FORUM
Novi Golf 8 (VIII) 2019
Forum › Novosti in novice › Splošne novice › Novi Golf 8 (VIII) 2019
- This topic has 16 odgovorov, 4 glasovi, and was last updated 14. 5. 2019 at 19:47 by bundr.
- AvtorPrispevki
- 26. 8. 2014 ob 19:01 #5322
Ker se v zadnjem času zelo na veliko govori in piše o kvazi novi generaciji Golfa osme generacije pa imejmo temo in nekaj debate.
Kot prvo kolikor je men znano je Volkswagen napovedal novo osmo generacijo šele za leto 2019. Ker razne avtomoto revije in pa spletne strani, tako tuji kot domači že govorijo, da prihaja osma generacija Golfa v letu 2017, medtem ko pri nas že objavljajo “kvazi” ekskluzivne fotografije novega Golfa 8.
1. Eni izmed najbolj zagretih revij, ki zelo radi objavljajo na naslovnice takšne zadeve. Ja nekako si je treba povečat prodajo. Kaj so napisali o novem Golfu 8 ne vem, ker revije nisem kupil in za moje mišljenje škoda tistih nekaj € za take …….
Naslovnica
Prenova Golfa 7 – to so objavili že nekaj mesecev nazaj
Pa še ena, ki ni v povezavi z Golfom ampak je VW. In to Polo SUW
2. Osma generacija Golfa v letu 2017?
Pri Volkswagnu ne počivajo. Pri Automotive News so se dokopali do informacij, da je v njihovem razvojnem oddelku že pripravljena maketa novega Golfa, ki bi luč sveta lahko ugledal leta 2017.
Glede na časovnico, ki so jo ubrali v zadnjih generacijah, bi bilo v letu 2017 povsem realno pričakovati naslednika. Zadnjega Golfa so predstavili leta 2012, menjave pa so predvidene na okrog štiri do pet let. Golf v osmi generaciji naj bi bil nekoliko širši in nižji, lažji na račun vgradnje lažjih pogonskih agregatov (omenjeni so trivaljniki), opremljen pa naj bi bil s tehnologijo, ki jo bo nosil novi Passat (prepoznavanje pešcev, pomoč pri parkiranju, projektor za vetrobransko steklo, Mirror link in drugi).
vir: avtomanija
3. Radikalno spremenjeni golf VIII prihaja že leta 20178
Objavljamo skico novega volkswagna golfa, ki bo z radikalno spremenjeno obliko med kupce zapeljal že po petih letih
Tudi Volkswagen se ne more upreti tržnim smernicam, zato skrajšuje življenjske dobe tudi tradicionalnih modelov kot je Volkswagen golf. Ta je prvi in drugi generaciji na trgu vztrajal devet let, v tretji le še osem, v četrti sedem, v peti pa le štiri in v šesti pet let. Res je sicer, da je preskok iz golfa V na VI pomenil le temeljitejšo prenovo, a je Volkswagen novincu leta 2008 vseeno nadel ime nove generacije. Časovnica opozarja na sprotno krajšanje življenjskega cikla novih modelov, ki ga narekuje konkurenca, ki je te že zdavnaj skrajšala na štiri do šest let.
Tanjše in bolj drzno oblikovane prednje luči v LED tehnologiji, krajši in bolj pokončen motorni pokrov z gubama na robovih in še klasična maska z dvema prečkama, spodnja je kromirana. To obljublja skica novega volkswagna golfa, ki bo med kupce zapeljal leta 2017. Foto: Avto fokusGolf VII se odlično drži, prvi v Evropi, drugi v Sloveniji
Zato bo osma generacija golfa VIII na trg prišla že leta 2017, pet let po golfu VII, ki so ga inženirji lani postavili na povsem novo tehnično osnovo prilagodljive osnove MQB, pišeta nemška avtomobilistična revija Auto motor und sport in slovenski Avto fokus. Kako bo novi golf izgledal, seveda še ni jasno, za občutek pa objavljamo skico revije Avto fokus, ki nakazuje na precej radikalne oblikovne spremembe avtomobilske ikone, ki se je v zadnjih 40 letih namnožila v več kot 30 milijonih izvodov. Letos do konca julija je le v Evropi našel 312 tisoč kupcev, 14 odstotkov več kot v enakem obdobju lani, prodajni rezultat pa ga je uvrstil na vrh lestvice najbolje prodajanih avtomobilov v Evropi. V Sloveniji je golf VII s 1.855 resgistravijami do konca julija drugi najbolje prodajan avto na trgu, pred njim s prednostjo 163 vozi renault clio.
Jezen pogled, krajši motorni pokrov
Po tej predlogi bo imel novi golf nizke in dolge žaromete v LED tehnologiji, zadržal bo masko z dvema prečkama, spodnja bo kromirana. Motorni pokrov bo v prid daljšemu medosju in boljši prostornosti v kabini krajši in bolj pokončen, gube na njegovih robovih pa bodo poskrbele za bolj “jezen” pogled. Na novo bodo oblikovani tudi zadek in potniška kabina.
Shujšal bo za 50 kilogramov
Pod karoserijo bo manj sprememb kot na njej, novinec bo zasnovan na enaki modularni osnovi MQB kot golf VII. Lažji sestavni deli, predvsem prostorninsko skromnejši motorji, pa bodo po navedbah obeh revij prinesli v povprečju za 50 kilogramov skromnejšo maso.
Pomočniki iz passata
Kaj bo še novega? Novi golf bo ponudil nekaj sistemov, ki jih bo letošnjo jesen uvedel novi passat. Denimo samodejni parkirni pomočnik, samodejno zaviranje s prepoznavo pešcev, prikazovalnik na prednje steklo (head-up display), vmesnik mirror link, ki bo omogočil povezavo in preslikavo ikon iz vašega pametnega telefona na osrednji informacijski zaslon na dotik.
Trivaljniki in nadaljni razvoj e-golfa in hibridov
Na motornem področju prihaja nova generacija trivaljnih bencinskim turbo motorjev znana iz osveženega pola, e-golf bo imel večji doseg med polnjenji, v ponudbi pa bosta tudi klasični in priključni hibrid.
vir: avtoFinance.si
4. Novi Golf se bo zgledoval po XL1
Cilj evropske regulative za znižanje emisij CO2 je, da v letu 2015 vsa vozila, ki jih ima proizvajalec v floti, dosegajo povprečno emisijo 130 g/km, ki naj bi se do leta 2021 znižala na zgolj 95 g/km. Politični pritiski iz Nemčije so rok podaljšali do leta 2024, v omiljeni verziji, po kateri naj bi do leta 2021 novim zahtevam zadostilo 95 % vseh osebnih vozil, do leta 2024 pa vsa vozila.*
Volkswagen Golf, v odvisnosti od vgrajenega motorja, trenutno proizvede od 85-190 g/km emisij CO2, z izjemo električnega e-Golfa, ki je brez izpusta škodljivih emisij. Za naslednjo, osmo generacijo Golfa, ki naj bi na trg prišla leta 2019, bodo morali inženirji pošteno zavihati rokave. Golfova flota bo po napovedih morala dosegati emisije CO2 precej pod 90 g/km, da bodo lahko zadostili zahtevam Evropske unije, pri čemer naj bi si precejšen del tehnologije med drugim izposodili tudi pri izredno učinkovitem modelu XL1.
V napovedih se pojavljajo številne rešitve, med drugim tudi variabilna kompresija motorja, vztrajnik z regeneracijo električne energije, električno gnana turbina in večji izkoristek ”jadranja”. Volkswagen bi lahko pomoč glede električne turbine in variabilne kompresije motorja dobil s strani Audija. Ulrich Hackenberg je potrdil, da v skupini Volkswagen že iščejo rešitve na tem področju. Vztrajnik, ki shranjuje električno energijo, bi lahko nosil Audijeve oznake, saj slednji podoben sistem že vrsto let uporablja v dirkalniku R18 e-tron Quattro, druga omenjena možnost pa je britanski električni vztrajnik, ki ga že nekaj časa preizkuša tudi švedski Volvo.
Samo izboljševanje aerodinamike in materialov ne bo zadoščalo za dosego zahtev Unije, zato Volkswagen pospešeno išče rešitve na drugih področjih. Omenjene zahteve so že in bodo tudi v prihodnje povzročile višje razvojne stroške in dražjo izdelavo vozil, zato so vsi proizvajalci pred težko nalogo, da obdržijo končno ceno vozila v razumnih mejah. Ena izmed možnosti je tudi povečana uporaba aluminija in karbona, ki pa zaradi visoke proizvodne cene ni sprejemljiva.
Najbolj popularno evropsko vozilo naj bi v osmi generaciji zadržalo zunanje mere, vendar naj bi postavilo mejnike v aerodinamiki zunanje oblike pri množično proizvedenih serijskih modelih – področje, kjer bodo verjetno prav prišle
vir: avtomobilizem
————————————————————————————————————————————————-
Toliko na hitro o vsem skupaj. Meni je od vseh še najbolj relavanten članek pod številko 4. O tem kakšne oblike bo Golf 8 pa je še preurano govoriti. Do uradne objave Volkswagna nam take in podobne slike kot so photoshopi nič ne koristijo in so sama ugibanja.It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
26. 8. 2014 ob 19:12 #5323
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
Btw, ta slika Golfa VIII je nastala v nemškem “kredibilnem” Auto Zeitungu …
| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
26. 8. 2014 ob 19:31 #5324
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilMimogrede – “Autozeitung” je ZELO nekredibilen in je v tem pogledu ekvivalenten našemu “Fokusu”, kar smo ugotavljali že kakšno leto ali dve nazaj in ne le zdaj, pri VIII-ci.
Za verodostojnost se gleda druge izdaje, ki morda objavijo podobno “ekskluzivno” novičko kakšno številko ali dve pozneje, ampak je takrat že vsaj preverjena in relevantna.Tudi tale zapis je malce zavajajoč:
Golf VII se odlično drži, prvi v Evropi, drugi v Sloveniji
Zato bo osma generacija golfa VIII na trg prišla že leta 2017, pet let po golfu VII, ki so ga inženirji lani postavili na povsem novo tehnično osnovo prilagodljive osnove MQB…
Glede na naslov odstavka je verjetno primernejši termin ŠELE in ne že.
V preostale zapise se ne bom spuščal, ker je vse skupaj še precej irelevantno. In to, da bo ponujal v glavnem Passatovo (B8) tehnološko naprednost – smo pozabili, da je ravno to še ne 2 leti nazaj prinesla ravno VII, ker Passat ni imel še nič od tega? – ni resnici na ljubo res nič nenavadnega.
VII naj bi neko določeno osvežitev (bolj vsebinsko, kakor zunanjo) dobila šele v letu 2016, torej kmalu pred menjavo generacije, ko bo VIII praktično že povsem nared.
Lp!
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.3. 9. 2014 ob 16:47 #5415Osebno, če že kateri reviji karkoli verjamem glede informacij in tudi renderjev, potem je to Auto Motor und Sport, na katero sem tudi že 18 let naročen.
Njihov prispevek na temo Golfa VIII:
Sem hotel prilepiti povezavo do članka, vendar očitno to presega moje sposobnosti
- Ta odgovor je spremenil/a rockson 10 years, 2 months nazaj.
3. 9. 2014 ob 17:42 #5417
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilsam se s teboj več kakor strinjam!
Seveda sem v zadnjem prejetem (poslanem) izvodu vse dodobra prebral in stvari se povsem jasne.Dodam pa lahko se tole -‘na AMS sem naročen dlje,,kot je tukajšnja starost uporabnikov v nekem določenem povprečju – letos mineva natančno 30(!) let, kar jo prebiram in redno prejemam v domači nabiralnik.
V bistvu nenadomestljiva referenca.
Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.3. 9. 2014 ob 18:56 #5418
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilPa dodam še eno od povezav – http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-vw-golf-viii-flacher-breiter-sparsamer-8547795.html
Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.4. 9. 2014 ob 16:33 #5428Pa dodam še eno od povezav – http://www.auto-motor-und-sport.de/news/neuer-vw-golf-viii-flacher-breiter-sparsamer-8547795.html
Lp,
D.
Bravo, točno ta link sem hotel sam “prilepiti”. Bom rabil očitno učne ure
Tudi glede AMS lahko ponovno samo potrdim napisano. Pa čestitke ob okroglem “jubileju” in za dolgoletno zvestobo.
4. 9. 2014 ob 20:06 #5437
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilHvala lepa!
Veš, je res vredno.Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.2. 11. 2014 ob 21:57 #6192Nekaj novic in zanimivosti okoli osme generacije Golfa.
Volkswagen Golf 8: Kaj lahko pričakujemo od novega Golfa 8?
Priznati moramo, da je lansiranje novih generacij Volkswagen Golfa vse hitrejše. Pri tem ne gre za nič neobičajnega, temveč za načrt, pri katerem bo Volkswagen v časovnem okvirju 12-ih let predstavil dve generaciji.
Če je Volkswagen šele “predvčerajšnjem” predstavil Golfa 6 in”včeraj” Golfa 7, bo kmalu predstavil že osmo generacijo, ki je napovedana za leto 2017 (začetek prodaje leto 2018). V kolikor si želite bistvenih lepotnih sprememb, tega ne boste dočakali. Vsaka naslednja generacija Golfa bo doživljala zgolj rahle oblikovne spremembe, saj se morajo oblikovalci držati strogih smernic za dizajniranje.
Kako bo izgledal novi Golf 8?
Več maneverskega prostora bodo imeli inženirji. Platforma MQB bo pri Golfu 8 dodatno izpopolnjena, vgrajenih bo več varnostnih sistemov, pričakujete lahko nadgradnjo LED svetil in kar je najpomembnejše, motorji bodo varčnejši in čistejši. Tako bo 7-stopenjski DSG avtomatski menjalnik imel funkcjo “jadranja”, sistem stop/start bo ugasnil motor še preden se popolnoma zaustavite, inženirji pa bodo uporabili že poznano tehnologiijo deaktivacije vajlev.
Golf 8: Motorji, ki jih pričakujemo?
Novi Golf 8 bo ponudil svežo paleto trivaljnih motorjev. Med njima bosta zagotovo 1.0-litrski TSI s 110 KM in 1.4-litrski TDI s 105 KM. Ostali motorji bodo: 1.2 TSI (110 KM), 1.4 TSI (150 KM), 1.8 TSI (190 KM), 1.6 TDI (110 KM), 2.0 TDI (150 KM) in 2.0 TDI (190 KM).
Kaj pa novi Golf 8 GTI?
Prehitro je še razmišljati o novem Golfu 8 GTI, toda Volkswagen bo verjetno ostal pri 2.0-litrskim TSI z 230 KM, medtem ko bo dizelsko različico GTD poganjal 2.0 TDI z okoli 224 KM.
Tehnologija, ki jo bo uporabljal novi Golf 8
Novi Volkswagen Golf je šele komaj prišel na ceste, medtem ko Volkswagnovi inženirji in oblikovalci že iščejo zamisli za novo (osmo) generacijo. Čeprav bo na novega Golfa potrebno počakati še vsaj 4-5 let, nekaj ključnih informacij o Volkswagen Golfu 8 že imamo.
Inženirji so primorani nove avtomobile razviti v skladu z evropskimi zakoni, med katerimi je okoljska regulativa o nižji vrednosti emisij CO2 iz izpušnih sistemov, ki mora veljati za vsa nova vozila od leta 2020 naprej. Pravila so ostra, zato je pred inženirji še veliko trdega dela.
Eden izmed pomembnih faktorjev novega Golfa 8 je aerodinamična oblika, ki lahko odločno pripomore k nižji vrednosti izpustov na podlagi večje varčnosti. Tako bodo oblikovalci za osnovo pri risanju novega Golfa vzeli kar vozilo Volkswagen XL1, ki porabi manj kot liter dizla na 100 kilometrov.
Vir znotraj tovarne tudi navaja, da bo novi Golf 8 obdržal modularno platformo MQB, vendar bodo z novimi komponentami poskusili znižati maso vozila pod 1100 kilogramov.
Novi Golf bo imel vgrajene tudi naslednje tri tehnologije prihodnosti:
– Sistem Flywheel KERS: Prvič je omenjeno tehnologijo predstavil Volvo, s katero zagotavljajo 25-odstotne prihranke pri porabi goriva. Sistem med zaustavljanjem vozila zbira odvečno energijo v vztrajniku na zadnji osi, katera se ob vnovičnem pospeševanju prenese na zadnji kolesni par. V tistem trenutku sprednji pogon “počiva”.
– Funkcija jadranja (Coasting technology): Novi golf bi lahko imel tehnologijo “jadranja”, ki zagotavlja nemoteno vožnjo ob konstantni hitrosti, po klancu navzdol ali ob zaustavljanju, z ugasnjenim motorjem (stanje pripravljenosti).
– Električni turbo polnilnik: Motorji z manjšo prostornino bi v kombinaciji z električnim turbo polnilnikom imeli več moči ob pospeševanju.vir: AvtoArena.si
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
12. 11. 2014 ob 17:12 #6282Pripravlja se terenski Golf?
V teh dneh je na račun Golfa slišati še druge zanimive informacije. Nemški mediji pišejo, da naj bi Golf v osmi generaciji, ki naj bi se pojavil leta 2018, na voljo v crossover izvedbi. Takšen Golf naj bi imel višjo oddaljenost od tal, tipične terenske dodatke, štirikolesni pogon, DSG menjalnik in motorje z razponom moči od 81 do 205 kW.
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
14. 3. 2016 ob 15:55 #9831Golf osme generacije bo pet centimetrov daljši, bolj samozavesten in do 70 kg lažji od sedanjega modela. Čeprav bodo osnovne poteze ostale nespremenjene, bo to najbolj drzen golf doslej.
Volkswagen bo letos v Frankfurtu predstavil prenovljenega golfa sedme generacije. Ta bo jesensko premiero dočakal brez oblikovne revolucije, tehnično pa bo kar precej nov in svež. Novi vodja razvoja Volkswagna Frank Welsch, prej je enako funkcijo opravljal pri Škodi, je zavezan k razvoju povezljivosti in elektronike. To je zelo jasno nakazal tudi s predstavitvijo novosti na zadnjem sejmu CES, ko je namignil na nekatere korenite spremembe in velike korake v tej smeri.
Jesenski golf sedem in pol bo tako, sicer le za doplačilo, deležen nove virtualne digitalne armaturne plošče, ki jo poznamo že iz audijev TT, A4 in Q7 ter volkswagna passata. Motorji bodo osveženi, vsi po vrsti bodo imeli resnicoljubno programsko opremo, ob tem pa bodo nekoliko zmogljivejši od sedanjih.
V takšni obliki bo golf vozil vse do jeseni 2018, ko ga bo zamenjal povsem novi golf VIII. Tudi ta bo nastal na že znani modularni platformi MQB, karoserijsko bo zrasel za pet centimetrov na 4,315 metra, v medosju bo pridobil dva centimetra, več prostora bo v kabini, prtljažnik z dvojnim dnom in serijskim polnilom za predrto pnevmatiko pa bo ponudil 400 namesto 380 litrov prostora.
V celoti bo nižji za tri in širši za dva centimetra. Prilagojena osnova, še širša uporaba mešanice jekel visoke trdnosti in aluminija pa bo prinesla prihranek pri masi med 50 in 70 kilogramov, kar pomeni, da bo osnovni golf 1.0 TSI z 81 kilovati (110 KM) tehtal le 1.125 kilogramov oziroma najmanj v svojem razredu.
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
14. 3. 2016 ob 16:09 #9833
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilVolkswagen bo letos v Frankfurtu predstavil prenovljenega golfa sedme generacije. Ta bo jesensko premiero dočakal brez oblikovne revolucije, tehnično pa bo kar precej nov in svež. Novi vodja razvoja Volkswagna Frank Welsch, prej je enako funkcijo opravljal pri Škodi, je zavezan k razvoju povezljivosti in elektronike. To je zelo jasno nakazal tudi s predstavitvijo novosti na zadnjem sejmu CES, ko je namignil na nekatere korenite spremembe in velike korake v tej smeri.
Jesenski golf sedem in pol bo tako, sicer le za doplačilo, deležen nove virtualne digitalne armaturne plošče, ki jo poznamo že iz audijev TT, A4 in Q7 ter volkswagna passata. V takšni obliki bo golf vozil vse do jeseni 2018, ko ga bo zamenjal povsem novi golf VIII.Ok – ali ni vse opisano “110%” veljalo že za letošnjo Ženevo…? No, ta je pravkar mimo in mimo tresenja gore se je miška samo mirno sprehodila… Kaj želim povedati?
Tudi ta “senzacionalna” (khm.. “Avtofokusova”… pa kaj še) najava (ki pa je v resnici tako slikovno, kakor DELOMA tudi tekstovno samo prepis iz Auto, motor und Sporta) je precej vprašljiva, vsaj v tem trenutku in na tem mestu. VW namreč za leto dni po vsej verjetnosti le ne bo “prenavljal” VII-ice, bo pa čez leto in pol nemara prej postregel z VIII.Dobro, saj ne , da bi se človek pretirano vznemirjal okoli vsega tega, a vendarle je že doslej vse skupaj izpadlo – milo rečeno – precej humorno.
In to najbrž res ni v redu.
Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.22. 1. 2018 ob 19:29 #11757Kljub temu, da smo od začetka proizvodnje odmaknjeni še skoraj leto in pol, se pri Volkswagnu že pospešeno pripravljajo. Med drugim so se s predstavniki 120 ključnih dobaviteljev za Golf 8 zbrali na konferenci v Wolfsburgu, od koder so javnosti posredovali nekaj informacij.
Glavna lokacija za izdelavo nove generacije Golfa ostaja Wolfsburg, kjer trenutno proizvedejo okrog 2.000 enot modela dnevno, seveda pa se bo novi Golf proizvajal tudi drugod po svetu. V naslednjo družino Golf, ki jo bodo po navedbah znamke pričeli izdelovati v 75 tednih, naj bi pri proizvajalcu vložili približno 1,8 milijarde evrov, pri čemer lahko predvidevamo, da bo velik del vložka namenjen preureditvi tovarne v Wolfsburgu.
Ralf Brandstätter, član uprave za prokuro, je zbranim predstavnikom dobaviteljev pojasnil pomen nove generacije družine Golf z naslednjimi besedami: “Ob družini I.D.* je uvedba nove generacije Golfa najbolj strateško pomembna uvedba novega produkta za znamko.” Projekt po izbiri dobaviteljev vstopa v svojo drugo fazo, kjer se bodo partnerji uskladili za čim boljši začetek proizvodnje.
Usklajevanje verjetno ne bo preveč zapleteno, saj bo Volkswagen zadržal kar 80 % dobaviteljev iz aktualne generacije modela Golf, petino pa bodo zamenjali novi ponudniki. Karlheinz Hell, vodja skupine kompaktnih vozil, je za osmo generacijo napovedal: “Naslednji Golf bo Volkswagen popeljal v obdobje povsem povezanih vozil z razširjenimi funkcionalnostmi avtonomne vožnje. Imel bo več programske opreme kot kdajkoli do zdaj. Vedno bo povezan s spletom, njegov digitaliziran voznikov delovni prostor in asistenčni sistemi pa bodo referenčni z vidika povezljivosti in varnosti.”
vir: Avtomobilizem.com
———————————————————————————————————————————————————
Novi golf čez 75 tednov
Na srečanju s svojimi dobavitelji so pri Volkswagnu razkrili, da bo prvi golf osme generacije s proizvodne linije v Wolfsburgu zapeljal čez 75 tednov. To pomeni, da ga lahko pričakujemo junija prihodnje leto. Za zdaj še ni znano, kje bo Volkswagen avtomobil predstavil prvič.
Najverjetnejša lokacija je avtomobilski salon v Ženevi prihodnje leto.80 odstotkov dobaviteljev ostaja pri golfu
Pri Volkswagnu dodajajo, da bo 80 odstotkov dobaviteljev za golfa še naprej sodelovalo pri njegovi izdelavi in da so že sklenili dogovore z večino preostalih dobaviteljev.Poudarki na povezljivosti, tehnologijah polsamodejne vožnje …
Glede nove generacije golfa za zdaj ni znanega veliko. Zagotovo lahko pričakujemo nekoliko daljšo medosno razdaljo, nižjo maso in uvedbo novih tehnologij (povezljivost, vozniški asistenti, polsamodejna vožnja …) v razred kompaktnih kombilimuzin. Pri Volkswagnu napovedujejo, da še noben golf do zdaj ni imel toliko programske podpore, kot bo to veljalo pri novem.Volkswagen bo v razvoj novega golfa vložil 1,8 milijarde evrov. Danes avtomobil prodajajo v 108 državah, od leta 1974 pa so jih prodali že več kot 35 milijonov. V tovarni v Wolfsburgu trenutno izdelajo dva tisoč vozil golfove družine na dan.
vir: Siol.net
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
28. 12. 2018 ob 18:32 #13380Prva skica VW Golfa 8
Vsakoletna decemberska tiskovna konferenca, kjer so vodilni pri VW-ju na dolgo in široko razlagali dosežke in napovedovali prihodnost, je postregla z nekaj zanimivimi informacijami za dogajanje v letu 2019.
Že pred nekaj meseci so pri Volkswagnu napovedali, da se proizvodnja osmega Golfa začenja konec junija 2019, kar bi pomenilo, da ga prvič predstavijo najverjetneje marca v Ženevi. Znano je, da je ta izdelan na koncernski MQB platformi, da je dimenzijsko nekoliko napredoval, kar posledično pomeni tudi večji okrog 400-litrski prtljažnik, in da je na račun uporabe novih materialov hkrati izgubil okrog 70 kilogramov teže. Motorna paleta bo po večini sestavljena iz znanih bencinskih in dizelskih tri in štirivaljnikov, v nekatere od teh bodo vgradili tudi blago hibridno tehnologijo, prav tako pa se v novi generaciji obeta tudi priključni hibrid in nadaljevanje GTI ter R različic. Torej, pred nami je prva skica, morda v začetku leta sledijo še kakšne bolj jasne fotografije, a dejstvo je, da je osma generacija nared in da bo ta kupcem na voljo predvidoma prihodnjo jesen.
Zadek oz. zadnje luči Golf -a 8
vir: Avtomanija.com
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
28. 1. 2019 ob 19:28 #13673V zadnjih dveh mesecih se je pojavilo kar nekaj razkritij osme generacije Golfa.
Najnovejša prihaja izpred nemškega McDonaldsa. Črni predserijski Golf 8 razkriva, da bo dizajn kot vedno evolucija in ne revolucija. Pri Volkswagnu Golfa pač držijo na varni strani. Na prvi pogled se bo dalo Osmega od predhodnika ločiti po drugačnih lučeh in maski, enako bo veljalo tudi za optiko zadaj.
Osmi Golf je postavljen na MLB Evo platformo, ima nekoliko podaljšano medosno razdaljo in je shujšal tudi slabih 50 kilogramov. V tehničnih vrečah bomo lahko izbirali med 24-urnim dostopom do interneta, digitalnimi merilniki in HUD zaslonom in seveda bo Golf ponujal tudi nekaj avtonomne zgodbe.
Avto bo predstavljen jeseni v Frankfurtu.– Po napovedih Volkswagna bo premiera v Ženevi v mesecu marcu.vir: Avtomanija.com
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.