FORUM

Odgovori na: VW Golf VII R / Variant + prenova 2016


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice VW Golf VII R / Variant + prenova 2016 Odgovori na: VW Golf VII R / Variant + prenova 2016

#2791
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Volkswagen Golf VII R Variant

Vohunski fotografi so v svoje objektive ujeli avtomobil, za katerega še sploh ni jasno, če bo kdaj dejansko zapeljal v Volkswagnove prodajne salone. Gre za najzmogljivejšo različico volkswagna golf, kateremu pod pokrovom motorja divja kar 300 ‘konjev’.

Avtomobil so sicer ujeli med testiranjem, rezultati pa bodo Volkswagen prepričali o splovitvi avtomobila ali ne. Če se bodo Nemci odločili za prodaja, kar seveda upamo tudi mi, bo karavanska različica na voljo z enakimi športnimi dodatki kot kombilimuzina. To pomeni, da bodo odbijači bolj športnega izgleda, avtomobil bo obut v velika platišča in bo bliže tlom. Pod pokrovom motorja pa bo tudi tukaj 2,0-litrski turbobencinski motor TSI z močjo 221 kW / 300 KM!

Neuradno: konec leta prihaja Volkswagen Golf R karavan

Še pred uradno predstavitvijo so se na spletu pojavile prve fotografije Volkswagnove karavanske različice Golfa R. Na ceste bo zapeljal ob koncu leta, imel bo štirikolesni pogon in 221 kilovatov moči.

Prve fotografije prototipa karavanske različice športno nabritega Golfa R so hitro zaokrožile po spletu. S precej umirjenimi zunanjimi dodatki v obliki kromirane letvice na prednji maski, večjimi platišči in z večimi R oznakami se na videz ne razlikuje pretirano od kombilimuzinskega Golfa R.

Poleg podaljšane karoserije ju loči predvsem število zaključkov izpušne cevi. Karavanska različica ima le dva večja ovalna zaključka, medtem ko ima kombilimuzinska različica kar štiri zaključke izpušne cevi. Večjo spremembo bo pomenila tudi drugačna postavitev registrske tablice, ki je pomaknjena višje na prtljažna vrata.

Poganjal ga bo predelan dvolitrski turbo bencinski motor, ki je trenutno vgrajen v manjšem bratu. Imel bo 221 kilovatov in 380 Nm navora. Štirikolesni pogon bo pognal karavanskega Golfa R od 0-100 km/h v 5,4 sekundah, v primeru šest stopenjskega DSG menjalnika pa celo v 5 sekundah.

V zameno za slabše zmogljivosti zaradi večje mase in velikosti bo karavan ponujal prostornejšo notranjost in 220 litrov večji prtljažni prostor (ob zloženih zadnjih sedežih celo 350 litrov). Večja masa bo poskrbela tudi za večjo porabo goriva. Le ta se bo pri ročnem menjalniku gibala okoli 6,2 litra na 100 kilometrov, v primeru avtomatskega DSG menjalnika pa bo povprečna poraba goriva nekoliko nižja.

Trenutno pri Volkswagnu še molčijo o izdelavi omenjenega karavana, vendar se pojavljajo namigovanja, da bi ob primerni finančni rasti in uspešnih testiranjih Volkswagen Golf R karavan na ceste zapeljal proti koncu leta 2014 ali v začetku leta 2015.

vir: Volan in Avtomobilizem

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!