Testi

Testi

  • Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat


    Golf Sportsvan je nova generacija nekoč znanega Golfa z oznako Plus. V splošnem gre za večjega in prostornejšega Golfa.

     

    Od običajnega Golfa je Sportsvan daljši za 8 centimetrov, višji za 12,6 centimetrov a 22 centimetrov krajši od Golfa Variant (karavan). Prednost je tudi v višjem položaju sedenja za volanom in zadnja pomična klop.

    NOTRANJOST

    Armaturna plošča je urejena in pregledna, dekorativni elementi v imitaciji brušenega aluminija na armaturni plošči, sredinski konzoli in panelih vrat, poživijo celotno notranjost. Sedeži so zelo udobni ter nudijo dovolj opore. Brez težav zadaj sedijo tudi odrasle osebe, saj je prostora za noge dovolj. Zelo veliko je odlagalnih površin in predalov, kar je v takem avtu več kot dobrodošlo. Sam položaj za volanom je zelo dober, kar vzpodbuja k večji preglednosti nad cestiščem in okolico in je v kombinaciji z usnjenim večfunkcijskim volanom še toliko boljši. Tudi sami merilniki oz. inštrumentalna plošča je zelo pregledna. Pohvalimo tudi multimedijski del – radio, ki je deloval brez težav in tudi samo upravljanje z njim je enostavno. Poleg aux in usb vhoda se v sovoznikovem predalu skriva še izmenjevalec CDjev in reža za spominsko kartico.

    Prtljažni prostor (dvojno dno) nam omogoča od 500 pa vse do 1520 litrov prostornine, zavoljo zadnje pomične klopi (naprej se pomakne za 18 cm).

    MOTOR

    Na tokratnem testu se je pod pokrovom motorja nahajal dizelski TDI BlueMotion motor s 81kW oz. 110KM ter petstopenjskim ročnim menjalnikom. O samem motorju kakšnih večjih pripomb nimamo, poraba na testu je znašala 5,4l/100km. Omenimo lahko le, da je ta pogonski agregat malce len v vzponih, kjer ga je potem takem potrebno malce priganjati. Za nezahtevne uporabnike je popolnoma zadovoljiv, družinam pa priporočamo zmogljivejši 2.0 TDI motor s 110kW oz. 150KM.

     

    + plusi

    + prostoren in lepo obdelan prtljažnik,
    + ravno dno prtljažnika ob podrti zadnji klopi,
    + možnost podiranja zadnje klopi iz prtljažnika,
    + ergonomija voznikovega okolja,
    + delovanje sistema Auto Hold,
    + udobno vstopanje in izstopanje
    + udobno požiranje cestnih neravnin,
    + odlično delovanje sistema Start-Stop

    – minusi

    – prenasičenost multifunkcijskih tipk na volanu,
    – neposrečen detajl ”klavier lack” finiša na obvolanskih ročicah,
    – prožnost motorja
    – poraba motorja

     

    NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU:

    – rosenje smernikov v sprednjih lučeh

     

    več o Golfu Sportsvan na uradni strani.

    vozilo nam je na test posodila AH Vrtač Kranj

    tekst in foto: bundr in .com

     


Fotografije