Novice
- Novoletno voščilo 2020
- Novoletno voščilo
- Zmaga in nov rekord za Volkswagen I.D. R Pikes Peak
- Volkswagen bo v obdobju od 2022-2025 na trg zapeljalo 30 električnih modelov
- Volkswagen novosti 2017
- Volkswagen klub Slovenija praznuje 3 leto obstoja
- Voščilo 2017
- Volkswagen zapušča svetovno prvenstvo v rallyu (WRC)
- Volkswagen I.D. concept
- Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- Napoved novih motorjev
- EA288 je brezhiben!
- Volkswagen in dizelska afera emisij
- Dva nova športna terenca pri Volkswagnu
- Volkswagen se bo razdelil!
- Volkswagen predstavil tri nove agregate
- Volkswagen e-Golf, e-Up! in GTE: slovenska predstavitev
- Praznujemo prvo leto obstoja
- VW modeli za leto 2015
- Volkswagen pripravlja tekmeca BMW in Mercedesu?
- Volkswagen razmišlja o F1
- Številne novosti do leta 2018
- Ogier, Latvala in Mikkelsen tudi v sezoni 2015 pri Volkswagnu
- Volkswagnovci napovedujejo prihod kupejevskega in terenskega Passata
- S VW Touaregom od Norveške do Južne Afrike v 21 dneh
- Volkswagen Scirocco – 40 let Volkswagnovega kombikupeja
- Uradno: Volkswagen bo v WRC-ju prisoten vsaj še do 2019
- Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
- Akrapovičev izpuh iz titana za Golfa GTI
- Praktikanti koncerna Volkswagen so razvili edinstven Golf GTI
- Drzni Golf GTI Vision Gran Turismo
- Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik
- 40 let Golfa: prodajna uspešnica, pobudnik trendov in ikona
- Volkswagen Golf VII R Variant
- VW Eos ne bo imel naslednika
- 40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
- Mednarodni avtomobilski salon Ženeva 2014
- VW Golf GTE
- VW Golf VII Sportsvan
- VW e-Golf VII
- Svetovni avto leta 2014
- VW Beetle Dune Concept
- 10 najbolj priljubljenih avtov leta 2013
- Golf 7
- Golf 7 Sportsvan
- Golf 7 Twin Drive
- Jetta
- Polo
- Scirocco
- Novi Passat 2014
- Touareg
- Avtomobilski salon v Detroitu
- Touareg X – na voljo le na USA tržišču
Novice
Volkswagen Golf VII R Variant
Vohunski fotografi so v svoje objektive ujeli avtomobil, za katerega še sploh ni jasno, če bo kdaj dejansko zapeljal v Volkswagnove prodajne salone. Gre za najzmogljivejšo različico volkswagna golf, kateremu pod pokrovom motorja divja kar 300 ‘konjev’.
Avtomobil so sicer ujeli med testiranjem, rezultati pa bodo Volkswagen prepričali o splovitvi avtomobila ali ne. Če se bodo Nemci odločili za prodaja, kar seveda upamo tudi mi, bo karavanska različica na voljo z enakimi športnimi dodatki kot kombilimuzina. To pomeni, da bodo odbijači bolj športnega izgleda, avtomobil bo obut v velika platišča in bo bliže tlom. Pod pokrovom motorja pa bo tudi tukaj 2,0-litrski turbobencinski motor TSI z močjo 221 kW / 300 KM!
vir: Volan
0 sporočil o “Volkswagen Golf VII R Variant”
Komentarji so onemogočeni.
Idealen družinski karavan
LP lukad
Vseeno zanimivo – najprej na testni progi, seveda povsem nezamaskiran, nakar “ujet” pred domačim pragom (verjetno istega) voznika.
Hm… “R-Line” Variant že en čas čaka na splovitev (zanimivo, ikono “GTI” se v tej navezi ne omenja, kar pomeni, da Nemci točno vedo, kaj delajo), tako da je “R” (ČE) bolj logičen korak v to smer.
Bo pa edini v svojem razredu (za zdaj). Ko in če bo.
LP
Orng zadeva!!
VW spet draži potencialne kupce…Morda ga pripeljelo na WSE2014 :))
Še pred uradno predstavitvijo so se na spletu pojavile prve fotografije Volkswagnove karavanske različice Golfa R. Na ceste bo zapeljal ob koncu leta, imel bo štirikolesni pogon in 221 kilovatov moči.
Prve fotografije prototipa karavanske različice športno nabritega Golfa R so hitro zaokrožile po spletu. S precej umirjenimi zunanjimi dodatki v obliki kromirane letvice na prednji maski, večjimi platišči in z večimi R oznakami se na videz ne razlikuje pretirano od kombilimuzinskega Golfa R.
Poleg podaljšane karoserije ju loči predvsem število zaključkov izpušne cevi. Karavanska različica ima le dva večja ovalna zaključka, medtem ko ima kombilimuzinska različica kar štiri zaključke izpušne cevi. Večjo spremembo bo pomenila tudi drugačna postavitev registrske tablice, ki je pomaknjena višje na prtljažna vrata.
Poganjal ga bo predelan dvolitrski turbo bencinski motor, ki je trenutno vgrajen v manjšem bratu. Imel bo 221 kilovatov in 380 Nm navora. Štirikolesni pogon bo pognal karavanskega Golfa R od 0-100 km/h v 5,4 sekundah, v primeru šest stopenjskega DSG menjalnika pa celo v 5 sekundah.
V zameno za slabše zmogljivosti zaradi večje mase in velikosti bo karavan ponujal prostornejšo notranjost in 220 litrov večji prtljažni prostor (ob zloženih zadnjih sedežih celo 350 litrov). Večja masa bo poskrbela tudi za večjo porabo goriva. Le ta se bo pri ročnem menjalniku gibala okoli 6,2 litra na 100 kilometrov, v primeru avtomatskega DSG menjalnika pa bo povprečna poraba goriva nekoliko nižja.
Trenutno pri Volkswagnu še molčijo o izdelavi omenjenega karavana, vendar se pojavljajo namigovanja, da bi ob primerni finančni rasti in uspešnih testiranjih Volkswagen Golf R karavan na ceste zapeljal proti koncu leta 2014 ali v začetku leta 2015.
vir: Avtomobilizem