Novice
- Novoletno voščilo 2020
- Novoletno voščilo
- Zmaga in nov rekord za Volkswagen I.D. R Pikes Peak
- Volkswagen bo v obdobju od 2022-2025 na trg zapeljalo 30 električnih modelov
- Volkswagen novosti 2017
- Volkswagen klub Slovenija praznuje 3 leto obstoja
- Voščilo 2017
- Volkswagen zapušča svetovno prvenstvo v rallyu (WRC)
- Volkswagen I.D. concept
- Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- Napoved novih motorjev
- EA288 je brezhiben!
- Volkswagen in dizelska afera emisij
- Dva nova športna terenca pri Volkswagnu
- Volkswagen se bo razdelil!
- Volkswagen predstavil tri nove agregate
- Volkswagen e-Golf, e-Up! in GTE: slovenska predstavitev
- Praznujemo prvo leto obstoja
- VW modeli za leto 2015
- Volkswagen pripravlja tekmeca BMW in Mercedesu?
- Volkswagen razmišlja o F1
- Številne novosti do leta 2018
- Ogier, Latvala in Mikkelsen tudi v sezoni 2015 pri Volkswagnu
- Volkswagnovci napovedujejo prihod kupejevskega in terenskega Passata
- S VW Touaregom od Norveške do Južne Afrike v 21 dneh
- Volkswagen Scirocco – 40 let Volkswagnovega kombikupeja
- Uradno: Volkswagen bo v WRC-ju prisoten vsaj še do 2019
- Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
- Akrapovičev izpuh iz titana za Golfa GTI
- Praktikanti koncerna Volkswagen so razvili edinstven Golf GTI
- Drzni Golf GTI Vision Gran Turismo
- Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik
- 40 let Golfa: prodajna uspešnica, pobudnik trendov in ikona
- Volkswagen Golf VII R Variant
- VW Eos ne bo imel naslednika
- 40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
- Mednarodni avtomobilski salon Ženeva 2014
- VW Golf GTE
- VW Golf VII Sportsvan
- VW e-Golf VII
- Svetovni avto leta 2014
- VW Beetle Dune Concept
- 10 najbolj priljubljenih avtov leta 2013
- Golf 7
- Golf 7 Sportsvan
- Golf 7 Twin Drive
- Jetta
- Polo
- Scirocco
- Novi Passat 2014
- Touareg
- Avtomobilski salon v Detroitu
- Touareg X – na voljo le na USA tržišču
Novice
Volkswagen predstavil tri nove agregate
Volkswagen je na simpozij na Dunaju pripeljal dva nova bencinska prisilno polnjena agregata in zadnjo generacijo dizelskih agregatov TDI za lahka gospodarska vozila.
Najbolj zanimiv je zagotovo visoko zmogljivi 1,0-litrski trivaljnik TSI, ki sloni na agregatu EA211. Zahvaljujoč turbopuhalu in električnem pospeševalniku enota ustvari 200 kilovatov (272KM) in 270 njutnmetrov navora. ”To je lep primer, koliko potenciala imajo agregati na notranje izgorevanje,” je dejal vodja oddelka za razvoj pogonskega sklopa, Dr. Heinz-Jakob Neußer. Agregat je trenutno še v fazi testiranja in ni informacij ali bo prešel v serijsko proizvodnjo.
Drugi predstavljeni agregat TSI, ki so ga razkrili na Dunaju, je pripravljen na proizvodnjo: 6,0-litrski agregat W12 TSI proizvede 447 kilovatov (608KM) in 900 njutnmetrov navora med 1.500 in 4.500 vrtljaji na minuto. Pri Volkswagnu pravijo, da je novi W12 najbolj ekonomičen dvanajstvaljni agregat v prestižnem segmentu in proizvede “le” 250 gramov CO2 na kilometer. Končna hitrost je odvisna od vozila, vendar za pospeševanje od 0-100 km/h potrebuje le 4 sekunde in doseže najvišjo hitrost preko 300 km/h. Številne izboljšave in uporaba dveh raličnih tehnik vbrizga goriva – Audijevega direktnega vbrizga FSI in Bentleyevega večtočkovnega vbrizga TMPI – so temelj odličnih zmogljivosti tega agregata. Agregat W12 bo tako svoje mesto našel v prihajajočih modelih Bentayga in Continental, naslednji generaciji modela A8 in mogoče tudi v Phaetonu.
Nemški proizvajalec vozil je končno razkril tudi nov dizelski agregat TDI, ki zadovoljuje potrebam emisijskega standarda Euro 6 in je namenjen lahkim gospodarskim vozilom. Novi 2,0-litrski štirivaljni TDI sloni na modularnem dizelsko komponentnem sistemu (MDB) ter bo nameščen v novega Multivana in Transporterja. Agregat je na voljo v štirih izvedbah z različnimi močmi – od 83 do 201 ”konjskih moči” in od 220- do 450 njutnmetrov navora.
vir: Avtomobilizem.com