Novice

Novice

  • Volkswagen Golf VII R Variant


    Vohunski fotografi so v svoje objektive ujeli avtomobil, za katerega še sploh ni jasno, če bo kdaj dejansko zapeljal v Volkswagnove prodajne salone. Gre za najzmogljivejšo različico volkswagna golf, kateremu pod pokrovom motorja divja kar 300 ‘konjev’.

    Avtomobil so sicer ujeli med testiranjem, rezultati pa bodo Volkswagen prepričali o splovitvi avtomobila ali ne. Če se bodo Nemci odločili za prodaja, kar seveda upamo tudi mi, bo karavanska različica na voljo z enakimi športnimi dodatki kot kombilimuzina. To pomeni, da bodo odbijači bolj športnega izgleda, avtomobil bo obut v velika platišča in bo bliže tlom. Pod pokrovom motorja pa bo tudi tukaj 2,0-litrski turbobencinski motor TSI z močjo 221 kW / 300 KM!

    vir: Volan


0 sporočil o “Volkswagen Golf VII R Variant”

    lukad lukad pravi:

    Idealen družinski karavan :)

    LP lukad

    HighDSG777 HighDSG777 pravi:

    Vseeno zanimivo – najprej na testni progi, seveda povsem nezamaskiran, nakar “ujet” pred domačim pragom (verjetno istega) voznika.

    Hm… “R-Line” Variant že en čas čaka na splovitev (zanimivo, ikono “GTI” se v tej navezi ne omenja, kar pomeni, da Nemci točno vedo, kaj delajo), tako da je “R” (ČE) bolj logičen korak v to smer.

    Bo pa edini v svojem razredu (za zdaj). Ko in če bo.

    LP

    peroRS peroRS pravi:

    Orng zadeva!! :)

    Avatar GTI pravi:

    VW spet draži potencialne kupce…Morda ga pripeljelo na WSE2014 :))

    bundr bundr pravi:

    Še pred uradno predstavitvijo so se na spletu pojavile prve fotografije Volkswagnove karavanske različice Golfa R. Na ceste bo zapeljal ob koncu leta, imel bo štirikolesni pogon in 221 kilovatov moči.

    Prve fotografije prototipa karavanske različice športno nabritega Golfa R so hitro zaokrožile po spletu. S precej umirjenimi zunanjimi dodatki v obliki kromirane letvice na prednji maski, večjimi platišči in z večimi R oznakami se na videz ne razlikuje pretirano od kombilimuzinskega Golfa R.

    Poleg podaljšane karoserije ju loči predvsem število zaključkov izpušne cevi. Karavanska različica ima le dva večja ovalna zaključka, medtem ko ima kombilimuzinska različica kar štiri zaključke izpušne cevi. Večjo spremembo bo pomenila tudi drugačna postavitev registrske tablice, ki je pomaknjena višje na prtljažna vrata.

    Poganjal ga bo predelan dvolitrski turbo bencinski motor, ki je trenutno vgrajen v manjšem bratu. Imel bo 221 kilovatov in 380 Nm navora. Štirikolesni pogon bo pognal karavanskega Golfa R od 0-100 km/h v 5,4 sekundah, v primeru šest stopenjskega DSG menjalnika pa celo v 5 sekundah.

    V zameno za slabše zmogljivosti zaradi večje mase in velikosti bo karavan ponujal prostornejšo notranjost in 220 litrov večji prtljažni prostor (ob zloženih zadnjih sedežih celo 350 litrov). Večja masa bo poskrbela tudi za večjo porabo goriva. Le ta se bo pri ročnem menjalniku gibala okoli 6,2 litra na 100 kilometrov, v primeru avtomatskega DSG menjalnika pa bo povprečna poraba goriva nekoliko nižja.

    Trenutno pri Volkswagnu še molčijo o izdelavi omenjenega karavana, vendar se pojavljajo namigovanja, da bi ob primerni finančni rasti in uspešnih testiranjih Volkswagen Golf R karavan na ceste zapeljal proti koncu leta 2014 ali v začetku leta 2015.

    vir: Avtomobilizem

Komentarji so onemogočeni.

Fotografije