FORUM

Odgovori na: VW Phaeton (2015 – prestavljeno na leto 2017)


Forum Forum Novosti in novice Splošne novice VW Phaeton (2015 – prestavljeno na leto 2017) Odgovori na: VW Phaeton (2015 – prestavljeno na leto 2017)

#9915
bundr
bundr


administrator foruma
Vozim: Passat 3BG
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
1709 sporočil

Mejnik ali polom? – Volkswagen Phaeton

Volkswagen phaeton je svoj čas veljal za tehnološko čudo, saj so ga v Wolfsburgu opremili z najnaprednejšimi tehnologijami in posledično upali, da ga bodo kupci želeli bolj kot audija A8. Pa ga niso.

Vsi tisti, ki še danes vozijo to prestižno limuzino, so nad njo vsekakor navdušeni in jih sploh ne moti, da nepoznavalci mislijo, da gre za večji volkswagen passat. Po drugi strani pa kljub vsemu prestižu in novostim kupci prestižnih limuzin phaetona nikoli niso vzeli za svojega. Pustimo ob strani odgovorne pri Volkswagnu, ki se še vedno na avtomobilske salone pripeljejo s celo floto črnih prestižnih limuzin, direktorji, predsedniki uprav in dobitniki na loteriji so vseeno raje kupovali audi A8. Tudi zato so nedavno v Dresdnu izdelali zadnji primerek s precej nizko zaporedno številko 84.235, kar pomeni, da so jih naredili povprečno 6.000 na leto. Za pogon čisto zadnjega phaetona prve generacije skrbi 4,2-litrski osemvaljnik, ki proizvede 246 kW (335 KM) moči, ki jo samodejni menjalnik prenaša na vsa kolesa.

Zgodba Volkswagnove prestižne limuzine pa se je leta 2002 začela z velikim pompom, saj so posebej za nov model odprli stekleno tovarno, kjer so phaetone izdelovali, kot da so na razstavi. Na odprtje je prišel celo tedanji kancler Nemčije Gerhard Schröder in se domov odpeljal z novo protokolarno limuzino. Tudi to pa phaetonu ni preveč pomagalo, saj se kupci enostavno niso mogli poistovetiti s Volkswagnovim logotipom v prestižnem segmentu. Pri Volkswagnu so očitno verjeli, da ga bodo hoteli tisti, ki želijo diskreten videz, takšnih pa se je na svetu našlo samo dobrih osemdeset tisoč. Seveda so slabi prodaji botrovali tudi drugi razlogi, do leta 2002 se je audi A8 že dodobra uveljavil in kupci so ga poznali, prav tako pa je istočasno na tržišče vstopila tudi znamka Bentley in modeli continental so uporabljali tehnologijo volkswagna phaeton pa še izdelovali so jih v Dresdnu. Samo na Kitajskem je phaeton našel svoje prijatelje, tudi zato, ker je bila znamka leta 2002 tam že dobro uveljavljena. Leta 2010 je phaeton doletela rahla prenova, vendar tudi to ni bilo dovolj, da bi ga lahko ohranili še dolgo pri življenju. Odgovorni pri Volkswagnu so se zato odločili, delno tudi zaradi afere ‘dieselgate’, da bodo drugo generacijo predstavili šele leta 2018, takrat pa bo phaeton vozil samo še na elektriko. Tovarne v Dresdnu niso zaprli, pač pa so 400 od 500 zaposlenih prestavili v druge tovarne, uporabljajo pa jo še vedno za namene dostave in morebitnim zainteresiranim pokažejo Volkswagnove ideje na temo električne mobilnosti in digitalizacije. Še to, phaeton se je uvrstil na seznam največjih polomov avtomobilske industrije, saj je Volkswagnu v štirinajstih letih nabral slabe 3 milijarde evrov izgube.

vir: http://www.volan.si/novosti/novice/5825-volkswagen-phaeton/

It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!