FORUM

Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice Kratke novice in zanimivosti Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti

#7365
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Samo kot zanimivost, ki pa je povezana z Volkswagnom.
Nemški proizvajalec avtomobilov Volkswagen je na tržišču poleg vozil ponudil še en izdelek in sicer klobase, ki jih tako kot avtomobile izdelujejo v Wolfsburgu.
Klobase je moč kupiti tudi v maloprodaji, lani pa so jih prodali celo več kot avtomobilov te priljubljene nemške znamke, poročajo nemški mediji.
Volkswagen je tako lani prodal 7,8 milijona klobas in 6,12 milijona osebnih avtomobilov te znamke. Najpriljubljenejša med klobasami s Volkswagnovim logotipom je curry klobasa; lani so jih prodali 6,3 milijona. Vsaka klobasa ima oznako Originalni del Volkswagen.
V proizvodnji Volkswagnovih klobas je zaposlenih okoli 30 ljudi. Klobase prodajajo v tovarniški menzi, na voljo pa so tudi v številnih trgovinah.

Najbolje prodajan ‘servisni del’ – Volkswagen-Currywurst

Si predstavljate, da vstopite v trgovino z živili in si kupite Fiat-ove špagete, premium zelje znamke Mercedes-Benz ali pa vrhunski francoski sir znamke Renault? Žal si teh dobrot še ne moremo privoščiti, čeprav v tem pogledu obstaja tudi svetla izjema, ki prihaja iz Wolfsburga in obstaja na tržišču že več kot 40 let.

Leta 1973 se je v Volkswagnovih tovarnah (v njihovih menzah in restavracijah) prvič pojavila hišna različica slavne berlinske klobase s karijem, ki je med ljudmi znana kot ‘VW-Wurst’ (Volkswagnova klobasa). V zadnjih štiridesetih letih je ta klobasa postala izredno popularna med zaposlenimi v koncernu Volkswagen, poleg tega je tako cenjena med ostalimi potrošniki, da jo prodajajo tudi v nekaterih izbranih trgovskih centrih. Dobro jo poznajo tudi novinarji (predvsem tisti, ki obiskujejo avtomobilske salone) ter športni navdušenci, ki navijajo za nogometni klub VfL Wolfsburg. Zato vas ne sme začuditi, da si je ta mesarski izdelek, ki ni povsem tipičen za avtomobilsko industrijo, v vseh teh letih prislužil tudi naslov uradnega servisnega dela znamke Volkswagen, ker ga boste našli tudi v tovarniških katalogih rezervnih delov, kjer nosi številko 199 398 500 A.

Posledično je ‘VW-Wurst’ najbolje prodajan servisni del v celotni zgodovini podjetja, ki je do sedaj izdelalo več kot 170 milijonov novih osebnih avtomobilov, ker so v Wolfsburgu zaposlenim in kupcem do sedaj dostavili že več kot 70 milijonov izdelanih ‘Volkswagen-Currywurst’ klobas. Tako v Volkswagnovih obratih vsak dan nastane približno 30.000 novih klobas, ki jih izdela 30 mesarjev. Za pripravo te količine klobas potrebujejo Nemci najmanj 20 ton mesa na teden. Nad pripravo te Volkswagnove specialitete bdi ‘Nemec’ Francesco Lo Presti, ki pravi, da je receptura za izdelavo tajna in strogo varovana, ker ima Volkswagnova klobasa zelo specifičen okus, ki ji je celo zagotovil uradni certifikat nemškega združenja mesne industrije. Ta ‘Volkswagen Originalteil’, ki premore približno 20 odstotkov manj maščobe kot primerljivi izdelki, je kupcem na voljo tudi v povezavi s hišnim kečapom ‘Volkswagen Classic Ketchup’, ki so ga razvili pri hišni podružnici Volkswagen Nutzfahrzeuge, in manjšo količino ocvrtega krompirčka, katerega izvor žal ni znan.

Volkswagnov primer širitve proizvodnje v nove segmente so sedaj prevzeli tudi v Ingolstadtu, kjer so za zaposlene razvili ‘Premiumwürst’. Ta hišna specialiteta znamke Audi je najbolj priljubljena jed med zaposlenimi v Ingolstadtu, ker so Nemci lani v osmih hišnih restavracijah pospravili približno milijon takšnih dobro meščanskih klobas. Tako dnevno v Ingolstadtu pripravijo približno 14.000 obrokov za zaposlene.

vir: http://www.volan.si/novosti/novice/4514-volkswagen-currywurst/

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!