Testi
- Volkswagen Tiguan Allspace 2.0 TDI 4Motion Highline
- Volkswagen Golf VII R-line 1.5 TSI ACT
- VW Up! 1.0 MPi High up!
- Volkswagen Touran 1.6 TDI R-line
- Volkswagen Golf 7 2.0TDI Bluemotion Technology
- Volkswagen Caddy Alltrack 2.0 TDI
- Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
- GOLF GTE – estetika in moč?
- Volkswagen e-Golf – brez hrupa in brez emisij. Enostavno električno!
- Volkswagen Xl1 – futuristično vozilo
- Čisto majčken, čisto frišen; NOVI e-up!
- Golf 7 GTD – korak bližje perfekciji
- Beetle Sport 2.0 TSI DSG – mini porsche
- up! 1.0 44 kW – majhen, a tako velik
- Polo Comfortline 1.2 TSI BMT – poskočni malček
- Golf SPORTSVAN Comfortline 1.6 TDI – udobje na kvadrat
Testi
VW Up! 1.0 MPi High up!
Prenovljeni VW Up! – Vedno v središču dogajanja
TEHNIČNI PODATKI
Up! od 0-100 km/h pospeši v 14,9 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša 167 km/h. Testni Up! je imel pod pokrovom vgrajen trivaljni bencinski motor 1.0 MPI z 55 kW/75 KM, za prenos moči pa skrbi 5 stopenjski ročni menjalnik. Avtomobil je imel sprednji pogon, letne pnevmatike pa so znamke Continental v dimenziji 185/50 R16 na aluminijastih platiščih model Triangle black pack. Barva laka testnega Up! -a je bila medeno rumena v kombinaciji z črno streho in ogledali.
ZUNANJOST
Up! je glede na predhodnika na zunanjosti pridobil nekaj kozmetičnih popravkov, sama oblika pa ostaja enaka. Največje spremembe so vidne na sprednjem delu vozila in zadnjem.
Sprednji odbijač je povsem na novo oblikovan, najbolj vidna sprememba pa je nova oblika notranjega dela in sama obroba znotraj odbijača, ki je zamenjala mrežo iz satovja. Nova sta tudi sprednja žarometa, vendar ne po zunanji obliki, ampak v sami notranjosti. Še ena novost pri žarometih pa je da sta po novem tudi v LED tehniki v načinu dnevnih luči.
Stranski del avtomobila je ostal nespremenjen, novost je le da se bočna smernika sedaj nahajata v stranskih ogledalih.
Nov pa je tudi zadnje del avtomobila. Oblikovno spremenjen je zadnji odbijač, kjer sedaj najdemo tudi na vsaki strani odsevnika. Povsem na novo je oblikovana tudi notranjost zadnjih luči, medtem ko je oblika ostala enaka. Edina stvar, ki pa je ostala enaka kot pri predhodniku je črni pokrov prtljažnika.NOTRANJOST
Testni Up! je bil opremljen s paketom High Up!. Največ sprememb je prenovljeni Up! pridobil prav v sami notranjosti vozila.
Največja sprememba je v rahlo spremenjeni obliki armaturne plošče predvsem v srednjem delu. Tu se nahaja povsem na novo oblikovana multimedijska enota z nosilcem za telefon. V testnem Up! -u je armaturno ploščo krasila dekorativna čelna plošča armature pixels honey. Za prijeten pogled pa skrbijo stikalo za luči, okrogle prezračevalne šobe in merilniki z obrobo iz matiranega kroma. In ko že omenjamo merilnike tudi ti so dobili malce spremenjeno obliko ter večji sredinski več funkcijski prikazovalnik.
Nov je tudi volanski obroč, ki ga je Up! dobil od »brata« golfa sedme generacije. Tri kraki usnjen več funkcijski obroč se lepo poda v roko ter ponuja vse potrebno. Volan je nastavljiv po višini in globini ter sam položaj za volanom je odličen.So pa se pri prenovljenem modelu poslovili od multimedijskega vmesnika Navigon. V prenovljenem Up! -u ga ne boste našli, to pa ne pomeni, da ne ponuja več te možnosti. Sedaj dobite ob nakupu in izbiri opreme nosilec, ki se ga pritrdi na enako mesto, kot pri predhodnem modelu. V ta nosilec pa sedaj vstavite svoj mobilni telefon in se prek bluethoot povežite z tako imenovanim opcijskim Volkswagnovim vmesnikom »maps + more«, kjer imate dostop do navigacije, telefonskega imenika, prostoročnega telefoniranja ter ob enem služi tudi kot več funcijski prikazovalnik.
Pohvalo si prislužijo sedeži, kateri nudijo dovolj sedalne ter tudi bočne opore, ki je za takšen avto povsem zadovoljivo.
Prtljažni prostor nam v osnovi ponuja 213 litrov, s podrtimi sedeži njegovo prostornino enostavno povečamo na 913 litrov. Hvalimo tudi pridobitev, ki jo sedaj Up! Ima. Osvetlitev prtljažnega prostora, katerega predhodnik sploh ni imel.MOTOR
Testni avto je bil opremljen z bencinskim trivaljnim 1.0 motorjem, ki razvija moč 55kw oz. 75KM, prenos se prenaša preko petstopenjskega ročnega menjalnika.
TESTNA VOŽNJA
Prvi vtis o glede zunanjosti avtomobila nas je pozitivno presenetil. Pri njegovi notranjosti pa se za hip sicer malo zamisliš o sami kvaliteti izdelave in materialih. Zakaj o sami kvaliteti. Pomisleki so bili samo in izključno zaradi tega, ker v notranjosti najdemo dejansko povsod trdo plastiko. Pogrešamo kakšen oblazinjen del, vendar v temu razredu in za takšno ceno tega ni moč pričakovati.
Avtomobil je bil opremljen z High opremo, kar je nakazoval že sam videz zunanjosti, ki pa se nadaljuje tudi v notranjosti. Zunanjost je vpadljiva že zaradi same barve avtomobila, ki v kombinaciji z črno avto naredi izstopujoč. Medeno rumena (yelow honey) z črnimi ogledali in streho ter 16 palčnimi alu platišči obrača poglede.V notranjosti se to prepozna po črni stropni oblogi in dekorativno obarvani čelni plošči armaturne. V notranjosti nas je zmotila trda plastika, ter manjkujoč naslon za roko. Hvalimo pa samo sestavo avtomobila, kjer ni bilo prisotnih čričkov oziroma nobenega škripanja armaturne plošče ali drugih delov. Kar se tiče odlagalnih prostorov, bi jih lahko bilo malenkost več ali pa obstoječe nekoliko povečati. Veliko pohvalo si prisluži, da so na voznikovi strani dodali stikalo za odpiranje sovoznikovega stekla na vratih, saj predhodnik tega ni imel.
Zmogljivost motorja. Avto je za ta motor kar precej živ oz. poskočen, če upoštevamo, da gre za le trivaljni motor.
Avtomobil je izredno prijeten in okreten za samo vožnjo po mestu, vendar je drugačna zgodba na avtocesti. Čeprav avtomobil priotetno ni narejen za avtocesto je bilo veliko kilometrov odpeljani po njej. Tukaj se pozna pomanjkanje moči in da ga je potrebno malce priganjati, še posebno če so v avtu sopotniki. K temu pa pripomorejo tudi sama velikost 16 palčnih platišč in pnevmatik, ki so po našem mišljenju za palec prevelika. Avto izgleda lep in atraktiven, a se pozna na sami moči ter tudi na udobju. Po ovinkastih cestah se je avtomobil izkazal z dobro lego in sorazmerno malo nagibanja.
Da vse skupaj povzamemo. Skratka idealen za po mestu za kaj več pa je bolj smiseln nakup 1.0 TSI motorja z 90 konjskimi močmi.
Poraba goriva Up! -a po prevoženih cca. 1800 kilometrov (po potovalnem računalniku) se je gibala nekje med 4,6 – 5,2l/100km. Realno gledano bi lahko bila poraba tudi nižja in bi se gibala nekje 4,5 litra, vendar zaradi podhranjenega motorja in velikosti pnevmatik je bila takšna poraba.+ PLUSI
+ bolj všečna oblika kot pri predhodniku
+ nov multimedijski vmesnik in enota
+ osvetlitev prtljažnega prostora
+ dodano stikalo za odpiranje sov. stekla
+ Led dnevna žarometa
+ idealni mestni avto
+ majhna poraba goriva– MINUSI
– odklepanje pokrova za gorivo s ključem
– malo in majhne odlagalne površine
– veliko trde plastikeNAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
– brez napakCena testnega vozila znaša cca. 12.500€.