FORUM

Odgovori na: VW Passat B8 (2014) + prenova 2019


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice VW Passat B8 (2014) + prenova 2019 Odgovori na: VW Passat B8 (2014) + prenova 2019

#4043
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Še nekaj besed o novem Passat -u.

Volkswagen je uradno izdal podatke o tehnologiji, ki bo na voljo v novi generaciji volkswagna passat. Prvič ga bodo pokazali že 3. julija pred uradno razgrnitvijo na pariškem avtomobilskem salonu letos oktobra. Osma generacija bo ne samo bolj prostorna, ampak tudi 85 kilogramov lažja od predhodnika.

Od leta 1973 je Volkswagen prodal že preko 23 milijonov modelov passat, zaradi česar je to tudi najbolje prodajan avtomobil v hiši, celo bolje prodajan od modela beetle. Čeprav so zaenkrat pokazali samo skice, lahko že zdaj vidimo, da bo novi passat precej podoben modelu golf, z bolj kupejevsko strešno linijo, s katero bodo zapolnili praznino med limuzino in bolj športno različico CC.

Novi volkswagen passat bo tudi prvi avtomobil v hiši, ki bo narejen na podaljšani platformi MQB, zaradi česar bo avtomobil za kar 85 kilogramov lažji od predhodnika. To so dosegli zahvaljujoč zelo trdnemu vakuumsko oblikovanemu jeklu v karoseriji (33 kg) ter na podvozju (9 kg), motorji bodo lažji do 40 kilogramov in elektronika še za dodatne 3 kilograme. Čeprav bo osma generacija 2 milimetra krajša od preteklega modela, bo zaradi daljše medosne razdalje in krajših previsov v notranjosti kar 33 milimetrov več prostora. Sprednja sedeža so spustili nižje k tlom za 10 milimetrov, potniki zadaj pa bodo imeli 26 milimetrov prostora več za glave. Tudi prtljažni prostor je s svojimi 650 litri večji za 47 litrov v primerjavi z odhajajočim modelom (40 litrov več prostora tudi od karavanske različice škoda octavia) in do 100 litrov več v primerjavi s kmalu zamenjanim fordom mondeo karavan. Posodobljeni sistem odpiranja prtljažnih vrat omogoča odpiranje z zamahom noge pod zadnjim odbijačem, prtljažnik pa se samodejno zapre in avtomobil zaklene, ko se od njega oddaljite.

Zadnji sedeži se prekucnejo v razmerju 40:20:40, zaradi lažjega prevažanja tovora, medtem ko je dvojno dno prtljažnega prostora s posebnimi prilagodljivimi tirnicami kot nalašč za zavarovanje težkih predmetov. Ob primeru podrtih zadnjih sedežev in prekucnjenega sprednjega sovoznikovega sedeža je mogoče prevažati predmete do dolžine 2,85 metra.

Pod pokrovom motorja je največja novost novi 2,0-litrski biturbo TDI, ki proizvede 176 kW (240 KM) moči in 500 Nm navora (64 KM in 120 Nm navora več v primerjavi z najmočnejšim dizelskim motorjem pretekle generacije). Motor bo na voljo v kombinaciji s posodobljenim sedemstopenjskim menjalnikom DSG, ki so ga posodobili tako, da lahko prenese 500 Nm navora. Seveda bo motor na voljo samo v modelu na vrhu ponudbe skupaj s štirikolesnim pogonom, porabil pa bo samo 5,3 litra dizla na 100 prevoženih kilometrov. Volkswagen je potrdil, da bo passat na voljo tudi kot priključni hibrid, ki bo uporabljal enak modularni pogonski sklop kot golf GTE. To pomeni kombinacija 1,4-litrskega turbobencinskega motorja TSI, ki proizvede 115 kW (156 KM) in električni motor, ki proizvede 80 kW (107 KM), skupno 195 kW (263 KM) in 400 Nm navora. Samo na elektriko bo mogoče prevoziti 50 kilometrov, skupen domet pa bo slabih 1.000 kilometrov. Poraba bo po vsej verjetnosti precej enaka tisti, ki jo objavljajo za model golf GTE, torej 1,5 litra na 100 prevoženih kilometrov in izpust 35 gramov CO2 na prevožen kilometer.

Ostali motorji, ki bodo na voljo, so 1,6-litrski TDI (88 kW (120 KM)) in 2,0-litrski TDI (110 kW (150 KM), 140 kW (190 KM) ali 176 kW (240 KM)). Med bencinskimi motorji pa bodo še vedno na voljo 1,4-litrski TSI (90 kW (122 KM) ali 110 kW (150 KM) (s sistemom samodejnega izklapljanja valjev)), 1,8-litrski TSI (132 kW (180 KM) in 2,0-litrski TSI (161 kW (220 KM) ali 205 kW (280 KM)).

Osma generacija volkswagna passat se bo bohotila tudi s številnimi novimi tehnologijami, med drugim z doplačljivimi žarometi v LED-tehnologiji, ki s posebno kamero preprečujejo zaslepitev nasproti vozečih vozil, LED-luči bodo serijske tudi na zadku. Med sistemi za varnost je samodejno zaviranje, sistem za varno ustavljanje (v primeru, da je voznik zaspal ali je vozilo ušlo iz nadzora voznika) ter sistem za samodejno parkiranje. Prav tako bo novi sistem ‘prometni zamašek’ samodejno premikal avtomobil med prometni konico tako, da bo sledil avtomobilu pred sabo, medtem ko bo sistem za opozarjanje na nenamerno menjavanje voznega pasu stresel volan in opozoril voznika na nevarno početje. Na voljo bo tudi novi progresivni volanski sklop, ki bo prilagajal razmerje zavrtljaja volanskega obroča odvisno od tega kako bo voznik zavil. Na voljo bo kot del paketa dinamične vodljivosti v povezavi s športnim podvozjem ali prilagodljivimi blažilniki DCC. Progresivni volanski sklop bo obrnil kolesa do kraja v 2,1 obratih, medtem ko navaden volanski sklop v 2,75 obratih.

V notranjosti bo kup nove tehnologije vključno z zadnjim multimedijskim sistemom MIB II, ki smo ga videli že v posodobljenem modelu polo. Na dotik občutljiv zaslon bo velik od 5,8 do 8,0 palcev, medtem ko bo nova in popolnoma prilagodljiva 12,3-palčna digitalna instrumentalna plošča podobna tisti, ki smo jo prvič videli v novem audiju TT. Passat bo sprva na voljo kot limuzina in karavan, ter kasneje tudi kot bolj robusten karavan alltrack, CC in po vsej verjetnosti tudi bolj stilski CC shooting brake. Prodaja bo stekla takoj po javni razgrnitvi na pariškem avtomobilskem salonu letos oktobra, vstopni model pa bo stal najmanj 25.000 EUR.

vir: Volan

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!