FORUM
Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
Forum › Novosti in novice › Splošne novice › Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
- This topic has 2 odgovora, 3 glasovi, and was last updated 29. 5. 2016 at 17:49 by Filius.
- AvtorPrispevki
- 29. 4. 2016 ob 21:32 #9965
Napoved novih motorjev
Volkswagen bo v prihodnjih nekaj letih osvežil motorno paleto in ponudil novo serijo bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, ki bodo zamenjali 1,4 in 1,6-litrske motorje. Novi stroji bodo imeli prostornino poldrugi liter.
Novi mlini bodo precej bolj ekonomični, saj jih bodo izdelali z mislijo na strožje normative o emisijah, ki bodo na območju EU vstopili v veljavo leta 2020. 1,4-litrski turbobencinski motor TSI bo tako zamenjal 1,5-litrski stroj, ki bo poganjal modele vseh znamk koncerna Volkswagen, debitiral pa bo že ob koncu leta v posodobljenem volkswagnu golf. Konec prihodnjega leta bodo počasi začeli opuščati 1,6-litrske turbodizelske motorje, njihovo mesto pa bo prevzel prostorninsko šibkejši 1,5-litrski turbodizelski stroj, ki se bo prvič pokazal v posodobljenem audiju A3. V sedmi izdaji volkswagna golf ga sicer še ne bomo videli, bo pa gotovo pod pokrovom osme generacije.
Slednja se bo na cestah pojavila po letu 2018 in bo poleg novih pogonskih agregatov tudi od 35 do 70 kilogramov lažja od sedme generacije, kljub temu, da bo avtomobil širši in nižji. V vsakem primeru pa bodo nove motorje lahko uporabili v praktično vseh avtomobilih, ki premorejo ‘stare’ stroje, saj se po dimenzijah ne razlikujejo preveč.
vir: http://www.volan.si/novosti/novice/5672-volkswagen/Volkswagen je predstavil nov 1,5-litrski agregat TSI
Volkswagen je razkril večino podatkov o novi generaciji 1,5-litrskega bencinskega agregata TSI.
Agregat s kodnim imenom EA211 bo prvotno na voljo v dveh različno močnih izvedenkah s 96 in 110 kilovati. Med številnimi novostmi velja izpostaviti predstavitev novega turbopolnilnika z variabilno geometrijo lopatic. To tehnologijo smo do sedaj videli le pri bencinskih agregatih dražjih modelov, na primer pri Porscheju 718 Boxster in 911 Turbo.
Novi 1.5 TSI ponuja v primerjavi s predhodnikom, 1,4-litrskim agregatom z 92 kilovati moči, do 10 odstotkov nižjo povprečno porabo. Po zagotovilih nemškega proizvajalca vozil naj bi se razlika videla v vsakodnevnih razmerah in ne le na testnem krogu.
Štirivaljnik s 96 kilovati se predstavi z 200 njutmetri navora, ki so na voljo vse od 1.300 do 1.800 vrtljajev na minuto. Žal so zaenkrat pri Volkswagnu še skrivnostni glede navora pri močnejšemu agregatu.
Kompresija je zdaj relativno visoka, 12.5:1, agregat pa deluje v Millerjevem zgorevalnem ciklu. Obloge cilindrov v aluminijasti motorni gredi so pri močnejši različici oblečene z atmosferskim plazma sprejem (APS), ki znižuje trenje na batnih obročkih in povečuje odajanje toplote v primerjavi z železno glavo motorja.
S prilagajanjem kota ventilov in zgorevalne komore so do popolnosti izkoristili Millerjev cikel. Izpušni zbiralnik je še vedno integriran v glavi motorja, pri vseh različicah pa bo zdaj na voljo izboljšana deaktivacija cilindrov.
Volkswagen bo prvič uporabil četro generacijo sistema z direktnim vbrizgom, ki je nastavljen za delovanje pri 350 barih. Višji tlak prinaša znatno zmanjšanje emisijskih delcev.
Novi EA211 bo prvič nameščen v modelih Volkswagen Golf, Škoda Octavia, Seat Leon in Audi A3.
vir: Avtomobilizem.com
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
4. 5. 2016 ob 14:53 #9997
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
švoh tole, sorry
| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
29. 5. 2016 ob 17:49 #10043švoh tole, sorry
Če se bo obnelo pridejo še višje moči. Neuradno mislim, da je bilo govora o 225Hp verziji.
- AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.