FORUM
Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
Forum › Testi › Testi vozil Volkswagen › Volkswagen Tiguan Comfortline 2.0 TDI BMT
- This topic has 14 odgovorov, 5 glasov, and was last updated 28. 1. 2017 at 12:26 by HighDSG777.
- AvtorPrispevki
- 11. 11. 2016 ob 18:03 #10411
Volkswagen Tiguan
TEHNIČNI PODATKI
Dolžina 4486 mm, širina 1839 mm, višina 1632 mm in teža 1784 kg.
Novi Tiguan od 0-60km/h pospeši v 7,2 s od 0-100 km/h pa v 10,9 s, končna oz. najvišja hitrost pa znaša 185 km/h. Testni Tiguan je imel pod pokrovom vgrajen dizelski motor 2.0 TDI BMT z 85 kW/115 KM, za prenos moči pa skrbi 6- stopenjski ročni menjalnik. Avtomobil je imel sprednji pogon, pnevmatike pa so znamke Pirelli v dimenziji 215/65 R17.
ZUNANJOST
Najprej nam v oči pade njegova oblika in linije. Novi Tiguan z svojo zunanjostjo tokrat daje bolj možati vtis. Tiguana tako definira predvsem bolj robusten in mišičast videz, kar tudi poudarjajo ostre meje med karoserijskimi površinami. A vendar zna biti, kljub temu tudi eleganten.
Sprednji del je markantnega značaja. K temu prispeva pokrov motorja, ki z svojimi štirimi ostro izbočenimi linijami poskrbi za ta značaj. To nadaljujeta LED žarometa, klavirsko črna mreža hladilnika z dvojno krom črto, ki sovpadata z linijo v žarometih in odbijač z mrežami v obliki satovja.
Stranski del novega Tiguana pa nadaljuje linije, ki so začete na sprednjem delu. Najbolj izstopa vbočena linija, ki se prične na stranskem blatniku in poteka čez oboja vrata in se konča na koncu zadnjega boka, kjer se skupaj zlije z zadnjo lučjo. Dodaten pečat pustijo tudi krom obrobe okoli stekel, klavirsko črni letvici na vratih in okrasni krom letvici na spodjem delu vrat. Nekoliko bolj robusten stranski izgled pa prispevata oba boka, ki sta ravno prisekana in obdana z črno zaščitno plastiko. K celoti pa na koncu prispevajo še 17 palčna aluminjasta platišča model Tulsa.
Zadnji del pa daje zadku mogočen izgled. Kar nam na zadnjem delu najprej pade v oko so seveda zadnje luči, skupaj z stransko linijo, ki se zaključi nad lučmi na pokrovu prtljažnika. Pokrov prtljažnika ima od stekla navzdol, mimo luči precej ostrih linij na koncu pokrova pa je rob rahlo prisekan. Obe zadnji luči pa povezuje ravna izbočena linija ter ravno prav velik VW logo. Zadnji odbijač je na koncu izbočen, sledi pa še spodnji črni del, kjer sta mačji očesi in na koncu še estetsko oblikovan »difuzor« z parkirnimi senzorji ter dvojno izpušno cevjo na levi strani. Veliko zadnje steklo pa ponuja odličen pogled nazaj.
NOTRANJOST
Tudi v notranjosti se nadaljuje samozavestni značaj. Sestavljajo jo kakovostni materiali, seveda pa pozornost pritegne oblikovna zasnova, ki jo zaznamuje preglednost, kar pa smo pri Volkswagnu že navajeni. Vse gumbi in stikala so na dosegu roke, na pravih mestih oziroma so razporejena zelo pametno in smiselno. O sami armaturni plošči ne bomo izgubljali besed. Zasnovana je dobro in lahko samo pohvalimo.
Inštrumentalna plošča oz. merilniki so zelo preprosti in pregledni ter ponujajo dovolj informacij, ki si jih voznik želi. Za bolj zahtevne pa je na voljo ob doplačilu ali opremi Highline digitalni merilnik – Active Info Display.
Volan oblečen v usnje se prav prijetno poda v roke. Je ravno pravšnje debeline in velikosti in lepo »sede v roke«. Sama oblika in dizajn volana poznamo že iz Golfa sedme generacije. V tokratnem testnem Tiguanu je bil vgrajen multifuncijski volan z gumbi za upravljanje telefonije, radia,… na desni strani in na levi strani za vklop in nastavitev tempomata ter asistenčnih sistemov.
Sredinska konzola je pregledna in preprosta. Na vrhu se nahaja multimedijska enota Radio Composition Media z 20,3 cm velikim barvnim zaslonom, ki deluje odlično. Med samim testom smo bili z njegovo uporabo zadovoljni in je delovala brez težav. Testni Tiguan je imel še dodatno funkcijo, ki jo ima možnost izbrati kupec. To je povezljivostni sistem Car-Net.Nekoliko nižje pa se nahaja klimatska enota Air Care Climatronic. Gre za napravo, ki ima poleg funkcije za avtomatski preklop na zaprto kroženje zraka tudi proti alergenski filter in funkcijo za prečiščevanje zraka. Prav tako bodo na zadnjih sedežih veseli potniki, ki imajo na voljo svojo enoto za upravljanje in prilagajanje. Sledi večji odprt predalček v katerem so nameščeni USB in AUX vhoda ter 12V vtičnica. Nato smo že pri usnjeni prestavni ročici šest stopenjskega ročnega menjalnika. Ob levi strani je električna ročna zavora in sistem AutoHold. Na levi strani pa gumb za izklop sistema Stop/Start. Nižje sledi velik in širok predalček z roleto in naslon za roko z predalom.
Na sovoznikovi strani se v predalu, ki je hlajen nahaja še enota za CD in SD kartici.Naj povemo še nekaj o sedežih. Sedeži so odlični, čeprav na prvi pogled niso nič posebnega. Sprednja sedeža sta udobna in ponujata dobro oporo. Dopade se nam tudi vzorec tekstila na sedežih. Edino, kar nas je zmotilo pri sedežih je zadnja klop, kjer pogrešamo malce več opore, saj si potnik pri vožnji po vijugasti cesti želi sedeti malce bolj zanesljivo. Novi Tiguan pa v notranjosti predvsem potnikom na zadnji klopi ponuja še več prostora in udobja. Tako imajo potniki sedaj zadaj več prostora. Na novo sta oblikovani tudi zložljivi mizici, pri katerih se sedaj iz strani potegne ven držalo za pijačo. Še ena dodatna sprememba se je zgodila okoli zadnje klopi. Zadnjo klop lahko sedaj vzdolžno pomikamo za 18 centimetrov (stari Tiguan 14 cm). Pridobil je tudi pri večji prostornini prtljažnega prostora. Ta sedaj v osnovi znaša 615 L (stari Tiguan 470 L), ob podrti zadnji klopi pa kar 1655 L (stari Tiguan 1510 L). V prtljažnem prostoru najdemo večje število raznih »kljukic« za obešanje ali pritrditev tovora. Tu je še 12V vtičnica in vzvoda za samodejno podiranje zadnje klopi. Poskrbeli so tudi za zelo veliko odlagalnih površin in predalov, ki jih najdemo v vratih, pod sprednjima sedežema, na vrhu armaturne plošče in še bi lahko naštevali.
ASISTENČNI SISTEMI IN VARNOST
Testni Tiguan je bil opremljen z kar precej asistenčnimi sistemi. Poleg osnovnih standardnih sistemov so tu še naslednje: Radarski tempomat ACC, Front Assist, Lane Assist, Dynamic Light Assist, Park Pilot. Njihovo delovanje smo seveda preverili in z njihovem delovanjem smo bili zelo zadovoljni. Več o samih sistemih in njihovem delovanju pa nebi pisali, saj jih poznamo že iz nekaterih drugih modelov.
Novi Tiguan tudi pri sami varnosti potnikov ne varčuje. Serijsko so na voljo čelni varnostni blazini za voznika in sovoznika, stranski varnostni blazini, varnostni blazini za glavo in kolenska varnostna blazina za voznika. Ob doplačilu pa sta na voljo tudi stranski varnostni blazini in varnostni blazini za glavo za zadnji del potniške kabine. Tu sta tudi že standardna ISOFIX sistema za pritrditev otroških sedežev.TESTNA VOŽNJA
Testni Tiguan je pod pokrovom motorja imel vgrajen najmanjši (po kilowatih) dizelski agregat v ponudbi. Gre za dizelski motor 2.0 TDI BMT z 85kW /115 KM, ki je spojen z ročnim šest stopenjskim menjalnikom in sprednjim pogonom.
Prvo vprašanje, ki se nam je porajalo je bilo kako se avto pelje glede na svojo velikost in težo z samo toliko »konji« pod pokrovom. A nas je na koncu prijetno presenetilo.Prvi vtisi po malce daljši in razgibani vožnji nam je dalo že nekaj odgovorov. Najprej smo se zapeljali po običajnih, bolj ravninskih cestah. Novi Tiguan se v običajnem prometu in cestah pelje odlično, tudi kljub manj zmogljivemu motorju. Z visokim položajem sedenja za volanom in s preglednostjo navduši. Z vožnjo po cestah, ki so v slabšem stanju zelo dobro »pobira« neravnine in jo naredi udobno, kljub 17 palčnim platiščem. Kasneje pa smo se odločili, da se zapeljemo na eno izmed vzpenjujočih in ovinkastih cest, da preverimo, kako se ta motor in sam avto obnese tudi v tem primeru. Zapeljali smo se po 14 kilometrski cesti in Tiguan z omenjenim motorjem nas je zelo prijetno presenetil. Avto se glede na svojo moč pelje zelo dobro. Brez težav se pelje in vleče v hrib, kljub svoji velikosti in teži. Edina pomankljivost je da ga v bolj zahtevnih ovinkih in speljevanju iz njih otežuje sprednji pogon. Menimo, da v kombinaciji z 4MOTION pogonom, teh težav nebi bilo. (tega nebi toliko bolj občutili). Zmotila pa nas je tudi edina težava pri sedežih na zadnji klopi. Pri takšni vožnji smo pogrešali sedeže z malenkost več sedalne in bočne opore. Sama poraba je na tej razgibani cesti znašala na vrhu znašala 8.0 l/100km. Sicer pa se je povprečna poraba gibala okoli 5.8 litrov. Najmanjša poraba na testu je znašala 4.8 l/100km, končna skupna poraba celotnega testa pa je ob vrnitvi avtomobila znašala 6.2 l/100km.
Stestirali smo tudi same asistenčne sisteme. Aktivni radarski tempomat poznamo že iz drugih modelov in si tudi tokrat zasluži pohvale. Pohvalimo tudi sistem Front Assist, ki samodejno preprečuje nalet, zaviranje v sili in v mestih pri nižji hitrosti ustavi pred pešci. Lane Assist deluje zelo dobro ob primerni infrastrukturi – robovi in sredina ceste mora biti označeno s črto. Zna samodejno peljati (tudi v ovinke) za nekaj sekund, nato pa nas opozori z piskom iz izpisanim obvestilom, da je potrebno prevzeti volan v roke. Tudi pri namernem poskusu, ko smo zapeljali čez črto smo v trenutku na volanu občutili, da ga sistem usmeri nazaj na svoj vozni pas. Enako vela tudi za sistem Dynamic Light Assist, ki avtomatsko ugasne in nato ponovno prižge dolge luči, ko zazna nasproti vozeče vozilo ali osvetljen del cestišča.
In ko smo že ravno pri sprednjih žarometih si vsaj z naše strani prislužita veliko pohvalo. Testni Tiguan je imel vgrajena popolnoma LED žarometa. Sama svetilnost čez dan ne pride toliko do izraza, kot kasneje v mraku in ponoči. Sama svetilnost in posledično tudi vidljivost je ponoči tako odlična, da se lahko kosajo z ksenonskimi žarometi.+ PLUSI
+ oblika in linije vozila
+ dobre vozne lastnosti
+ udobna vožnja in lega na cesti
+ svetilnost LED žarometov
+ delovanje asistenčnih sistemov
+ prostoren prtljažnik
+ vzdolžno pomična zadnja klop
+ ergonomija voznikovega okolja
+ veliko odlagalnih površin– MINUSI
– opora sedežev na zadnji klopi
– neposrečen dizajn notranjega vzratnega ogledala
– nekoliko glasen motorNAPAKE PRI TESTNEM VOZILU
– brez napakPodatki o vozilu
Volkswagen Tiguan, 2.0 TDI BMT 85kW/115KM, 6-stopenjski ročni menjalnik, sprednji pogon, barva vozila – kovinsko titanovo bež, oprema Comfortline + dodatna oprema paket Business, aluminijasta platišča Tulsa, storitve Car-Net in eloksirane strešne letve.Cena testnega Tiguana: 30.517,57 EUR
Vozilo so nam na test posodili pri Avto Lovše Volkswagen, ki se jim hkrati najlepše zahvaljujemo.
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
11. 11. 2016 ob 18:11 #10412It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
11. 11. 2016 ob 18:20 #10413It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
11. 11. 2016 ob 18:25 #10414It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
11. 11. 2016 ob 18:27 #10415It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
25. 1. 2017 ob 10:26 #10592
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočil– neposrečen dizajn notranjega vzratnega ogledala
Sicer v redu napisano, dovolj zanimivo, se pa z gornjo trditvijo nekako ne gre strinjati. “Frameless” ogledalo je nekaj boljšega, kar so v zadnjem času namestili v potniško kabino, kar zadeva preglednost in pogled na dogajanje za vozilom.
V obeh hišnih VW-ih – torej svojem Novem Passatu in Novem Tiguanu (obakrat tudi R-Line) – sta seveda nameščeni ti novi izvedbi ogledal in prav odličen pogled je nanju – brez nepotrebnega okvira, čist in vseobsegajoč. Poleg tega je samo čiščenja tega tipa zrcala dodatno olajšano ravno zaradi tega, ker so se znebili obrobe. Tudi preglednost naprej, ker zaradi svoje velikosti precej manjkrat ali pa sploh nikoli ne zakrije pogleda na semafor recimo, če stojiš kot prvi v vrsti, ni nepomembna.
Pa še o žarometih – so sicer LED, a v svoji LOW izvedbi, kajti HIGH (oziroma PLUS) izvedba je nekaj povsem drugega, že zaradi dodanega DLA sistema, ki jih ta, LOW različica, niti ne more imeti.
Tudi sam design izvedbe HIGH je povsem drugačen, z značilno dnevno LED “obrvjo”, ki je tu ni, poleg tega je zaradi takšnih žarometov tudi design prednje maske siromašnejši.Vsekakor pa je Tiguan – roko na srce, raje kot 110kw, pa 4Motion in DSG7, paketa R-Line ne bom niti omenjal – tisto, kar vedno pritegne pogled(e)!
Tale preizkušana izvedba je sicer (vizualno mišljeno) v redu, to je pa tudi bolj ali manj vse.Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.26. 1. 2017 ob 21:19 #10595Kar se tiče notranjega “Frameless” ogledala je tudi meni oblikovno zelo všeč, me je pa zmotilo le to, da ko ga hočes nastaviti tako kot želiš se enostavno na robu poznajo odtisi. Ne vem ali samo nisem bil navajen, ampak v tistih parih dneh je bilo vedno ista zgodba. Drugače pa nimam pripomb.
Kar se tiče LED žarometov pa je omenjeni testni Tiguan imel kot dodatno opremo vgrajene LED High Plus z DLA sistemom. In lahko rečem samo to da je svetilnost in vidljivost ponoči odlična.
R-line izvedba je pa tako ali tako TOP izvedba.
Itak 4MOTION pogon, DSG menjalnik in najmočnejši motor je prava kombinacija. Za nekoga, ki pa ne potrebuje tako zmoglijevega in opremljenega pa je takšen 110kW povsem zadovoljiv.
Lp
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
26. 1. 2017 ob 21:49 #10596Smo pred dnevi (za vikend) imeli doma na testu Seat Ateco 110kW pa se mi zdi, da jo je včasih v naših “bregovih” kar malo zmanjkalo, vsaj tak občutek sem dobil.
Lp, Mitja
"I'd Like To Apologize To Absolutely Nobody" - Conor McGregor
27. 1. 2017 ob 8:04 #10597
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilkar zadeva žaromete – dve izvedbi sta na voljo pri Tiguanu in sicer LED in LED “Plus”. Slednjih na TEM Tiguanu NI in če pri Lovšetu ne vedo, kaj prodajajo, to ni najbolj v redu in ni referenčno.
Tudi sistema “LA” in “DLA” nista eno in isto, to pa vem, da veš.
Seveda je razlika med žarometi, ne le v svetilnosti in v funkciji, marveč tudi na izgledu – in tole je tisto, kar je pri našem avtu (verjetno boš opazil razliko, ob ravno tako drugačni maski in zgornji aluminijasti obrobi nad žarometi oziroma ob robu motornega pokrova):
Kar zadeva ogledalo, se spet ne morem čisto strinjati, sem pa svoje argumente zapisal v odgovor tvojim vtisom.Oprema, motor, menjalnik – takle Tiguan je pač namenjen tistim, ki bi Tiguana radi imeli, pa si več kot to malce težje privoščijo. Zato je takšen Tiguan tudi na trgu in tej ciljni skupini je tak avto tudi namenjen.
Včasih gre pa res tudi za vprašanje potreb ali/in želja, to imaš pa vsekakor prav!
Pozdrav,
Dejan
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.27. 1. 2017 ob 9:45 #10598Živjo Dejan,
vau, zelo lep Tiguan – v bistvu je to prvi, ki mi je od nove generacije dejansko všeč. Brez LED+ in R-Line pa je mene oblika precej razočarala. V moji službi ima nekdo prejšnji model, bele barve, R-line in je zares čudovit, precej lepši od zgoraj opisanega (testnega).
LP,
PeterDER GOLF. DAS AUTO.
27. 1. 2017 ob 10:31 #10599
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilŽivijo, Peter!
Hvala lepa za zapisano – se povsem strinjam s teboj. V aktualnih, torej novih VW generacijah, zelo podobno pa je tudi pri sosednjih štirih krogcih, je to precej lepo vidno!
Sta pa oba naša nova VW-ja – torej Tiguan in Passat Variant – obakrat v tej “R-Line” opravi, ki vedno pusti precej močan in lep vtis.
Pozdrav,
Dejan
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.27. 1. 2017 ob 20:11 #10600Sem preveril v “svojem arhivu”. Res je, da je imel testni Tiguan samo LED žaromete in ne LED PLUS. Seveda se za pomoto opravičujem.
To pa seveda, da po tolikšnem času že jasno.
Saj pravim, vrjetno se je treba samo navadit…
Drugače pa lep je ta vaš hišni Tiguan.
It’s not just a car, it’s the Volkswagen feeling!
27. 1. 2017 ob 20:27 #10601
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilLepa hvala – za vse. Seveda se tudi sam kdaj (in nehote) (z)motim, ampak svet se vrti naprej.
Po drugi strani spet pa bom nekaj zagovarjal le, če bom v to res prepričan.Hvala, @Bundr, tudi za pohvalo (ja, avto je zares fantastičen!), pa lep in prijeten vikend želim!
Pozdrav,
Dejan
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.28. 1. 2017 ob 9:56 #10602Dejan PREČUDOVWIT avto! Enostavno lepota za pogledati!
28. 1. 2017 ob 12:26 #10603
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilNi kaj – HVWALA za prijazne besede!
In… Saj veva, kajne? Ob tem drži – Tiguan je spet merilno letvico postavil visoko. ZELO visoko.
Lp,
Dejan
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
. - AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.