FORUM
Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti
Forum › Forum › Novosti in novice › Splošne novice › Kratke novice in zanimivosti › Odgovori na: Kratke novice in zanimivosti
9. 5. 2015 ob 17:52 #8290
Pri Volkswagnu bi z enotnimi baterijam znižali proizvodne stroške
Volkswagen je naznanil, da bi lahko s sprejetjem enotne konfiguracije za vsa vozila znižali cene baterij za kar dve tretinji.
Heinz-Jakob Neusser, član uprave za razvoj, je dejal, da skupina VAG cilja na 66-odstotno znižanje cen pri proizvodnji baterijskih paketov z ustvarjanjem enotnega dizajna, ki bi bil uporabljen v vseh njihovih vozilih. Dodal je, da je cilj uporaba istih celic za vse znamke skupine in za vsa ustrezna vozila.
V primeru, da bi se načrt izkazal kot uspešen, bi morali povečati produktivnost tovarne z baterijskimi moduli v Braunschweigu. Tiskovni predstavnik je dejal, da bi enotno obliko celic lahko zagotavljalo tudi več različnih dobaviteljev, vendar v tem trenutku še ni znano, kdaj naj bi prišlo do prehoda na enoten tip baterije.
V tem trenutku Volkswagen uporablja različne tipe litij-ionskih baterij; v e-Golfu, Golfu GTE in Audiju A3 e-tron so nameščene baterije proizvajalca Panasonic, medtem ko ima Passat GTE vgrajene baterije proizvajalca Samsung, katere bodo nameščene tudi v prihajajoče Audijeve električne modele.
Prihodnost litij-ionskih je videti svetla, saj je Volkswagen začel delati na novi tehnologiji, ki bi v primerjavi z današnjimi baterijami lahko kar za petkrat povečala baterijsko kapaciteto. S tem bi lahko občutno povečali doseg vozil, hkrati pa izboljšali kompaktnost baterij ter s tem osvobodili nekaj dodatnega prostora oziroma odstranili nekaj odvečne teže.
vir: Avtomobilizem.com
————————————————————————————————————————————————
Skupina Volkswagen pobrala nagrado za inovativnost
Skupina Volkswagen je peto leto zapored postala najbolj inovativen proizvajalec vozil na svetu, Mercedes-Benz pa je prehitel Audi in BMW v kategoriji najbolj inovativne prestižne znamke.
Nagrado AutomotiveINNOVATIONS sta že desetič podelila CAM (Center of Automotive Management) in PwC (PricewaterhouseCooper). Zvezda letošnje podelitve je bila skupina Volkswagen, ki je odnesla priznanje v kategoriji “najbolj inovativen proizvajalec vozil 2015″ ter bila razglašena za najbolj inovativnega proizvajalca vozil desetletja. Ob tem so v skupini zasedli prva mesta še v izboru med omreženimi vozili, koncepti vozil, konvencionalnimi pogoni ter varnostnimi sistemi.
V uradni obrazložitvi so pri CAM in PwC zapisali: ”Pri Volkswagnu so v zadnjih desetih letih razvili 1.251 posamičnih inovacij, od katerih jih je bilo 212 svetovna novost. Med njimi še posebej izstopajo platforma XL1 za novo tehnologijo, Bugatti Veyron, najmočnejše in najhitrejše produkcijsko vozilo, Audijevi LED matrični žarometi in prvi suhi dvosklopčni 7-stopenjski samodejni menjalnik v serijski proizvodnji.”
Nagrada za najbolj inovativno prestižno znamko je pripadla Mercedes-Benzu, ki je v izboru prehitel Audi in BMW. V kategoriji velikoserijskih znamk je zmagal Ford, pred Volkswagnom in Hyundaijem. Najbolj inovativno vozilo leta je postal Volvo XC90, ki je prehitel Volkswagen Passat in Jaguar XE. Posebno nagrado za najbolj inovativen projekt desetletja je prejel BMW za projekt BMW i. Mercedes-Benz je osvojil še nagrado za najbolj inovativno prestižno znamko desetletja.
Med dobavitelji v avtomobilski industriji so s priznanjem za inovativnost nagradili ThyssenKrupp v kategoriji “karoserija in zunanjost”, Continental v kategoriji “elektrika in elektronika”, Faurecio v kategoriji “notranjost”, TRW v kategoriji “podvozje” in Magno v kategoriji “pogon”.
vir: Avtomobilizm.com
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!