VW Motošport

  • Scirocco R-Cup


    Absolutno enake možnosti. Absolutna vznemerljivost.

    Dobrodošli v Scirocco R-pokal. Z uporabo okolju prijazne tehnologije.

    Spretnost je odločilni dejavnik

    Glavne možnosti so absolutno za vse enake in to velja tudi za Scirocco R-pokal. Na enak način, kot včasih pri svojih predhodnikih in dolgi tradiciji.

    Pritisni mimo!

    Inovativen sistem “push-to-pass” naredi stvari še bolj razburljive. S pritiskom na gumb, ki se nahaja na volanu, lahko vozniki uporabljajo ta sistem za povečanje tlaka pri turbo motorju in dvig moči za 50 KM. Vsi avtomobili imajo zaslon na zadnjem stranskem oknu in modro signalno luč na vetrobranskem steklu, tako da lahko drugi vozniki spremljajo, kako pogosto je voznik uporabil sistem. Ta sistem omogoča vozniku številne taktične možnosti.

    Učenje od legend

    Motošportne legende, ki so bile prej uspešne v Formuli 1, DTM ali v Le Mans-u, se redno pojavljajo na štartu in tako kot druge znane osebnosti, ki zagotavljajo dodatne rezultate na dirkalni stezi. Mladi vozniki dirkalnikov imajo tako neposredno korist od bojev z izkušenimi starimi mački.

    Talent tovarne

    V zadnjih letih so je pokazalo, da lahko tisti, ki so začeli v Scirocco R-pokalu, pojavijo pozneje v prihodnosti. Veliko voznikov iz Volkswagnovih pokalov uspešno preide v DTM, World Touring Car Championship, GT Cup in druga prvenstva.

    Zeleno srce

    Volkswagen Scirocco pokal je eden izmed najbolj okolju prijaznih dirkalnih avtomobilov na svetu. Njegov dvolitrski turbo motor temelji na športni različici modela Volkswagen Scirocco R. Pravi vrhunec je dejstvo, da motor, ki je optimiziran za dirkalni šport, poganja stisnjen zemeljski plin (CNG). S tem so zmanjšali emisije ogljikovega dioksida za 80 odstotkov, vendar je motor kljub temu še vedno sposoben iztisniti 285KM na dirki, kar je več kot dovolj za dinamično manevriranje in hitrost.

     

    ZGODOVINA

    Od Junior Cup do svetovno najbolj okolju prijaznega Scirocco Cup.

    April 1976. Na nabito polnem Hockenheim Motordromu z okrog 80.000 so bili gledalci priča prvemu, tako imenovanemu Volkswagen pokalu- VW Junior Cup. Načelo dirke je bilo za vse enake možnosti: vsak voznik je začel dirko v enakem, 105 KM Sciroccu, ki je zagotavljal tesne in razburljive dvoboje. Posebna serija 50-tih Scirocco avtomobilov je bila zasnovana posebej za ta pokal, vsak avto je bil pobarvan v črno bravo in tako je bil ustanovljen motoršport.

    Od leta 1976 do danes

    Brez panike

    Poleg neizkušenih mladih voznikov je enako tudi število zvezdniških gostujočih voznikov, poravnanih v liniji na štartni vrsti. Ena od prigod je, da je na dirki na otoku Sylt rokerska zvezda Udo Lindenberg ustvaril nepozaben trenutek: v prvem krogu se je večkrat zavrtel , zaradi česar je postal zmeden, nato odpeljal pogumno v napačni smeri proti avtomobilom in na srečo končal nepoškodovan izven steze s svojim Sciroccom. Med boljšimi vozniki v otvoritveni sezoni, je bil voznik, pozneje v Formuli 1, Manfred Winkelhock, ki je zmagal na treh dirkah. Prvenstvo je osvojil Willi Bergmeister .

    Povratek po 34 letih

    V letu 2010 je Scirocco pokal ponovno zaživel. Uporabljajo Sciroccov motor, ki ga poganja stisnjen zemeljski plin (CNG) in je na začetku lahko imel do 275 KM. Uporaba alternativnih goriv je omogočila zmanjšanje emisij ogljika kar do 80 odstotkov. Konkurenca meni enako: uporaba enega glavnega vozila in tako zagotoviti čim večjo enakost za vse voznike. Samo volan in položaj sedeža sta spremenljiva, lahko pa se spremeni tudi samo sprednji stabilizator in zračni tlak v pnevmatikah.

    Zgodba se nadaljuje

    Ko se vozniki postavijo na štartno mesto, tudi DTM zvezdniki poiščejo najboljše kraje za spremljanje na prizorišču ali pa pred televizijskim zaslonom. Jasno je, da je to v samo nekaj letih postal v svetu okolju najbolj prijazen pokal in postal družabno priljubljen med množico, ki se zbira v DTM vikendih.

     

    PREDPISI

    Jasne smernice

    Obstajajo tri ločene klasifikacije znotraj Volkswagen Scirocco R-Cup: Junior, Pro in Legend prvenstvo. Vozniki, rojeni med letoma 1988 in 1995 imajo dovoljen vstop. Udeleženci morajo uspešno opraviti tudi vrednotenje voznika in kvalifikacijsko normo, preden so sposobni sodelovati v mladinskem pokalu (Junior). Načelo enakih možnosti velja: voznikom ni dovoljeno, da bi opravljali kakršne koli spremembe na avtomobilu. Kot že omenjeno, se lahko nastavi samo volan in položaj sedeža, skupaj s prednjim stabilizatorjem in zračnim tlakom v pnevmatikah.

    Vikend v Scirocco R-pokalu vključuje en prosti trening, en 30-minutni kvalifikacijski trening in eno dirko (ali dve dirki na dveh izbranih tekmovalnih vikendih). Dirke se začnejo z stoječim štartom in se vozi po stezi, dolgi približno 50 kilometrov.

    Točke se podeljujejo po naslednjem sistemu: 60-48-40-34-32-30-28-26-24-22-20-18-16-14-12-10-8-6-4-2. Na prvih dveh dirkah sezone je pol točke dodeljene novincem za zmanjšanje prednosti pred izkušenimi vozniki.

    Prijavnina za sezono je 50.000 evrov na voznika v Junior Cup in 75.000 evrov v Pro pokalu. Kotizacija vključuje pripravo, prevoz, vzdrževanje in uporabo avtomobila, kot tudi dirkalno obleko, ekipna oblačila, dostop do Volkswagnove bolnišnične oskrbe ter podporo inštruktorjev in tehnično osebje.

     

    Dirkalnik

    R Cup Scirocco

    Pokal Scirocco pomeni obenem trenutno najbolj okolju prijazen dirkalnik na svetu. Njegov 2.0-litrski TSI motor poganja zemeljski plin (CNG), ki poskrbi za zmanjšanje emisij CO2 do 80 odstotkov v primerjavi s konvencionalnimi oblikami goriv. Za dirkaško uporabo so tehniki posebno optimizirali motor TSI, da deluje na stisnjeni zemeljski plin (CNG). Rezultat je moč 235 KM in zavidljivo 275 Nm navora.

    Posebno inovativen je sistem “push-to-pass”: s pritiskom na gumb, lahko vozniki za kratek čas poveča pritisk tlaka pri turbo motorju za 50 konjskih moči, kar zagotavlja še več prehitevanj in brezkompromisnih dvobojev “kolo na kolo”.

    V smislu prenosa električne energije pa se je tehnična ekipa odločila za menjalnik z neposredno dvojno sklopko (DSG), ki jih Volkswagen vgrajuje v številnih cestnih modelih. Menjalnikz dvojno sklopko in šeststopenjskim prestavnim razmerjem se nadzira s pomočjo prestavljanja na volanu. Prestavna ročica pa je na voljo tudi v sredinski konzoli.

    Velik poudarek je tudi na varnosti. Pokal Scirocco je opremljen s kletko in sistemom za gašenje požara, ki je v skladu s FIA predpisi. Rezervoar je zaščiten z varnostno kletko. Prav tako je v notranjosti dirkalnika oblazinjen sedež z zaščito glave in šesttočkovni varnostni pas ter obvezen sistem HANS z zaščito voznika v primeru nesreče.


Fotografije