Testi
- Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline
- Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT
- VW Up! 1.0 MPi High up!
- Volkswagen Touran 1.6 TDI R-line
- Volkswagen Golf 7 2.0TDI Bluemotion Technology
- Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI
- Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
- GOLF GTE – estetika in moč?
- Volkswagen e-Golf – brez hrupa in brez emisij. Enostavno električno!
- Volkswagen Xl1 – futuristično vozilo
- Čisto majčken, čisto frišen; NOVI e-up!
- Golf 7 GTD – korak bližje perfekciji
- Beetle Sport 2.0 TSI DSG – mini porsche
- up! 1.0 44 kW – majhen, a tako velik
- Polo Comfortline 1.2 TSI BMT – poskočni malček
- Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat
Testi
Volkswagen Golf 7 2.0TDI Bluemotion Technology
Volkswagen Golf 7 ali bolje rečeno 7.2
TEHNIČNI PODATKI
Dolžina 4258 mm, širina 1790 mm, višina 1492 mm in teža 1366 kg.
Novi Golf z 2.0 TDI BlueMotion Technology motorjem, ki proizvede 110 kW pospeši od 0-100 km/h v 8,6 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša zadovoljivih 216 km/h. V testnem vozilu za prenos moči skrbi stari 6- stopenjski ročni menjalnik, kateremu zamerimo občasno zatikanje pri prestavljanju v drugo prestavo. Avtomobil ima pogon na sprednji kolesi, obut pa je bil v letne pnevmatike Dunlop Sport Maxx RT v dimenziji 225/45 R17 na novih platiščih Karlskog. Barva laka testnega Golfa 7 je uranovo siva.
ZUNANJOST
Volkswagen se je po dobrih štirih letih, odkar je na ceste zapeljal prvotni Golf 7 odločil, da bo rahlo osvežil najbolj prodajani model v svoji ponudbi. Najbolj korenite spremembe so se vršile pri sprednji maski, novih sprednjih žarometih in zadku. Po novem dobimo v najosnovnejši opremi Trendline halogenske žaromet z dnevnimi lučmi v LED tehnologiji. Sprememba je opazna tudi pri novih zadnjih lučeh, posebej v tehnologiji LED, kjer so vgradili dinamični smerokaz, podoben sistemu v Audiju. Drugače pa večjih sprememb razen v zadnjem difuzorju in prikritju izpušnih cevi ni.
NOTRANJOST
Nova delno prenovljena generacija prinaša spremembe v serijski opremi, kjer že pri najosnovnejšem paketu Trendline dobimo elektronski nadzor stabilnosti (ESC) in z njim povezane varnostne komponente (ABS, ASR, EDS, XDS!, MSR in funkcijo stabiliziranja prikolice), funkcijo večnaletnega zaviranja, zaznavanje utrujenosti voznika, 7 varnostnih blazin, klimatsko napravo in radio z zaslonom na dotik. Največja novost pri Golfu 7.2 je zagotovo prisotnost aktivnega informacijskega zaslona namesto klasičnih analognih merilnikov. Zaslon meri kar 31,2cm (12,3 palcev) in ponuja številne praktične informacije, katere se lahko razporeja po meri. Prav tako je prvič pri Golfu na voljo opcijski ogrevani volan, ki poskrbi, da imate celo po dolgih sprehodih v hladnih popoldnevih takoj znova tople roke. Tretja večja sprememba, ki je takoj opazna pa je novi multimedijski sistem. Predvsem je govora o boljših različicah radia oziroma radijsko-navigacijskega sistema. Najbolj izpopolnjen med njimi je Discover Pro, ki serijsko vključuje vmesnik Car-Net App-Connect, ima 23,4cm velik barvni zaslon in nima fizičnega gumba. Ima pa senzor približevanja in inovativno upravljanje z gestami in omogoča povsem intuitivno uporabo.
TESTNA VOŽNJA
Testni model je imel opcijski aktivni informacijski zaslon, dostop do storitev Car-Net, električno poklopna zunanja ogledala, LED žaromete z dinamičnim uravnavanjem, BT telefonijo, srednjo navigacijsko enoto Discover Media in sistem Kessy. Vse ostalo je, razen lepotnih dodatkov, identično ”prejšnjemu” modelu Golf 7. Avto se lepo pelje, motor je lepo prožen, varčen in dovolj zmogljiv, da mu vrhniški klanec ne predstavlja prav nobenih težav kljub trem osebam v vozilu. Večina asistenčnih sistemov že deluje tako, kot se od njih pričakuje, pri lane assist-u in ACC v povezavi z ročnim menjalnikom pa ostaja še veliko prostora za izboljšavo.
+ PLUSI
+ ergonomija voznikovega okolja
+ dobre vozne lastnosti
+ udobna vožnja in lega na cesti
+ zvočna izolacija
+ bogata serijska oprema
+ aktivni zaslon
+ LED osvetlitev notranjosti
+ dvojno dno pri testnem primerku
– MINUSI
– večina tehničnih bombončkov je za (drago) doplačilo
– majhen prtljažni prostor
– klima ni tako zmožna kot pri hišnem modelu audi A3
NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
– brez napakVozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.