Volkswagen modeli
Volkswagen modeli
Scirocco
Model Scirocco je dobil ime po sredozemskem vetru.
Primer je njihov tiskani oglas iz leta 1975, ki pravi: “Scirocco je nov, vroč avto iz Volkswagna. Je tako hiter in močan, kot puščavski veter.”
Prva generacija Scirocca je na trg zapeljala v letu 1974, izdelovali pa so jo do leta 1981. Avto so proizvajali v tovarni v Nemčiji v kraju Osnabrück. Scirocco je šel v prodajo po Evropi leta 1974, v Severni Ameriki pa leta 1975. Scirocca so poganjali štirivaljni motorji s prostornino od 1.1, 1.3, 1.5, 1.6 in 1.7 litra v kombinaciji z ročnim štiri- in petstopenjskim menjalnikom. V Ameriki je bil na voljo tudi 1.8 litrski dizelski motor in na izbiro je bil redek, tristopenjski samodejni menjalnik. Preden je na trg zapeljala druga generacija, je dobil minimalne popravke. Tedaj je bila na voljo tudi klimatska naprava, a le kot dodatna oprema.
Leta 1977 je dobil nekaj minimalnih sprememb. Spredaj je namesto dveh brisalcev stekla po novem bil le en brisalec, ločena prednja bočna smernika in enodelni, kromirani odbijači. Obstajale so tudi posebne izvedbe. Najbolj prepoznavne s shemo barv in opreme so bile izvedbe imenovane “Sidewinder”, “Sidewinder II”, “Champagne Edition”, “Champagne Edition II” in “S”. Champagne Edition II je bil samo v beli barvi s črnimi poudarki. Modeli izvedbe “S” pa so bili samo v treh barvah – Alpine White, Black in Mars Red z edinstvenimi barvnimi poudarki. Od osnovnega modela se razlikuje po krom dodatkih, sijaj dodatkih za zunanjo opremo, Recaro športnimi sedeži, pnevmatikami, športnimi črtami in serijskim, petstopenjskim menjalnikom.
Druga generacija je sledila leta 1981, izdelovali pa so jo vse do leta 1992. Avto so proizvajali v isti tovarni kot prvo generacijo. Druga generacija je bila prvič prikazana Marca leta 1981 na Ženevskem salonu. Oblikovanje ekipe Volkswagen pokaže novo vozilo z večjo prostornostjo spredaj, povečan prtljažni prostor in zmanjšan koeficient upora. Edinstvena značilnost druge generacije je postavitev zadnjega spojlerja na pokrovu prtljažnika. Tudi druga generacija je tekom let doživela nekaj sprememb. Usnje, električni pomik stekel in ogledal, klimatska naprava, in strešno okno ter vrnitev standardnega dvojnega brisalca (1984). Enajst različnih motorjev je bilo na voljo v drugi generaciji Scirocca. Ti motorji so imeli uplinjač in vbrizg goriva. Sprva so vsi modeli imeli 8V motorje. 16V motorji pa so bili na voljo na nekaterih trgih v modelnem letu 1986. Motorji so bili naslednji: 1.3, 1.5, 1.6, 1.7 in 1.8 litrski. Moč motorjev je od 44 kW/60 KM do 82 kW/112 KM za 8V motorje in 95 kW/129 KM) ali 102 kW/139 KM za 16V motorje.
Obstajali so številni nivoji opreme. L, CL, GL, LS, GLS, GLI, GT, GTI, GTL, GTX, GT II, Scala, GT 16V in GTX 16V. Izdelana je bila tudi posebna serija oz. omejena izdaja, modeli White Cat (Evropa), Tropic (Evropa), Storm (Velika Britanija), Slegato (Kanada) in Wolfsburg Edition (ZDA). Ti posebni modeli so imeli edinstvene notranje/zunanje barvne kombinacije, posebna platišča in posebne kombinacije, kot so usnje, večopravilni potovalni računalnik,…
Prodaja Scirocca se je nadaljevala do leta 1992 v Nemčiji, Veliki Britaniji in nekaterih drugih evropskih trgih. Nato pa ga je nasledil uspešen model Corrado.
Leta 2008 Volkswagen na trg pošlje povsem novo, tretjo generacijo Scirocca.
Volkswagen je junija 2006 uradno napovedal proizvodnjo novega modela Scirocco, katerega bodo proizvajali v tovarni Palmela na Portugalskem. Novi model temelji na PQ35 platformi Golfa V in je bil premierno predstavljen na avtomobilskem salonu v Ženevi 2008. V Evropi je na trg prišel poleti 2008, prodaja v drugih državah se je začela leta 2009. Tretja generacija je v istem letu osvojila nagrado “Car of the Year 2008”. Scirocco je prejel tudi odlično oceno za varnost – vseh pet zvezdic EuroNCAP.
Odrasla oseba 87%, 31 točk
Otrok v vozilu 73%, 36 točk
Varnost pešcev 53 %,19 točk
Varnostna pomoč 71%, 5 točk
Leto dni pozneje (2009) je sledil še Scirocco R z bencinskim motorjem 2.0 FSI in 265 KM.
Velike odprtine za dovod zraka na sprednjem odbijaču, bi-xenonski žarometi, večji zadnji strešni spojler, črn difuzor, dvojna izpušna kromirana cev, 18 palčna aluminijasta platišča Talladega,…
Motorji v Scirrocu so bili naslednji. 1.4 TSI 122KM in ročni šeststopenjski menjalnik (tudi na voljo z BMT), 1.4 TSI 160 KM po želji lahko s sedemstopenjskim DSG menjalnikom, medtem ko so 2.0 TSI z 200KM, 2.0 TSI z 210KM, Scirocco R 2.0 FSI z 265KM in 2.0 TDI s 170KM na voljo s šeststopenjskim DSG menjalnikom. 2.0 TDI s 140KM motorji je na voljo tudi s paketom BlueMotion Technology.