FORUM

Volkswagen in dizelska afera emisij "Dieselgate"


Forum Novosti in novice Splošne novice Volkswagen in dizelska afera emisij "Dieselgate"

Neodgovorjene teme | Aktivne teme

  • Avtor
    Prispevki
  • #9074
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Skupina Volkswagen s pomočjo goljufije do nižjih emisij

    Volkswagen je namenoma na skoraj pol milijona vozil namestil posebno programsko opremo, ki je na testih poskrbela za navidezno znižanje emisij, v praksi pa so slednje do štiridesetkratno presegale dovoljeno vrednost.

    EPA (Enviromental Protection Agency, Agencija za varovanje okolja) je v petek izdala odločbo o kršitvi zakona, kjer so poudarili, da je nemški proizvajalec vozil z nameščanjem programske opreme kršil zakon pri dveh določbah o čistem zraku. Z izogibanjem standardom so prirejena vozila za do štiridesetkrat presegla dovoljeno normo dušikovega oksida.

    V ZDA sta Volkswagen in Audi programsko opremo namestila na približno 482.000 vozil, zato da so dosegali boljše rezultate na uradnih emisijskih testih. Program je bil nameščen na modele Beetle, Golf, Jetta, A3 od letnika 2009-2015 in na Passat (modelno leto 2014 in 2015). Vsa vozila so bila opremljena z dvolitrskim štirivaljnim dizelskim agregatom in posebnim programom, ki je samodejno prepoznal, kdaj na njem opravljajo uradne EPA emisijske teste. Pred začetkom testa je ugasnil nekatere kontrolne naprave, ob koncu testa pa jih je ponovno prižgal in vozilo je med vsakdanjo uporabo proizvedlo bistveno več emisij.

    Pri EPA so pojasnili, da so s tem vozila Volkswagen in Audi zadovoljila zakonske zahteve med laboratorijskim testiranjem, med vsakodnevno uporabo pa so za do štiridesetkrat presegala dovoljeno mejo.

    Upoštevajoč trenutni zakon je zagrožena najvišja kazen 37.500 dolarjev na vozilo, skupaj pa bi kazen lahko narasla na 18 milijard dolarjev.

    Izvršni predsednik skupine Volkswagen, Martin Winterkorn je že podal izjavo: ”Uprava skupine Volkswagen AG obravnava ugotovitve zelo resno. Osebno mi je zelo žal, da smo izgubili zaupanje naših kupcev in javnosti. Sodelovali bomo z odgovornimi agencijami, transparentno in urgentno, da jasno, odprto ter v celoti razjasnimo vsa dejstva tega primera. Volkswagen je naročil  notranjo preiskavo primera. Ne toleriramo in ne bomo tolerirali kršitev notranjih pravil ali zakonov. Zaupanje naših kupcev in javnosti je in ostaja naše najpomembnejše premoženje. Pri Volkswagnu bomo storili vse, kar bo potrebno, da si ponovno pridobimo zaupanje številnih ljudi. Naredili bomo vse potrebno, da povrnemo povzročeno škodo. Zadeva je tako moja osebna prioriteta kot tudi prioriteta celotne uprave.”

    Volkswagen zaradi dizelske afere z vsakim dnem v večjih težavah

    Saga o Volkswagnovem prirejanju rezultatov o izpustu dušikovih oksidov v ZDA z vsako uro dobiva nove razsežnosti. Problem je še večji, kot se zdi na prvo žogo, saj so se pri proizvajalcu močno trudili s prodorom na ameriški trg. V epilogu, poleg denarne kazni, ni povsem izključen niti odstop prvega moža skupine Volkswagen, Martina Winterkorna.

    Pri skupini Volkswagen so z uradno izjavo priznali, da so v zadnjih šestih goljufali na dizelskih testih in s tem poskrbeli za navidezno znižanje emisij NOx. Z roko v medu so jih ujeli s pomočjo neodvisne raziskave, ki je pokazala, da je odhajajoči dvolitrski turbodizelski agregat v vsakodnevnih razmerah sproščal bistveno več dušikovega oksida, kot pri laboratorijskemu testu. Po več kot letu preučevanj in neuspešnem prostovoljnem vpoklicu je Volkswagen naposled le priznal: na okoli 482.000 vozil so namestili programsko opremo, ki se je aktivirala med uradnim testiranjem za pregled emisij. Vlada v ZDA je že pozvala Volkswagen, naj izvede vpoklic vozil z nameščeno programsko opremo.

    Na okoli 482.000 vozil so namestili programsko opremo, ki se je aktivirala med uradnim testiranjem za pregled emisij.

    Center za alternativna goriva, motorje in emisije na Univerzi v Zahodni Virginiji ter Mednarodni svet za čist transport sta goljufijo odkrila že v maju leta 2014. Izsledki raziskave so sprožili dodatne raziskave s strani EPA (Enviromental Protection Agency, Agencija za varovanje okolja) in CARB (California Air Resources Board, Kalifornijski svet za zračne vire), ki sta izsledke potrdila.

    Pri Volkswagnu so bili o zadevi obveščeni 3. septembra letos, potem ko sta EPA in CARB zavrnila prodajo Audijevih in Volkswagnovih vozil z nameščenim štirivaljnim dizelskim agregatom, dokler se situacija ne razreši. Po zadnjih podatkih so inženirji v računalnik vozila zapisali dva različna programa, eden naj bi bil v uporabi med laboratorijskimi testi, drugi pa preostali čas.

    Po zadnjih podatkih so inženirji v računalnik vozila zapisali dva različna programa, eden naj bi bil v uporabi med laboratorijskimi testi, drugi pa preostali čas.

    Dodatna programska oprema je lahko nadzorovala številne elemente, med njimi položaj volanskega obroča, hitrost vozila, čas uporabe motorja in zračni tlak. S pomočjo teh referenc je program lahko prepoznal, kdaj je vozilo podvrženo laboratorijskim testom. Med samim izvajanjem testa je na vseh modelih priredil izpuste NOx  in izboljšal učinek katalizatorja. Pod največjim udarom sta bila Jetta TDI brez SCR (AdBlue), ki je 15- do 35-kratno presegla emisije NOx, in Passat TDI, opremljen s SCR, ki je vrednosti presegel za 5- do 20-krat. Po koncu testa se je goljufivi program ugasnil, izpust dušikovih oksidov pa se je povečal za do štiridesetkrat. Emisije NOx so zdravju škodljive, saj lahko povzročijo astmatična obolenja, emfizem, bronhitis ter naj bi zakrivile deset tisoče smrtnih žrtev letno.

    Po koncu testa se je goljufivi program ugasnil, izpust dušikovih oksidov pa se je povečal za do štiridesetkrat.

    Skupina Volkswagen je že sprejela ukrep ter prekinila prodajo vseh vozil letnika 2015, ki so opremljeni s štirivaljnim dizelskim agregatom, ukrep pa velja tudi za prodajo rabljenih vozil. Nemški proizvajalec vozil naj bi, zaradi slabšega katalizatorja, na vsak vgrajeni avto prihranil 400 dolarjev oziroma skupno 200 milijonov dolarjev v zadnjih šestih letih. Po uradnem priznanju so v izjavi dodali, da ima nameščeno programsko opremo sicer več tipov motorjev koncerna Volkswagen, a je do izrazitih odstopanj v meritvah prišlo le pri tipu EA 189.

    Agregat je nameščen na 11 milijonov vozil širom sveta, Volkswagen pa si je v tretjem četrtletju poslovnega leta že rezerviral 6,5 milijarde evrov “za pokritje potrebnih servisnih ukrepov in nadaljnjih prizadevanj, da bi pridobili nazaj naše stranke” ter v uradni izjavi dodal, da je predvideni znesek zgolj ocena. Finančne posledice dizelskega škandala so bile vidne nemudoma, saj je po objavi ob začetku trgovanja delnica skupine Volkswagen padla za 23 odstotkov, drugi dan trgovanja pa zaključila s 35-odstotnim padcem.

    Volkswagen si je v tretjem četrtletju poslovnega leta že rezerviral 6,5 milijarde evrov “za pokritje potrebnih servisnih ukrepov in nadaljnjih prizadevanj, da bi pridobili nazaj naše stranke”.

    Pri skupini bodo v ZDA poskrbeli za finančno podporo trgovcem, ki jih bo prepoved prodaje dizelskih modelov močno prizadela, saj je znašala v zadnjem obdobju že več kot petino skupne prodaje. Pomoč trgovski mreži naj bi zajemala tako odkup zaloge vozil kot tudi dodatne bonuse in izplačila. Prav gotovo pa bo potrebno poleg tega še precej drugih finančnih spodbud, sredstev za oglaševanje in nenazadnje časa, preden si bodo ponovno priborili zaupanje kupcev.

    Od izbruha škandala se stvari odvijajo hitro. Včeraj je Reuters med drugim objavil, da je CARB razširil preiskavo dizelskih motorjev na trilitske agregate V6, kjer naj bi pod drobnogled postavili modela Porsche Cayenne in Audi A6. Predstavniki obeh znamk preiskave še niso komentirali.

    Dizelska afera predstavlja pretečo grožnjo tudi za izvršnega predsednika skupine, Martina Winterkorna. Pred petimi meseci je uspešno odbil napad Ferdinanda Piecha, zdaj pa se je znašel pred verjetno najtežjo nalogo v profesionalnem življenju. Vse glasnejše so tudi govorice o njegovem odstopu, več bo mogoče znano že danes, ko naj bi po poročanju Bloomberga zasedal izvršni odbor nadzornega sveta, ali najkasneje v petek, ko naj bi se sestala celotna dvajsetčlanska posadka organa nadzora.

    Winterkorn je po nedeljski osebni izjavi za javnost posnel še spodnji video posnetek,* kjer se opravičuje za manipulacije.

    Zaradi škandala se je sprožil alarm tudi v Evropi, kjer se proizvajalci bojijo nezaupanja kupcev, poleg tega pa se regulatorji že leta spopadajo s prilagoditvami izvajanja normiranih emisijskih testov, ki trenutno ne odražajo realne porabe. Nemška vlada pričakuje polno sodelovanje vseh proizvajalcev vozil pri pregledu njihovih modelov. V povezavi z dogodki sta se že oglasila tudi BMW in Daimler, ki sta izjavila, da njihovi dizelski agregati ustrezajo zahtevam in zakonom ter za to ne potrebujejo prilagoditev programske opreme, so pa pripravljeni na polno sodelovanje tako v ZDA kot tudi v Nemčiji. EPA je medtem že uspešno opravila test na športnem terencu BMW X5.

    V uradni izjavi skupine Volkswagen so med drugim poudarili, da njihova nova vozila z dizelskimi motorji EU6, ki so v prodaji v Evropski uniji, izpolnjujejo zakonske zahteve in okoljske standarde, zato ni razloga, da bi imeli kupci ali trgovci glede tega kakršnekoli pomisleke.

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9076
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Dizelska prevara sega za mnoga vrata, Winterkorn odstopil

    Medtem ko so oči javnosti uprte v Wolfsburg, kjer za zaprtimi vrati poteka sestanek izvršnega odbora nadzornega sveta skupine Volkswagen, bo ob aferi “Dieselgate” očitno na površje splavala še kakšna zanimiva, pa tudi žalostna zgodba.

    Seveda so bili ob razkritju Volkswagnove goljufije z emisijami najprej najbolj glasni ameriški mediji, ki so se s predstavniki Volkswagna ta teden srečali tudi na nekoliko manj prijetni predstavitvi nove ameriške različice Passata, a se dizelska afera hitro širi in pridobiva nove razsežnosti.

    stock priceFinančni svet je nemškega proizvajalca vozil takoj ob odprtju trgovanja v ponedeljek kaznoval s konkretnim padcem cene delnice, ki je v dneh dneh trgovanja izgubila približno 35 odstotkov svoje vrednosti, trenutno pa se (morda tudi zaradi špekulacij) nekoliko dviguje. V sporočilu za javnost je skupina Volkswagen še zapisala, da so si v tretjem četrtletju poslovnega leta rezervirali 6,5 milijarde evrov “za pokritje potrebnih servisnih ukrepov in nadaljnjih prizadevanj, da bi pridobili nazaj naše stranke”, pri čemer je omenjeni znesek zgolj prva ocena, ki jo bodo kasneje prilagodili dejanskemu stanju.

    Po enostavni računici predstavnikov EPA bi vmešavanje Volkswagna v programsko opremo 482.000 vozil z aplikacijo najvišje zagrožene kazni 37.500 dolarjev po vozilu lahko na koncu stalo do 18 milijard dolarjev, a je precej bolj verjetno, da bo končna kazen bistveno nižja. V njenem prilagajanju bo veliko vlogo igral tudi način, na katerega bodo pri proizvajalcu pristopili k reševanju nastalega problema, zato ni presenetljivo, da najvišji predstavniki z globoko sklonjeno glavo in zelo neposrednimi izjavami kažejo veliko pripravljenost za transparentno in učinkovito akcijo.

    Poznavalci napovedujejo, da je dopis EPA (EPA obvestilo o kršitvi) koncernu Volkswagen pravzaprav vabilo na pogajanja ter da se bo končna številka najbrž vrtela okrog milijarde dolarjev, kar bi bil vseeno rekorden znesek za civilno tožbo. Za primerjavo, skupina Kia-Hyundai se je lani zaradi napačnih navedb emisij olajšala za 300 milijonov dolarjev, General Motors pa se je v kazenski tožbi zaradi sto smrtnih primerov, povezanih z napako pri ključavnici vžiga, pogodil za odškodnino 900 milijonov dolarjev. Tako proizvajalcu kot njegovim najvišjim predstavnikom vsled dogodkov grozijo celo kazenske ovadbe.

    A se zgodba seveda ne bo končala tam, kjer se je začela. Takoj po izbruhu škandala so se oglasili regulatorji v Nemčiji, Franciji, Italiji in Južni Koreji z obljubo, da bodo tudi sami dodobra preverili vozila iz koncerna Volkswagen.

    Nemški mediji niso potrebovali prav dolgo, da so objavili izjavo predstavnika Stranke zelenih Oliverja Krischerja, da sta bila tako Bruselj kot tudi Berlin precej dobro seznanjena z manipulacijami pri testiranju emisij škodljivih snovi, kar dokazuje njihova pisna komunikacija z ministrstvom za transport letos poleti. V vrsticah odgovora so tako v resorju ministra Alexandra Dobrindta zapisali ne samo, da do sedaj še niso bili dovolj učinkoviti pri ugotavljanju in preprečevanju programskih manipulacij, temveč tudi, da se o pristopu k problematiki posvetujejo z Evropsko komisijo.

    Krischer, ki se javno čudi, da Dobrindt zdaj presenečeno zahteva pojasnila in popolno transparentnost od skupine Volkswagen, celo kritično trdi, da zvezna vlada ne le ni aktivno preprečevala postopkov prilagajanja emisij, temvečje je s podporo avtomobilskih proizvajalcev celo dosegala (navidezno) zniževanje emisij škodljivih snovi. Minister Dobrindt odgovarja, da na njegovem ministrstvu niso bili seznanjeni s konkretnim prirejanjem rezultatov emisijskih testov, v lov na nepravilnosti v Wolfsburgu pa je že poslal posebno komisijo, ki bo preverjala ali je bilo 11 milijonov vozil izdelanih v skladu z nemško in evropsko zakonodajo.

    V ospredje se tako ponovno postavlja zahteva po čim hitrejši uveljavitvi strožjih standardov za izvajanje meritev emisij škodljivih snovi, katerih rezultati ne bi več tako očitno odstopali od realnega stanja. Politiki v Evropskem parlamentu se sredi afere javnosti skušajo oddolžiti z glasovanjem za pospešen sprejem ostrejših pravil za ugotavljanje emisij škodljivih snovi v realnih pogojih, ki naj bi v veljavo stopila do leta 2017. Naj vas spomnimo, do sedaj se je njihova implementacija že zavlekla zaradi pritiskov za zaprtimi vrati, kjer naj bi s pozicije moči prednjačila prav Nemčija.

    Še pomembnejše od negativnega učinka, ki ga ima dizelska afera na zaupanje v nemško avtomobilsko industrijo, pa so zagotovo posledice višjih emisij dušikovih oksidov na zdravje ljudi.

    Glede na to, da še vedno ni jasno, v kakšnem obsegu so v prevaro vključeni avtomobili, proizvedeni ter prodani v Evropi, ki ima tradicionalno na cestah skoraj 50 odstotkov avtomobilov z dizelskim agregatom, so pri britanskem Guardianu naredili na podlagi dostopnih podatkov hiter izračun: ZDA s 3-odstotnim deležem dizlov so bile namesto 1.039 ton letno deležne med 10.392 ter 41.571 tonami dušikovih oksidov, vseh vključenih 11 milijonov avtomobilov z agregatom EA 189 pa bi lahko prineslo kar med 237.161 ter 948.691 tonami NOx letno.

    Profesor Martin Williams (King’s College London) je za Guardian izjavil, da učinek dizelske afere v ZDA ni niti najmanj primerljiv s posledicami, ki bi jih morebitne povečane emisije škodljivih dušikov oksidov imele v Veliki Britaniji oziroma preostanku Evrope. V Veliki Britaniji emisije škodljivih snovi zaradi dizelskih avtomobilov letno povzročijo okvirno 8.500 prezgodnjih smrti – njihovo znižanje na zakonsko predpisano raven bi po njegovih besedah število smrtnih primerov vsaj razpolovilo, če ne celo zmanjšalo na petino.

    Martin Winterkorn je odstopil s položaja izvršnega direktorja skupine Volkswagen, ki zaenkrat še ni imenovala njegovega naslednika. V izjavi, ki jo je objavil Volkswagen, je zapisano, da so ga dogodki zadnjih dni šokirali ter da predvsem ni pričakoval, da bi znotraj skupine lahko prišlo do kršitev v takšnem obsegu. Obenem je dodal, da pri odstopu ne gre za njegove neposredne napake, ki se jih ne zaveda, temveč prevzema odgovornost za nepravilnosti v povezavi z dizelsko afero, zato je zaprosil nadzorni svet, da prekine trajanje njegove funkcije izvršnega direktorja skupine Volkswagen. Dodal je še: “Volkswagen potrebuje nov začetek – tudi v smislu osebja. S svojim odstopom odpiram pot za ta nov začetek. Vedno me je vodila želja, da bi služil temu podjetju, predvsem našim kupcem ter zaposlenim. Volkswagen je bil in vedno bo moje življenje. Proces pojasnjevanja in transparentnosti se mora nadaljevati. To je edini način, da si ponovno pridobimo zaupanje. Prepričan sem, da bo skupina Volkswagen in njena ekipa premagala to hudo krizo.”

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9077
    5rG
    5rG


    uporabnik
    Vozim: Golf Variant 1.4TSI 2014
    Pridružen/a: 01/03/2014
    Lokacija: Gorenjska
    132 sporočil

    Jaz mislim, da večina proizvajalcev na nek način goljufa oz. nekako prireja te rezultate izpustov. Američanom za to seveda ni mar, saj niso podpisali kjotskega sporazuma in jim je vseeno za kvote itd. 2.0TDI motorji so sicer odlični in je res škoda, da se zaradi take stvari tako zamaje ugled znamke.

    Je pa dobra stvar te afere to, da se bo najverjetneje končno postavil na novo sistem merjenja izpušnih plinov in porabe avtomobilov… Meni piše mešano 5.2, realno pa 6.8. To je cca 30% več, pa so odstopanja marsikje še precej višja.

    DER GOLF. DAS AUTO.

    #9081
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Uvedli preiskavo zoper nekdanjega šefa Volkswagna Winterkorna

    Nemško tožilstvo je v zvezi z afero Volkswagen uvedlo preiskavo zoper nekdanjega prvega moža družbe Matina Winterkorna. Iz Audija pa so sporočil, da ima sporno opremo 2,1 milijona njihovih vozil.

    Nemško tožilstvo je v zvezi z afero Volkswagen uvedlo preiskavo zoper nekdanjega prvega moža družbe Martina Winterkorna. Sporočilo o uvedbi preiskave po poročanju nemške tiskovne agencije dpa sledi objavi informacije, da ima kar 2,1 milijona avtomobilov znamke Audi vgrajeno programsko opremo, s katero so prirejali izpušne pline.

    Tožilci bodo iskali dokaze, kako je nekdanji prvi mož Volkswagna Martin Winterkorn vpleten v škandal. (Foto: Reuters)

    Tožilci mesta Brunswick bodo iskali dokaze o Winterkornovi vlogi pri škandalu, povezanem z manipulacijami pri merjenju škodljivih izpušnih plinov. Volkswagen je namreč na določene dizelske modele svojih vozil nameščal programsko opremo, ki omeji izpuhe škodljivih snovi iz vozil v času uradnega testiranja, med normalno vožnjo pa se izklopi.

    Volkswagen je po svetu s spornim programom opremil okoli 11 milijonov dizelskih vozil, in to ne zgolj znamke Volkswagen, ampak tudi drugih znamk iz skupine, kot so Audi, Seat in Škoda. Škandal je že sprožil vrsto dodatnih preiskav po vsem svetu, v ZDA in Švici pa so že prepovedali prodajo modelov, v katere je vgrajena sporna tehnologija.

    Škandal je s čela družbe odnesel Winterkorna – ta je namreč s položaja odstopil, v petek pa je vajeti največjega evropskega proizvajalca avtomobilov že prevzel Matthias Müller. Müller je takoj po prevzemu funkcije obljubil temeljito preiskavo škandala, ki je krepko znižal ceno delnice Volkswagna.

    Audi, ki sodi v skupino Volkswagen, je medtem danes sporočil, da je 2,1 milijona avtomobilov te znamke po svetu opremljenih s sporno programsko opremo za prirejanje izpustov. Kakšnih 1,4 milijona audijev je bilo prodanih v Zahodni Evropi, od tega 577.000 v Nemčiji. V ZDA je bilo medtem prodanih 13.000 audijev s sporno programsko opremo. Sporna programska oprema je nameščena v Audijeve avtomobile modelov A1, A3, A4 in A6, TT, Q3 in Q5.

    Afera Volkswagen odnesla še nekaj glav

    Kot poroča Reuters, ki je informacije pridobil pri virih, ki so blizu družbe, je nadzorni svet koncerna suspendiral več vodilnih v oddelku za raziskave in razvoj pri Audiju in Porscheju. O tej nameri so številni mediji sicer poročali že v petek, ko je upravni odbor imenoval novega izvršnega direktorja družbe.

    V petek je upravni odbor sprejel odločitev, da bo določeno število zaposlenih poslal na prisilni dopust, dokler se zadeve okoli škandala in očitkov, da so goljufali, ne razčistijo. Ni pa navedel, kdo so ti zaposleni.

    Volkswagen imasicer do 7. oktobra čas, da pripravi časovnico in postavi rok, do katerega bodo vsi njegovi avtomobili na dizelski pogon v skladu z nemškimi okoljskimi standardi. Sporno programsko opremo je sicer proizvedel nemški dobavitelj avtomobilskih delov Bosch, vendar nemški časniki poročajo, da naj bi Bosch skupino VW že leta 2007 opozoril, da naj se opremo uporablja samo za testne vožnje, saj je njena uporaba med normalno vožnjo nezakonita.

    vir: http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/afera-volkswagen-odnesla-se-nekaj-glav.html
    ————————————————————————————————————————————————–
    Sporni software so razvili pri Boschu

    Volkswagen se je zdaj znašel še pod velikim pritiskom nemških oblasti, ki grozijo, da bodo najslabšem primeru prepovedale prodajo njihovih izdelkov.

    Pri Volkswagnu morajo do 7.oktobra državi predložiti načrt kako bodo reševali okužene avtomobile in posledično uspeli brez softwera zadovoljiti emisijske standarde. Če tega ne bodo storili, bo država prepovedala prodajo njihovih izdelkov v Nemčiji in vožnjo vseh tistih, ki so že na cesti. V Švici in Belgiji so med vikendom že ustavili prodajo avtomobilov z motorjem EA 189, čeprav je Euro6 že v veljavi, določeni trgovci imajo še nekaj neprodanih primerkov.

    So pa ta software leta 2007 razvili pri Boschu in VW-jevce pri tem opozorili, da je ta izdelan zgolj za testiranje in ne za serijsko vgradnjo. A Volkswagnovci so šli po svoje. Na sporno prakso je leta 2011 opozarjal že eden od višje rangiranih inženirjev, a so ga v VW hitro utišali.

    vir: Avtomanija

    ————————————————————————————————————————————————–

    Matthias Müller je novi šef skupine Volkswagen, ki se deli na štiri dele

    Po sredinem odstopu Martina Winterkorna je novi vodja skupine Volkswagen postal Matthias Müller, ki se je v teh dneh omenjal kot najmočnejši kandidat za trenutno najbolj vroče delovno mesto na svetu. 62-letni Nemec bo ostal na vrhu Porscheja, dokler se ne najde njegov naslednik.

    Pri Volkswagnu so izvedli največjo menjavo upravnega odbora v 78-letni zgodovini. Skupina se obupano želi povzpeti na prestol največjega proizvajalca vozil in si povrniti ugled, ki jim ga je uničila afera “Dieselgate”. Po odstopu Winterkorna je na mesto izvršnega direktorja sedel izkušeni Nemec Matthias Müller, ki bo poskušal skupini povrniti ugled.

    ”Moja najbolj pomembna naloga je povrniti ugled skupini Volkswagen – z največjo transparentnostjo bomo odkrili vse in vlekli prave vzvode v trenutni situaciji. Pod mojim vodstvom bo Volkswagen storil vse, da razvije in vpelje najbolj izpopolnjene in vodstvene standarde v industriji. Če lahko dosežemo to, bo skupina Volkswagen pridobila inovativno moč znamke, kompetentna in močno motivirana ekipa pa ima priložnost, da iz krize pride močnejša kot prej.”

    Ključne spremembe v skupini:

    + Matthias Müller potrjen kot izvršni direktor;
    + Müllerju velja pogodba vse do februarja 2020;
    + Müller nadaljuje delo pri znamki Porsche, dokler se ne najde dostojnega naslednika;
    + Volkswagen skupina se razdeli na štiri divizije: volumenska, premium, športna in gospodarska vozila;
    volumen = Volkswagen, Škoda, Seat;
    premium = Audi, Lamborghini, Ducati;
    šport = Porsche, Bugatti, Bentley;
    + Christian Klinger, član uprave za prodajo in marketing pri Volkswagnu, zapušča skupino;
    + Jürgen Stackmann ni več šef Seata, temveč prevzema Klingerjevo funkcijo v upravi;
    + Luca de Meo ni več vodja prodaje pri Audiju, temveč prevzema Stackmannove naloge v vodstvu Seata;
    + Dosedanji direktor znamke Škoda Winfried Vahland je postal vodja novo osnovane severnoameriške regije Volkswagen;
    + Novi izvršni direktor znamke Škoda je Bernhard Maier, ki je do sedaj v upravi Porsche AG skrbel za prodajo in trženje znamke.

    vir: Avtomobilizem.com

    Nadalnji razvoj dogodkov in informacije o novi razdelitvi bomo podrobno spremljali…

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9083
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagnova akcija v teku

    Skupina Volkswagen je z uradno objavo najavila začetek postopkov, ki bodo poskrbeli za usklajenost njihovih vozil z dizelskim motorjem tipa EA 189 EU5 s predpisi. V obširni akciji se bodo lotili izboljšav pri obdelavi izpušnih plinov.

    Kljub temu, da so tehnične rešitve še v pripravi in bodo pristojnim oblastem predstavljene v oktobru, bodo lastnike prizadetih vozil v naslednjih tednih in mesecih za začetek obvestili, da bo na njihovem vozilu v kratkem mogoče izvesti izboljšave pri obdelavi izpušnih plinov.

    Ukrep zadeva imetnike vozil vseh prizadetih koncernskih znamk, ki bodo hkrati postavile nacionalne spletne strani, kjer se bodo stranke lahko tekoče seznanjale z aktualnim stanjem zadeve.

    Od enajstih milijonov vozil z vgrajenim agregatom EA 189, ki naj bi bili vpleteni v dizelsko afero, jih je okvirno 5 milijonov znamke Volkswagen, 2.1 milijona znamke Audi, 1.2 milijonov znamke Škoda, 700 tisoč znamke Seat ter 1.8 milijona lahkih gospodarskih vozil. Vozila so bila izdelana med leti 2009 in 2015, približno 480 tisoč jih je bilo prodanih v ZDA, 2 milijona v Nemčiji, za bolj natančne geografske podatke pa bo potrebno še nekoliko počakati.

    Pri Volkswagnu poudarjajo, da so vsa vozila tehnično varna in primerna za vožnjo ter da aktualna nova vozila koncernskih znamk z motorji EU6 niso prizadeta.

    vir: Avtomobilizem.com

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9094
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Clarkson: Besni napadi na VW so neumni in smešni

    Jeremy Clarkson je v novi kolumni za Sunday Times stopil na stran nemškega koncerna in zapisal, da pravzaprav ne razume zakaj se izvaja tak pritisk na VW.

    »Nedolgo od tega sem kupil Volkswagnov avto in kar pride iz njega v zadnjem dela, me niti malo ne zanima. Me pa zanima varnost, vrednost, vozne lastnosti in kakovst izdelave,« opisuje Jezza, ki bo prihodnje leto začel nov televizijski šov.

    Dotaknil se je tudi dejstva, da v kolikor VW oddide iz tega biznisa, bi to pomenilo globalno katastrofo, saj bi z njim odšli še Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Seat, Škoda in Ducati. Takrat pa Nemčija ne bi bila več v poziciji, da rešuje Grke. A kot piše Clarkson se to ne bo zgodilo, ima pa ta zgodba globlje korenine. »Pred mnogimi leti so vsi ekologi govorili, da naj kupujemo avtomobile z dizelskimi motorji in ko je polovica ljudi to naredila, so kar naenkrat spremenili mnenje in začeli vpiti, da so dizli nova velika človeška nevarnost.«

    »Temu je sledilo, da so modri ljudje v nekaterih vladah uvedli nove predpise, koliko teh substanc lahko proizvede dizelski motor, zato so avtomobilske tovarne porabile celo bogastvo za razvoj novih dizelskih motorjev. VW je šel še dlje in svoje motorje opremil s pametnim programom, ki meri čistost izpušnih plinov. Greenpeacovci so nekako izračunali, da je VW s tem ubil okrog 1700 ljudi. A njihova teza je nesmiselna, saj več kot 40 odstotkov dušikovega oksida v prometu ustvarijo avtobusi in tovornjaki. Zato Golf dizel vašega soseda ne bo nič spremenil,« še pojasnjuje Clarkson.

    V njegovem kritičnem pregledu se spominja, da je goljufija in hinavščina prisotna takorekoč na vsakem koraku.

    vir: Avtomanija

    No tukaj pa se popolnoma strinjam!!! Bravo Jezza :clap: :thumbsup:

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9095
    jelencblaz500
    jelencblaz500


    uporabnik
    Vozim: Polo 6r
    Pridružen/a: 16/09/2014
    Lokacija: Gorenjska
    211 sporočil

    Na uradni spletni strani Volkswagen se je pojavil iskalnik vozil z nameščeno opremo, ki je prirejala podatke o škodljivih izpustih.

    http://info.volkswagen.de/de/de/home.html?tab=check-own-car

    Pri mojem Polu 6r 1.6 TDI in družinskem golfu 6 1.6 TDI, sem v iskalnik napisal VIN številko, naslednje :
    Spoštovani Volkswagnov Kupec, obveščamo vas, da je v Vašem VOZILU z VIN WVWZZZ1KZAW191547 vgrajen dizelski tip motorja EA189 s prizadeto programsko OPREMO, Ki je bila dušikova Raven oksida (NOx) v preizkusu (NEDC) optimizirana.

    ko pa sem vpisal v iskalnik vin številko od starga ata, kateri si lasti golfa 5 1.9tdi, je bila stvar negatvina.

    LpB

    Če slučajno berete moje poste in jih jemljete resno, vam toplo priporočam obisk vašega osebnega zdravnika, kateri vam bo dal napotnico za obisk psihologa.
    Lep dan še naprej

    #9098
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Na uradni spletni strani Volkswagen se je pojavil iskalnik vozil z nameščeno opremo, ki je prirejala podatke o škodljivih izpustih.
    http://info.volkswagen.de/de/de/home.html?tab=check-own-car
    Pri mojem Polu 6r 1.6 TDI in družinskem golfu 6 1.6 TDI, sem v iskalnik napisal VIN številko, naslednje : Spoštovani Volkswagnov Kupec, obveščamo vas, da je v Vašem VOZILU z VIN WVWZZZ1KZAW191547 vgrajen dizelski tip motorja EA189 s prizadeto programsko OPREMO, Ki je bila dušikova Raven oksida (NOx) v preizkusu (NEDC) optimizirana.
    ko pa sem vpisal v iskalnik vin številko od starga ata, kateri si lasti golfa 5 1.9tdi, je bila stvar negatvina.
    LpB

    Z mesecem Januarjem 2016 bodo začeli vpoklicevati sporne dizelske motorje na servis.

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9099
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen bo januarja začel z odpoklicem spornih avtomobilov

    Rok za odgovor na vprašanje, kako bodo pri Volkswagnu ukrepali in odpravili napake, se bo kmalu iztekel. Neuradno naj bi bila med možnostmi, o katerih odločajo, tudi zamenjava vozil, a ne v vseh primerih. Novi prvi mož družbe pa je napovedal, da bodo do konca prihodnjega leta vsi njihovi avtomobili v skladu s pravili.

    Volkswagen bo šele januarja začel z odpoklicem spornih avtomobilov z dizelskimi agregati, ki nimajo ustreznih izpustov, je napovedal novi prvi mož koncerna Matthias Muller. “Do konca leta 2016 bodo potem vsi avtomobili v skladu s pravili,” je povedal za Frankfurter Allgemeine Zeitung.

    V Volkswagnu morajo najprej najti ustrezno rešitev in ustrezne dele za vsak model posebej. Gre namreč za številne različne kombinacije in specifike tudi glede na državo.

    “Ne iščemo torej kakih treh rešitev, ampak na tisoče. Za večino motorjev bo zadostovala posodobitev programske opreme na lokalnem servisu, nekatera vozila pa bodo morda potrebovala tudi nove katalizatorje in vbrizgalne šobe,” je pojasnil Müller in zatrdil, da bo imela “natančnost prednost pred hitrostjo”, poroča nemška tiskovna agencija dpa.

    Novi predsednik uprave Volkswagna, ki je prišel iz Porscheja, je tudi zagotovil, da je pri sporni programski opremi, ki je omogočala manipuliranje na testiranjih, sodelovala “le peščica zaposlenih”.

    Iskanje rešitve

    Prvi mož Volkswagna Matthias Müller je danes dejal, da so našli tehnične rešitve za stranke. Meni, da bo okrevanje družbe hitro, saj da je skrb za stranke na prvem mestu. Dodal je, da bodo postorili vse, kar je v njihovi moči, da ohranijo delovna mesta.

    Volkswagen ima le še do jutri čas, da pripravi časovnico in določi rok, do katerega bodo vsi avtomobili s spornim programom v skladu z nemškimi okoljskimi standardi. “Trdo delamo, da bi čim prej našli najboljšo rešitev za naše stranke,” pravi Eric Felber, tiskovni predstavnik podjetja.

    Kot danes poroča ameriški Bloomberg, tamkajšnja stroka ugotavlja, da Volkswagen proučuje vse možnosti — od enostavne posodobitve programske opreme do zamenjave vozil. Slednji ukrep bi bil sicer daleč najbolj ekstremen, a bojda še zdaleč ni izključen. Proučevali naj bi tudi možnost vgradnje večjih katalizatorjev za nevtralizacijo škodljivih emisij.

    Končne odločitve še ni

    Ključnega pomena pri odločanju za prave ukrepe je tudi stroškovna plat. Kot ameriški medij navaja neimenovane vire, bi stroški za odpravo napake pri posameznem vozilu lahko znašali vse od 20 pa do 10.000 evrov. Rešitve bodo verjetno različne po posameznih državah, oziroma bodo izbrane tako, da bodo zadostile zahtevam posameznih regulatorjev.

    Vir omenjenega medija, ki naj bi bil seznanjen z načrti VW, pravi, da je vrsta ukrepov odvisna tudi od vrste motorja. Večji dvoliterski motorji so že opremljeni z rezervoarjem AdBlue. V njem je raztopina, ki se vbrizga v tok izpušnih plinov dizelskih motorjev, s čimer se škodljivi dušikovi oksidi pretvorijo v dušik in vodno paro, ki nista škodljiva. Tehnologijo omogoča doseganje zakonske omejitve izpustov, zato bi bila v tem primeru dovolj zgolj posodobitev programske opreme. Lastniki teh vozil bi morali zgolj bolj pogosto polniti rezervoar z omenjeno raztopino.

    Več težav naj bi predstavljali manjši motorji, ki imajo sistem za zbiranje dušikovih oksidov. Ko se sistem napolni, bojda ostanki zgorijo v motorju, kar pa vpliva na porabo goriva. Sicer je vse odvisno od zahtev regulatorjev, a morda bo moral v ta vozila proizvajalec namestiti druge katalizatorje.

    V Strasbourgu danes o aferi Volkswagen

    Evropski poslanci bodo danes v Strasbourgu med drugim spregovorili prav o aferi Volkswagen, ki jo je sprožilo razkritje, kako je drugi največji proizvajalec avtomobilov na svetu prirejal izpuste dizelskih motorjev za ameriški trg, z vsakim dnem pa dobiva nove, večje razsežnosti.

    Evropski poslanci so sicer v preteklosti od komisije že večkrat terjali zaostritev pravil glede testiranja avtomobilov za izpuste in porabo goriva, tako da bi to potekalo v realnih voznih pogojih in zajelo več plinov.

    VW v pismu pravnim zastopnikom: v EU ‘okuženih’ 8 milijonov vozil

    V državah Evropske unije je sporen program nameščen na okoli osmih milijonih vozil, je v pismu nemškim pravnim zastopnikom v začetku oktobra zapisal Thomas Steg, eden glavnih lobistov pri VW, poroča Reuters. V pismu, ki je bilo razposlano 2. oktobra, je še zapisano, da so s programom opremljeni motorji (1.2, 1.6 in 2.0) tipa EA 189.

    Kakšen je akcijski načrt VW?

    Volkswagen, ki zaposluje okoli 3 milijona ljudi, je sicer že prejšnji teden predstavil akcijski načrt za izvedbo izboljšav pri obdelavi izpušnih plinov v dizelskih vozilih. Prizadete stranke bodo najprej obvestili, da bo na njihovem vozilu v kratkem mogoče izvesti izboljšave pri obdelavi izpušnih plinov. Vsa vozila so sicer po njihovih trditvah tehnično varna in primerna za vožnjo.

    Akcijski načrt predvideva, da bodo Volkswagen in druge prizadete koncernske znamke oktobra pristojnim oblastem predstavile tehnične rešitve in ukrepe. Lastniki teh vozil bodo o tem obveščeni v naslednjih tednih in mesecih. Vse prizadete koncernske znamke bodo postavile nacionalne spletne strani, kjer se bodo stranke lahko tekoče seznanjale z aktualnim stanjem zadeve.

    Kritiki in evroskeptiki ‘pograbili kost’

    Afera je prišla prav predvsem kritikom Evropske unije, ki v njej vidijo še en neuspeh skupne evropske politike. “Škandal je pokazal, da evropska pravila ne delujejo,” je dejal Owen Paterson, britanski konservativec in nekdanji okoljski minister. “Evropski Uniji je tukaj povsem spodletelo in ljudje so bili zastrupljeni,” je dodal Paterson, ki sicer poziva k izstopu Velike Britanije iz EU.

    Tarča kritik, predvsem v Nemčiji, pa je tudi kanclerka Angela Merkel. “Zavajanje potrošnikov ni majhen prekršek,” poudarja nemška krovna potrošniška organizacija. “Do zdaj je politika in oblast z nemško avtomobilsko industrijo ravnala v rokavicah,” so kritični.

    Na spodnjih povezavah pa dogajanje o vsem skupaj…

    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/volkswagen-po-svetu-s-spornim-programom-opremil-11-milijonov-vozil.html
    http://www.24ur.com/novice/svet/v-nemciji-kazenske-ovadbe-zaradi-manipulacij-volkswagna.html
    http://www.24ur.com/novice/svet/volkswagen-lastnike-vozil-ze-aprila-obvescal-o-napaki-in-pozival-k-posodobitvi-programske-opreme.html
    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/afera-vw-slovenija-ne-bo-dodatno-preverjala-izpuhov-zadostovale-naj-bi-ugotovitve-evropskih-laboratorijev.html
    http://www.24ur.com/novice/svet/volkswagen-mora-v-desetih-dneh-pripraviti-ukrepe-in-casovnico-za-doseg-okoljskih-standardov.html
    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/afera-volkswagen-odnesla-se-nekaj-glav.html
    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/krizni-sestanek-v-volkswagnu-pridobiti-moramo-izgubljeno-zaupanje.html
    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/volkswagen-nadaljuje-s-cistko-vsi-ki-so-dovolili-da-pride-do-tega-skandala-so-naredili-kriminalno-dejanje.html
    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/skandal-s-volkswagnom-je-le-vrh-ledene-gore-pod-vodo-pa-se-skriva-siroko-razsirjeno-izrabljanje-pravil-testiranja.html
    http://www.24ur.com/novice/gospodarstvo/skandal-s-volkswagnom-je-le-vrh-ledene-gore-pod-vodo-pa-se-skriva-siroko-razsirjeno-izrabljanje-pravil-testiranja.html

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9111
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Pričetek vpoklicev januarja

    Pri Volkswagnu so objavili, da bodo s pričakovanimi vpoklici vozil zaradi sporne programske opreme pričeli januarja prihodnje leto.

    Novoustoličeni CEO Volkswagna, Matthias Müller, je za Frankfurter Allgemeine Zeitung povedal, da bodo januarja začeli s vpoklici avtomobilov, ki so opremljeni z Euro5 TDI-pogonskimi agregati EA198, po planu pa pričakujejo, da bodo vseh osem milijonov primerkov znamk VW, Audi, Škoda, Seat in VW gospodarska vozila, ki jim morajo odstraniti sporno programsko opremo, uspeli vpoklicati do konca prihodnjega leta.

    Gre za modele s pogonskimi agregati oznak 1.2 TDI, 1.6 TDI in 2.0 TDI, na servisnem postanku jim bodo posodobili programsko opremo, nekateri modeli pa bodo dobili tudi večje injektorje in nove katalizatorje. Müller je poudaril, da bodo tudi na ameriškem tržišču še naprej prodajali tudi modele z dizelskimi motorji.

    Frankfurter Allgemeine poroča tudi, da so zaradi škandala službo izgubili štirje možje na vodstvenih položajih, in sicer ob martinu Winterkornu neuradno tudi šef razvoja pri Audiju Ulrich Hackenberg, ter njegova kolega pri Volkswagnu (Heinz-Jakob Neusser) ter Porscheju (Wolfgang Hatz).

    ————————————————————————————————————————————————–

    V Sloveniji bo vpoklicanih skoraj 35 tisoč vozil koncerna VW

    Pri slovenskemu uvozniku so le sporočili število okuženih avtomobilov, ki bodo morali na servisni poseg. Ta se bo začel v naslednjih mesecih, koliko bo to stalo za zdaj ne razkrivajo.

    Po podatkih družbe Porsche Slovenija bo potrebno v Sloveniji izvesti servisni ukrep na 34.291 vozilih. Ta vozila določenih letnikov in modelov so opremljena izključno z dizelskimi motorji tipa EA189. Na servis bo vpoklicanih 22.085 Volkswagnov, 6173 Škod, 3888 Audijev in 2145 Seatov.

    Obenem obveščajo, da lahko od zdaj naprej vsi slovenski lastniki vozil znamk Volkswagen, Škoda, Audi in Seat sami preverijo, ali bo na njihovem vozilu treba izvesti izboljšave pri obdelavi izpušnih plinov. Znamke Volkswagen, Škoda, Audi in SEAT so v ta namen na svoje spletne strani integrirale spletno orodje za preverjanje podatkov. Na povezavah http://www.volkswagen.si, http://www.skoda.si, http://www.audi.si in http://www.seat.si lahko vsak lastnik vozila s številko šasije svojega vozila preveri, ali je njegovo vozilo prizadeto ali ne. Poleg tega so objavljene dodatne informacije ter vprašanja in odgovori v zvezi s tematiko dizelskih motorjev.

    Poudarjajo, da so vsa vozila tehnično varna in primerna za vožnjo tudi pred morebitno izvedbo izboljšav pri obdelavi izpušnih plinov.

    Volkswagen in ostale prizadete koncernske znamke bodo še oktobra pristojnim oblastem predstavile tehnične rešitve in ukrepe. Lastniki teh vozil bodo o tem obveščeni kmalu.

    vir: Avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9117
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Kriminalisti preiskali VW-jevo upravo

    Dieselgate prehaja na naslednji nivo, Wolfsubrg so obiskali kriminalisti.

    Trije tožilci in 50 policistov je obiskalo več zgradb v okviru Volkswagnovega kompleksa in nekaj zasebnih bivališč, da bi našli obremenilne dokaze v zvezi s škandalom. Volkswagen s policijo sodeluje in je sam predal celo vrsto dokumentacije.

    vir: Avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9120
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Na uradni spletni strani Volkswagen se je pojavil iskalnik vozil z nameščeno opremo, ki je prirejala podatke o škodljivih izpustih. http://info.volkswagen.de/de/de/home.html?tab=check-own-car Pri mojem Polu 6r 1.6 TDI in družinskem golfu 6 1.6 TDI, sem v iskalnik napisal VIN številko, naslednje : Spoštovani Volkswagnov Kupec, obveščamo vas, da je v Vašem VOZILU z VIN WVWZZZ1KZAW191547 vgrajen dizelski tip motorja EA189 s prizadeto programsko OPREMO, Ki je bila dušikova Raven oksida (NOx) v preizkusu (NEDC) optimizirana. ko pa sem vpisal v iskalnik vin številko od starga ata, kateri si lasti golfa 5 1.9tdi, je bila stvar negatvina. LpB

    Z mesecem Januarjem 2016 bodo začeli vpoklicevati sporne dizelske motorje na servis.

    Velike težave za 1.6 TDI motorje

    Predstavnik nemškega ministrstva za promet je povedal, da bodo pri Volkswagnu morali na predčasni servis vpoklicati tudi 1.6 TDI motorje, kjer pa ne bo šlo zgolj za popravilo programske opreme.

    VW je skupno prodal kar 8 milijonov teh EA189 motorjev, od tega pa bo zdaj, na nekoliko bolj korenit poseg, moralo 3,6 milijona primerkov. Tako bodo poleg programske opreme morali opraviti tudi nekaj fizičnih posegov. Zamenjali naj bi sistem za vbrizg goriva in namestili večji katalizator, kar posledično pomeni, kompleksnejši in dražji vpoklic, za razliko od 1.2 TDi in 2.0 TDi motorja, kjer se bo spreminjalo zgolj programsko opremo.

    Vpoklic naj bi se zaključil do konca leta 2016.

    vir: Avtomanija

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

    #9140
    .com
    .com


    administrator foruma
    Vozim: GOLF 1+2+3
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: malo tu, malo tam
    894 sporočil

    sem vam rekel, da kupujte bencinarje… tam ti, razen ketne, ne more nič crknit… :P

    | GOLF 6 | 1.4 TSI power |

    A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
    B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!

    VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.

    #9146
    sonaman
    sonaman


    stalni uporabnik
    Vozim: Golf MK6
    Pridružen/a: 17/02/2014
    Lokacija: Gorenjska
    801 sporočilo

    sem vam rekel, da kupujte bencinarje… tam ti, razen ketne, ne more nič crknit… :P

    :thumbsup:

    "I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor

    #9176
    bundr
    bundr


    administrator foruma
    Vozim: Passat 3BG
    Pridružen/a: 19/12/2013
    Lokacija: Gorenjska
    1709 sporočil

    Volkswagen spreminja dizelsko strategijo in zmanjšuje vlaganja

    Uprava skupine Volkswagen je po aferi ”Dieselgate” razkrila novo strategijo razvoja. V prihodnosti se bo skupina usmerila v reorganizacijo dizelskega programa in v ospredje potiskala električno tehnologijo. Poleg tega bodo zmanjšali obseg naložb za milijardo evrov letno ter hkrati prednostno obravnavali projekte prihodnosti.

    Pri rekonstruiranju dizelskega programa so sprejeli specifične ukrepe. Za evropski in severnoameriški trg se pri dizelskih agregatih čim prej izvede popoln prehod na tehnologijo SCR in AdBlue. V dizelska vozila se bodo vgrajevali samo še ekološko najboljši izpušni sistemi. Njihovi dizelski agregati bodo opremljeni z ”najboljšimi okoljskimi tehnologijami”.

    Luknje, zaradi pričakovanih velikih izgub, bo potrebno zakrpati in skupino vrniti na pota stare slave. V skladu s tem bodo zmanjšali obseg naložb za približno milijardo evrov letno, program za večjo učinkovitost pa bodo še pospešili. Z novimi prioritetnimi pogoji bodo preučili prihodnje projekte, zato zaenkrat še ni znano, kateri projekti bodo odrezani, kateri pa bodo živeli dalje.V skladu z novim načrtom bo večji poudarek na priključnih hibridih s še večjim dosegom, veliko­serijskih električnih avtomobilih z radijem vsaj do 300 kilometrov, 48-voltnim električnim omrežjem (pasivni hibrid) ter čedalje bolj učinkovitimi dizelskimi, bencinskimi in motorji na zemeljski plin.

    Volkswagen bo še naprej razvijal svojo prilagodljivo modularno arhitekturo MQB za osebna vozila in povsem novo prilagodljivo modularno arhitekturo MEB, ki bo namenjena za potniška in lahka gospodarska vozila z električnim pogonom. Arhitektura MEB bo postala standardizirano vsestransko orodje za vse karoserijske oblike in vozila, obenem pa bo dovoljevala bistveno bolj čustvene koncepte z električnim pogonom in dosegom od 250 do 500 kilometrov.

    “Znamka Volkswagen se na novo sestavlja za prihodnost. Postajamo učinkovitejši, začrtali smo novo smer razvoja produktne palete in temeljnih tehnologij, s pospešenim programom za večjo učinkovitost pa bomo ustvarili več manevrskega prostora za tehnologije prihodnosti,” je dejal Dr. Herbert Diess, predsednik uprave.

    vir: Avtomobilizem

    It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!

Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.