Novice

Novice

  • Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI


    Volkswagen je razkril večino podatkov o novi generaciji 1,5-litrskega bencinskega agregata TSI.

    Agregat s kodnim imenom EA211 bo prvotno na voljo v dveh različno močnih izvedenkah s 96 in 110 kilovati. Med številnimi novostmi velja izpostaviti predstavitev novega turbopolnilnika z variabilno geometrijo lopatic. To tehnologijo smo do sedaj videli le pri bencinskih agregatih dražjih modelov, na primer pri Porscheju 718 Boxster in 911 Turbo.

    Novi 1.5 TSI ponuja v primerjavi s predhodnikom, 1,4-litrskim agregatom z 92 kilovati moči, do 10 odstotkov nižjo povprečno porabo. Po zagotovilih nemškega proizvajalca vozil naj bi se razlika videla v vsakodnevnih razmerah in ne le na testnem krogu.

    Štirivaljnik s 96 kilovati se predstavi z 200 njutmetri navora, ki so na voljo vse od 1.300 do 1.800 vrtljajev na minuto. Žal so zaenkrat pri Volkswagnu še skrivnostni glede navora pri močnejšemu agregatu.

    Kompresija je zdaj relativno visoka, 12.5:1, agregat pa deluje v Millerjevem zgorevalnem ciklu. Obloge cilindrov v aluminijasti motorni gredi so pri močnejši različici oblečene z atmosferskim plazma sprejem (APS), ki znižuje trenje na batnih obročkih in povečuje odajanje toplote v primerjavi z železno glavo motorja.

    S prilagajanjem kota ventilov in zgorevalne komore so do popolnosti izkoristili Millerjev cikel. Izpušni zbiralnik je še vedno integriran v glavi motorja, pri vseh različicah pa bo zdaj na voljo izboljšana deaktivacija cilindrov.

    Volkswagen bo prvič uporabil četro generacijo sistema z direktnim vbrizgom, ki je nastavljen za delovanje pri 350 barih. Višji tlak prinaša znatno zmanjšanje emisijskih delcev.

    Novi EA211 bo prvič nameščen v modelih Volkswagen Golf, Škoda Octavia, Seat Leon in Audi A3.

    vir: Avtomobilizem.com


Fotografije