Testi

Testi

  • Polo Comfortline 1.2 TSI BMT – poskočni malček


    Volkswagen je v letošnjem letu pripravil že šesto generacijo Pola.

     

    TEHNIČNI PODATKI:

    Dolžina 3972mm, širina 1682mm, višina 1462 mm. Masa vozila 1107kg. Pnevmatike Nexen v dimenziji 185 60 R15.

    NOTRANJOST:

    Testni Polo je bil opremljen s paketom Comfortline. To v osnovi pomeni da v izbranem paketu opreme, ki poleg osnovne Trendline opreme z vsemi nadzornimi pripomočki in komfortnimi dodatki za udobje potnikov dobimo še: avtomatsko klimatsko napravo Climatronic, električni pomik vseh stekel, radio Composion Colour z barvnim zaslonom diagonale 5″ občutljivim na dotik, sistem Start&Stop, ter v usnje prevlečene volan, glavo prestavne ročice ter ročico ročne zavore. Za prijeten pogled po armaturi skrbijo stikalo za luči, prezračevalne šobe in manšeta prestavne ročice z obrobo iz matiranega kroma. Seveda pa ne smemo pozabiti na večfunkcijski prikazovalnik med merilnimi inštrumenti, ki nam ponuja podatke o porabi, dometu vozila, povprečni hitrosti ter druge pomembne podatke. V njegovem zgornjem kotu se prikazuje trenutna izbrana prestava in katero prestavo bi bilo potrebno izbrati za bolj ekonomično vožnjo.  Izboljšan pogled na radio so dosegli z rahlim zasukom radia proti vozniku, kar pa ne pomeni da je vidljivost s sovoznikovega sedeža slabša. Radio je opremljen s CD predvajalnikom, ne manjkajo mu pa niti aux-in, reža za spominsko kartico in USB vhod.

    Udoben položaj voznika je kljub majhnosti vozila zagotovljen z odebeljenim volanskim obročem na pozicijah t.i. deset do dveh, s spodaj prirezanim volanom, kar nam višje rastočim olajša vstopanje in izstopanje iz vozila, volan je prav tako nastavljiv po globini kot tudi višini. Edino kar nas je zmotilo pri volanu so svetleči detalji na njem. Vse skupaj se dopolnjuje z danes nepogrešljivim sredinskim naslonom za roke, njegov retro design nas spomne na golfa 4-te generacije.

    Sedeži so napram osnovnim iz opreme Trendline bolj profilirani, a še vseeno čutimo pomanjkanje bočne opore. Voznikov sedež je nastavljiv tudi po višini. Vozniška izkušnja s Polom je bila presenetljivo dobra, avto je zelo pregleden in odlično vodljiv.

    Če smo pri testu Golfa Sportswana zapisali, da ima veliko odlagalnih površin, le-to za Pola ne moremo trditi. Odlagalne povšine najdemo samo v vratih ter pod osrednjo konzolo.

    Prtljažni prostor nam v osnovi ponuja 280 litrov, s podrtimi sedeži njegovo prostornino enostavno povečamo na 952 litrov. Prtljažni prostor je predeljen tudi z dvojnim dnom. Dopadel se mi je sistem odpiranja prtljažnih vrat s pritiskom na zadnji VW znak.

    MOTOR:

    Testni avto je bil opremljen z bencinskim 1.2 TSI motorjem, ki razvija moč 66kw oz. 90KM, prenos se prenaša preko petstopenjskega ročnega menjalnika.
    Omenjena motor in menjalnik se Polotu zelo podata, poraba testnega vozila je znašala 5.8l/100km. Ob bolj dinamični vožnji je čutiti da je avto mogoče malce podhranjen, zato bi se bilo mogoče boljše odločiti za 1.2 TSI motor z 110KM ali pa mogoče poseči po dizelskem 1.4 TDI motorju.

     

    + plusi

    + način odpiranja prtljažnih vrat,
    + poraba,
    + samodejni vklop dnevnih luči – meglenke,
    + oblika obvolanske ročice za smernike, ročica odlično sede na prste med vklopom dolgih in kratkih luči,
    + ambientna osvetlitev pod sredinsko konzolo – pri prestavni ročici,
    + udobno vstopanje in izstopanje zaradi prirezanega volana,
    + priročna obešala na B stebričku,
    + odlično delovanje sistema Start-Stop.

    – minusi

    – neosvetljen sovoznikov predal,
    – vozilo ne ponuja možnosti izklopa sprednjih sovoznikovh aibagov,
    – oblika sredinskega naslona za roke,
    – svetleči detalji na volanskem obroču,
    – slabo vidna stopnja ventilacije.

     

    več o novem Polu na uradni strani.

    Vozilo nam je na test posodila AH Vrtač Kranj.

    tekst in foto: lukad


Fotografije