Volkswagen bo v prihodnjih nekaj letih osvežil motorno paleto in ponudil novo serijo bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, ki bodo zamenjali 1,4 in 1,6-litrske motorje. Novi stroji bodo imeli prostornino poldrugi liter.
Novi mlini bodo precej bolj ekonomični, saj jih bodo izdelali z mislijo na strožje normative o emisijah, ki bodo na območju EU vstopili v veljavo leta 2020. 1,4-litrski turbobencinski motor TSI bo tako zamenjal 1,5-litrski stroj, ki bo poganjal modele vseh znamk koncerna Volkswagen, debitiral pa bo že ob koncu leta v posodobljenem volkswagnu golf. Konec prihodnjega leta bodo počasi začeli opuščati 1,6-litrske turbodizelske motorje, njihovo mesto pa bo prevzel prostorninsko šibkejši 1,5-litrski turbodizelski stroj, ki se bo prvič pokazal v posodobljenem audiju A3.
V sedmi izdaji volkswagna golf ga sicer še ne bomo videli, bo pa gotovo pod pokrovom osme generacije.Slednja se bo na cestah pojavila po letu 2018 in bo poleg novih pogonskih agregatov tudi od 35 do 70 kilogramov lažja od sedme generacije, kljub temu, da bo avtomobil širši in nižji. V vsakem primeru pa bodo nove motorje lahko uporabili v praktično vseh avtomobilih, ki premorejo ‘stare’ stroje, saj se po dimenzijah ne razlikujejo preveč.