Testi
- Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline
- Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT
- VW Up! 1.0 MPi High up!
- Volkswagen Touran 1.6 TDI R-line
- Volkswagen Golf 7 2.0TDI Bluemotion Technology
- Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI
- Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
- GOLF GTE – estetika in moč?
- Volkswagen e-Golf – brez hrupa in brez emisij. Enostavno električno!
- Volkswagen Xl1 – futuristično vozilo
- Čisto majčken, čisto frišen; NOVI e-up!
- Golf 7 GTD – korak bližje perfekciji
- Beetle Sport 2.0 TSI DSG – mini porsche
- up! 1.0 44 kW – majhen, a tako velik
- Polo Comfortline 1.2 TSI BMT – poskočni malček
- Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat
Testi
Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat
Golf Sportsvan je nova generacija nekoč znanega Golfa z oznako Plus. V splošnem gre za večjega in prostornejšega Golfa.
Od običajnega Golfa je Sportsvan daljši za 8 centimetrov, višji za 12,6 centimetrov a 22 centimetrov krajši od Golfa Variant (karavan). Prednost je tudi v višjem položaju sedenja za volanom in zadnja pomična klop.
NOTRANJOST
Armaturna plošča je urejena in pregledna, dekorativni elementi v imitaciji brušenega aluminija na armaturni plošči, sredinski konzoli in panelih vrat, poživijo celotno notranjost. Sedeži so zelo udobni ter nudijo dovolj opore. Brez težav zadaj sedijo tudi odrasle osebe, saj je prostora za noge dovolj. Zelo veliko je odlagalnih površin in predalov, kar je v takem avtu več kot dobrodošlo. Sam položaj za volanom je zelo dober, kar vzpodbuja k večji preglednosti nad cestiščem in okolico in je v kombinaciji z usnjenim večfunkcijskim volanom še toliko boljši. Tudi sami merilniki oz. inštrumentalna plošča je zelo pregledna. Pohvalimo tudi multimedijski del – radio, ki je deloval brez težav in tudi samo upravljanje z njim je enostavno. Poleg aux in usb vhoda se v sovoznikovem predalu skriva še izmenjevalec CDjev in reža za spominsko kartico.
Prtljažni prostor (dvojno dno) nam omogoča od 500 pa vse do 1520 litrov prostornine, zavoljo zadnje pomične klopi (naprej se pomakne za 18 cm).
MOTOR
Na tokratnem testu se je pod pokrovom motorja nahajal dizelski TDI BlueMotion motor s 81kW oz. 110KM ter petstopenjskim ročnim menjalnikom. O samem motorju kakšnih večjih pripomb nimamo, poraba na testu je znašala 5,4l/100km. Omenimo lahko le, da je ta pogonski agregat malce len v vzponih, kjer ga je potem takem potrebno malce priganjati. Za nezahtevne uporabnike je popolnoma zadovoljiv, družinam pa priporočamo zmogljivejši 2.0 TDI motor s 110kW oz. 150KM.
+ plusi
+ prostoren in lepo obdelan prtljažnik,
+ ravno dno prtljažnika ob podrti zadnji klopi,
+ možnost podiranja zadnje klopi iz prtljažnika,
+ ergonomija voznikovega okolja,
+ delovanje sistema Auto Hold,
+ udobno vstopanje in izstopanje
+ udobno požiranje cestnih neravnin,
+ odlično delovanje sistema Start-Stop
– minusi
– prenasičenost multifunkcijskih tipk na volanu,
– neposrečen detajl ”klavier lack” finiša na obvolanskih ročicah,
– prožnost motorja
– poraba motorja
NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU:
– rosenje smernikov v sprednjih lučeh
več o Golfu Sportsvan na uradni strani.
vozilo nam je na test posodila AH Vrtač Kranj
tekst in foto: bundr in .com