FORUM

VOLKSWAGEN GOLF 7(pika 2)


Forum Testi Testi vozil Volkswagen VOLKSWAGEN GOLF 7(pika 2)

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

  • Avtor
    Prispevki
  • #10724
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    VOLKSWAGEN GOLF 7.2

    TEHNIČNI PODATKI

    Dolžina 4258 mm, širina 1790 mm, višina 1492 mm in teža 1366 kg.

    Novi Golf z 2.0 TDI BlueMotion Technology motorjem, ki proizvede 110 kW, pospeši od 0-100 km/h v 8,6 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša zadovoljivih 216 km/h. V testnem vozilu za prenos moči skrbi stari 6- stopenjski ročni menjalnik, kateremu zamerimo občasno zatikanje pri prestavljanju v drugo prestavo. Avtomobil ima pogon na sprednjih kolesih, obut pa je bil v letne pnevmatike Dunlop Sport Maxx RT v dimenziji 225/45 R17 na novih platiščih Karlskog. Barva laka testnega Golfa 7 je uranovo siva.

    ZUNANJOST

    Volkswagen se je po dobrih štirih letih, odkar je na ceste zapeljal prvotni Golf 7, odločil, da bo rahlo osvežil najbolj prodajani model v svoji ponudbi. Najbolj korenite spremembe so se vršile pri sprednji maski, novih sprednjih žarometih in zadku. Po novem dobimo v najosnovnejši opremi Trendline halogenske žaromete z dnevnimi lučmi v LED tehnologiji. Sprememba je opazna tudi pri novih zadnjih lučeh, posebej v tehnologiji LED, kjer so vgradili dinamična smerokaza, podobna sistemu v Audiju. Drugače pa večjih sprememb razen v zadnjem difuzorju in prikritju izpušnih cevi ni.

    NOTRANJOST

    Nova delno prenovljena generacija prinaša spremembe v serijski opremi, kjer že pri najosnovnejšem paketu Trendline dobimo elektronski nadzor stabilnosti (ESC) in z njim povezane varnostne komponente (ABS, ASR, EDS, XDS!, MSR in funkcijo stabiliziranja prikolice), funkcijo večnaletnega zaviranja, zaznavanje utrujenosti voznika, 7 varnostnih blazin, klimatsko napravo in radio z zaslonom na dotik. Največja novost pri Golfu 7.2 je zagotovo prisotnost aktivnega informacijskega zaslona namesto klasičnih analognih merilnikov. Zaslon meri kar 31,2 cm (12,3 palcev) in ponuja številne praktične informacije, katere se lahko razporeja po meri. Prav tako je prvič pri Golfu na voljo opcijski ogrevani volan, ki poskrbi, da imate celo po dolgih sprehodih v hladnih popoldnevih takoj znova tople roke. Tretja večja sprememba, ki je takoj opazna, pa je novi multimedijski sistem. Predvsem je govora o boljših različicah radia oziroma radijsko-navigacijskega sistema. Najbolj izpopolnjen med njimi je Discover Pro, ki serijsko vključuje vmesnik Car-Net App-Connect. Sistem ima 23,4 cm velik barvni zaslon in nima fizičnega gumba, vključuje pa senzor približevanja in inovativno upravljanje z gestami, kar omogoča povsem intuitivno uporabo.

    TESTNA VOŽNJA

    Testni model je imel opcijski aktivni informacijski zaslon, dostop do storitev Car-Net, električno poklopna zunanja ogledala, LED žaromete z dinamičnim uravnavanjem, BT telefonijo, srednjo navigacijsko enoto Discover Media in sistem Kessy. Vse ostalo, razen lepotnih dodatkov, je identično ”prejšnjemu” modelu Golf 7. Avto se lepo pelje, motor je lepo prožen, varčen in dovolj zmogljiv, da mu vrhniški klanec ne predstavlja prav nobenih težav kljub trem osebam v vozilu. Večina asistenčnih sistemov že deluje tako, kot se od njih pričakuje, pri lane assist-u in ACC v povezavi z ročnim menjalnikom pa ostaja še veliko prostora za izboljšavo.


    + PLUSI

    + ergonomija voznikovega okolja

    + dobre vozne lastnosti

    + udobna vožnja in lega na cesti

    + zvočna izolacija

    + bogata serijska oprema

    + aktivni zaslon

    + LED osvetlitev notranjosti

    + dvojno dno pri testnem primerku

    – MINUSI

    – večina tehničnih bombončkov je za (drago) doplačilo

    – majhen prtljažni prostor

    – klima ni tako zmožna kot pri hišnem modelu audi A3

    NAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
    – brez napak

    Vozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.

    Še nekaj slikovnega materiala:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #10725
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #10726
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    801 sporočilo

    :thumbsup: za test. Matrika zadnjih luči se mi kar dopade :P . Kako je pa s števcem? Ali obstaja samo ta “ekran” ali so na voljo tudi navadni (klasični) merilniki?

    Lp, Mitja

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #10727
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    glede aktivnega merilnika ti ne znam kaj dosti povedati, na uradni spletni strani je označen ta ”ekran” kot DO – dodatna oprema.

    Omenjeni testni model je imel navadne luči, v tehniki LED pa izgledajo takole:

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #10728
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    801 sporočilo

    Aha. Obojne mi zgledajo kul 8)

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #10729
    gico
    gico


    novinec
    Vozim: Seat Ibiza 6L
    Pridružen/a: 16/02/2014
    29 sporočil

    Pri facelift modelu so serijsko navadni merilniki. :mrgreen:

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.