Testi

Testi

  • Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI


    Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI

     

    TEHNIČNI PODATKI

    Dolžina 4528 mm, širina 1793 mm, višina 1861 mm s strešnimi letvami, 160 mm oddaljenosti od tal in teža 1519 kg.

    Caddy Alltrack od 0-100 km/h pošpeši v 12,9 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša 172 km/h. Testni Caddy je imel pod pokrovom vgrajen dizelski motor 2.0 TDI z 75 kW/102 KM, za prenos moči pa skrbi 5- stopenjski ročni menjalnik. Avtomobil je imel sprednji pogon, zimske pnevmatike pa so znamke Semperit v dimenziji 225/55 R16 (letne pnevmatike na aluminijastih platiščih dimenzije 205/50 R 17). Barva laka testnega Caddy Alltrack je mojave bež.

     

    ZUNANJOST

    Da ne gre za klasičnega Caddy -a nas prepriča že na prvi pogled. Črne stranske obrobe v kombinaciji s srebrnimi dodatki in višja oddaljenost od tal nam, da vedeti, da gre za izvedbo Alltrack.

    Sprednji del avtomobila izrazito odražajo vizualne posebnosti, kot je črna lakirana mreža hladilnika s tremi kromiranimi okrasnimi letvami in napisom alltrack, ksenonska žarometa z dnevnimi LED lučmi, v srebrni barvi lakirana ohišja zunanjih ogledal, sprednji meglenki in ščitnik za podvozje poudarjen v srebrni barvi.

    Stranski izgled nadaljuje že začete sprednje vizualne posebnosti. Tu predvsem izstopajo črne zaščitne obrobe na kolotekih in stranskih pragovih, ki so poudarjeni z letvijo v srebrni barvi in odražajo robustnost ter daje piko na i terenskemu videzu. K stranskemu videzu pripomorejo tudi strešne letve v srebrni barvi ter 17 palčna aluminijasta platišča Quito.

    Zadnji del avtomobila nas prepriča z velikim zadnjim steklom in prtljažnimi vrati. Tu je še zadnji odbijač, kjer je spodnji del v črni barvi, na sredini pa ščitnik v srebrni barvi, ki ga na levi in desni strani obdajata odsevnika. Pri modelu alltrack, k posebnemu videzu pripomorejo zatemnjene zadnje luči.

     

    NOTRANJOST

    O sami armaturni plošči ne bomo izgubljali besed. Zasnovana je tako, da je pregledna in to lahko samo pohvalimo. Vse gumbi in stikala so na dosegu roke, na pravih mestih oziroma so razporejena zelo pametno in smiselno.
    Inštrumentalna plošča oz. merilniki so preprosti in pregledni ter ponujajo dovolj informacij, ki si jih voznik želi. O samem volanskem obroču ni kaj dosti za povedati, saj ga poznamo že iz ostalih Volkswagen modelov. V testnem Caddy -u je bil vgrajen usnjen multifunkcijski volan.
    V sredinski konzoli se običajno najprej nahaja multimedijska enota, vendar je pri Caddy -u obratno. Tu so najprej gumbi in enota klimatske naprave, pod njo pa se nahaja multimedijski sistem Composition Colour. Pod njo je še opcijski prostor za stikala ter na dnu še odlagalni prostor za mobilni telefon, 12V vtičnica in USB vhod. Sledi usnjena prestavna ročica z manšeto, ki jo na dnu obdaja dekorativna aluminijasta obroba, klasična ročica ročne zavore prav tako v usnju, dve odprtini za pijačo in na koncu še sredinski naslon z predalom. Nas pa je pri sredinskem naslonu zmotil zgornji pomični del naslonjala. Ko ga pomakneš povsem naprej in želiš potegniti ročno zavoro se ročica in iztegnjeni del naslona zadeneta. Tako je potrebno zgornji del naslona potegniti nazaj na prvotno mesto, če želimo »zategniti« ročno zavoro. Je pa vse našteto, kar je usnjenega je pri Alltrack -u že serijsko. Enako velja za vse aluminijaste elemente, tudi za pedale. Še posebno so se nam dopadli dekorativni elementi “Carbon Square Dark” na armaturni plošči in sprednjih vratih.
    Pohvalo si zaslužijo sedeži in posebne sedežne prevleke “7 Summits” z napisom alltrack in šivi v muškatni barvi, ki jih najdemo tudi na volanu. Sedeži so udobni in ponujajo dovolj opore. Sprednja sedeža na zadnji strani naslonjala ponujata poklopni mizici. Tudi na zadnjih sedežih je položaj sedenja udoben in ponuja dovolj prostora za noge. Tu lahko pohvalimo še zadnja leva in desna drsna vrata, ki močno olajšajo vstopanje / izstopanje iz avtomobila.
    Caddy pa v svoji notranjosti ponuja tudi veliko število odlagalnih površin. Prva, ki je zelo izrazita je tako imenovana stropna galerija, ki se nahaja neposredno nad voznikovim in sovoznikovim sedežem v katero je mogoče shraniti tudi večje predmete. Tu so potem še predal na vrhu armaturne plošče, predala pod sprednjima sedežema, v sprednjih vratih, zadnjih drsnih vratih, dva predala se nahajata v zadnji vrsti na dnu (skrita pod tepihoma) in v prtljažniku bočno na vsaki strani.
    Caddy pa se lahko pohvali z veliko prostornino prtljažnega prostora. V osnovi prostornina prtljažnega prostora znaša 750 L, ob podrti zadnji klopi pa kar neverjetnih 3030 L. Ravno dno omogoča enostavno nalaganje, za varen prevoz prtljage pa so tu še pritrdilni obročki. Posledično pa se zaradi ravnega dna izgubi prostor za rezervno platišče s pnevmatiko. Ta se nahaja spodaj na podvozju avtomobila.

     

    TESTNA VOŽNJA

    Testni Caddy Alltrack je pod pokrovom motorja imel vgrajen po kilowatih najmanjši dizelski motor. Tu gre za 2.0 TDI z 75 kW/102 KM, ki je spojen z ročnim pet stopenjskim menjalnikom in sprednjim pogonom. Kot prvo se nam je porajalo vprašanje ali je ta motor dovolj zmogljiv, glede na samo velikost avta. Pri izbiri Caddy -a alltrack z omenjenim motorjem je na voljo samo sprednji pogon, ob doplačilu pa lahko pet stopenjski ročni menjalnik zamenja šest stopenjski avtomatski DSG menjalnik ( 2.046€ ).

    Prvi vtisi daljše normalne vožnje nam je postreglo z nekaj odgovori. Caddy alltrack se v običajnemu prometu pelje odlično, kljub manj zmogljivemu motorju. Položaj za volanom je odličen, saj se sedi nekoliko višje in ponuja odličen pogled na cesto. Naslednji dan je sledila daljša vožnja po bolj razgibanih cestah, kjer smo dobili še več odgovor in vtisom o samem avtomobilu. V času našega testa so bile nekatere regionalne ceste na določenih odsekih v zelo slabem stanju ( luknjaste). In tu kot prvo zelo pozitivno lastnost vsekakor lahko izpostavimo samo podvozje. Caddy Alltrack je že v osnovi od tal oddaljen 160 mm, kar se pozna na takšnih podlagah. Luknje in neravnine je podvozje » pobiralo« odlično in vožnjo naredilo udobno. Ob enem pa smo ugotovili, da je tudi samo zvočno tesnenje prav tako odlično. Tudi kar se tiče samega nagibanja avtomobila v ovinkih se je izkazalo za pozitivno. Glede na svojo višino se avto pri vožnji skozi ovinke, tudi pri hitrejši vožnji pelje veliko boljše od konkurence. Tu se pozna, da so pri celotni četrti generaciji Caddy -a izboljšali vzmetenje in učinkovitost stabilizatorjev.
    Ponovno omenimo dizelski motor. Kot smo že omenili je motor Caddy -a na ravninskih delih cest in v običajnem prometu dovolj zmogljiv. Ker pa smo na testu imeli tudi nekaj klancev se je izkazalo, da mu ravno tukaj zmanjka moči in se občuti podhranjen motor, kar se na koncu pozna tudi pri sami porabi goriva. Poraba goriva je pri testnem Caddy -u Alltrack v povprečju znašala 6.5 l/100 km. Prostornina posode za gorivo znaša 55 litrov. Nas pa je zmotilo odklepanje pokrova za gorivo s ključem.

     

    + PLUSI
    + ergonomija voznikovega okolja
    + dobre vozne lastnosti
    + udobna vožnja in lega na cesti
    + dvojna drsna vrata
    + zvočna izolacija
    + prostoren prtljažnik
    + veliko odlagalnih površin

    – MINUSI
    – podhranjen motor
    – cena vozila
    – varnostna pasova nista nastavljiva po višini
    – odklepanje pokrova za gorivo s ključem

    NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
    – brez napak

    Vozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.


Fotografije