Novice

Novice

  • Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik


    Novi zmogljivejši dvolitrski TDI motor.
    V okviru mednarodnega Vienna Motor Symposiuma, je šef razvoja pri Volkswagnu napovedal prihod novega dizelskega motorja z osupljivo močjo.

    Iz fotografije je razvidno, da so pri Volkswagnu pripravili dvolitrski motor s 175 kW (239 KM) in kar 500 Nm navora. Štirivaljnik je opremljen z dvema turbinama, piezo vbrizgalnimi šobami, vbrizg goriva poteka pri tlaku 2500 barov, obenem pa motor izpolnjuje Euro6 emisijske standarde. V katerih modelih bo na voljo še ni znano, vsekakor pa ga bodo kupci lahko preskusili še letos.
    *Dvolitrski štirivaljnik, razkrit na simpoziju bo vgrajen v številne modele, med njimi tudi v osmo generacijo Passata, ki prihaja proti koncu leta.

    Novi 1.0 TSI trivaljni motor
    Carsten Helbing, iz oddelka za razvoj motorjev, se je toliko bolj pohvalil z novimi trivaljnimi litrskimi motorji, ki jih namenjajo Golfu in Polu. Slednji bo na voljo v 70 in 81 kilovatni verziji, medtem ko bodo v Golfa vgrajevali le 85 kilovatno različico litrskega TSI motorja.

    Novi DSG menjalnik bi imel 10 stopenj
    Vodja razvoja pri nemškem Volkswagnu je razkril nekaj podatkov o novem 10-stopenjskem samodejnem menjalniku z dvojno sklopko in o novem dvolitrskem dizelskem motorju z dvema turbinama.

    Hans-Jakob Neusser je na simpoziju o prihodnosti avtomobilske industrije na Dunaju predstavil nekaj skromnih podatkov o najnovejšem samodejnem menjalniku DSG, ki bo imel kar deset prestav. Na enakem dogodku pred dobrim letom je izvršni direktor Martin Winterkorn že namignil, da pri Volkswagnu pripravljajo omenjeni menjalnik, ki ga bodo lahko uporabili v prečno ali vzdolžno nameščenih motorjih. S tem bo podprta uporaba v številnih različnih modelih.Najnovejši samodejni menjalnik predstavlja eno od najbolj pomembnih razvojnih korakov pri Nemcih. Do leta 2020 bodo z njim vsem prihajajočim modelom vozil znižali povprečno porabo za 15% . Novi 10-stopenjski samodejni menjalnik razvijajo iz obstoječega 6-stopenjskega, ki ga trenutno uporabljajo v močnejših verzijah vozil. Neusser ni želel izdati, kdaj bodo pričeli s proizvodnjo, potrdil je le, da bo najnovejši samodejni menjalnik lahko prenesel do 500 Nm navora.vir: avtomobilizem in avtomanija


0 sporočil o “Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik”

Komentarji so onemogočeni.

Fotografije