Novice
- Novoletno voščilo 2020
- Novoletno voščilo
- Zmaga in nov rekord za Volkswagen I.D. R Pikes Peak
- Volkswagen bo v obdobju od 2022-2025 na trg zapeljalo 30 električnih modelov
- Volkswagen novosti 2017
- Volkswagen klub Slovenija praznuje 3 leto obstoja
- Voščilo 2017
- Volkswagen zapušča svetovno prvenstvo v rallyu (WRC)
- Volkswagen I.D. concept
- Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- Napoved novih motorjev
- EA288 je brezhiben!
- Volkswagen in dizelska afera emisij
- Dva nova športna terenca pri Volkswagnu
- Volkswagen se bo razdelil!
- Volkswagen predstavil tri nove agregate
- Volkswagen e-Golf, e-Up! in GTE: slovenska predstavitev
- Praznujemo prvo leto obstoja
- VW modeli za leto 2015
- Volkswagen pripravlja tekmeca BMW in Mercedesu?
- Volkswagen razmišlja o F1
- Številne novosti do leta 2018
- Ogier, Latvala in Mikkelsen tudi v sezoni 2015 pri Volkswagnu
- Volkswagnovci napovedujejo prihod kupejevskega in terenskega Passata
- S VW Touaregom od Norveške do Južne Afrike v 21 dneh
- Volkswagen Scirocco – 40 let Volkswagnovega kombikupeja
- Uradno: Volkswagen bo v WRC-ju prisoten vsaj še do 2019
- Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
- Akrapovičev izpuh iz titana za Golfa GTI
- Praktikanti koncerna Volkswagen so razvili edinstven Golf GTI
- Drzni Golf GTI Vision Gran Turismo
- Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik
- 40 let Golfa: prodajna uspešnica, pobudnik trendov in ikona
- Volkswagen Golf VII R Variant
- VW Eos ne bo imel naslednika
- 40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
- Mednarodni avtomobilski salon Ženeva 2014
- VW Golf GTE
- VW Golf VII Sportsvan
- VW e-Golf VII
- Svetovni avto leta 2014
- VW Beetle Dune Concept
- 10 najbolj priljubljenih avtov leta 2013
- Golf 7
- Golf 7 Sportsvan
- Golf 7 Twin Drive
- Jetta
- Polo
- Scirocco
- Novi Passat 2014
- Touareg
- Avtomobilski salon v Detroitu
- Touareg X – na voljo le na USA tržišču
Novice
Volkswagen se bo razdelil!
Vodstvo skupine Volkswagen, ki mu zadnje mesece na trgih ne cvetijo ravno rožice, bo doslej strogo enotno korporacijo razdelilo v štiri holdinška podjetja, od katerih bo vsaka imela nadzor nad delom dosedanjih 12 skupnih znamk.Drugi največji proizvajalcev vozil na svetu Volkswagen je pred eno največjih reform v zgodovini korporacije.
– Drugi največji proizvajalcev vozil na svetu Volkswagen je pred eno največjih reform v zgodovini korporacije
Kot poroča Automotive News, vodilni v podjetju razglabljajo o načrtu o bistvenem predrugačenju dosedanje organizacije koncerna, s čimer naj bi dosegli več samostojnega odločanja in hitrejšega prilagajanja razmeram na trgu, kar je bila zaradi toge piramidalne strukture doslej rak rana VW -ja. V osnovi načrt predvideva štiri holdinška podjetja.
V prvem, ki ga bo vodil donedavni BMW-jev menedžer Herbert Diess, bodo sodile znamke Volkswagen, Škoda in Seat in bo torej združevala “ljudske” velikoserijske avtomobilske znamke.
V drugem podjetju bodo združeni Audi, Lamborghini in Ducati, ki so bili že doslej zelo prepleteni, vodil jih bo dosedanji Audijev šef Rupert Stadler.
V tretjem podjetju bodo največji dragulji koncerna, znamke Porsche, Bentley in Bugatti, vodil jih bo Porschejev šef Matthias Mueller.
Četrti steber pa bo združeval komercialna vozila znamk VW, Scania in MAN, vodil jih bo Andreas Renschler, ki je prišel iz podjetja Daimler trucks.
Za zdaj še ni jasno, ali bodo obdržali ločene korporativne oddelke za prodajo, proizvodnjo in kitajski trg, katerim sta doslej načelovala Christoph Klingler in Jochem Heizmann.
V Volkswagnu načrtov, o katerih poročata Bloomberg in Reuters, niso želeli komentirati.
Voz skušajo spet obrniti navzgor
Pretrukturiranje sledi burnim dogodkom, ki so se v korporacijio vrstili v zadnjih mesecih in kulminirali v sporu med prvima človekoma koncerna, predsednikom nadzornega sveta Ferdinandom Piechom in generalnim direktorjem Martinom Winterkornom.
Iz spora je kot zmagovalec izšel slednji, saj so ostali vodilni možje še vedno v veliki meri družinskega koncerna Piechu obrnili hrbet, kar je povzročilo njegov umik iz vseh funkcij. Očitno so takrat prižgali tudi zeleno luč za konkretne reforme v koncernu, ki iz meseca v mesec zadnja četrtletja globalno beleži predvsem padec prodaje, medtem ko njihovim nemškim rivalom BMW in Mercedes-Benzu posli cvetijo.
vir: http://www.zurnal24.si/volkswagen-se-bo-razdelil-clanek-251863