Novice
- Novoletno voščilo 2020
- Novoletno voščilo
- Zmaga in nov rekord za Volkswagen I.D. R Pikes Peak
- Volkswagen bo v obdobju od 2022-2025 na trg zapeljalo 30 električnih modelov
- Volkswagen novosti 2017
- Volkswagen klub Slovenija praznuje 3 leto obstoja
- Voščilo 2017
- Volkswagen zapušča svetovno prvenstvo v rallyu (WRC)
- Volkswagen I.D. concept
- Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- Napoved novih motorjev
- EA288 je brezhiben!
- Volkswagen in dizelska afera emisij
- Dva nova športna terenca pri Volkswagnu
- Volkswagen se bo razdelil!
- Volkswagen predstavil tri nove agregate
- Volkswagen e-Golf, e-Up! in GTE: slovenska predstavitev
- Praznujemo prvo leto obstoja
- VW modeli za leto 2015
- Volkswagen pripravlja tekmeca BMW in Mercedesu?
- Volkswagen razmišlja o F1
- Številne novosti do leta 2018
- Ogier, Latvala in Mikkelsen tudi v sezoni 2015 pri Volkswagnu
- Volkswagnovci napovedujejo prihod kupejevskega in terenskega Passata
- S VW Touaregom od Norveške do Južne Afrike v 21 dneh
- Volkswagen Scirocco – 40 let Volkswagnovega kombikupeja
- Uradno: Volkswagen bo v WRC-ju prisoten vsaj še do 2019
- Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
- Akrapovičev izpuh iz titana za Golfa GTI
- Praktikanti koncerna Volkswagen so razvili edinstven Golf GTI
- Drzni Golf GTI Vision Gran Turismo
- Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik
- 40 let Golfa: prodajna uspešnica, pobudnik trendov in ikona
- Volkswagen Golf VII R Variant
- VW Eos ne bo imel naslednika
- 40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
- Mednarodni avtomobilski salon Ženeva 2014
- VW Golf GTE
- VW Golf VII Sportsvan
- VW e-Golf VII
- Svetovni avto leta 2014
- VW Beetle Dune Concept
- 10 najbolj priljubljenih avtov leta 2013
- Golf 7
- Golf 7 Sportsvan
- Golf 7 Twin Drive
- Jetta
- Polo
- Scirocco
- Novi Passat 2014
- Touareg
- Avtomobilski salon v Detroitu
- Touareg X – na voljo le na USA tržišču
Novice
40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
V letošnjem poletju bo minilo že 40 let od neverjetnega podviga z naslovom ‘Härtetest zwischen Feuerland und Alaska’, ki sta ga leta 1974 izpeljala znamka Volkswagen ter legendarni nemški novinar Fritz B. Busch, ker so Nemci s tem potrdili trdoživost v istem letu predstavljenega modela golf.
Leta 1974 so Nemci izdelali zadnjega izmed 11.916,519 proizvedenih nemških primerkov modela ‘hrošč’, ker ga je v takratnem juniju na montažnih trakovih že nasledila prva generacija modela golf, ki je kmalu zatem dosegla odličen sprejem pri kupcih. Svoj delež pri zagotavljanju tedanjih kupcev je imelo tudi izvedeno epsko potovanje, ki ga je z dvema primerkoma modela golf (tip 1.5 / 70 KM) uspešno izpeljala tovarniško podprta ekipa pod vodstvom legendarnega nemškega ‘avtopapeža’ (že preminuli novinar Fritz B. Busch je znan tudi po vzdevku ‘Autopapst’).
To potovanje od Aljaske do Ognjene zemlje s skupno 30.514-kilometrsko dolžino so Nemci opravili brez hujših težav, in to s skoraj popolnoma serijskim (Nemci so pri obeh rumenih golfih poskrbeli za dodatno zaščito pogonskega sklopa in oba opremili z dodatnimi zunanjimi svetili, poleg tega so odstranili zadnjo sedežno klop…) osebnim avtomobilom, ki premore samo prednji pogon. Med posebno opremo obeh golfov so omenili dodatno vgrajeni radio ‘Emden’ ter dodatna merilnika znamke VDO, ki sta prikazovala število motornih vrtljajev ter pritisk motornega olja. Oba golfa sta imela nameščene letne pnevmatike (155 SR 13, dimenzije platišč: 5J x 13 palcev) znamke Pirelli (model Cinturato P3), ker so bili Italijani eni izmed sponzorjev tega podviga.
Celotna zadeva se je pričela odvijati na začetku oktobra leta 1974, ko je majhna nemška karavana (dva golfa in en T2b, ki je služil kot podporno vozilo) krenila iz severnoameriškega mesta Fairbanks (Alaska) in se odpravila v smeri Ognjene zemlje. Na poti, ki jih je vodila proti jugu, so obiskali Yellowstone in njegov krajinski park, Veliko slano jezero v Utahu ter izredno vroči ‘Death Valley’ v puščavi Mojave (Nevada/Kalifornija). Nato so prevozili celotno Srednjo Ameriko in dosegli Ande, najdaljše svetovno gorstvo, ki se vleče ob zahodni obali Južne Amerike. Na tej etapi do končnega cilja (Ushuaia, Čile), ki so ga Nemci dosegli v januarju leta 1975, so ob obisku prelaza Abra Anticona (gorski prelaz med Limo in mestom La Oroya, 4.843 metrov nadmorske višine) dosegli tudi višinski rekord 94 dni dolgega potovanja.
Oba golfa sta se v Wolfsburg vrnila šele spomladi leta 1975, kjer sta pristala v dveh muzejih. Enega (serijska številka: 175 3 022 653, registrska tablica: WOB V 645)) hranijo pri znamki Volkswagen, drugi (registrska tablica: WOB V 587) je viden v zbirki privatnega muzeja, ki ga je ustanovil Fritz B. Busch in deluje še danes. Med težavami, ki so na tem epskem potovanju pestile junake te zgodbe, omenjajo nekaj prebitih rezervoarjev za gorivo, potrgane zaščitne in okrasne bočne letvice na karoserijah, uničene glavne prednje žaromete in nekaj ‘bušk’ na karoserijah obeh sodelujočih golfov. Vse težave so Nemci odpravili na potovanju.
vir: Volan
0 sporočil o “40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch”
Komentarji so onemogočeni.
Volkswagen praznuje 40. obletnico Golfa in na sejmu Techno Classica razstavlja zmogljive primerke Hrošča
Ob svetovnem sejmu starodobnih, klasičnih in prestižnih avtomobilov v Essnu se skupaj z ostalimi znamkami koncerna Volkswagen veličastno predstavlja tudi sekcija Volkswagen Classic. Letos so v ospredju 40. obletnica Golfa in sedem športnih Hroščev.
Volkswagen Classic združuje vse aktivnosti zgodovine Volkswagnovih osebnih vozil in v hali 7.0 razstavlja pozornost zbujajoče modele iz zbirk vozil v Wolfsburgu in Osnabrücku. V ospredju je veliki jubilej: pod vodilom “40 let Golfa“ bo predstavljen eden najstarejših še obstoječih predstavnikov prve serije. Z Golfom I se je takrat začela presenetljiva zgodba o uspehu: do danes je bilo prodanih več kot 30 milijonov Golfov.
Razstavni primerek za sejem Techno Classica je dal na voljo Volkswagnov avtomobilski muzej. Iz istega muzeja prihaja tudi razrezan, s številnimi dodatki opremljen Golf I, ki na sosednjem razstavnem prostoru Volkswagnovih nadomestnih delov za starodobnike (Volkswagen Classic Parts) opozarja na najstarejšo zbirko vozil v Wolfsburgu: Volkswagnov muzej na ulici Dieselstraße v Wolfsburgu, vzhodno od Autostadta, prikazuje celotno zgodovino Volkswagnovih produktov.
Točno na jubilej prvega serijskega Golfa, ki je pred natančno 40 leti zapeljal s tekočega traku ob Mittellandkanalu, bo Volkswagen Classic to posebno obletnico z vsemi obiskovalci v ustreznem slogu obeležil na razstavnem prostoru. Eno presenečenje pa je znano že vnaprej: Hans-Joachim “Strietzel” Stuck, eden najbolj znanih nemško govorečih dirkačev in tudi sam lastnik Golfa I GTI, bo delil avtograme.
Drugo tematsko področje sekcije Volkswagen Classic na sejmu Techno Classica je zbirka posebno športnih “Zmogljivih Hroščev“ (več o zgodovini teh in drugih ” Zmogljivih Hroščev” najdete v posebni izdaji na http://www.volkswagen-classic.de). Razstavljenih bo skupno sedem zmogljivih Hroščev iz zgodovine, ki obsega neverjetnih 21,5 milijona primerkov – med njimi so tudi Hrošč “Salzburg”, posebna različica novega Beetla RSi in Volkswagen E-Bugster.
Obiskovalci razstavnega prostora Volkswagen Classic v Essnu se lahko z nekaterimi od predstavljenih avtomobilov celo pomerijo v hitrostni preizkušnji – v pomanjšanem merilu na pravi dirkalni stezi Carrera.
Kot že v prejšnjih letih bo na razstavnem prostoru prisoten fotograf, ki bo na voljo za slikanje z razstavljenimi avtomobili – spominske slike z avtomobili bodo seveda tudi letos brezplačne.
Mimogrede: obiskovalci in ljubitelji, ki jih še posebej zanima avtomobilska scena Volkswagnovih navdušencev, morajo nujno izkoristiti priložnost in obiskati Volkswagnove klube v hali 8.1.
vir: avtomobilizem