Volkswagen modeli

  • Phaeton


    Ime Phaeton izvira iz grške mitologije. Pri Volkswagnu so želeli imeti avtomobil, ki bi lahko konkuriral tekmecem, kot so Audi A8, Mercedes – Benz S-class in BMW serija 7.

    Že leta 1999 so pri Volkswagnu pripravili koncept z imenom D. Oblikovne linije in skice so že nakazovale, da pripravljajo prestižno limuzino, ki pa so jo le nekaj let pozneje uradno predstavili na enem izmed avtomobilskih salonov.

    Nastopilo je leto 2002 in Volkswagen je prvič uradno predstavil svojo luksuzno limuzino Phaeton.

    Leta 2003 na trg zapelje še različica z dizelskim V10 TDI motorjem.

    V letu 2005 na trg pošljejo daljšo različico modela Phaeton.

    V letu 2008 je v Ženevi na avtomobilskem salonu sledila predstavitev pomlajenega vozila oz. drugače rečeno »facelift«. Avto je dobil nov motor, dnevne LED luči in v notranjosti nove materiale.

    Leta 2009 pa so sledile še nekatere spremembe. Trije novi tipi lahkih aluminijastih platišč v velikosti 17, 18 in 19 palcev, spremenjena sprednja maska, tri nove barve notranjosti, vzvratna kamera, keramične zavore (W12 motor).

    Istega leta pa na avtomobilističnem salonu v Frankfurtu napovejo novo, korenito pomladitev Phaetona, ki bo na trg zapeljal leta 2011.

    Sledilo je leto 2010, ko so na mednarodnem avtomobilskem salonu v Pekingu pri Volkswagnu predstavili konkretno pomlajenega Phaetona, ki je na trg zapeljal leto pozneje (2011). Dobil je povsem nov sprednji del (po vzoru Golfa VI), nove dnevne LED luči, Bi-xenonske žaromete, spremenjen pa je tudi zadnji del, ki ima zdaj tudi LED luči (po vzoru Passata). V notranjosti je nekaj novih tehnoloških novosti, večina pa je istih, kot leta 2009.

    V letu 2012 pa so pri Volkswagnu napovedali povsem novega Phaetona, ki naj bi na trg zapeljal v letu 2015. Poleg limuzinske različice se obeta še karavanska in različica CC .

     

    ZUNANJOST

    Mere Phaetona so: dolžnia 5,05 m, širina 1,90 m, višina 1,45 m in 2,88 m medosne razdalje pri standardni različici.

    Mere pri podaljšani različici pa so: dolžina 5,17 m in 3,00 m medosne razdalje, medtem, ko višina in širina ostaja enakih mer.

    Kot omenjeno, je sprednji del Phaetona popolnoma nov. Namesto prejšnje črne maske hladilnika, se tokrat spredaj bohoti povsem nova kromirana maska hladilnika. Tako še bolj poudari nov sprednji del, odbijač in nova bi-ksenonska žarometa , ki so del serijske opreme. Nižje v odbijaču se nahajata še LED luči za meglo. Odbijač je preoblikovan v skladu z masko in lučmi, spodnji konec odbijača pa je skladen s karoserijo avtomobila . V primerjavi nove generacije Phaetona z prejšnjim modelom deluje športneje in impresivneje na cesti.

    Spremenjen je tudi zadnji del avtomobila. Na zadku se tako bohotijo nove LED luči z M obliko. Rezultat je jasen, svetlo eleganten, tako podnevi, kot ponoči. Druga novost pa je zadnji VW znak na pokrovu prtljažnika, ki je zdaj v 3D obliki. Spremenjen je tudi zadnji odbijač in postavitev izpušnih cevi. Rahlo spremenjene so tudi bočne linije in nova so ogledala, piko na i pa dajo avtu nova 18 palčna lahka aluminijasta platišča.

     

    NOTRANJOST

    Notranjost Phaetona se uvršča v sam vrh med kakovostjo, eleganco in udobjem. Vse funkcije znotraj Phaetona so zelo intuitivne za uporabo. Poleg različice s tremi zadnjimi sedeži (5 sedežev), lahko naročite tudi dva posamezna, električno nastavljiva sedeža (4 sedeži). Za prijetno počutje skrbi avtomatska, štiripodročna klimatska naprava, ogrevani sedeži in še bi lahko naštevali. Medtem se lahko limuzina meri s skoraj neskončnimi vrstami usnja, alcantare, lesa in dodatki iz aluminija, pa tudi z dodatno opremo, kot so hladilniki in ekskluzivno zabavni sistem iz Volkswagna. To velja tudi za multifunkcijski volan, ki je popolnoma prenovljen in na voljo v več kombinacijah (barva usnja, usnje, les/usnje).

    Phaetonove intuitivne kontrolne lastnosti so bile v celoti prenesene na radio nove generacije in navigacijskega sistema (RCD 810 in 810 RNK). Opremljen je z zaslonom na dotik, ki je 8- palčni, sistem pa tvori funkcionalno enoto z AC in multimedijskimi kontrolami. RNA 810 navigacijskega sistema, ki vključujejo na zadnjem sedežu sistem multimedijske zabave (High End) in 1000 vatni zvočni sistem in 12-kanalni digitalni ojačevalnik Dynaudio.

    Volkswagen prvič Googlu ponuja svoje internetne funkcije. Tu je RNA 810 radio – navigacijskega sistema s kapaciteto 30 GB trdega diska.

    Posebno zanimivo pri tej funkciji so zanimivostne ali POI točke: naslov, turistične atrakcije, podjetja, kraji, šport, medicinske storitve in restavracije, ki so vključene v Googlu in jih lahko izberete v nekaj sekundah ter se prenesejo neposredno na poti. V idealnih pogojih se sistem poveže za nalaganje podatkov prek povezave UMTS.

     

    VARNOST

    Glede na to, da gre za prestižno limuzino, Volkswagen pri varnosti ni skoparil. Prav zato je Phaeton bogato založen z varnostno opremo ter sistemi, ki to zagotavljajo. Poleg osnovnih varnostnih sistemov (ABS, ESP,…) ima še:

    – 10 varnostnih blazin

    – ACC (radarski tempomat)

    – Front Assist (deluje na podoben način kot ACC)

    – Side Assist (spremljanje stanja v okolici)

    – Phaeton Dynamic Assist (dinamični nadzor oz. prilagodljivi žarometi)

    – Nadzor tlaka v pnevmatikah

    – BAS pomoč pri zaviranju

    – ASR regulacija zdrsa pogonskih koles

    – ETS elektronski sistem za oprijem koles

    – Isofix sistem

     

    TEHNIČNE LASTNOSTI

    Motorno paleto sestavljajo štirje motorji. In sicer trije bencinski motorji ter en dizelski motor.

    Bencinski motorji so:

    3.6 V6 FSI z 206kW/280KM, šeststopenjski avtomatski menjalnik in z 4MOTION pogonom,

    4.2 V8 z 246kW/335KM, šeststopenjski avtomatski menjalnik in z 4MOTION pogonom,

    6.0 W12 z 331kW/450KM, petstopenjski avtomatski menjalnik – Tiptronic in z 4MOTION pogonom.

    Dizelski motor:

    3.0 V6 TDI z 176kW/240KM, šeststopenjski avtomatski menjalnik in z 4MOTION pogonom.

    Najvišje hitrosti so pri bencinskih motorjih elektronsko omejene na 250km/h, najvišja hitrost pri dizelskem motorju pa znaša 237km/h.

    Poraba goriva pri bencinskih motorjih znaša 11,7L, 12,9L in 14,5L/100km ter pri dizelskem motorju pa 8,5-9,0L/100km.


Fotografije