up, ki je okrašena v skladu s hišno GTi ikonografijo, niso razkrili mase novega hišnega ‘mini’ športnika lahko sumimo, da bo malenkostno večja kot pri trenutni top različici (up 1.0 TSI, masa avtomobila: 1002 kg) s 66 kW (90 KM) pogonske moči. So pa razkrili nemško prodajno ceno (16.975 evrov) ter podatke o povprečni porabi, ki so prvič v zgodovini znamke Volkswagen pridobljeni po novem WLTP (Worldwide Harmonized Light-Duty Vehicles Test Procedure) ciklu. Tako naj bi novi hišni športnik ob premagovanju stotih kilometrov v povprečju porabil od 5,6 do 5,7 litra pogonskega goriva.

    Vir: Volan.si

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #11681
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    801 sporočilo

    ni švoh 8)

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #11692
    Avatar
    Forsttechniker


    novinec
    Pridružen/a: 18/11/2017
    25 sporočil

    Notranjost mi je bolj všeč kot pri mk1, zunanjost pa nikakor ne :)

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.