FORUM

Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti

#10606
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Volkswagen prehitel Toyoto, kaj je odločilo prestižni dvoboj?

Toyota je po štirih letih izgubila prestižni naziv najuspešnejšega proizvajalca avtomobilov na svetu. Lani so jih prodali 10,2 milijona, kar je približno 100 tisoč manj od koncerna Volkswagen. Z vidika dobička je Toyota vseeno precej uspešnejša od Nemcev.

Volkswagnova osrednja znamka osebnih avtomobilov, ki jo vodi Herbert Diess, je lani prodala šest milijonov vozil.

Razlika za okrog 100 tisoč avtomobilov

V Toyotino globalno prodajo 10,2 milijona vozil spadajo tudi znamke Daihatsu, Lexus in Hino. Čeprav so prodajo povečali za 0,2 odstotka, so letos vendarle zaostali za koncernom Volkswagen. Nemci so že prejšnji mesec objavili prodajne rezultate, ki pričajo o 10,3 milijona novih vozilih. Največji evropski avtomobilski proizvajalec je prodajo povečal za 3,8 odstotka. Z vidika dobička je bila Toyota v prvih šestih mesecih poslovnega leta precej uspešnejša od Volkswagna, kažejo poročila Bloomberga.

Toyota je naziv najuspešnejšega proizvajalca na svetu prvič dobila leta 2008, ko je končala kar 77 let dolgo vladavino ameriškega koncerna General Motors. Leta 2011 so ta naziv izgubili zaradi naravnih nesreč na Japonskem in Tajskem.

Volkswagen na vrhu po zaslugi rasti na Kitajskem

Analitiki poudarjajo, da so bila v tesnem obračunu med Volkswagnom in Toyoto ključna njuna glavna izvozna trga. Toyota se je morala v ZDA spoprijeti s splošnim padcem prodaje, Volkswagen pa je ravno nasprotno izkoristil ugodne razmere na Kitajskem.

Ta je zanje glavni posamični trg, kjer želijo letno prodati kar tri milijone avtomobilov. Poleg davčnih ugodnosti bo na obračun Toyote in Volkswagna vplivala tudi politika novega ameriškega predsednika Donalda Trumpa. Tudi pri teh je Toyota v slabšem položaju, saj je precej bolj odvisna od trga v ZDA kot Volkswagen.

vir: http://siol.net/avtomoto/novice/

Pa so Američani (tud Ford in Toyota imata prste vmes) imel namen Volkswagen z afero Dieselgate uničt nadaljno prodajo in znamko. No pa jim ni uspelo. Še vedno je kupec tisti, ki na koncu odloča!!!

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!