FORUM
Odgovori na: VW Golf VII – prenova ( November 2016)
Forum › Forum › Novosti in novice › Splošne novice › VW Golf VII – prenova ( November 2016) › Odgovori na: VW Golf VII – prenova ( November 2016)
20. 8. 2017 ob 21:20 #11367
Volkswagen je Golfu namenil šibkejši 1,5-litrski agregat TSI
Ko je Volkswagen novembra lani predstavil prenovljeno različico Golfa, je bil eden glavnih adutov ravno novi 1,5-litrski prisilno polnjeni štirivaljni bencinski agregat TSI Evo. Če je bila prej na voljo le močnejša različica, so Nemci sedaj v ponudbo dodali še nekoliko šibkejšo različico, ki bi lahko marsikoga odmaknila od nakupa dizelsko gnanega Golfa.
Nekoliko bolj ekonomična različica se pohvali z variabilno geometrijo turbine in deluje s pomočjo Millerjevega zgorevalnega cikla. V primerjavi z močnejšim agregatom (110 kW), ponuja motor ”le” 96 kilovatov moči in 200 njutnmetrov navora, a bo ravno zaradi tega hitreje prepričal večje število kupcev, ki enostavno ne potrebujejo več moči. Šibkejši 1,5-litrski agregat je hkrati tudi nekoliko bolj varčen, saj v povprečju porabi med 4,8 do 5,0 litrov na 100 prevoženih kilometrov in izpusti od 110 do 116 gramov CO2.
Za njegovo varčnost poskrbi še napreden sistem aktivnega izklopa valjev. Ob neobremenjenosti motorja lahko deluje le na dveh valjih ali pa (v primeru jadranja) enostavno izklopi vse štiri valje; v tem primeru Golf za delovanje izkorišča silo koles, vitalne funkcije pa poganja litij-ionska baterija. Deaktivacija valjev je mogoča med 1.400 in 3.200 vrtljaji na minuto, jadranje pa v primeru samodejnega menjalnika DSG do hitrosti 130 km/h.
Novi motor je že na voljo za naročila v Nemčiji, kjer se cene za model pričnejo pri 23.725 evrih oziroma pri 25.775 evrih za karavansko različico.
Doplačilo za samodejni menjalnik in pridobitev funkcije jadranja je 2.000 evrov.
Vir: Avtomobilizem.com
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!