FORUM

Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti

#10838
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Volkswagen in Škoda bosta sodelovala z indijsko Tato

Znamki Volkswagen in Škoda si že od nekdaj želita večjega vpliva na avtomobilski trg v Indiji, zato sta ta teden v Ženevi podpisali namero o sodelovanju z največjim indijskim avtomobilskim proizvajalcem.

Potem ko sta se (trenutno) največji avtomobilski koncern na zemeljski obli ter indijska Tata kar eno leto pogajala o pogojih skupnega sodelovanja, sta ta teden dokončno podpisala namero o skupnem razvoju nizkocenovnih modelov, namenjenih indijskemu trgu. Pri omenjenem poslu gre sicer za izmenjavo obstoječih tehnologij med obema koncernoma oziroma, natančneje, med znamkami Tata, Volkswagen in Škoda.

V predhodnih pogajanjih so sicer pri Volkswagnu predlagali, da bi pri zasnovi prihajajočih modelov uporabili njihovo obstoječo platformo MQB-A, vendar se je le ta izkazala za predrago za indijski trg. Tako naj bi uporabili Tatino modularno platformo AMP, ki je precej cenejša od Volkswagnove. Za predrage so se hkrati izkazali tudi Volkswagnovi motorji, ki jih bodo nadomestili Tatini, nemški proizvajalec pa bo sodeloval pri projektu zgolj z električnimi komponentami.

S tovrstnim sodelovanjem si Volkswagen ter še posebej Škoda obetata, da bosta resneje vstopila na indijski trg, kar se lahko v prihodnje izkaže kot izjemno dobra poslovna odločitev.

vir: Avtomobilizem.com

—————————————————————————————————————————————————

Nemci zavrnili Marchionnejev predlog, prednost Indijcem

Prvi mož koncerna VW je v Ženevi dal jasno vedeti, da se koncern VW ne bo povezoval s Fiatom, pač pa z družbo Tata Motors.

Namreč, ker Sergio Marchionne še vedno išče strateškega partnerja za koncern Fiat, je v torek na tiskovni konferenci izjavil, da bi bil VW lahko primeren partner njegovemu koncernu, a je hitro dobil hladen tuš. Prvi mož koncerna VW, Matthias Mueller, je bil dan kasneje v Ženevi zelo jasen.

»Marchionneja nisem videl že nekaj mesecev. Nismo pripravljeni na nikakršne pogovore v tej smeri. Trenutno imamo druge težave,» v enem od intervjujev pove Mueller.

So pa zato v Ženevi podpisali sodelovanje z indijsko družbo Tata Motors, kjer bo v glavni vlogi sicer nastopala češka Škoda. VW si namreč želi osvajati tudi velik indijski trg, ki jim bo na tak način še bolj dostopen, medtem ko bodo Indijci končno dobili potrebno tehnologijo, ki jo sami ne uspejo razviti. Prvi korak v tej smeri je v Ženevi predstavljena študija Tata Racemo, ki ima vgrajen 1,2-litrski TSI motor s 140 kilovati.

vir: Avtomanija.com

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!