Novice
- Novoletno voščilo 2020
- Novoletno voščilo
- Zmaga in nov rekord za Volkswagen I.D. R Pikes Peak
- Volkswagen bo v obdobju od 2022-2025 na trg zapeljalo 30 električnih modelov
- Volkswagen novosti 2017
- Volkswagen klub Slovenija praznuje 3 leto obstoja
- Voščilo 2017
- Volkswagen zapušča svetovno prvenstvo v rallyu (WRC)
- Volkswagen I.D. concept
- Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- Napoved novih motorjev
- EA288 je brezhiben!
- Volkswagen in dizelska afera emisij
- Dva nova športna terenca pri Volkswagnu
- Volkswagen se bo razdelil!
- Volkswagen predstavil tri nove agregate
- Volkswagen e-Golf, e-Up! in GTE: slovenska predstavitev
- Praznujemo prvo leto obstoja
- VW modeli za leto 2015
- Volkswagen pripravlja tekmeca BMW in Mercedesu?
- Volkswagen razmišlja o F1
- Številne novosti do leta 2018
- Ogier, Latvala in Mikkelsen tudi v sezoni 2015 pri Volkswagnu
- Volkswagnovci napovedujejo prihod kupejevskega in terenskega Passata
- S VW Touaregom od Norveške do Južne Afrike v 21 dneh
- Volkswagen Scirocco – 40 let Volkswagnovega kombikupeja
- Uradno: Volkswagen bo v WRC-ju prisoten vsaj še do 2019
- Ugledna nagrada že devetič zapored za Volkswagnov motor TSI Twincharger
- Akrapovičev izpuh iz titana za Golfa GTI
- Praktikanti koncerna Volkswagen so razvili edinstven Golf GTI
- Drzni Golf GTI Vision Gran Turismo
- Novi dvolitrski TDI motor, novi trivaljni TSI motor in novi DSG menjalnik
- 40 let Golfa: prodajna uspešnica, pobudnik trendov in ikona
- Volkswagen Golf VII R Variant
- VW Eos ne bo imel naslednika
- 40. obletnica legendarnega podviga Volkswagen Golf & Fritz B. Busch
- Mednarodni avtomobilski salon Ženeva 2014
- VW Golf GTE
- VW Golf VII Sportsvan
- VW e-Golf VII
- Svetovni avto leta 2014
- VW Beetle Dune Concept
- 10 najbolj priljubljenih avtov leta 2013
- Golf 7
- Golf 7 Sportsvan
- Golf 7 Twin Drive
- Jetta
- Polo
- Scirocco
- Novi Passat 2014
- Touareg
- Avtomobilski salon v Detroitu
- Touareg X – na voljo le na USA tržišču
Novice
Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
Volkswagen je razkril večino podatkov o novi generaciji 1,5-litrskega bencinskega agregata TSI.
Agregat s kodnim imenom EA211 bo prvotno na voljo v dveh različno močnih izvedenkah s 96 in 110 kilovati. Med številnimi novostmi velja izpostaviti predstavitev novega turbopolnilnika z variabilno geometrijo lopatic. To tehnologijo smo do sedaj videli le pri bencinskih agregatih dražjih modelov, na primer pri Porscheju 718 Boxster in 911 Turbo.
Novi 1.5 TSI ponuja v primerjavi s predhodnikom, 1,4-litrskim agregatom z 92 kilovati moči, do 10 odstotkov nižjo povprečno porabo. Po zagotovilih nemškega proizvajalca vozil naj bi se razlika videla v vsakodnevnih razmerah in ne le na testnem krogu.
Štirivaljnik s 96 kilovati se predstavi z 200 njutmetri navora, ki so na voljo vse od 1.300 do 1.800 vrtljajev na minuto. Žal so zaenkrat pri Volkswagnu še skrivnostni glede navora pri močnejšemu agregatu.
Kompresija je zdaj relativno visoka, 12.5:1, agregat pa deluje v Millerjevem zgorevalnem ciklu. Obloge cilindrov v aluminijasti motorni gredi so pri močnejši različici oblečene z atmosferskim plazma sprejem (APS), ki znižuje trenje na batnih obročkih in povečuje odajanje toplote v primerjavi z železno glavo motorja.
S prilagajanjem kota ventilov in zgorevalne komore so do popolnosti izkoristili Millerjev cikel. Izpušni zbiralnik je še vedno integriran v glavi motorja, pri vseh različicah pa bo zdaj na voljo izboljšana deaktivacija cilindrov.
Volkswagen bo prvič uporabil četro generacijo sistema z direktnim vbrizgom, ki je nastavljen za delovanje pri 350 barih. Višji tlak prinaša znatno zmanjšanje emisijskih delcev.
Novi EA211 bo prvič nameščen v modelih Volkswagen Golf, Škoda Octavia, Seat Leon in Audi A3.
vir: Avtomobilizem.com