Volkswagen modeli

  • up!


    Le kdo se ne spomni majhnega uspešnega modela Lupo, ki so ga izdelovali od leta 1998 do 2005! Nato je sledil model Fox, ki so ga izdelovali od leta 2005 pa vse do leta 2011.

    Pisalo se je leto 2007, ko je Volkswagen na avtomobilski prireditvi v Frankfurtu prvič javno predstavil koncept z imenom UP!. O vseh tehničnih podatkih pa malo pozneje.

    Sledilo je leto 2009, ko je Volkswagen na 63 –ti Mednarodni avtomobilski show pripeljal ponovno konceptni UP!, ki pa ni bil enak kot prvi, saj je šlo za E-UP!, hibridno – električno gnani UP!

    Nato je nastopilo leto 2011 in Volkswagen je prav tam, kjer so prvič predstavili koncept UP!, v Frankfurtu na avtomobilskem salonu, prvič uradno predstavili novi model UP!

    Poleg uradne predstavitve modela UP! so predstavili še dva koncepta: Cross UP in GT UP.

    V letu 2012 UP! zasede 2. Mesto na izboru za Evropski avto leta, le nekaj mesecev pozneje pa v New Yorku osvoji prestižno lovoriko Svetovni avto leta 2012.

    V tem istem letu potrdijo prihod E- UP! -a in GT UP! –a ter predstavijo dve novi izvedbi in sicer ROCK UP! ter GROOVE UP!. Za konec leta pričnejo s proizvodnjo in prodajo Eco UP!-a, ki ima vgrajen sistem CNG (stisnjen zemeljski plin).

    V letu 2013 se v Sloveniji prične prodaja različica Cross UP, v Frankfurtu uradno predstavijo model E-UP! In konceptni dostavnik E-load UP!.

    Konec tega leta pa v Tokiu predstavijo še študijo Twin UP!, opremljeno s priključnim (plug in) hibridnim sistemom.

     

    ZUNANJOST

    Dolžina avta s samo 3,54 m, širino 1,91 m in višino 1,48 m predstavlja sodobno Volkswagnovo oblikovanje. Zaradi posebne oblike stranskih stekel, gladkih površin in preprostih linij, do izraza pridejo posebnosti, kot je popolnoma steklen pokrov prtljažnika. Sprednji del je elegantno skladen z žarometoma, edinstveno mrežo hladilnika in velikim Volkswagnovim logotipom, medtem ko zadnji del krasi že prej omenjen steklen pokrov prtljažnika, skoraj raven zadek in zadnje luči.

    Veliko pa k zunanjosti pripomorejo lahka aluminijasta platišča velikosti od 14 do 16 palcev (Spoke, Classic/white, upsilon, triangle, waffle, triangle black).

     

    NOTRANJOST

    Notranjost razvaja z dovolj prostora za sprednja dva potnika, zadnja klop naj bi prenesla še dva odrasla, medtem ko prtljažnik z dvojnim dnom zmore volumen od 251 do 951 litrov pri zloženi zadnji klopi. Novi sedeži z integriranimi vzglavniki ne prepričajo le s privlačnim videzom, pač pa tudi z visokim udobjem. Vzglavniki so integrirani in z naslonjali tvorijo neprekinjeno linijo. Poskrbljeno je tudi za odlično počutje, obenem pa tudi za odlično ergonomijo. Prav tako je omogočena velika izbira 7-ih vrst oblazinjenja sedežev ter obarvanost čelnega dela armaturne plošče in to v kar 13 različnih barvah.

    Ob doplačilu pa si lahko privoščite multimedijsko napravo »Maps + more«, ki prikazuje porabo goriva, hitrost, ekonomično porabo goriva, predvajanje glasbe, radio, navigacijo, prostoročno telefoniranje prek Bluetooth povezave.

    Izbirate lahko med tremi paketi opreme. Osnovno opremljeni Take UP!, srednje opremljeni Move UP! in bogato opremljen High UP!. Ob najbogatejši opremljeni različici High UP! pa lahko naročite še posebno opremo Black ali White UP!

     

    VARNOST

    Poleg čelnih varnostnih blazin za voznika in sovoznika ima novi UP! serijsko vgrajeni tudi stranski varnostni blazini, ki v primeru bočnega trčenja zaščitita glavo in prsni koš sprednjih potnikov.

    Seveda pa se tu varnost še ne konča. UP! Je serijsko opremljen z sistemom ABS (zaviranje v sili) in z sistemom ESP (elektronski stabilizacijski program). Največja lastnost, na katero so pri Volkswagnu še posebno ponosni, pa je sistem »City safety«: laserski sistem zaznavanja ovir, ki do 30 kilometrov na uro sam ustavi avtomobil ob nevarnosti naleta.

    Novi UP! z inteligentno prostorsko zasnovo prepriča tudi družine. Tako je na primer dovolj prostora tudi za otroške sedeže. Te vpnete v praktična pritrdišča ISOFIX, ki so privarjena neposredno na karoserijo in so pri modelu up! serijska.

     

    TEHNIČNE LASTNOSTI

    Motorno paleto sestavljata dva motorja, (1.0 MPi) litrski trivaljnik s 44 kW (60 KM) in 55 kW (75 KM), ki sta povezana s petstopenjskim ročnim menjalnikom, pri močnejši različici pa je na voljo še samodejni menjalnik ASG. Pogon je speljan na sprednji par koles.

    Teža vozila znaša 929 kg, najvišja hitrost pa je 160km/h in 171km/h, medtem ko poraba znaša od 3,9 do 5,9 l/100km.


Fotografije