Vse skupaj se bo začelo z začetkom proizvodnje kombilimuzinskega Volkswagna I.D., ki bo pravo nadomestilo e-Golfa.
Vodja upravnega odbora Mathias Müller je v pogovoru z Autocarjem priznal, da je strategijo elektrifikacije sprožil škandal z njihovimi dizelskimi motorji. Vse skupaj je izredno naporno in za Volkswagen zares radikalna sprememba, priznavajo pa, da se brez tako imenovane afere Dieselgate zagotovo še ne bi zgodila.
Volkswagen je že sprožil aktivnosti, vezane na prilagoditev skupno devetih proizvodnih lokacij, do leta 2022 pa naj bi ta številka narasla že na 16 lokacij po svetu. V primeru večjega povpraševanja od načrtovanega imajo pripravljene tudi načrte za prilagoditev dodatnih tovarn.
Tudi v Ameriki bodo prihajali s tekočih trakov električni Volkswagni, saj bosta tam nastajala I.D. Buzz ter zelo verjetno električna kombilimuzina. Znano je tudi, da Beetle zaradi počasne prodaje ne bo dočakal še ene reinkarnacije, namesto njega pa bodo s tekočih trakov v mehiški Puebli leta 2022 začeli voziti električni Microbusi.