FORUM
Volkswagen Golf VII R400
Forum › Novosti in novice › Splošne novice › Volkswagen Golf VII R400
- This topic has 35 odgovorov, 10 glasov, and was last updated 26. 4. 2016 at 20:11 by bundr.
- AvtorPrispevki
- 17. 4. 2014 ob 10:36 #3225
Brutalni Volkswagen Golf R400
Volkswagen je javnosti pokazal prve skice novega Golfa R400, ki bo kot koncept predstavljen naslednji teden na avto salonu v Pekingu.
Koncept ohranja tipično obliko Golfa, a mu dodaja 19-palčna platišča, nižje podvozje in 4 centimetre širšo karoserijo. Z agresivnejšim sprednjim odbijačem s karbonskimi dodatki in že tradicionalno črto na maski jasno izraža svoj športni značaj. Z rahlo izbočenimi blatniki je svoj navdih iskal pri ikoni iz leta 1988 Rallye Golfu G60.
2.0-litrski TSI bencinski motor je vzet iz standardnega Golfa R, kjer proizvede 221 kilovatov in 380 Nm navora. Pred vgradnjo v R400 so mu moč povečali na 295 kilovatov (395 konjskih moči) in dvignili navor na 450 Nm. Bencinski motor poganja šest-stopenjski samodejni menjalnik DSG z dvojno sklopko in štirikolesni pogon Haldex. Končna hitrost znaša 280 km/h, od 0-100 km/h pa preide v le 3,9 sekunde, kar je sekundo hitreje od običajnega Golfa R.
Nemci nam niso pokazali skic notranjosti in zadnjega dela koncepta, vendar lahko predvidevamo, da bo imel Golf R400 na zadku nameščen velik karbonski difuzor, ki ga bo nadgradil karbonski spojler za še bolj športen videz. Dva centralna zaključka izpušnih cevi bosta zamenjala trenutna kvadratasto oblikovana. S tem se vračajo k videzu Golfa R32, ki je bil predstavljen leta 2002. Piko na i k ekstremnemu videzu bodo dodali s črno streho in stranskimi ogledali iz karbona.
Športni značaj se je prenesel tudi v notranjost. Vratne tapete in talne obloge bodo značajsko prepoznavne z rumenimi šivi, glavna pozornost pa je namenjena karbonskima školjkastima sedežema, oblečenima v alkantaro in olepšana s prepoznavno rumenimi šivi. Karbonski dodatki bodo krasili tudi centralno enoto in armaturno ploščo.
Koncept R400 je povezan s štiridesetletnico obstoja Golfa in odraža športni potencial vseh Golfovih generacij. Pri Volkswagnu so žal potrdili, da R400 zaenkrat ne bo prešel v proizvodnjo.
Vir: Avtomobilizem
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
17. 4. 2014 ob 10:54 #3228
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilČe povzamem – ko niti Legenda “GTI” in “R” skupaj – očitno in žal – nista dovolj.
Za prikaz kot tak pa povsem spodobno.
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.17. 4. 2014 ob 16:19 #3237komaj čakam na realne fotke. škoda le, da ne bo prišlo do proizvodnje, pa čeprav v le omejenem številu . po številkah vsekakor huda zadeva, ki se je nebi branil…
19. 4. 2014 ob 14:42 #3285uh, yes please… bombnik!
19. 4. 2014 ob 17:59 #3286
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilABT pošilja pozdrave tudi tokrat…?
Naj ostane samo koncept, prosim.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.19. 4. 2014 ob 20:15 #3290
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilZanimivo mi je še nekaj – vozilo IZJEMNO spominja na – “GTI”-ja in sploh ne “R”-a!
Ker?
Z vsemi oblikovnimi elementi se namreč naslanja na Legendo – od oblike zadnjega difuzorja, ki je lepo speljan vse do robov odbijačev (kot pri “GTI”-ju), nadalje stranski pragovi, ki sploh ne spomnejo na “R-ove , konec koncev pa tudi prednji odbijač. ki bolj interpretira spet “GTI”-jevega.
Kaj potem ostane oznaki R? Morda le platišča, podobna “R”-ovi izvedbi “Cadiz”, pa še tu bi se zgodba zelo hitro obrnila, če bi bila – kot pri konceptu “Vision”, platišča povzetek “Austin”-a.
Ob strani pustim določene “okraske” na prednjem in zadnjem odbijaču ali ob straneh prednjih blatnikov (vse skupaj podčrtano z rumeno tokrat), edino zadnja, tretja zavorna luč, mi je nekako uganka – je zdaj povlečena čez celotno dolžino spojlerja ali so tudi tu spet značilno “GTI”-jevo rdečo črto prenesli na drugo mesto…? Ni namreč videti, da bi bile luči v zaviralni poziciji…
Tako pač tele zadeve s “400”-ico vidim jaz, ni pa sploh nujno, da bo moje mnenje deljeno!
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.19. 4. 2014 ob 20:30 #3294Letos mineva 40 let odkar so Volkswagnovci predstavili Golfa, zato to visoki obletnico praznujejo prav s posebnim izdelkom.
Znano je, da pod sprednjim pokrovom skriva bencinski agregat z 294 kW (400 KM) in 450 Nm navora, povezan je z DSG samodejnim menjalnikom, ki moč motorja prenaša na vsa štiri kolesa, vse to pa bo zadostovalo, da ta Volkswagnov izstrelek doseže hitrost do 282 km/h. Od 0 do 100 km/h pospeši v 3,9 sekunde. Temu primerno bo obdarjena tudi njegova zunanja in notranja podoba. Novi bodo odbijači, spojlerja, pragovi, širši so blatniki, streha bo črna, nataknjena bo imel 19-palčna kolesa, izboljšane bodo zavore, izpušni sistem, ne bodo manjkali niti alkantara, usnje in izdelki iz ogljikovih vlaken.
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
21. 4. 2014 ob 1:08 #3341
IntroxnovinecVozim: Passat 2.8 V6 4M , Caddy 1.9TDI
Pridružen/a: 01/02/2014
Lokacija: Ljubljana
40 sporočilMočno upam, da pride to na cesto. Končno bi VW naredil korak naprej, ker žal od golf 3 med “sportaši” ni bil konkurenčen.
21. 4. 2014 ob 7:06 #3344
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilOstaja le kot koncept. Mislim, da je povsem dovolj, da se pač samo pokaže “know-how”- za normalne ljudi je dvojec “GTI/R” verjetno dovolj…?
Će pa ga imajo namen spraviti na cesto, pa tudi prav. Tistih nekaj bo že našlo svoje kupce, gotovo.Glede konkurenčnosti pa – čemu je potem prej omenjeni dvojec vedno dan kot merilo in v primerjavo podobnim v njunem razredu?
Rezultat je vedno znova takšen, kot ga pričakujemo. Upravičeno.LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.22. 4. 2014 ob 17:24 #3378
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilNo,
za vse, ki so/ste čakali (dasiravno in pošteno povedano – ne vem, čemu), tale novička naravnost iz Pekinga – vodilni pri VW (Heinz Jakob Neusser, vodja oddelka za razvoj pri Volkswagnu) so obelodanili, da gre “400”-ica v serijsko proizvodnjo. VENDAR – če sem natančen – imajo namen sestaviti le nekaj primerkov.
Koliko enot, kdaj in za koliko €€€, pa ni nihče nič omenil.Če pošpekuliram – ravno toliko, da bi se nemara ta model nekoč pojavil ob bok ali pa kot zamenjava Polu WRC…?
No, samo naglas razmišljam.
LP
.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.22. 4. 2014 ob 17:47 #3381
SiBytemoderator forumaVozim: VW Golf Mk6
Pridružen/a: 18/02/2014
Lokacija: Sv. Trojica v Slov. goricah
275 sporočil
22. 4. 2014 ob 17:52 #3382Hudo, takšen bi moral biti R..
22. 4. 2014 ob 20:39 #3386
IntroxnovinecVozim: Passat 2.8 V6 4M , Caddy 1.9TDI
Pridružen/a: 01/02/2014
Lokacija: Ljubljana
40 sporočilHudo, takšen bi moral biti R..
Točno to!
22. 4. 2014 ob 21:47 #3387Presenečenje: Serijska proizvodnja za 400 konjskega Golfa R
Heinz Jakob Neusser, vodja oddelka za razvoj pri Volkswagnu, je potrdil, da nameravajo sestaviti omejeno serijo najhitrejših Golfov.
Kdaj natančno še ni znano, prav tako ne, koliko primerkov bo štela ta serija, in še manj kolikšna bo cena. Vemo pa, da Golfa R 400 poganja dvolitrski turbo motor z 294 kW (400 KM) in 450 Nm navora, ki zmore do 282 km/h.
vir: avtomanija
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
22. 4. 2014 ob 22:01 #3389osebno mi je aktualni izgled R-a nekoliko “premil” in bila neka vmesna varianta s tem R400 ravno pravšnja . 400 KM pa vseeno mislim, da bi bil prevelik preskok iz MK6 (ki se jih mimogrede nebi branil ). s takim trendom bi bili z naslednjo generacijo ali dvema že na 500 itd… v golfu?? cena pa 70, 80k? kaj pa vem. kljub rariteti, bi v tem rangu osebno pogledoval v drug rang avtomobilov. bi pa lahko že v aktualnem modelu ponudili vsaj motorsport sedeže…
glede na to, da je že/bo R-ov praktično nič v slo, sem prepričan, da tega modela pri nas (žal) nikoli ne bomo videli. tako da Dejan, brez skrbi malo za šalo, pa brez zamere .
lpm
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.