FORUM

Odgovori na: VW Phaeton (2015 – prestavljeno na leto 2017)


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice VW Phaeton (2015 – prestavljeno na leto 2017) Odgovori na: VW Phaeton (2015 – prestavljeno na leto 2017)

#8564
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Leta 2017 prihaja druga generacija – Volkswagen phaeton

Volkswagen Phaeton je prvič zapeljal na ceste leta 2002 in takrat veljal za enega najbolj naprednih avtomobilov s številnimi revolucionarnimi rešitvami, zaradi katerih ima še danes številne oboževalce.

V trinajstih letih se Phaeton vizualno sicer ni bistveno spremenil, tehnično pa so ga inženirji sproti posodabljali. Kljub temu prodajne številke nikoli niso bile dih jemajoče in zdaj, ko bodo motorji v novih avtomobilih morali ustrezati standardu Euro6, so se pri Volkswagnu odločili, da Phaetona ne bodo več prodajali. Zaenkrat to drži samo za britanski trg, saj Phaetona v ZDA ne prodajajo že nekaj časa, po drugi strani pa bodo prestižno limuzino še vedno prodajali na azijskih trgih, kjer postaja čedalje bolj popularna.

Podrobnosti o drugi generaciji pa niso jasne, saj pri Volkswagnu o njih vztrajno molčijo. Zaenkrat je znano samo to, da bo na ceste zapeljal v drugi polovici leta 2017 in da bo povzel nekaj oblikovnih linij koncepta C coupé GTE, obraz in zadnji del pa bosta povsem unikatna. Druga generacija bo tudi večja od aktualne, ki v dolžino meri 5,05 metra, različica s podaljšano medosno razdaljo celo 5,18 metra. Za pogon bo gotovo skrbela nova paleta prisilno polnjenih štirivaljnih bencinskih in dizelskih agregatov, kar bo za tako velik avtomobil največja novost, poleg slednjih pa bodo pod pokrovom motorja še vedno hrumeli tudi večji šestvaljni bratje; obstaja celo možnost, da bo novi phaeton na voljo tudi kot priključni hibrid. Če bo v avtomobilu še kdaj hrumel največji motor W12, zaenkrat ni znano, je pa lahko že konceptni avtomobil pognal do hitrosti 300 km/h. Pri slednji je nato moral biti zmožen ohranjati temperaturo notranjosti 22 °C, tudi če je zunaj narasla do 50 °C.

Bivši Volkswagnov predsednik uprave Ferdinand Piëch navaja phaetona kot enega svojih največjih dosežkov, kljub slabi prodaji in milijardnim stroškom razvoja. Vohunske fotografije druge generacije pričakujemo že prihodnje leto, novi Phaeton pa bo gotovo stal več od aktualnega vstopnega modela, ki v Nemčiji stane 72.500 EUR.

http://www.volan.si/novosti/novice/4843-volkswagen-phaeton/

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!