FORUM

up! 1.0 44 kW


Prikaz 1 prispevka (od skupno 1)
  • Avtor
    Prispevki
  • #6092
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    TEHNIČNI PODATKI:

    Dolžina 3540mm, širina 1641mm, višina 1489 mm. Pnevmatike Continental v dimenziji 165 70 R14.

    NOTRANJOST:

    Testni up! je bil opremljen s paketom Comfortline. Za prijeten pogled po armaturi skrbijo kromirano stikalo za luči, okrogle prezračevalne šobe in merilniki z obrobo iz matiranega kroma. Seveda pa ne smemo pozabiti na večfunkcijski prikazovalnik (Navigon) na armaturi, ki nam ponuja podatke o porabi, dometu vozila, povprečni hitrosti ter druge pomembne podatke. Ta info sistem ponuja toliko podatkov, da ga priporočamo. Pa še snemljiv je, da ga lahko praktično povsod s seboj vzamete! Radio je opremljen s CD predvajalnikom, ne manjkajo mu pa niti aux-in in USB vhod.

    Udoben položaj voznika je kljub majhnosti vozila zagotovljen z odebeljenim volanskim obročem na pozicijah t.i. deset do dveh, s spodaj prirezanim volanom, kar nam višje rastočim olajša vstopanje in izstopanje iz vozila, volan je prav tako nastavljiv po globini kot tudi višini. Edino kar nas je zmotilo pri volanu so svetleči detalji na njem. Pohvaliti moram dizajn 5-stopenjskega menjalnika; naravnost čudovit je!

    Pri sedežih vseeno čutimo pomanjkanje bočne opore. Voznikov sedež je nastavljiv tudi po višini. Vozniška izkušnja s up!-om je bila presenetljivo dobra, avto je glede na majhno zadnje steklo, pregleden in odlično vodljiv.

    Če smo pri testu Golfa Sportswana zapisali, da ima veliko odlagalnih površin, le-to za up!-a ne moremo trditi. Odlagalne povšine najdemo samo v vratih ter pod osrednjo konzolo.

    Prtljažni prostor nam v osnovi ponuja 251 litrov, s podrtimi sedeži njegovo prostornino enostavno povečamo na 959 litrov. Zamerim, da model up! nima sistema za odpiranje prtljažnih vrat s pritiskom na zadnji VW znak kot pri večjih (in dražjih) hišnih modelih.

    MOTOR:

    Testni avto je bil opremljen z bencinskim 1.0 motorjem, ki razvija moč 44kw oz. 60KM, prenos se prenaša preko petstopenjskega ročnega menjalnika.
    Omenjena motor in menjalnik se up!-u podata, poraba testnega vozila je znašala 6.2l/100km. Ob bolj dinamični vožnji je čutiti da je avto podhranjen, zato bi se bilo mogoče boljše odločiti za 1.0 motor z 75KM.

    + plusi

    + samodejni vklop dnevnih luči – meglenke,
    + oblika obvolanske ročice za smernike, ročica odlično sede na prste med vklopom dolgih in kratkih luči,
    + udobno vstopanje in izstopanje zaradi prirezanega volana,
    + majhen za po mesnem središču

    minusi

    – svetleči detalji na volanskem obroču,
    – slabo vidna stopnja ventilacije,
    – starinski gumb za odpiranje prtljažnika,
    – podhranjenost 1.0.motorja z 44 kW (60KM),
    – starinski gumb za odpiranje prtljažnika,

    Vozilo nam je na test posodila AH Debevc Trzin.

    tekst in foto: .com

    Zunanjost:

    Merilniki, volanski obroč in armatura:

    Prestavna ročica:

    Navigon:

    Prtljažni prostor:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

Prikaz 1 prispevka (od skupno 1)

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.