FORUM
Sezoni 2017/2018 – ki je za Volkswagen ne bo – Novice
Forum › VW motošport › WRC polo R › Sezoni 2017/2018 – ki je za Volkswagen ne bo – Novice
- This topic has 2 odgovora, 1 glas, and was last updated 6. 2. 2018 at 19:02 by
bundr.
- AvtorPrispevki
- 22. 1. 2017 ob 22:16 #10570
Vrjetno je vsem že poznana zgodba o umiku Volkswagna iz elitnega svetovnega prvenstva v rallyu, ki se je nepričakovano in nenadno zgodila v lanski sezoni pred zadnjim rallyem v sezoni 2016. A kaj moremo, tako so se vodilni možje odločili.
Tu je nekaj fotografij dirkalnika Polo R WRC 2017, ki je bil v zaključni fazi razvoja in skoraj pripravljen za novo sezono.
Dirkalnik je že na videz drugačen.
Zunanjost je zaradi same aerodinamike širša, stranski pragovi zelo izstopajo zaradi same oblike, večji je tudi zadnji spojler, več je odprtin za hlajenje ter zadnji difuzor je bolj opazen. Poleg tega je dirkalnik na voljo samo v trivratni izvedbi, v prejšnih sezonah so vozili z petvratnim dirkalnikom.
Notranjost kakšnih posebnih sprememb ni doživela, vse je bolj ali manj ostalo enako oz. podobno iz prejšnega dirkalnika.
Motor pa je zaradi novih pravil, ki jih je določila FIA pridobil na moči. Namreč FIA je dovolila uporabo močnejšega restriktorja, ki sedaj dirkalniku omogoča 380 konjskih moči. Dirkalniki v prejšnih sezonah so imeli 315 konjskih moči.
Varnost se je tudi zaradi dodatne moči povečala. Največja sprememba so sedeži v dirkalnikih, ki imajo še več opore, glavna sprememba, ki je vidna z očesom pa je večja in bolj ojačana zaščita za voznikovo in sovoznikovo glavo. Dodatno so tudi z debelejšim polnilom obložena vrata dirkalnika.
Označene bistvene spremembe zunanjosti med dirkalnikom iz sezone 2016 in za sezono 2017
Še nekaj videoposnetkov, ko so za novo sezono testirali nov dirkalnik…
Škoda, da so se odločili za umik iz rally prvenstva, saj po videnem iz testiranj je bilo videti zelo dobro. Če k temu dodamo še dirkalnik, ki bi bil brutalen in hiter ter vse dirkače, bi bila letošnja sezona 2017 zelo zanimiva in ne dvomim, da nebi ponovili rezultatov iz prejšnih sezon.
A kot kaže se Volkoswagen zna vrniti nazaj, a zaenkrat dirkalnik ponuditi le privat ekipam. Mogoče pa se odločijo in čez nekaj let zopet vrnejo nazaj.V spodnjem videu pa so se na svoj račun izstopa tudi malce pošalili, a če dobro pogledate začetek posnetka, boste videli dirkalnik Polo R WRC za sezono 2017 in v kakšnih barvah naj bi bil.
Še o dirkačih, ki so v štirih zelo uspešnih sezonah vozili za ekipo Volkswagen Motorsport.
- Sebastien Ogier in Julien Ingrassia: Dobila sedež pri moštvu Ford M-sport
- Jari-Matti Latvala in Miiko Anttila: Dobila sedež pri novi ekipi oz. povratnikih v ta šport. Gre za moštvo Toyota Gadzo Racing
- Andreas Mikkelsen in Andreas Jaeger: Dobila sedež v nižjem razredu WRC2, pri moštvu Škoda Motorsport. Vozi dirkalnik Fabia R5.
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
6. 2. 2018 ob 18:57 #11785Volkswagen Polo GTI R5 – Rally Car 2018
Rally dirkalnik Polo GTI R5
Bencinski 1.6 TSI motor z 200kW/272 konjskimi močmi in maksimalnim navorom 400Nm.
Za prenos moči skrbi pet stopenjski sekvenčni menjalnik, pogon pa je stalen oz. je speljan na vsa štiri kolesa.
Teža dirkalnika znaša 1230 kilogramov, od 0 do 100 km/h pa pospeši v 4.1 sekunde.It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
6. 2. 2018 ob 19:02 #11786VW Wants to Show off its Canceled 2018 Polo WRC
Although it came as a result of some unfortunate dealings in the head office, VW’s WRC program did what most performers can only dream of doing: quitting while it was on top.
Having won the WRC championship four years straight, VW’s team left the sport before it could be beaten.
So sudden was the departure, though, that VW actually had one of its cars just about ready to go for the 2018 season, reports Autosport. And though it will never be used in competition, the car will eventually be shown in public in full livery for the fans.
“It’s not going anywhere,” Sven Smeets, VW Motorsports’ director, told Autosport, “and one day we will show it in the way we should show it – so people can look at it as the proper car and not the zebra car because of course, everybody knows this car.”
Smeets admits that he doesn’t quite know when or where the car might be shown, but he does at least hope to give it all the pomp and circumstance that it would have received if it had been unveiled, like the rest of the cars, at season’s first rally in Monte Carlo—which was held two weeks ago.
“It’s in all of our best interests to do this,” argues Smeets, but he still has to work everything out with the team’s partners.
The Polo was highly anticipated given VW’s proven excellence in the series, and this season’s new rules. The WRC allowed more downforce and more track width, which means that this season’s cars are even faster than they were in 2017.
And with four-time champion Ogier at the wheel, it would have been a season to remember.
As for who would drive the Polo-that-never-was, Smeets would like to have one of the former team’s drivers take the wheel—Sebastien Ogier, Jari-Matti Latvala, or Andreas Mikkelsen—but since they all have seats with other teams now, that might be difficult.
Whatever the case, Autosport reports that VW may release a teaser for the Polo WRC in the coming months.
vir: http://www.vwvortex.com/motorsport-news/vw-wants-show-off-canceled-2018-polo-wrc/
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.