FORUM
Sezona 2013
Forum › VW motošport › WRC polo R › Sezona 2013
- This topic has 64 odgovorov, 1 glas, and was last updated 23. 1. 2014 at 16:15 by dules.
- AvtorPrispevki
- 23. 1. 2014 ob 15:56 #611
Testiranje v Mehiki
Latvala razbil Pola WRC, trije ranjeni
Finec Jari-Matti Latvala naj bi, po poročanju mehiških medijev, v sredo popoldne med preskušanjem zapeljal čez polno črto in treščil v nasproti vozeči avtomobil, v katerem je bila družina.
Novo pečeni dirkač moštva Volkswagen je od torka dalje testiral svoje novo orožje za leto 2013, ko je na cesti Leon de Los Aldama – Silao najverjetneje sekal zavoj in silovito trčil v Volkswagen Pointer. Dirkač in kopilot sta jo odnesla brez poškodb, medtem ko je tričlanska družina morala v bolnišnico, a nihče od njih ni v smrtni nevarnosti. Končno poročilo o nesreči bo čez čas podala mehiška policija.
23. 1. 2014 ob 15:56 #61223. 1. 2014 ob 15:57 #613VW Polo WRC tik pred premiero
Jutri ob 19.30 bodo v Monte-Carlu uradno predstavili Pola R WRC World Rally Car.
Dobre tri ure prej bodo razkrili še Pola R WRC Street, vse skupaj pa si bo možno ogledati v živo preko spletne povezave.
Povezava
23. 1. 2014 ob 15:57 #614Spletna stran o vsem kar se tiče Polo R WRC – novice, novosti, zanimivosti, intervjuji, dirke, ….
http://www.rallytheworld.com/en/
Slike z predstavitve…
Predtavljene tudi 3 ekipe, ki bodo vozile v WRC -ju. Seveda glavni zvezdi Francoza
Andreas Mikkelsen (N), Mikko Markkula (FIN),
Julien Ingrassia (F), Sébastien Ogier (F),
Jari-Matti Latvala (FIN), Miikka Anttila (FIN)\:D/ \:D/
23. 1. 2014 ob 15:57 #615Še malo texta in pa slik…
Športni oddelek Volkswagna je v Monte-Carlu uradno predstavil novo orožje za prvenstvo WRC.
Nemce bosta na vseh trinajstih rallyjih zastopala Sebastien Ogier s sovoznikom Julienom Ingrassio in Jari-Matti Latvala s svojim vozniškim partnerjem Miiko Anttilo, medtem ko se jim bo od rallyja na Portugalskem (četrti rallyju prvenstva 2013) pridružil še Andreas Mikkelsen, sicer svetovni prvak v prvenstvu IRC (2012 in 2011).
Razvoj Pola R WRC je potekal dobrih 17 mesecev, pri tem pa je ves čas imel vidno vlogo tudi legenda rallyja, Carlos Sainz. Avto poganja 1,6-litrski turbo motor, ki razvija 232 kW (315 KM) pri 6250 vrtljajih in 425 Nm navora pri 5000 vrtljajih, obenem pa ima nameščen 33 milimetrski restriktor. Za prenos moči skrbi šeststopenjski sekvenčni menjalnik, ki pošilja moč na vse štiri Michelinove gume z 18-palčnimi platišči v primeru asfalta in s 15-palčnimi v primeru makadama. Minimalna teža vozila je 1200 kilogramov, avto je dolg 3976 mm, širok 1820 mm, visok 1356 mm, medosna razdalja znaša 2480 mm, medtem ko so zavore opremljene z zračno hlajenimi diski (335 mm za asfalt in 300 mm za makadam). Polo R WRC od 0 do 100 km/h pospeši v približno 3,9 sekundah, najvišja hitrost pa znaša okrog 200 km/h.
Jost Capito, šef Volkswagen Motorsport je včeraj v Monte Carlu povedal: »WRC je za nas precej nova zadeva, ki jo začenjamo povsem na začetku. Moramo se še veliko naučiti, ampak v letu 2013 vendarle želimo osvojiti vsaj kakšno zmago, zato, da bi bili v sezoni 2014 pripravljeni osvojiti več zmag.« Omeniti velja, da se Volkswagnovci v kraljevski rally razred podajajo ob podpori treh močnih partnerjev. Za njimi stojijo Red Bull, Michelin in Castrol.
Slike…
“srce” stroja
In pa še video iz predstavitve… bom poskusu najdt celotno 20 minutno predstavitev.
https://www.youtube.com/watch?v=6u1hu90R_kE&feature=player_embedded
23. 1. 2014 ob 15:58 #616Razvoj Pola R WRC
Pri Volkswagnu so sestavili kratek video, kjer so zajete nekatere razvojne zanimivosti dirkalnika, ki se bo prvič predstavil v Monte- Carlu.
23. 1. 2014 ob 15:58 #617V torek 15. 1. se začne zares :ok:
Rallye Monte Carlo. 15. bis 20. Januar 2013.
Povezavi o vsem kar se/bo dogajalo…. Slike, video, članki, predstavitev, seznam etap,…
http://www.volkswagen-motorsport.com/index.php?id=146
http://www.rallytheworld.com/#in-der-ersten-reihe
Facebook uradne strani….
https://www.facebook.com/RALLYTHEWORLDcom
https://www.facebook.com/volkswagenmotorsport
En video iz priprav….
23. 1. 2014 ob 15:59 #61823. 1. 2014 ob 15:59 #619Rezultati:
1. Thierry Neuville Qatar M-Sport Ford 2m26.1s
2. Sebastien Loeb Citroen + 2.6s
3. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford + 2.7s
4. Mikko Hirvonen Citroen + 3.3s
5. Jari-Matti Latvala VW + 4.3s
6. Sebastien Ogier VW + 4.4s
7. Dani Sordo Citroen + 5.7s
8. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 6.8s
23. 1. 2014 ob 15:59 #620Ogierju SS1
Sebastien Ogier je fantastično začel Volkswagnov novi rally program.
Francoz je dobil prvo preizkušnjo za 3,7 sekunde pred Loebom, oba Francoza pa sta že 20 sekund pred ostalimi. Preizkušnja se je začela na suhi podlagi, potem pa prešla v sneg in led. Sordo je tretji in Hirvonen četrti, oba Qatarjevca, Novikov in Neuville pa sta peti in šesti. Latvala je z drugim Volkswagnom SS1 končal kot sedmi.
Sebastien Loeb je prehitel Sebastiena Ogierja, ki je pokazal Polov potencial na SS1, Loeb pa je odgovoril na SS2 in za 10 sekund napilil Ogierja in zdaj pred njim vodi za 6,7 sekunde, oba pa sta že daleč pred vsemi ostalimi, Sordo na tretjem mestu zaostaja že za 39 sekund, Hanninen pa je na četrtem mestu najboljši Fordovec.
Drugi VW z Latvalo zaostaja že za minuto in pol, zamudil je na start SS2 zaradi cestne zapore.
1. Sebastien Loeb Citroen 52m38.2s
2. Sebastien Ogier VW + 6.7s
3. Dani Sordo Citroen + 39.6s
4. Juho Hanninen Qatar M-Sport Ford + 44.7s
5. Thierry Neuville Qatar M-Sport Ford + 53.3s
6. Mikko Hirvonen Citroen + 54.2s
7. Bryan Bouffier PH Citroen + 56.9s
8. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 1m09.5s
9. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford + 1m09.9s
10. Jari-Matti Latvala VW + 1m25.6sKončni rezultati prvega dne…
Po štirih hitrostnih preizkušnjah je aktualni svetovni prvak pokazal, da je z drugega planeta.
Zaradi težav z merjenjem časa je bila kar dobršen del popoldneva razvrstitev posadk precejšnja uganka. Novi merilec SIT je imel tri ure težave z obdelavo časov, ko so končno postali znani, je Loeb dobil dan s kar minuto in 20 sekundami prednosti pred ostalimi. Loeb, ki letos vozi samo 4 rallyje, je bil na SS3 hitrejši za 12 sekund in 34 na SS4. Na delno poledeneli cesti je Loeb našel precej več zaupanja v avto kot ostali. Ogier je z VW-jem na drugem mestu edini, ki je razločil Citroene. Tretji je Hirvonen, četrti pa Sordo. Finec za Ogierjem vseeno zaostaja 26 sekund.
Potem ko je bil po dopoldanskih dveh brzincih Latvala šele 10, je našel hitrost in se povzpel na 5. mesto, za Loebom zaostaja 2 minuti in 32 sekund, Najboljši Fordovec pa je Novikov, nekaj sekund pred lanskoletnim zmagovalcem Monteja Bouffierjem in svojim moštvenim kolegom Hanninenom. Deseterico končujeta Ostberg in Prokop. Thierry Neuville je bil prvi od najboljših, ki je odstopil, ko je na SS4 zletel s ceste.
1. Sebastien Loeb Citroen 1h39m49.0s
2. Sebastien Ogier VW + 1m20.3s
3. Mikko Hirvonen Citroen + 1m46.7s
4. Dani Sordo Citroen + 2m01.2s
5. Jari-Matti Latvala VW + 2m32.2s
6. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford + 2m50.6s
7. Bryan Bouffier PH Citroen + 2m57.1s
8. Juho Hanninen Qatar M-Sport Ford + 3m03.5s
9. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 4m45.1s
10. Martin Prokop Czech Ford + 7m11.0sNa spodnjih dveh povezavah pa prenos v živo, rezultati, video, slike,….
http://www.rallytheworld.com/#rally-monte-carlo
http://www.volkswagen-motorsport.com/index.php?id=146
- Ta odgovor je spremenil/a dules 10 years, 7 months nazaj.
23. 1. 2014 ob 16:00 #621Na drugi strani prvi zasledovalec rojak Sebastien Ogier pravi, da z veseljem pusti zmagati Loebu, ki bo letos odpeljal le štiri rallyje, le da so ostali konkurenti za njim. Ogier ima pred Sordom že minuto in 3 sekunde prednosti. Novikov še vedno lovi Sorda, razlika pa niha in je trenutno 15 sekund. Popoldanske brzince sta si razdelila Loeb (2) in Hanninen, ki je osvojil prvo hitrostno preizkušnjo v WRC. Hanninen, ki je v WRC nazadnje vozil pred šestimi leti, je povedal, da še vedno nima pravega zaupanja vase, zato se je na sedmem mestu tudi oddaljil od šestega Latvale.
1. Sebastien Loeb Citroen 3h16m29.1s
2. Sebastien Ogier VW + 1m35.0s
3. Dani Sordo Citroen + 2m38.0s
4. Evgeny Novikov Qatar M-Sport Ford + 2m53.2s
5. Mikko Hirvonen Citroen + 3m22.7s
6. Jari-Matti Latvala VW + 3m43.2s
7. Juho Hanninen Qatar M-Sport Ford + 4m11.3s
8. Bryan Bouffier PH Citroen + 5m45.8s
9. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 5m49.5s
10. Martin Prokop Czech Ford + 14m15.6s23. 1. 2014 ob 16:00 #622Jutri dirkače čaka še zadnjih pet hitrostnih preskušenj.
Rezultati po SS13:
1. Sebastien Loeb Citroen 3h36m47.0s
2. Sebastien Ogier VW + 1m47.4s
3. Evgeny Novikov M-Sport Ford + 3m19.9s
4. Dani Sordo Citroen + 3m21.6s
5. Jari-Matti Latvala VW + 4m04.9s
6. Mikko Hirvonen Citroen + 4m19.1s
7. Juho Hanninen M-Sport Ford + 5m15.5s
8. Mads Ostberg M-Sport Ford + 6m18.2s
9. Bryan Bouffier PH Citroen + 8m20.7s
10. Martin Prokop Czech Ford + 18m48.8s23. 1. 2014 ob 16:00 #623Loeb že sedmič zmagovalec monaške rulete
Devetkratni svetovni prvak je zmagovalec uvodnega rallyja v letošnji sezoni, a največje presenečenje je brez dvoma Sebastien Ogier v Polu WRC.
Ko je že vse kazalo, da bo letošnji Monte-Carlo potekal brez večjih posebnosti, se je zadnji dan tekmovanja vse obrnilo na glavo. Iz varnostnih razlogov so organizatorji odpovedali zadnji dve preskušnji in tako je prestižno dirko že sedmič dobil Sebastien Loeb v Citroenu DS3 WRC. Težave so se začele že na jutranji štirinajsti hitrostni preskušnji (prelaz Col de Turini), ki je bila zaradi kombinacije snega, vode, ledu in blata težko prevozna. Bryan Bouffier, ki je sicer postavil najhitrejši čas, je kasneje povedal, da so bili zapiski popolnoma neuporabni. Temu je pritrdilo tudi nekaj drugih posadk, ki so se komaj prebile skozi vso preskušnjo. Te sreče nista imela Novikov in Latvala, ki sta zletela s steze in odstopila. Podobne razmere so tekmovalci imeli tudi na SS15 in SS16, okrog 21 ure pa so organizatorji iz varnostnih razlogov zadnji dve preskušnji odpovedali. Na drugem mestu je končal Sebastien Ogier, ki je vožnjo na prvem rallyju sezone dal vedeti, da je najresnejši favorit za osvojitev naslova svetvnega prvaka. Zaradi odstopa Novikova sta na tretje in četrto mesto napredovala Citroenovca Dani Sordo in Mikko Hirvonen, peto je zasedel Bouffier, s težavo je šesto mesto ob koncu obvaroval Mads Osteberg (poškodovano vzmetenje), sedmi je bil Prokop, njemu pa so sledili še Wiegand, Burri in Kosciuszko.
Končni rezultati:
1. Sebastien Loeb Citroen 5h18m57.2s
2. Sebastien Ogier VW + 1m39.9s
3. Dani Sordo Citroen + 3m49.0s
4. Mikko Hirvonen Citroen + 5m26.3s
5. Bryan Bouffier PH Citroen + 8m13.1s
6. Mads Ostberg Qatar M-Sport Ford + 12m03.7s
7. Martin Prokop Czech Ford + 23m27.3s
8. Sepp Wiegand Skoda Deutschland + 29m34.5s
9. Olivier Burri Offshore Peugeot + 35m38.4s
10. Michal Kosciuszko Italia Mini + 36m28.0sOgier je na današnjih preizkušnjah 3x krstil Pola R… na srečo samo dotiki ograje….
…. LATVALA je pa tole naredu….ga je mal bolj pošteno :crazzy:
Naslednji rally sledi v Februarju na Švedskem.
23. 1. 2014 ob 16:01 #624Kakega onboard posnetka nesreče pa ni dobit? Sm iskal malo pa ni in ni… :huh:
Ponavadi pridejo posnetki malo z zamikom. Drugače pa poskusi na teh dveh straneh oz. linkih spodaj….
http://www.rallytheworld.com/#ogier-in-the-tunnel
http://www.volkswagen-motorsport.com/index.php?id=146
Videopentki po dnevih in zanimiva dogajanja,…
Day 1
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=FpcweqS-wmEPart1 / Day 2
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fK9G-LkFzVwPart2 / Day 2
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zxHAuYR1XPgPart1 / Day 3
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hUOhtAqaOA0Part2 / Day 3
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fEWDR2pUCwo23. 1. 2014 ob 16:01 #625Še videoposnetek nesreče Latvale….
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.