FORUM

Golf iv – težek užig


Forum Tehnika Motorni prostor Golf iv – težek užig

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

  • Avtor
    Prispevki
  • #6487
    Avatar
    Koti


    novinec
    Pridružen/a: 15/02/2014
    33 sporočil

    Pozdravljeni.

    Sem lastnik golfa iv 2002 1.9 tdi 101 ps PD motor. V lasti ga imamo že 9 let in avto ima realnih 180.000km.
    Že več let pozimi imamo problem, ko se stopinje spustijo pod 4,5 °C avto zelo težko vžge mrzel. Tudi potem nekaj minut motor zelo čudno teče. Če hočeš speljati zelo težko spelješ, ker ti vzame vse obrate oz. ves nožni gas. Tudi če dodaš več plina se nič ne pozna, še vedno težko spelje.

    Zanima me ali imate tudi drugi lastniki takšne probleme ali je to normalno? Sumim zagrevalne svečke?

    Zahvaljujem se Vam že vnaprej za pomoč.

    Lep pozdrav :mrgreen:

    • To temo je spremenil/a AvatarKoti 7 years, 6 months nazaj.
    #6493
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    uff.. tole mi je pa nekam znano… predlagam, da uporabniku dules pošlješ ZS, ker bolj poredko bere forum… zs bo pa prejel…
    on ti bo ziher znal pomagati :thumbsup:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #6501
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Koti: Tvoj sum bo kar pravilen. Skoraj 100% sem prepričan, da so krive grelne svečke. Po vsej vrjetnosti je/sta zanič ena ali dve (preveriš tako, da z “faznbriferjem” pomerš vsako svečko posebaj – če ne sveti je zanič), je pa najbolje, da zamenjaš komplet vseh 4 -ih svečk. Je pa zanemarljiv strošek – nekaj €.

    Lp

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #6504
    Avatar
    Koti


    novinec
    Pridružen/a: 15/02/2014
    33 sporočil

    Koti: Tvoj sum bo kar pravilen. Skoraj 100% sem prepričan, da so krive grelne svečke. Po vsej vrjetnosti je/sta zanič ena ali dve (preveriš tako, da z “faznbriferjem” pomerš vsako svečko posebaj – če ne sveti je zanič), je pa najbolje, da zamenjaš komplet vseh 4 -ih svečk. Je pa zanemarljiv strošek – nekaj €.

    Lp

    Živjo.

    Mi lahko opišeš postopek kako z “faznbriferjem” pomerim svečke?

    lp

    #6505
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    svečka daje iskro, faznbrifer je pa fazni preizkuševalnik (tisti šraufncigr, ki sveti, če ga v 220V porineš, če je tok…)
    Predvidevam, da daš kapco dol, pa vsaki svečki pritakneš faznbrifer in če zasveti, daje iskro…

    ne vem, bo bundr povedal kaj več..

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #6506
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    aja, korošci mu rečejo lampenprobir :sweat_smile:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #6508
    Avatar
    Koti


    novinec
    Pridružen/a: 15/02/2014
    33 sporočil

    Pa more avto imeti kontakt ali more biti avto prižgan?

    Lp

    #6509
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Ne rabiš imet kontakta ali prižganega avta. Malo sem že pozabu točn postopek z “faznbriferjem” – snameš plastiko motorja, poiščeš kabl z injektorji na katere so priklopljene svečke in odklopiš – snameš. Potem se že vidjo svečke oz. vrhnji del na katerega prisloniš faznbrifer – mislim, da more bit faznbrifer povezan z kablom oz. ozemljen, da zasveti. Spodnji link prva slika – tukaj so grelne svečke…
    http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=79819

    Še bolj natančen test je, da vsako svečko odvijačiš in jo vzameš ven ter jo priklopiš na 5,5V ali 12V (odvisno od svečk) in če konica svečke po min. 5 sekundah ne zažari je zanič.
    Ko boš kupoval nove svečke lahko vzameš BOSCH -ove, še bolje pa NGK ali pa BERU -jeve…

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.