Novice
- Novoletno voščilo 2020
- Novoletno voščilo
- Zmaga in nov rekord za Volkswagen I.D. R Pikes Peak
- Volkswagen bo v obdobju od 2022-2025 na trg zapeljalo 30 električnih modelov
- Volkswagen novosti 2017
- Volkswagen klub Slovenija praznuje 3 leto obstoja
- Voščilo 2017
- Volkswagen zapušča svetovno prvenstvo v rallyu (WRC)
- Volkswagen I.D. concept
- Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- Napoved novih motorjev
- EA288 je brezhiben!
- Volkswagen in dizelska afera emisij
- Dva nova športna terenca pri Volkswagnu
- Volkswagen se bo razdelil!
- Volkswagen predstavil tri nove agregate
- Volkswagen e-Golf, e-Up! in GTE: slovenska predstavitev
- Praznujemo prvo leto obstoja
- VW modeli za leto 2015
- Volkswagen pripravlja tekmeca BMW in Mercedesu?
- Volkswagen razmišlja o F1
- Številne novosti do leta 2018
- Ogier, Latvala in Mikkelsen tudi v sezoni 2015 pri Volkswagnu
- Volkswagnovci napovedujejo prihod kupejevskega in terenskega Passata
- S VW Touaregom od Norveške do Južne Afrike v 21 dneh
- Volkswagen Scirocco – 40 let Volkswagnovega kombikupeja
- Uradno: Volkswagen bo v WRC-ju prisoten vsaj še do 2019
- Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
- Akrapovičev izpuh iz titana za Golfa GTI
- Praktikanti koncerna Volkswagen so razvili edinstven Golf GTI
- Drzni Golf GTI Vision Gran Turismo
- Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik
- 40 let Golfa: prodajna uspešnica, pobudnik trendov in ikona
- Volkswagen Golf VII R Variant
- VW Eos ne bo imel naslednika
- 40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
- Mednarodni avtomobilski salon Ženeva 2014
- VW Golf GTE
- VW Golf VII Sportsvan
- VW e-Golf VII
- Svetovni avto leta 2014
- VW Beetle Dune Concept
- 10 najbolj priljubljenih avtov leta 2013
- Golf 7
- Golf 7 Sportsvan
- Golf 7 Twin Drive
- Jetta
- Polo
- Scirocco
- Novi Passat 2014
- Touareg
- Avtomobilski salon v Detroitu
- Touareg X – na voljo le na USA tržišču
Novice
Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
Volkswagnova tehnologija motorjev TSI je bila danes znova nagrajena s priznanjem ‘mednarodni motor leta’ (‘International Engine of the Year Award’): 1,4-litrski motor TSI z dvojnim tlačnim polnjenjem, ki je že devetič zapored osvojil prvo mesto v kategoriji motorjev z gibno prostornino od 1,0 do 1,4 litra, je tako postal najuspešnejši agregat v zgodovini tega mednarodnega tekmovanja motornih tehnologij.
Kratka oznaka TSI je že več let sinonim za Volkswagnovo inteligentno strategijo zmanjševanja gibne prostornine motorjev. Motorji TSI tako kljub sorazmerno majhni prostornini dosegajo vozne zmogljivosti, ki jih še nedolgo nazaj niso dosegali niti motorji z bistveno večjo prostornino. Pogonska tehnologija TSI je danes zastopana v različnih prostorninskih razredih, z razponom moči od 66 kW (90 KM) do 221 kW (300 KM).
Prvi motor TSI je bil leta 2006 agregat Twincharger, ki je bil zdaj znova nagrajen; zaradi dodatnega turbopolnilnika in mehanskega kompresorja je namreč še posebej elastičen in učinkovit. TSI Twincharger je na voljo v različnih zmogljivostnih stopnjah, od 103 kW (140 KM) do 125 kW (170 KM), še vedno pa ga vgrajujejo v številne modele – Beetle, Jetta, Eos, Golf Cabriolet, Touran, Tiguan, Passat, Sharan.
S tem pa strategija zmanjševanja gibne prostornine še ni pri kraju: najnovejša pridobitev v družini TSI je 1,0-litrska različica z močjo 66 kW (90 KM) za novi Polo TSI BlueMotion. To je prvi enolitrski trivaljni turbomotor z direktnim vbrizgavanjem, ki bo premierno predstavljen v drugi polovici letošnjega leta. Porabi samo 4,1 l/100 km, emisija CO2 pa znaša 94 g/km. Njegov predhodnik z enako močjo 90 KM je porabil 4,9 l/100 km (kar ustreza 113 g CO2/km).
Poleg tega Volkswagen od lanskega leta ponuja tudi tehnologijo aktivnega upravljanja valjev (ACT), ki omogoča začasni izklop drugega in tretjega valja, s čimer zagotavlja dodatno zmanjšanje porabe.
Nagrado za motor 1.4 TSI je danes v Stuttgartu prevzel Carsten Helbing, vodja aplikacije EA888 in alternativnih goriv v Volkswagnovem oddelku za razvoj bencinskih motorjev. “Naši učinkoviti motorji TSI že več let dokazujejo, da je kombinacija zmanjšanja gibne prostornine, direktnega vbrizgavanja goriva in inteligentnega polnjenja recept za optimalno vozno dinamiko ter obenem za zmanjšanje emisij in porabe goriva,” je na podelitvi nagrade povedal Helbing.
“International Engine of the Year Award” je tekmovanje, ki poteka vsako leto že od leta 1999, na njem pa več kot 80 specializiranih avtomobilističnih novinarjev z vsega sveta podeljuje priznanja najboljšim motorjem v različnih kategorijah. Pri posebnem sistemu točkovanja se med drugim upoštevajo osebna izkušnja pri vožnji, varčna poraba goriva ter hrupnost in zmogljivost motorjev.
vir: Avtomobilizem