FORUM
VW Golf 7, 1.4 TSI DSG
Forum › Splošno › Splošna debata › VW Golf 7, 1.4 TSI DSG
- This topic has 22 odgovorov, 6 glasov, and was last updated 11. 6. 2014 at 19:02 by agerg.
- AvtorPrispevki
- 10. 4. 2014 ob 22:19 #3006
V roku pol leta imam namen kupit nov avto in sicer Golfa 7ko. Od opreme nekako približno vem kaj hočem, ampak nisem pa še čisto ziher:
Highline vs. 40 let. 40 let variante namreč še nikjer nimajo da bi videl kakšni so sedeži, ki so mi dosti pomembni pri samem avtu.V glavnem, napisal bi kaj nekako imam ogledano in če imate kakšne predloge, kaj bi se bolj splačalo uzet, so seveda dobrodošli.
Torej avto bi bil VW Golf 7, 1.4TSI DSG (brez ACT), Highline oz. 40 let varianta, 5 vraten.
40 let varianta:
*alarmna naprava
*asistenca za avtomatsko prilagajanje (dynamic light assist + lane assist)
*dvigalka za avto
*proaktivni sistem za zaščito potnikov
*rezervno kolo 18″, zasilno
*stranski zračni blazini zadaj
*tempomat z avtomatskim uravnavanjem (acc + front assist)
*usnjen večfunkcijski trikraki volan
*zadnje luči v tehniki LED, zatemnjene
*zimski paket
Cena cca 25.000 EUR.Highline ekvivalentna varianta:
alarmna naprava
asistenca za avtomatsko prilagajanje (dynamic light assist + lane assist)
dvigalka za avto
paket luči in vidljivost
paket tehnik (biksenon, zadnje led, barvni prikazovalnik, keyless access)
parkirni sistem Park Pilot
radio Composition Media
rezervno kolo 18″, zasilno
stranski zračni blazini zadaj
tempomat z avtomatskim uravnavanjem (acc + front assist)
usnjen večfunkcijski trikraki volan
zimski paket
Cena cca 26.000 EUR.Zdejle ceno malo bolj na pamet govorim, ampak tam nekje. Vsekakor je 40 let varianta bolj ugodno za isto opremo (razlika je samo v sedežih, in pa to da ni barvnega prikazovalnika, ter da je to v bistvu v osnovi comfortline – torej srebrna barva konzole, ki mi ni toliko všeč). Tisto kar se tiče R-linea mi pa niti ni pomembno (17 feltne, drug volan, razni dodatki,…). Oziroma za feltne zdej razmišlam cenovno da bi raj mel manjše…Ampak to je težko rečt ko mam avto k ma zdej 14″ Če gledam iz vidika cene, morda dobim kupca za te feltne in jih zamenjam za 16ke in s tem še dodatno prišparam kak €.
Kakšni so vaši predlogi? A je kej kar je totalno nesmiselno tukaj? Recimo lane assist? Morda zadnji airbagi? Morda bi zraven vzel še izbiro voznega profila (ker je DSG)….V glavnem iščem nekako tako opremo, ampak če stvar v praksi potem ne bo uporabna je tukaj ne rabim. Poleg tega, kako je pa s Alcantaro? Baje se hitro obrabi in je potem bolje imet te obične sedeže iz comfortline? A je smiselno imet poklopna ogledala? Ne vidim nobenega pametnega razloga, da bi to sploh imel. Hvala za odgovore
10. 4. 2014 ob 22:27 #3008Dodatno vprašanje: A kdo ve keri sedeži so to?
10. 4. 2014 ob 23:30 #3013mislim da so to ErgoActive, nisem pa ziher, bo potrdil negdo če imam prav
lp
11. 4. 2014 ob 8:55 #3016
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilErgoActive – a pozor – SAMO voznikov, oba ne.
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.11. 4. 2014 ob 9:47 #3022Aha, hvala. A če imaš ErgoActive so potem vsi taki (kar se tiče vrste materiala in oblike, pač brez tistih masažnih funkcij) ?
Kakšna je pa potem razlika med Comfortline in Highline sedeži, če imaš pri obeh tkanino? A so enaki?
11. 4. 2014 ob 10:16 #3024
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočil“Ergo” oblazinjenje in s tem notranjost je vedno enake, temne izvedbe – torej takšna, kot prikazuje fotografija.
“CL” sedeži so (serijsko) vsakič komfortni, oblečeni zgolj v tkanino, “HL” izvedba se (spet serijsko) ponaša še z dodanao “Alcantaro” na sedalnem, hrbtnem in predelu vzglavnikov. Ob tem, jasno, da so pri “HL” sedeži vedno – športni.Osnovna primerjava na tem mestu in v takšni obliki torej odpade.
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.11. 4. 2014 ob 10:37 #3025Aha. Ker v konfiguratorju lahko pri Highline izbereš tako alcantaro kot tudi navadne, zato sprašujem kaj bi bla tle razlika.
11. 4. 2014 ob 11:33 #3026
.comadministrator forumaVozim: GOLF 1+2+3
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: malo tu, malo tam
894 sporočil
v šestici sta bila HL in CL sedeža enako profilirana, edino HL je imel alcantaro po sredini
drugače pa Žiga, poslušaj highlinea, ve veliko (ogromno) o golfih| GOLF 6 | 1.4 TSI power |A: Ej zakaj mi pa nisi ustavu k sm ti štopu?!
B: Aja, to si mi štopu, sm mislu da mi "lajkaš" avto!VTEC is 1 million unicorns farting at the same time.
11. 4. 2014 ob 11:55 #3027
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilHvala lepa. Nekaj zagotovo drži – se trudim in se vsal dan sproti učim.
Pri VII je ta izbira zdaj nekoliko razširjena, a bi sam – glede na izkušnjo preizkušenega – šel mirno mimo “Ergo” opcije, nekaj tuid zato, ker ni razširjena in umeščena tudi na sovoznikov del. Nekoliko nesmiselno.
Poleg tega si omejen tuid pri barvni izbiri notranjosti, razen, če ti ravno ta temna kombinacija seveda ustreza.
Mimogrede – pri “CL” opciji so na voljo le prevleke “Zoom” (vedno le stoff), pri “HL”-u pač “Global”, kjer je seveda pridodana Alcantara.
Jasno – sedeža sta športna – serijsko – in druge opcije ni. Naš, SLO konfigurator, ni ravno kredibilen. Zato velja raje, to vedno pravim, gledati tiskane izdaje cenikov in predvsem spisek osnovne oz. serijske opreme določene izvedenke.Naj dodam, da bi glede na tvoje želje (ali potrebe) skorajda raje posegel po paketu “Highline”.
Boš videl.
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.11. 4. 2014 ob 21:10 #3051Stvar je samo v tem da 40 let variante še nisem v živo videl da bi rekel da je to kul; prve pa pridejo nekje v sredini junija. Sicer pa pride 40 let varianta dosti bolj ugodno z isto opremo kot bi jo imel v Highline; sploh če prištejem sem še R-line dodatek, ki ga v Highline ne bi imel. Sej najverjetneje bom počakal do junija da vidim kako dejansko zgleda potem pa se odločil med tema dvema variantama.
Kako je pa z alarmom? A je to sploh smiselno? Če ga nekdo hoče ukrast ga bo v vsakem primeru, neglede na to a ima alarm ali ne…Ali je potem sploh kakšen plus da ga vzamem?
17. 5. 2014 ob 20:34 #3838Zanimivo, da tole kar spreminjajo opremo pri teh variantah….A je to pogosta stvar? Recimo zdej so dodali barvni prikazovalnik na 40 let varianto-kot opcijsko, prej je bila le na highlinu ter ogrevanje mirujočega vozila,…
18. 5. 2014 ob 8:00 #3849
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilZ deželno opremo nekega vozila se ukvarja predvsem uvoznik in za to tam zadolženi , na Bravničarjevi. V smislu še večje privlačnosti ali zanimivosti neke izvedbe pač vsake toliko dodajajo še kakšno opcijo, ki bi jo sicer lahko že prej. Stvar je pač samo povsem taktična in tako prav nič posebna.
Alarm – če gledam statistiko ukradenih vozil, potem bi bilo najbolj “zdravo”, da ga sploh ne bi naročal in kupil. Alarm imam sam iz vsaj dveh razlogov – ker ima tudi notranji nadzor (kabina) in ker dotičnemu osebku, ki se odloči za moj avto (in ima srečo, da takrat ne naletim nanj), ne prinesem avta ravno “na pladnju”, ampak se zanj vsaj malce potrudi (minuto ali dve mu pač že vzame). Aja, pa pri kasku je še naprej popust na tovarniško vgrajeno alarmno napravo.
Glede odločitve med HL ali 40 pa res premisli – avto bo vendarle tvoj.
LP
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
.18. 5. 2014 ob 20:56 #3857Hvala zopet za odgovor! Za avto je že 99% odločeno, samo še tist procent za opremo in pa iskanje najugodnejšega ponudnika
6. 6. 2014 ob 15:43 #4253Ok mene zanima zelo podobno le da gledam za variant izvedbo golfa.
Kaj vzet…highline ali 40. Let. Tale r-line izvedba izgleda super….sam kaj ko nikjer nimajo za pokazat golfa variant v opremi 40. LetKako se da kaj s ceno pogajat? 40. Let je ze v osnovi ugoden glede na paket opreme….a kaksnem popustu govorimo za 40. Let paket? Jurja, dva, tri?
A ce bi vzel highline pa se r-line paket bi pa popust bil boljsi?
No, da ne dolgovezim, raje bi imel highline +r-line paket kot pa 40.let paket. Samo vprasanje kolk je cenovna razlika pri pogajanju?Sent from my iPad using Tapatalk
7. 6. 2014 ob 5:18 #4259
HighDSG777administrator forumaVozim: B8 BiTDI240 4M DSG HL R-Line
Pridružen/a: 19/12/2013
Lokacija: Gorenjska
466 sporočilZdravo!
Kaj in kakšen bo tvoj izbor, se moraš seveda res opredeliti sam. “HL” izvedba je v vseh pogledih vedno top, “40” prav tako ne moremo prezreti in kot taka tvori lep skupek vsega nabranega.
Kako je s cenovnimi pogajanji, je morda malce vprašljivo, kajti ta izvedba je že v osnovi akcijska in preveč manevrskega prostora vseeno ne ostane – nekaj ga nemara je, dasiravno si številk ne bom dovolil ugibati.Kombinatorika opreme je vsekakor priporočljiva stvar – čeprav je takoj jasno, da ne tako ugodna. Ampak se morda lažje pomeniš okoli cene in si potem kmalu tam tam…
Da bo orientacija lažja, ti podam okvirne cene za “R-Line” paket za “Variant”-a, ki prihaja kmalu v ponudbo (ni nujno, da bo tega deležna tudi opcija “40” pri isti izvedenki):
– “R-Line” exterieur 1.055€ (razširitve prednjega in zadnjega odbijača, pragovi, 17″ palčna platišča “Salvador”);
– “R-Line” interieur 650€ (vsebuje športne sedeže in alu stopalke);
– “R-Line” Sportpaket 435€ (progresivni volan, športno podvozje in dodatno temnjena stekla zadaj).Kako to izpade v naturi? Približno takole:
Dober premislek in dobro odločitev želim!
Lp,
D.
B8. BiTDI. Highline/R-Line. Das Auto.
. - AvtorPrispevki
Za objavo odgovora morate biti prijavljeni.