FORUM
Golf iv – težek užig
Forum › Tehnika › Motorni prostor › Golf iv – težek užig
- This topic has 7 odgovorov, 3 glasovi, and was last updated 4. 12. 2014 at 23:08 by
bundr.
- AvtorPrispevki
- 3. 12. 2014 ob 20:02 #6487
Pozdravljeni.
Sem lastnik golfa iv 2002 1.9 tdi 101 ps PD motor. V lasti ga imamo že 9 let in avto ima realnih 180.000km.
Že več let pozimi imamo problem, ko se stopinje spustijo pod 4,5 °C avto zelo težko vžge mrzel. Tudi potem nekaj minut motor zelo čudno teče. Če hočeš speljati zelo težko spelješ, ker ti vzame vse obrate oz. ves nožni gas. Tudi če dodaš več plina se nič ne pozna, še vedno težko spelje.Zanima me ali imate tudi drugi lastniki takšne probleme ali je to normalno? Sumim zagrevalne svečke?
Zahvaljujem se Vam že vnaprej za pomoč.
Lep pozdrav
- To temo je spremenil/a
Koti 7 years, 6 months nazaj.
4. 12. 2014 ob 10:33 #6493
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
uff.. tole mi je pa nekam znano… predlagam, da uporabniku dules pošlješ ZS, ker bolj poredko bere forum… zs bo pa prejel…
on ti bo ziher znal pomagati| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
4. 12. 2014 ob 19:00 #6501Koti: Tvoj sum bo kar pravilen. Skoraj 100% sem prepričan, da so krive grelne svečke. Po vsej vrjetnosti je/sta zanič ena ali dve (preveriš tako, da z “faznbriferjem” pomerš vsako svečko posebaj – če ne sveti je zanič), je pa najbolje, da zamenjaš komplet vseh 4 -ih svečk. Je pa zanemarljiv strošek – nekaj €.
Lp
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
4. 12. 2014 ob 21:33 #6504Koti: Tvoj sum bo kar pravilen. Skoraj 100% sem prepričan, da so krive grelne svečke. Po vsej vrjetnosti je/sta zanič ena ali dve (preveriš tako, da z “faznbriferjem” pomerš vsako svečko posebaj – če ne sveti je zanič), je pa najbolje, da zamenjaš komplet vseh 4 -ih svečk. Je pa zanemarljiv strošek – nekaj €.
Lp
Živjo.
Mi lahko opišeš postopek kako z “faznbriferjem” pomerim svečke?
lp
4. 12. 2014 ob 21:50 #6505
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
svečka daje iskro, faznbrifer je pa fazni preizkuševalnik (tisti šraufncigr, ki sveti, če ga v 220V porineš, če je tok…)
Predvidevam, da daš kapco dol, pa vsaki svečki pritakneš faznbrifer in če zasveti, daje iskro…ne vem, bo bundr povedal kaj več..
| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
4. 12. 2014 ob 21:51 #6506
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
aja, korošci mu rečejo lampenprobir
| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
4. 12. 2014 ob 21:58 #6508Pa more avto imeti kontakt ali more biti avto prižgan?
Lp
4. 12. 2014 ob 23:08 #6509Ne rabiš imet kontakta ali prižganega avta. Malo sem že pozabu točn postopek z “faznbriferjem” – snameš plastiko motorja, poiščeš kabl z injektorji na katere so priklopljene svečke in odklopiš – snameš. Potem se že vidjo svečke oz. vrhnji del na katerega prisloniš faznbrifer – mislim, da more bit faznbrifer povezan z kablom oz. ozemljen, da zasveti. Spodnji link prva slika – tukaj so grelne svečke…
http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=79819Še bolj natančen test je, da vsako svečko odvijačiš in jo vzameš ven ter jo priklopiš na 5,5V ali 12V (odvisno od svečk) in če konica svečke po min. 5 sekundah ne zažari je zanič.
Ko boš kupoval nove svečke lahko vzameš BOSCH -ove, še bolje pa NGK ali pa BERU -jeve…It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
- To temo je spremenil/a
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.